GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Ελλάδα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιό 09-09-2011, 11:49
megalopsyxos Ο/Η megalopsyxos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Deactivated Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Μoto: SUZUKI GSXF 750 YAMAHA CRYPTON SPECIAL X 135
Μηνύματα: 490
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Οπως ακριβως τα λες φιλε μου, μπορουν να αξιοποιηθουν τοσα και τοσα αλλα μερη!!!

Γιατι τους βαζουν στο τρυπακι να "δεσμευσουν" καλλιεργησιμα χωραφια για τα επομενα 30-40 χρονια ;;;

Εγω θα αναφερω μια σκεψη-σεναριο, που ισως μας "παει" λιγο παραπερα:

Αν θεωρητικα μιλοντας παντα, μετα απο χρονια, ολοι οι μικροαγροτες (οχι μονο οι Ελληνες, αλλα ανα τον κοσμο), δεν μπορουν να καλλιεργησουν τα χωραφια τους γιατι τα εχουν με φωτοβολταικα και οι τραπεζες καραδοκουν, σε ποιους μενει να "ταιζουν" τον κοσμο;;;

-Μηπως στις "πολυεθνικες";;;
-Μηπως το "μεταλλαγμενο" θα πηγαινει συννεφο;;;
-Μηπως η "βιομαζα" θα πηγαινει και αυτη συννεφο;;;
-Ποσοι ελαχιστοι και τυχεροι, θα ειναι αυτοι που θα εχουν εστω καποιο φυσικο προιον απο τον κηπο τους;;; (στα χωρια μονο, γιατι εμεις στις μεγαλες πολεις...)
-Θα υπαρχει μονοπωλειο της τροφης στον κοσμο, ναι ή οχι;;;
-Θα υπαρχει απολυτος ελεγχος της ποσοτητας, αλλα και τις ποιοτητας των τροφινων ανα τον κοσμο, ναι ή οχι;;;
- ...
- ...
- ...




.....Αντε στην υγειά μας !!!
Σωστός ο προβληματισμός σου αλλά επειδή φλερτάρει με την κινδυνολογία επέτρεψέ μου να δώσω τις παραμέτρους που διέπουν κάθε υποβολή αιτήματος.
- Κάθε αγρότης δικαιούται 1 μόνο υποβολή για κατασκευή πάρκου έως 100 kW πράγμα που δεσμεύει 2,5-5 στρέμματα μόνο.
- Θα πρέπει να υπάρχει βεβαίωση της υπηρεσίας ΝΕΧΩΠ της Δνσης Γεωργίας ότι το χωράφι δεν είναι υψηλής παραγωγικότητας.
Reply With Quote
  #32  
Παλιό 09-09-2011, 13:40
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναπο μου μην ακους οτι σου λενε διοτι
  1. Ναυτιλια, 140δις ηταν η συνεισφορα της την δεκαετια 2000-2010 και συνεχιζει να προσφερει. Ο υπο ελληνικη σημαια στολος αυξηθηκε κατα 5,5% το 2011 ενω στα τελευταια 11 ετη κατα 14,7%. Ο ελληνικός στόλος κατείχε το 2010 το 15,96% του παγκόσμιου στόλου έναντι 15,33 που κατείχε το 2009. Εξάλλου, σύμφωνα με στοιχεία του Οκτωβρίου του 2010 της Naftiliakis, οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 689 πλοία συνολικής χωρητικότητας 62.175.567 dwt σε διάφορα ναυπηγεία ανά τον κόσμο.
    Συγκεκριμένα ναυτολογούνται 312 πλοία στην Κίνα, 296 στην Κορέα, 27 στην Ιαπωνία, 15 σε διάφορα ναυπηγεία, 14 στις Ινδίες, 11 στο Βιετνάμ 7 στις Φιλιππίνες, 5 στη Ρουμανία, 1 στη Δανία και 1 στην Ελλάδα.
    Οι έλληνες εφοπλιστές ζητούν διαφάνεια και εξάλειψη της δωροδοκίας — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)
    «Κυριαρχία της ελληνόκτητης ναυτιλίας για πολλά χρόνια» — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)
    Η Ελλάδα στην κορφή της παγκόσμιας ναυτιλίας — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)
  2. Κι εδω λαθος κανεις
    Κοντά σε ιστορικά ρεκόρ οι αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)
    Τουρισμός: Πάνω από το 1% η συμβολή του στο φετινό ΑΕΠ — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)
    Σημαντική άνοδος σημειώθηκε στον τουρισμό — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)
  3. Γεωργια, εδω εχει δικιο αλλα μας δινει την απαντηση του γιατι ο φιλος ''μεγαλοψυχος'' πιο πανω.


