![]() |
|
|||||||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Αν και έχω πάρει απόφαση ότι δεν θα έχω ποτέ στη μηχανή μου xenon, καταθέτω το πρόβλημά μου, περισσότερο για λόγους ψυχοθεραπείας παρά επειδή πιστεύω, ότι θα βρω πια λύση...
![]() Δεν νομίζω άλλος αναβάτης να έχει ταλαιπωρηθεί περισσότερο με φώτα ξένον... ΙΣΤΟΡΙΚΟ Μοτοσυκλέτα: BMW R1200GS 2008 Πρώτη προσπάθεια: Παραγγέλνω Xenon φώτα από Πάτρα(...), δεν δουλεύουν. Πάνε να ανάψουν και τα κόβει το CANbus στην εκκίνηση δίνοντας μου LAMPF!. Παίρνω και άλλο set σε διαφορετική θερμοκρασία χρώματος, πάλι τα ίδια. Το επιστρέφω κι αυτό και μου στέλνουν τρίτο κινέζικο και φθηνιάρικο σετ το οποίο όλως παραδόξως δουλεύει κανονικά, αλλά καίγεται μετά από 1,5 μήνα. Τελικά επιστράφηκε κι αυτό και μου δόθηκαν πίσω τα λεφτά. Διάγνωση: Υπερβολικά ευαίσθητο CANBus που διαγνώσκει το υψηλό ρεύμα εκκίνησης του xenon, ως βραχυκύκλωμα και κόβει το ρεύμα. Δεύτερη προσπάθεια: Xenon φώτα από Αθήνα. Δεν δουλεύουν. Ομοίως τα κόβει το CANbus στην εκκίνηση. Επιστράφηκαν και αυτά και πήρα τα λεφτά μου πίσω. Τρίτη προσπάθεια: Xenon φώτα από USA. Μακράν τα καλύτερα και ποιοτικότερα(1offmotorsports), με ένα μικρό μειονέκτημα: Δεν δουλεύουν πάντα,αλλά 1 στις 5 φορές!!!(κάτι είναι κι αυτό, τα άλλα σετ δεν δούλευαν καθόλου!!!). Συγκεκριμένα, δουλεύουν μόνο όταν είναι ζεστή η μηχανή ή με υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος. Δεν το έχω διευκρινίσει ακόμα. Πιο συγκεκριμένα, όταν την βάλω μπροστά κρύα, δεν ανάβουν καθόλου. Έπειτα από 15-20 km μπορεί και να ανάψουν. Αυτό μπορεί να γίνεται για δύο λόγους: είτε η μπαταρία έχει φορτίσει και δίνει πιο τσαμπουκαλεμένο ρεύμα είτε το ballast έχει ανεβάσει θερμοκρασία(βρίσκεται στον ευρύτερο χώρο της μηχανής) με αποτέλεσμα να μην ρουφάει τόσο ρεύμα στην εκκίνηση. Ψιλοευχαριστημένος που άναβαν έστω και με αυτόν τον τρόπο, κάνω update στον εγκέφαλο με την τελευταία version(μπας και επιλυθεί τελείως το πρόβλημα), αλλά το CANBus έγινε ακόμα πιο αυστηρό με αποτέλεσμα τώρα να ανάβουν ακόμα πιο σπάνια! ![]() Σημειωτέον ότι η μηχανή φοράει λάμπες ξένον σε εργοστασιακά προβολάκια από το Adventure H11, που λειτουργούν κανονικότατα. Έτσι μου έρχεται να βάψω το GS μπλε και να το ρίξω στον Θερμαϊκό. ![]() Πιθανές λύσεις: 1. Τα βγάζω τελείως και μένω με τα πυρακτώσεως(είναι ψιλοάθλια). 2. Τα αφήνω ως έχουν και ανάβω λαμπάδα κάθε φορά που φιλοτιμούνται να άναψουν τα ξένον ύστερα από 30χλμ διαδρομής(και αν...), διακινδυνεύοντας να κινούμαι χωρίς κεντρικά φώτα για αυτό το διάστημα. 3. Παίρνω ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία με κάποιου είδους πατέντα, αλλά δημιουργούνται άλλα προβλήματα(πώς θα ανάβουν με το άναμμα της μηχανής και θα σβήνουν με το σβήσιμο) 4. Κάνω τη μαγική λύση(που δεν υπάρχει βέβαια), που θα μου προτείνει κάποιο τσακάλι από το forum, οπότε και του κάνω το τραπέζι και ανακηρύσσεται ευεργέτης. ![]() Όπως καταλαβαίνετε μιλάμε για ιδιαίτερη κατάσταση που απαιτεί και τα ανάλογα μέτρα. Ξέρετε κανένα "γάτο" ηλεκτρολόγο στην Θεσσαλονίκη; |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Ένα μικρό LAMPF! | EvVas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 12-07-2011 10:35 |
| Ένδειξη LAMPF..και μετά όλα ΟΚ! | doctor77 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 10-06-2011 13:16 |
| HID XENON | syan | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 18 | 11-04-2011 12:03 |
| LAMPF | morfeas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 38 | 12-09-2010 16:36 |
| XENON 1150 | allen | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 5 | 01-04-2010 23:37 |