GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #10  
Παλιό 15-09-2011, 22:17
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλος

το βαραντερο εκανε τον κυκλο του, απο τα τελη του 90 παραγετε με αμειοτους ρυθμους, ηταν μια μεγαλη επιτυχια της χοντα, ο σχεδιασμος, η γενικη φιλοσοφια του προτζεκτ... τελος ομως...

το βαραντερο χαραξε εναν δρομο που ευτυχος και αλλοι ακολουθησαν, η BMW η yamaha κα... μπραβο της χοντας για την ιδεα της...

μπραβο ομως και για τις αλλες που πραγματικα στηριξαν αυτη την ομορφη κατηγορια που για εμενα αντιπροσωπευει τους σοβαρους και ισως λιγο περιπετιοδης οδηγους....

με αρεσει το gs αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι 10 σχεδον χρονια ποιο νεο ! !

εγω ημουν ο πρωτος που ειπα οτι οι βλαβες δεν ειναι μονο θεμα μηχανης και κατασκευαστη, κατα κυριο λογο ειναι και ο χρηστης, η κλιτσα δεν γινεται τιμονι ρε ! ! !

φιλος μου διαλυσε το gs οταν εμαθε οτι πρεπει να κοιταει τα λαδια ! ! ! ! το εκαψε... ηταν η πρωτη του μεγαλη μηχανη,,, ασχετος... ε δεν φταιει η bmw γιαυτο... φυσικα η bmw φταιει σε θεματα αξονα κτλ... αλλα αυτο ειανι αλλη ιστορια

τωρα παμε μπροστα... ανταγωνισμος φερνει μονο καλα

κατι που δεν ειχαμε ποτε στην ελλαδα και ετσι φαληρισαμε... ευτυχος εχουν ολοι οι σοβαροι κατασκευαστες...

δειτε το τενερε 1200 ομορφο για καπιους για αλλους κατασχημο

δειτε το μουλτι... μια απο τα ιδια...

ας δουμε και τη χοντα, ας την φερθουμε με λιγο επιεικια διοτι αυτη χαραξε το δρομο, ισως να κανει παπαρια... ισως να φερει νεο και καλο και αξιοπιστο μηχανημα.. και να σας αρεσει και εσας μια ημερα και να το παρετε

μην καταδικαζεται εκ των προτερων, ειναι κριμα... χιλιαδες κοσμος δουλεψε για αυτο το μηχανιμα, ειμαι μηχανολογος και ξερω ποσο δουλεια θελουν τα νεα προϊοντα... και προπαντων μερακι

οι ανθρωποι της χοντα εχουμε μερακι, μακαρι να ειχαν περισοτερο παθος και να μας εδειαναν κατι περισοτερο σε αλογα και ποιοτητα...

μην λογομαχιτε αδικα με το καθε μηχανιμα δεν ειναι η προεκταση του γενετικου μας οργανου.....

εμενα αν δεν με αρεσει το νεο ντερο, θα παρω gs αλλα κατι θα παρω. δεν θα κατηγορισω το ντερο, τωρα που εχω 80 000 ολα χωρις βλαβες και φυσικα σε δρομους δυσκολους...

ας σεβαστουμε ολοι ενα μηχανημα που ταξιδεψε τοσο κοσμο....

αντε θα σας πω και μια ιστορια για ενα gs του 39 σε ενα νεο θεμα...
Συμφωνούμε σε κάποια διαφωνούμε σε κάποια.
Όπως σε διαβάζω:

- Πράγματι έκανε τον κύκλο του και έκανε σχετική επιτυχία στη χώρα μας (παγκοσμίως δεν έκανε τίποτα το σπουδαίο ποτέ - το MK1 δεν το εισήγαγαν καν στην Βρετανία επειδή λέει δεν το δεχόταν η ίδια αντιπροσωπεία σαν σοβαρό Honda).

- Πράγματι χάραξε ένα δρόμο που όμως σχεδόν κανείς δεν ακολούθησε και φυσικά όχι το GS (που προϋπήρχε εξάλλου). Οι περισσότεροι της κατηγορίας άλλο αντέγραφαν και αντιγράφουν.

- Συμφωνώ για το τι αντιπροσωπεύει η κατηγορία. Με τι διαφορά ότι όλα πουλάνε το όνειρο. Πολύ λίγα το πλησιάζουν. Πολύ πιο περιπετειώδες και ώριμη αγορά είναι το Africa παρά το varadero. Ίσως σε κάποια πράγματα και από το 1200GS.