Γιώργ όταν μιλάς για www.skai.gr

Είναι σαν να μιλά το www.maximou gap.gr

Για πια Ναυτηλία και τουρισμό μιλάμε..
Τέλος πάντων είναι μεγάλα τα θέματα αυτά........................
Reply With Quote
  #33  
Παλιό 09-09-2011, 13:44
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από motovlamenos Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτη ειναι η αληθεια,οχι για ολους αλλα για μεγαλο μερος των αγροτων,τωρα τους πουλανε το παραμυθι με τα φωτοβολταικα οτι βαζεις καποια χρηματα τωρα ,δε δουλευεις εισαι αραχτος και στο μελλον θα εισπρατεις,αυτο που κανουν πολλοι ακομα και τωρα,οταν στα χωραφια τους βαζουν αλβανους ,βουλγαρους,κινεζους να βγαζουν τη σοδεια και αυτοι απλα μαζευουν το χρημα,και εχουνε και παραπονο οτι δε βγαινουν κιολας ,χωρις να εχουν δουλεψει ..μονο να γυρνανε στα καφενεια με τα 4Χ4 D-MAX 3LTR ,δωσανε το NAVARA με τα 170 αλογα και πηρανε με τα 200 !!!Τα οποια δε δεν εχουν πατηση ουτε χαλικι,δεν ειμαι κατα των αγροτων ,ειμαι κατα των κυφηνων ..


Επειδή είμαι κάτοχος σαν β" επάγγελμα αγρότης , αυτό άστο απέξω...,.,
Reply With Quote
  #34  
Παλιό 09-09-2011, 14:32
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργ όταν μιλάς για www.skai.gr

Είναι σαν να μιλά το www.maximou gap.gr

Για πια Ναυτηλία και τουρισμό μιλάμε..
Τέλος πάντων είναι μεγάλα τα θέματα αυτά........................
Skai=καθημερινη=Δεξια=αντιπολιτευση.

Αν διαβασες τα στοιχεια, τα δημοσιευει μεν το σκαι αλλα ειναι παρμενα απο πηγες ασχετες με την πολιτικη δε. Υπαρχουν και στις οικονομικες εφημεριδες επισης.
Και μην ξεχνας οτι ειμαι (ακομη) στην ναυτιλια (εμπορικη και τουριστικη-κρουαζιεροπλοια) και τα σχεδια μου ειναι να ενταχθω στον τουρισμο με δικη μου μοναδα. Αν ο τουρισμος ηταν ετσι οπως τον περιγραφεις δεν θα το σκεπτομουν καν, αλλα δεν ειανι ετσι! Ο Τουρισμος και η ναυτιλια ειναι τα μονα που δουλευουν καλα και αποδιδουν.
Reply With Quote
  #35  
Παλιό 10-09-2011, 03:05
megalopsyxos Ο/Η megalopsyxos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Deactivated Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Μoto: SUZUKI GSXF 750 YAMAHA CRYPTON SPECIAL X 135
Μηνύματα: 490
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Skai=καθημερινη=Δεξια=αντιπολιτευση.

