![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Η συγκεκριμενη εργασια, ειναι γνωστη ως "ρυθμιση κυλινδρων" πραγμα που σαν μηχανολογικη ορολογια ειναι τελειως λαθος, αλλα εχει επικρατησει για λογους μαλλον... ευκολιας ή και συνηθειας!!!!
Η ρυθμιση αυτη εχει παρουσιαστει ξανα, απο τον φιλο Γιαννη που μενει στην Γερμανια ![]() ![]() Ξεκινωντας, ετοιμαζουμε το οργανο συνδεοντας τα δυο σωληνακια του, στις αντιστοιχες υποδοχες που εχει στο επανω μερος του. ![]() Στην συνεχεια, αφαιρουμε τις γνωστες σε ολους πλεον, πλαϊνες ταπες και συνδεουμε σε αυτες τις υποδοχες, τα αλλα δυο ακρα απο τα σωληνακια. ![]() Το οργανο (Carbtune) ειναι τωρα "συνδεδεμενο" και ετοιμο. ![]() Στην φωτογραφια φαινεται το οργανο με τις δυο "στηλες" του και τον κινητηρα στο ρελαντι. [Σε αυτο το σημειο πρεπει να αναφερω οτι στο ρελαντι δεν ειναι η διαφορα οσο φαινεται (3mmhg, σε αυτο το σημειο "επιασε" ο φακος τις στηλες...), και αυτο γιατι, επειδη στο ρελαντι ειναι λιγες οι στροφες, οι δυο στηλες "παιζουν" πανω κατω συνεχεια. Ομως, το μεγιστο υψος και το μικροτερο υψος, των δυο στηλων μεταξυ τους, ηταν στο ιδιο σημειο και για τις δυο πλευρες.Αυτο το φαινομενο παρουσιαζετε μονο στο ρελαντι του κινητηρα, οσο αυξανονται οι στροφες ομως, τοσο πιο σταθερη ενδειξη εχουμε. Ενδεικτικα αναφερω οτι απο τις 2.000 στροφες και πανω, ειναι σταθερη η ενδειξη]. ![]() Η ενδειξη του οργανου στις 3.000 στροφες. ![]() Και η ενδειξη του οργανου στις 4.000 στροφες (οι στροφες δηλαδη που γινεται ο ελεγχος και η ρυθμιση των ντιζων αν χρειαζεται) οπου και ειχα μια μικρη διαφορα, την οποια και διορθωσα "σηκωνοντας" λιγο τον δεξι κυλινδρο με δυο 10ακια ανοικτα γερμανικα κλειδια. ![]() Υ.Γ Η εργασια αυτη, αν πραγματοποιηθει σε κλειστο χωρο, πρεπει οπωσδηποτε να υπαρχει τροφοδοσια αερα (ανεμιστηρες- δηλαδη τεχνιτο ελκυσμο αερα) προς τον κινητηρα της μοτοσυκλετας για να μην ζεσταθει υπερβολικα στο χρονο που χρειαζεται για να περατωθει η εργασια. Επειδη ουτε και εγω φυσικα εχω τετοιους ανεμιστηρες, εκανα την ρυθμιση στην τελευταια μας βολτα που ηταν στο δασος οξυας, πανω απο τα χωρια Αρτοτινα και Γραμμενη Οξυα. Ειχε αρκετο κρυο και φυσαγε, οι τελειες συνθηκες δηλαδη για μια σταματημενη μηχανη αεροψυκτη που δουλευει στις 4.000 στροφες ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Νικολα πολυ καλη η παρουσιαση , θα ηθελα να μας εδειχνες με φωτο και το πως ρυθμισες τους κυλινδρους!!!!
Thnks!! ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
.
Εύγε Νικόλα ....... Με λίγες λέξεις και τις ανάλογες φωτογραφίες, μας "έβαλες στο νόημα" ... ![]() Ευχαριστούμε ..... ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Παραλειψη μου Βασιλη ![]() ![]() Δεν παιζει προβλημα ομως, θα τραβηξω παλι αλλες και θα τις ποσταρω ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
To νού σας,θα κόψουμε τα συνεργεία και θα φέρνουμε τις μηχανές μας να τις φτιάχνετε εσείς....
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Νικολα.......με καλυψες απολυτα!!! Ευχαριστω!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Μπράβο, πολύ ωραίο!
Απόσπασμα:
Και αυτό, πολύ σωστά το λες, γιατί μετά από 3-4 λεπτά στο ρελαντί ο boxer γίνεται έτσι! ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
ΜαστροΝίκο έγραψες!Ευχαριστούμε φίλε!Πολύ καλό θέμα!
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ανάκληση μοτοσικλετών BMW R1200GS και R1200GS Adventure | mariosich | Διάφορα | 7 | 06-10-2009 00:57 |
τρίξιμο σε ανοιγμα του γκαζιου | arisp | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 25-09-2009 13:46 |
Ανάκληση μοτοσικλετών BMW R1200GS και R1200GS Adventure | mlock | Γενικά - Αναβάτης | 2 | 23-09-2009 14:18 |
Windows 7 στις 22 Οκτωβρίου | skippybi | Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games | 12 | 14-06-2009 02:29 |
Προσοχή στις στροφές....... | PortoLeone | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 22 | 09-06-2009 13:08 |