Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs
Συμπληρωματικα να αναφερω οτι με την προφορτιση του ελατηριου ΔΕΝ μεταβαλετε το υψος του πισω μερους της μοτοσυκλετας,απλα ''καθετε'' πιο πολυ οταν ανεβαινει πανω στην μοτο ο αναβατης (λογω μικρης προφορτησης του ελατηριου) 
|
Μην μπερδευεσε!!! Κανε το εξης, χαλαρωσε το ελατηριο τελειως και κρατωντας την μοτοσυκλετα ορθια στις ροδες της (ενας φιλος σου μπορει να σε βοηθησει) μετρα το υψος απο τον αξονα του χαλιδιου μεχρι ενα οποιοδηποτε σταθερο σημειο καπου κοντα στην σελλα. Φροντισε μονον το σημειο αυτο να ειναι απολυτως καθετο προς τον αξονα του ψαλιδιου!! Μετα προφορτισε το ελατηριο μεχρι τερμα και ξαναμετρα, θα βρεις πανω απο 7εκατοστα διαφορα (αναλογος διαδρομης εμβολου αμορτισερ) συμπεριλαμβανομενου και του βαρους της μοτο!!!!