Αν διαβασες τα στοιχεια, τα δημοσιευει μεν το σκαι αλλα ειναι παρμενα απο πηγες ασχετες με την πολιτικη δε. Υπαρχουν και στις οικονομικες εφημεριδες επισης.
Και μην ξεχνας οτι ειμαι (ακομη) στην ναυτιλια (εμπορικη και τουριστικη-κρουαζιεροπλοια) και τα σχεδια μου ειναι να ενταχθω στον τουρισμο με δικη μου μοναδα. Αν ο τουρισμος ηταν ετσι οπως τον περιγραφεις δεν θα το σκεπτομουν καν, αλλα δεν ειανι ετσι! Ο Τουρισμος και η ναυτιλια ειναι τα μονα που δουλευουν καλα και αποδιδουν.
Γιώργο,

Όπως πολύ καλά γνωρίζεις οι κ.κ. εφοπλιστές ξαναγύρισαν στην Ελληνική σημαία γιατί τους δόθηκαν κίνητρα φοροαπαλλαγών και ΝΑΤ, όλη τη ρευστότητά τους δε τη διατηρούν στις Τράπεζες της Αγγλίας και της Ελβετίας. Άρα για ποιά Ελληνική ναυτιλία μιλάμε;

Last edited by megalopsyxos; 10-09-2011 at 03:09.
Reply With Quote
  #36  
Παλιό 10-09-2011, 19:11
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Το θεμα ναυτιλιας ειναι τεραστιο και χωραει αμετρητες ωρες συζητησεως παιδια ...
Reply With Quote
  #37  
Παλιό 10-09-2011, 20:33
nivo Ο/Η nivo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: L.A - lekanopedio attikis-
Μoto: BMW R 1100 GS ADVENTURE !!!
Μηνύματα: 3,701
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδή είμαι κάτοχος σαν β" επάγγελμα αγρότης , αυτό άστο απέξω...,.,
τουλαχιστον φιλε Ναπολεων ,εχεις καλο γουστο στα αυτοκινητα και διαλεξες σωστα,γιατι στις μοτο τα γουστα σου ......!!!!!
Reply With Quote
  #38  
Παλιό 12-09-2011, 11:49
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από megalopsyxos Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο,

Όπως πολύ καλά γνωρίζεις οι κ.κ. εφοπλιστές ξαναγύρισαν στην Ελληνική σημαία γιατί τους δόθηκαν κίνητρα φοροαπαλλαγών και ΝΑΤ, όλη τη ρευστότητά τους δε τη διατηρούν στις Τράπεζες της Αγγλίας και της Ελβετίας. Άρα για ποιά Ελληνική ναυτιλία μιλάμε;
Δημητρη,

και γιατι να μην τους δοθουν φοροαπαλλαγες? Αφου πανε και τις βρισκουν σε χωρες οπως η Κυπρος, εδω γιατι οχι? Καλυτερα δεν ειανι με φοροαπαλλαγες τα χρηματα να πηγαινουν στην Ελλαδα?
Λιγοτερα μεν σιγουρα δε!
Η Λιβερια ειναι η πρωτη δυναμη σε σημαιες και εισπραττει 20πλασια χρηματα απο οτι η Ελλαδα και η Αγγλια μαζι απο τα υπο την σημαια πλοια των.
Γιατι να πληρωνουν τον ελληνα ναυτικο με μισθο υπουργου ενω μπορουν να βαλουν τριτοκοσμικους με μισθο υπαλληλου?
Αν ασχολεισαι με την Ναυτιλια θα ξερεις οτι ενας καμαρωτος σε ενα Δ/Ξ με 12ωρη ημερησια εργασια ξεπερναει τα 4000ε μηνιαιως!! Γιατι??? Διοτι ετσι εφτιαξαν τις συλλογικες συμβασεις η ΠΝΟ με την εκαστοτε κυβερνηση.
Το ξερεις οτι τα πλοια επανδρωνονται με ειδικοτητες οπως π.χ. ''θερμαστη''(!!!) αναγκαστικα επειδη το αναφερει το διαταγμα του Γαιδωνα Γκιζικη του 1974 κι επειδη δεν υπαρχει τετοιος βαζουν ενα εξτρα μηχανικο ο οποιος δεν χρειαζεται στα συγχρονα (μετα το 1980) πλοια και τον πληρωνουν τσαμπα??
Η Κυπρος, η λιβερια κ.λ.π. απλα δεν εχουν συλλογικες συμβασεις κι αφηνουν ελευθερη διαπραγματευση μισθων.
Ετσι οι πλοιοκτητες γυρισαν τα καραβια σε σημαιες ευκαιριας οπως η Κυπρος. Κι ακομα, τα ελληνικης πλοιοκτησιας πλοια υπο ξενη σημαια στα ελληνικα πληρωματα τους (καπετανιοι, μηχανικοι) πληρωναν και πληρωνουν στο ακεραιο και τους μισθους της συλλογικης συμβασης αλλα και το αναλογουν ΝΑΤ, το τελευταιο μετρητα στο χερι του ναυτικου, μονον που ο ναυτικος δεν το καταβαλει στο ΝΑΤ ¨η το καταβαλει μερικως δηλωνοντας αλλο μισθο απο αυτον που παιρνει.
Εχω κλεισει φιλε Δημητρη εκατονταδες, για να μην πω χιλιαδες ναυτολογια στην 30χρονη καριερα μου και ξερω ακριβως τι παιζεται.