- Το 1200GS είναι πιο νέο από το varadero (αλλά τώρα πια και το 1200GS παλιό είναι, εξακολουθεί να είναι ο σημαιοφόρος της κατηγορίας πάντως και όχι επειδή το λέω εγώ ε). Το 1150GS όμως που ΕΠΙΣΗΣ θεωρώ καλύτερο από το varadero, είναι παλιότερο από το varadero.

- Αυτά που λες περί ασχετοσύνης, περί άξονα κλπ. δεκτά και σωστά. Πάντως λάδια σε 5 χρόνια συμπλήρωσα τρεις φορές (έχω γράψει και εδώ μέσα και αν τα κοιτάω και πότε κλπ.).

- Ο ανταγωνισμός πράγματι κάνει καλό.

- Η υποκειμενικότητα της "ομορφιάς" σωστό και αυτό. Εγώ βρίσκω το varadero ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ και το GS... άσχημο (αλλά έχει το λεγόμενο "function over form").

- Όχι δεν δέχομαι ότι χάραξε η Honda το δρόμο. Ότι έχει το δικό της δρόμο ναι. Πχ. το CBR δεν το έπαιξε ποτέ το γρηγορότερο RR (με εξαίρεση το "ειδικό" XX), ήταν όμως πάντα το πιο πολιτισμένο, τα άλλα ήταν "κακά σκυλιά". Αυτό πούλαγαν σε σχέση με τους άλλους. Μέχρι που βγήκε η BMW και έκανε ένα RR πολιτισμένο και παντοδύναμο (και τώρα οι άλλοι τρέχουν να κάνουν κάτι αντίστοιχο).

- Μακάρι να φτιάξουν ένα αξιόλογο μηχάνημα. Θα το δω με... συμπάθεια. Το βασικό πρόβλημα της Honda είναι η ταυτότητα στα μηχανήματα της, ενώ πέρα από αυτό, έχει χάσει (ΚΑΙ ΑΥΤΗ, όχι μόνο η BMW που το λένε κάποιοι συνεχώς) και την ετικέτα της καταπληκτικής αξιοπιστίας που είχε. Άλλο ότι δεν τα λέμε εδώ, όχι ότι δεν τα ξέρουμε. Αλλά στο GS forum δεν θα κάτσω να ασχοληθώ ούτε με μηχανολόγικά προβλήματα του varadero, ούτε λάθος επιλογές πάνω του, ούτε το τι σόι πλαστικά έχει. Δεν είναι θέμα μου, ούτε πήγα στο varadero forum (που είμαι μέλος) να κάτσω να τα λέω, έτσι για να λέω κάτι. Αντίθετα από άλλους ας πούμε;

- Αυτό που λέω περί ταυτότητας, το λες και εσύ λέγοντας το πάθος (που δεν είναι μόνο άλογα). Αυτό δεν ξέρω αν θα το δούμε από τη Honda, ίσως ΑΚΡΙΒΩΣ λόγω μεγέθους της εταιρίας (boomerang).

- Πράγματι η μηχανή μας (το αυτοκίνητο μας, το κινητό μας κλπ.) ΔΕΝ είναι προέκταση του γεννητικού μας οργάνου. Πες το άλλες 10 φορές για να ακουστεί καλά.

- Αντιγράφω αυτό εδώ: "ας σεβαστουμε ολοι ενα μηχανημα που ταξιδεψε τοσο κοσμο...." Υποθέτω το λες για το varadero; Τότε για το GS τι πρέπει να πούμε; ("τόσο κόσμο και σε όλο τον κόσμο") Δεν είμαι υποχρεωμένος να "επιστρέψω" αυτή σου την πρόταση σε ΟΛΟΥΣ τους Honda κατόχους του forum;

Με το... καλό να βγει το crosstourer ή όπως θέλει να το πει η Honda. Θα είναι καλή ιδέα να μην πάει να τρακάρει το GS αλλά να διαφοροποιηθεί. Το αντίθετο από ότι κάνουν ΟΛΟΙ οι άλλοι δηλαδή (λίγο ή πολύ). Στο κάτω κάτω αν το παίξει σαν μεγαλύτερο και πιο "παγκόσμιο" και πιο "με ταυτότητα"... TDM, τότε ναι έχει χώρο στην αγορά (σε μια ώριμη αγορά μάλιστα). Αν πάει να μου το παίξει mega-on-off πάλι, άντε γεια.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ MARK Αστεία Video 1 08-09-2010 10:19
''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ MARK Ελλάδα 12 07-05-2010 17:00
ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Διάφορα 5 10-02-2010 12:40
''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) MARK Υγεία 3 06-02-2010 16:49
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες 8 10-11-2009 21:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:47.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!