![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#31
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
- Κάθε αγρότης δικαιούται 1 μόνο υποβολή για κατασκευή πάρκου έως 100 kW πράγμα που δεσμεύει 2,5-5 στρέμματα μόνο. - Θα πρέπει να υπάρχει βεβαίωση της υπηρεσίας ΝΕΧΩΠ της Δνσης Γεωργίας ότι το χωράφι δεν είναι υψηλής παραγωγικότητας. |
|
#32
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Γιώργ όταν μιλάς για www.skai.gr Είναι σαν να μιλά το www.maximou gap.gr Για πια Ναυτηλία και τουρισμό μιλάμε.. Τέλος πάντων είναι μεγάλα τα θέματα αυτά........................ |
|
#33
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Επειδή είμαι κάτοχος σαν β" επάγγελμα αγρότης , αυτό άστο απέξω...,.,
|
|
#34
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν διαβασες τα στοιχεια, τα δημοσιευει μεν το σκαι αλλα ειναι παρμενα απο πηγες ασχετες με την πολιτικη δε. Υπαρχουν και στις οικονομικες εφημεριδες επισης. Και μην ξεχνας οτι ειμαι (ακομη) στην ναυτιλια (εμπορικη και τουριστικη-κρουαζιεροπλοια) και τα σχεδια μου ειναι να ενταχθω στον τουρισμο με δικη μου μοναδα. Αν ο τουρισμος ηταν ετσι οπως τον περιγραφεις δεν θα το σκεπτομουν καν, αλλα δεν ειανι ετσι! Ο Τουρισμος και η ναυτιλια ειναι τα μονα που δουλευουν καλα και αποδιδουν. |
|
#35
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όπως πολύ καλά γνωρίζεις οι κ.κ. εφοπλιστές ξαναγύρισαν στην Ελληνική σημαία γιατί τους δόθηκαν κίνητρα φοροαπαλλαγών και ΝΑΤ, όλη τη ρευστότητά τους δε τη διατηρούν στις Τράπεζες της Αγγλίας και της Ελβετίας. Άρα για ποιά Ελληνική ναυτιλία μιλάμε; Last edited by megalopsyxos; 10-09-2011 at 03:09. |
|
#36
|
|||
|
|||
|
Το θεμα ναυτιλιας ειναι τεραστιο και χωραει αμετρητες ωρες συζητησεως παιδια
...
|
|
#37
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]()
|
|
#38
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
και γιατι να μην τους δοθουν φοροαπαλλαγες? Αφου πανε και τις βρισκουν σε χωρες οπως η Κυπρος, εδω γιατι οχι? Καλυτερα δεν ειανι με φοροαπαλλαγες τα χρηματα να πηγαινουν στην Ελλαδα? Λιγοτερα μεν σιγουρα δε! Η Λιβερια ειναι η πρωτη δυναμη σε σημαιες και εισπραττει 20πλασια χρηματα απο οτι η Ελλαδα και η Αγγλια μαζι απο τα υπο την σημαια πλοια των. Γιατι να πληρωνουν τον ελληνα ναυτικο με μισθο υπουργου ενω μπορουν να βαλουν τριτοκοσμικους με μισθο υπαλληλου? Αν ασχολεισαι με την Ναυτιλια θα ξερεις οτι ενας καμαρωτος σε ενα Δ/Ξ με 12ωρη ημερησια εργασια ξεπερναει τα 4000ε μηνιαιως!! Γιατι??? Διοτι ετσι εφτιαξαν τις συλλογικες συμβασεις η ΠΝΟ με την εκαστοτε κυβερνηση. Το ξερεις οτι τα πλοια επανδρωνονται με ειδικοτητες οπως π.χ. ''θερμαστη''(!!!) αναγκαστικα επειδη το αναφερει το διαταγμα του Γαιδωνα Γκιζικη του 1974 κι επειδη δεν υπαρχει τετοιος βαζουν ενα εξτρα μηχανικο ο οποιος δεν χρειαζεται στα συγχρονα (μετα το 1980) πλοια και τον πληρωνουν τσαμπα?? Η Κυπρος, η λιβερια κ.