Οσο για τα χρηματα των πλοιοκτητων στις ξενες τραπεζες ειναι απλο, μια αγγλικη τραπεζα για να εκταμιευσει ενα ποσον της ταξεως των 15,000,000$ για αγορα ¨η ναυπηγηση πλοιου χρειαζεται 12 ωρες, μια ελληνικη 12....μερες!!

Το θεμα της Ναυτιλιας ειναι τεραστιο οπως ειπε και καποιος πιο πανω αλλα ειναι η μονη, μαζι με τον τουρισμο, που σημερα φερνει χρηματα στην Ελλαδα!!
Reply With Quote
  #39  
Παλιό 12-09-2011, 14:51
megalopsyxos Ο/Η megalopsyxos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Deactivated Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Μoto: SUZUKI GSXF 750 YAMAHA CRYPTON SPECIAL X 135
Μηνύματα: 490
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Δημητρη,

και γιατι να μην τους δοθουν φοροαπαλλαγες? Αφου πανε και τις βρισκουν σε χωρες οπως η Κυπρος, εδω γιατι οχι? Καλυτερα δεν ειανι με φοροαπαλλαγες τα χρηματα να πηγαινουν στην Ελλαδα?
Λιγοτερα μεν σιγουρα δε!
Η Λιβερια ειναι η πρωτη δυναμη σε σημαιες και εισπραττει 20πλασια χρηματα απο οτι η Ελλαδα και η Αγγλια μαζι απο τα υπο την σημαια πλοια των.
Γιατι να πληρωνουν τον ελληνα ναυτικο με μισθο υπουργου ενω μπορουν να βαλουν τριτοκοσμικους με μισθο υπαλληλου?
Αν ασχολεισαι με την Ναυτιλια θα ξερεις οτι ενας καμαρωτος σε ενα Δ/Ξ με 12ωρη ημερησια εργασια ξεπερναει τα 4000ε μηνιαιως!! Γιατι??? Διοτι ετσι εφτιαξαν τις συλλογικες συμβασεις η ΠΝΟ με την εκαστοτε κυβερνηση.
Το ξερεις οτι τα πλοια επανδρωνονται με ειδικοτητες οπως π.χ. ''θερμαστη''(!!!) αναγκαστικα επειδη το αναφερει το διαταγμα του Γαιδωνα Γκιζικη του 1974 κι επειδη δεν υπαρχει τετοιος βαζουν ενα εξτρα μηχανικο ο οποιος δεν χρειαζεται στα συγχρονα (μετα το 1980) πλοια και τον πληρωνουν τσαμπα??
Η Κυπρος, η λιβερια κ.λ.π. απλα δεν εχουν συλλογικες συμβασεις κι αφηνουν ελευθερη διαπραγματευση μισθων.
Ετσι οι πλοιοκτητες γυρισαν τα καραβια σε σημαιες ευκαιριας οπως η Κυπρος. Κι ακομα, τα ελληνικης πλοιοκτησιας πλοια υπο ξενη σημαια στα ελληνικα πληρωματα τους (καπετανιοι, μηχανικοι) πληρωναν και πληρωνουν στο ακεραιο και τους μισθους της συλλογικης συμβασης αλλα και το αναλογουν ΝΑΤ, το τελευταιο μετρητα στο χερι του ναυτικου, μονον που ο ναυτικος δεν το καταβαλει στο ΝΑΤ ¨η το καταβαλει μερικως δηλωνοντας αλλο μισθο απο αυτον που παιρνει.
Εχω κλεισει φιλε Δημητρη εκατονταδες, για να μην πω χιλιαδες ναυτολογια στην 30χρονη καριερα μου και ξερω ακριβως τι παιζεται.

