![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#28
|
|||||
|
|||||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() Απόσπασμα:
Σημ. Παντως φιλε μου, να σου πω την αμαρτια μου, πριν 3 χρονια οταν ηταν να αλλαξω το ΜΚ2 σε ΜΚ3 μου επεσε στα χερια μια 1200..... δεν σου κρυβω οτι μπηκα στον πειρασμο!!!!! Πολλα τα υπερ της απο οδηγικης αποψης αλλα τα υπολοιπα και η προτερη εμπειρια μου απο το 1150 μου με οδηγησαν στο ΜΚ3 που εχω τωρα!!! Απόσπασμα:
Το Τρανσαλπ παρουσιαστηκε το 2008 και αυτην την χρονια πούλησε 1044 κομματια οταν ο αμεσος αντιπαλος του το Β-στρομ που ηταν ηδη μια 5ετια στην αγορα πουλησε εκεινη την χρονια 3208 κομματια!!!!! Δηλαδη την πρωτη χρονια εκανε το 1/3 των πωλησεων τοπυ αμεσου ανταγωνιστη του!!! Το 2010 (δεν εχω στοιχεια για το 2009) δεδομενης της οικονομικης κρισης αλλα και της υψηλης τιμης του (7720-8290 το με ABS εναντι 7595 του Βστρομ το οποιο εχει στανταρ το ABS) πουλησε το πρωτο 7μηνο του 2010 300 κομματια εναντι 1000 του Βστρομ!!! Παλι το 1/3!!!!!! Αυτο δεν θεωρειται εμπορικη αποτυχια της Χοντα αλλα εμπορικη αποτυχια της εδω αντιπροσωπειας!!!! Στην Ιταλια π.χ. που εχει ανταγωνιστικη τιμη ως προς το Σουζουκι πουλησε ακριβως τα διπλασια το 2008 την πρωτη χρονια της κυκλοφοριας του!! 4129 εναντι 2565 (θεσεις 16 και 29 αντιστοιχα)!!! δες το http://www.motorbox.com/static/upl/T/0005/Top100_10_2008.pdf και ποσταρησε το στο αλλο φορουμ αν θελεις γιατι κι εκει υπαρχει μεγαλη συζητηση για το θεμα!!! Αν δε πας στα στοιχεια του Ιαν-Μαρ 2010 θα δεις οτι το Τρανσαλπ ειναι στην 3η θεση με 995 κομματια και το βστρομ χανεται στην 16η με 566 κομματια!!! Δες το http://www.motoblog.it/post/24247/mercato-classifiche-top-100-di-aprile-vola-la-bmw-r-1200-gs-in-crescita-la-xl700v-transalp#continua και ξαναποσταρησε το στο άλλο φορουμ!!! Στην Γερμανια παλι που η πολιτικη της εκει Χοντα ειναι ιδια με της εδω, το 2009, το τρανσαλπ εχει τις μισες πωλησεις απο το Βστρομ (593 εναντι 1151) δες το Zulassungszahlen 2009: Top 50 Motorrad-Bestseller - Motorradbranche - MOTORRAD online Διαφορετικες αγορες, διαφορετικοι προσανατολισμοι και ως εκ τουτου διαφορετικοι πελατες!!! Τα 70 αλογα στις 9000στρ το Στρομ στην Γερμανια ειναι χρησιμοτερα στους δρομους της (στις απεραντες autobahn) απο τα 62 στις 6500στρ του τρανσαλπ κι ας ειναι το δευτερο δυνατοτερο του πρωτου - και σε υποδυναμη κατα 5 ιππους αλλα και σε ροπη κατ 3 κιλα - μεταξυ 3000 και 6500 στροφων - αφου ο γερμανος για να παει απο το ενα μερος στο άλλο τα 3/5 της διαδρομης του ειναι autobahn!! Εν αντιθεση με τον Ιταλο κι Ελληνα που το 90% της κινησης του ειναι στην πολη και η ροπη ειναι ΠΟΛΥ χρησιμη!!! Αλλα ειπαμε στην Ελλαδα φυσαει άλλος οικονομικος ανεμος!! Σημ. στους παραπανω πινακες βλεπεις πουθενα βαραντερο??? Εγω οχι!!! Τι σημαινει αυτο? οχι παντως οτι ειναι αποτυχημενο εμπορικα!!! Αν ηταν ετσι θα ειχε παρει δρομο εδω και χρονια!!! ![]() Οταν λοιπον η ελληνικη παντοδυναμη αντιπροσωπεια της Χοντα πιασει το νοημα και σταματησει να ασχολειται μονον με τα φορτηγα και τα αμαξωματα τοτε και τα προιοντα της χοντα θα εχουν καλυτερη τυχη!!! Last edited by GeorgeP; 27-08-2010 at 11:15. |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Καλοκαίρι με μοτοσικλέτα στην πόλη!!!! | riko46 | Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης | 7 | 29-06-2010 23:46 |
Πρόβλημα με το ESA !!! | pkar | Τεχνικά θέματα διάφορα | 2 | 24-09-2009 14:49 |
Πρόβλημα με το ABS | margot | Γενικά - Αναβάτης | 48 | 17-09-2009 21:30 |
Πρόβλημα με cookies? | ALX | Διάφορα | 8 | 30-07-2009 11:53 |
Πρόβλημα με γκάζι | frits | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 26-01-2009 23:43 |