λ.π. απλα δεν εχουν συλλογικες συμβασεις κι αφηνουν ελευθερη διαπραγματευση μισθων. Ετσι οι πλοιοκτητες γυρισαν τα καραβια σε σημαιες ευκαιριας οπως η Κυπρος. Κι ακομα, τα ελληνικης πλοιοκτησιας πλοια υπο ξενη σημαια στα ελληνικα πληρωματα τους (καπετανιοι, μηχανικοι) πληρωναν και πληρωνουν στο ακεραιο και τους μισθους της συλλογικης συμβασης αλλα και το αναλογουν ΝΑΤ, το τελευταιο μετρητα στο χερι του ναυτικου, μονον που ο ναυτικος δεν το καταβαλει στο ΝΑΤ ¨η το καταβαλει μερικως δηλωνοντας αλλο μισθο απο αυτον που παιρνει. Εχω κλεισει φιλε Δημητρη εκατονταδες, για να μην πω χιλιαδες ναυτολογια στην 30χρονη καριερα μου και ξερω ακριβως τι παιζεται. Οσο για τα χρηματα των πλοιοκτητων στις ξενες τραπεζες ειναι απλο, μια αγγλικη τραπεζα για να εκταμιευσει ενα ποσον της ταξεως των 15,000,000$ για αγορα ¨η ναυπηγηση πλοιου χρειαζεται 12 ωρες, μια ελληνικη 12....μερες!! Το θεμα της Ναυτιλιας ειναι τεραστιο οπως ειπε και καποιος πιο πανω αλλα ειναι η μονη, μαζι με τον τουρισμο, που σημερα φερνει χρηματα στην Ελλαδα!! |
|
#39
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όχι δεν ασχολούμαι εξειδικευμένα με τη Ναυτιλία, μιλάω μόνο εξ όσων γνωρίζω ασχολούμενος με την οικονομία γενικότερα. Αυτό που με πικραίνει είναι ότι ενώ το Κράτος τους έκανε εν πολλοίς τα χατήρια ικανοποιώντας τις απαιτήσεις τους έστω και μερικώς, διατηρώντας μέχρι και Υπουργείο επειδή είναι επιθυμίο τους, όποτε προσέτρεξε το ίδιο για να τους προσελκύσει να επενδύσουν λόγω της αυξημένης ρευστότητας που αποδεδειγμένα διαθέτουν, βρήκε κλειστές πόρτες. |
|
#40
|
|||
|
|||
|
όταν αφορά bussiness δεν υπάρχουν σημαίες...
άμα του δώσεις του επιχειρηματία κίνητρα θα σου φέρει τις δουλειές του εδώ στο Ελλάντα...εάν όχι ξέχνα τον.....τα περί πατριωτισμού των εφοπλιστών τα ακούω βερεσε....και η παλαιότερη στάση τους με αγαθοεργίες και κληροδοτήματα είμαι σίγουρος ότι έχουν προπληρωθεί από το ρημάδι το κράτος μας με επιδοτήσεις, θαλασσοδάνεια και σκανδαλώδη εύννοια σε πολλά θέματα, αλλά ας πουν περισσότερα οι γνωρίζοντες... σιγά μην αφήσουν οι κοκκινό####ι να τους φύγουν οι Ellines από το Citi..... |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| παχουλοκομψη vs χοντρο******* = 1-0 | γιαγια αρκουδα | Τι μας έτυχε | 5 | 21-04-2011 14:01 |
| Μια Πεδιάδα γεμάτη αρχαία | Black_Shadow | Ελλάδα | 5 | 22-04-2010 23:21 |
| Άνοδος ζήτησης πετρελαίου με την ανάκαμψη | Michael Chatzilias | Επικαιρότητα | 3 | 15-04-2010 01:12 |
| Η πιο μικρή παράκαμψη για τα Τέμπη... | zipman | Πλοήγηση - Hardware και Software | 8 | 11-03-2010 16:04 |
| Είναι γεμάτο το βάζο; | yannis | Διάφορα | 6 | 08-03-2009 22:09 |