Οσο για τα χρηματα των πλοιοκτητων στις ξενες τραπεζες ειναι απλο, μια αγγλικη τραπεζα για να εκταμιευσει ενα ποσον της ταξεως των 15,000,000$ για αγορα ¨η ναυπηγηση πλοιου χρειαζεται 12 ωρες, μια ελληνικη 12....μερες!!

Το θεμα της Ναυτιλιας ειναι τεραστιο οπως ειπε και καποιος πιο πανω αλλα ειναι η μονη, μαζι με τον τουρισμο, που σημερα φερνει χρηματα στην Ελλαδα!!
Γιώργο,

Όχι δεν ασχολούμαι εξειδικευμένα με τη Ναυτιλία, μιλάω μόνο εξ όσων γνωρίζω ασχολούμενος με την οικονομία γενικότερα. Αυτό που με πικραίνει είναι ότι ενώ το Κράτος τους έκανε εν πολλοίς τα χατήρια ικανοποιώντας τις απαιτήσεις τους έστω και μερικώς, διατηρώντας μέχρι και Υπουργείο επειδή είναι επιθυμίο τους, όποτε προσέτρεξε το ίδιο για να τους προσελκύσει να επενδύσουν λόγω της αυξημένης ρευστότητας που αποδεδειγμένα διαθέτουν, βρήκε κλειστές πόρτες.
Reply With Quote
  #40  
Παλιό 12-09-2011, 15:34
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Μιά απάτη γεμάτη....λάμψη απο κιλοβάτ!

όταν αφορά bussiness δεν υπάρχουν σημαίες...
άμα του δώσεις του επιχειρηματία κίνητρα θα σου φέρει τις δουλειές του εδώ στο Ελλάντα...εάν όχι ξέχνα τον.....τα περί πατριωτισμού των εφοπλιστών τα ακούω βερεσε....και η παλαιότερη στάση τους με αγαθοεργίες και κληροδοτήματα είμαι σίγουρος ότι έχουν προπληρωθεί από το ρημάδι το κράτος μας με επιδοτήσεις, θαλασσοδάνεια και σκανδαλώδη εύννοια σε πολλά θέματα, αλλά ας πουν περισσότερα οι γνωρίζοντες...
σιγά μην αφήσουν οι κοκκινό####ι να τους φύγουν οι Ellines από το Citi.....
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
παχουλοκομψη vs χοντρο******* = 1-0 γιαγια αρκουδα Τι μας έτυχε 5 21-04-2011 14:01
Μια Πεδιάδα γεμάτη αρχαία Black_Shadow Ελλάδα 5 22-04-2010 23:21
Άνοδος ζήτησης πετρελαίου με την ανάκαμψη Michael Chatzilias Επικαιρότητα 3 15-04-2010 01:12
Η πιο μικρή παράκαμψη για τα Τέμπη... zipman Πλοήγηση - Hardware και Software 8 11-03-2010 16:04
Είναι γεμάτο το βάζο; yannis Διάφορα 6 08-03-2009 22:09


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:48.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!