![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Άντε...να το κάνω κι αυτό είπα σήμερα που καθόμουν.
Καφεδάκι, μουσικούλα και τα σχετικά. Κατεβαίνω στη πυλωτή και αρχίζω Πριν φτάσουμε στο σημείο βέβαια για την αλλαγή του φίλτρου, αφήνουμε το ρεζερβουάρ να πατώσει ώστε να μην έχουμε πολύ βενζίνη μέσα που θα μας προβληματίσει. Καταρχήν αφαιρούμε σέλες και μετά το πλαϊνό μαύρο καπάκι ώστε να ξεβιδώσουμε την βίδα που συγκρατεί το ρεζερβουάρ. ![]() Στην συνέχεια τραβάμε το ρεζερβουάρ προς τα πίσω ώστε να ξεκουμπώσει και να μπορέσουμε να το σηκώσουμε. ![]() Όταν βγει, παίρνουμε κάτι σαν τραπεζάκι ή κάτι άλλο που να μπορέσουμε να ακουμπήσουμε πάνω το ρεζερβουάρ (στο πλάι) Βάζουμε και κάνα πανί ώστε να μην γρατσουνιστεί και προχωράμε. Αφαιρούμε και την φύσα των ρευμάτων για να μην εμποδίζει. ![]() Αφού το ακουμπήσουμε προσεκτικά πάνω στο τραπεζάκι, βλέπουμε από κάτω αυτή την εικόνα ![]() Είναι το πιατέλο που εσωτερικά είναι στηριγμένα τα πάντα. Αντλία, φίλτρο, και φλοτέρ δείκτη βενζίνης. Με ένα λεπτό ίσιο κατσαβίδι, χαλαρώνουμε τους σφιγκτήρες που συγκρατούν τα σωληνάκια και προσέχουμε να μην τα μπερδέψουμε, ώστε να πάνε το καθένα στη θέση του μετά. ![]() Αφού τα αφαιρέσουμε, το πιατέλο είναι έτοιμο να ξεβιδωθεί. ![]() Πριν το ξεβιδώσουμε, μαρκάρουμε κάπως το πως είναι βαλμένο, ώστε να μην γίνει κανένα λάθος στη τοποθέτηση. ![]() ...και ξεβιδώνουμε το πιατέλο με ένα καρυδάκι ή απλό κλειδί Νο8. Καλό θα είναι πάντως να μην χρησιμοποιηθεί γερμανικό κλειδί προς αποφυγή του να χαλάσει τις γωνίες των παξιμαδιών. ![]() Αφού ξεβιδώσουμε όλες τις βίδες, το τραβάμε με ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ έξω ώστε να μην κάνουμε ζημιά στο φλοτέρ που είναι φοβερά ευαίσθητο! Μόλις το βγάλουμε λίγο προς τα έξω, αφαιρούμε εσωτερικά του πιατέλου τα δύο σωληνάκια της υπερχείλισης που μας εμποδίζουν να το βγάλουμε. Δεν τα αφήνουμε free παρά σημαδεύουμε ποιο πάει που και τα δένουμε πάνω σε κάποια βίδα του ρεζερβουάρ να μην τα ψάχνουμε μετά. ![]() Και επιτέλους, βγαίνει έξω όλο το πιατέλο με την αντλία, το φίλτρο και το κάθε τι που περιέχει. Σε αυτό το σημείο μαθαίνουμε ότι τελικά δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε ούτε τον #### μας, καθώς έχουμε πληρώσει φίλτρο BMW 22€ και μέσα βρίσκουμε φίλτρο της MANN αξίας 12€ ![]() ![]() Ξεβιδώνουμε τους σφιγκτήρες που συγκρατούν το φίλτρο και το αφαιρούμε προσέχοντας ποια είναι η φορά της ροής. Αν δεν έχουν αλλαχτεί οι μαμά σφιγκτήρες, καλό είναι να τους αλλάξετε με ένα ζευγάρι βιδωτούς ανοξείδωτους για πιο εύκολη εργασία την επόμενη φορά. Οι μιας χρήσης της ΒMW είναι μανίκι να τους ξεσφίγγεις και να τους σφίγγεις κάθε φορά. ![]() Αφού μπει το καινούριο φίλτρο ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΣ ΡΟΗΣ, σφίγγουμε τους σφιγκτήρες. ![]() Μόλις σιγουρευτούμε πως όλα είναι εντάξει, ακολουθούμε την αντίστροφη διαδικασία για να ξαναμπεί πάλι μέσα στο ρεζερβουάρ και να βιδωθεί το πιατέλο προσέχοντας πάλι μην κάνουμε ζημιά στο φλοτέρ. Καλό είναι επίσης να αλλάξετε και την λαστιχένια φλάτζα του πιατέλου (εγώ την άλλαξα) αν την έχετε χρόνια. Η δύναμη που θα βιδώσουμε τα παξιμάδια του πιατέλου είναι 6 Νm Μόλις τοποθετηθούν όλα ξανά στη θέση τους, και βάλουμε τα σωληνάκια εκεί που πρέπει, τοποθετούμε ξανά το ρεζερβουάρ στη θέση του. Ελέγχουμε και για τυχόν διαρροές βενζίνης και αν όλα είναι καλά, μεταβαίνουμε στο πλησιέστερο βενζινάδικο να γεμίσουμε! ![]() ΥΓ: Κάποια στιγμή θα σφάξω και το φίλτρο στη μέση να δω τι έχει ώστε να ξέρω άλλη φορά αν τελικά πρέπει να το αλλάζω στις 20000χιλ ή αργότερα. Είμαι βασικά πολύ περίεργος τι θα βρω μέσα! ![]() ΑLX |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΠΩΛΗΤΑΙ ΒΜW R1150GS,FULL EXTRA,AΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!! | HERC | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 7 | 31-05-2010 17:42 |
Θόρυβος απο αντλία βενζίνης σε R1150 GS | dimalx | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 06-05-2010 13:25 |
Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη? | Carduelis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 23 | 21-10-2009 16:32 |
Καθάρισμα φίλτρου αέρα Κ&Ν !!!!!!!!!! | riko46 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 15-08-2009 08:34 |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ LeoVince SBK σε R1150GS | RedSpider | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 6 | 15-05-2009 14:54 |