Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100
Σήμερα μόλις άλλαξα λάδια κ βαλβολίνες, με ψόφησε το μπαούλο με τις αλενόβιδες που ήταν καργαρισμένες.
Τεσπα το πρωί μου έφερε ο φίλος μου κ λαδάς από citroen club, γαλλικά λιπαντικά:
Λαδια 10-60 W GULF RACING συνθετικά, ACEA A3/B4 API SL/CF.
Βαλβολίνη ημισυνθετική YACCO 75w 90 BVX.
τα ίδια φοράω κ στο πεζώ κ δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα.
Τα 10-60 το ήθελα για γρήγορες εκκινήσεις το πρωί κ για αντοχή στις υπερθερμάνσεις..
Τιμές σύνολο 60 ευρώ για 4 λίτρα λάδι κ 2 βαλβολίνες.
Οι προδιαγραφές πιστεύω να καλύπτουν τις απαιτήσεις της bmw.. 
|
Υπερβολή. Απλό λάδι (20/50 έβαζα καλοκαίρι 15/50 τον κρύο καιρό) και είσαι οκ. Καίει λάδι σαν αερόψυκτο ειδικά έπειτα από τις 3,000στρ. και αν το πιέζεις. Οπότε τι να συμπληρώσεις 1,5-20λιτρ στα 5,000 κλμ στα 3,000κλμ βάζεις άλλα 2 λίτρα και τα αλλάζεις.
Τις αλεν μην τις σφύγεις πολύ, άλλαξε ροδέλες πάντα. Σφίγκουν μόνες τους με την ζέστη κυβωτίου κ κινητήρα.
Βρες εδώ και ένα σέρβις με πολλά στοιχεία που είχα βάλει όταν είχα το 1100. Μέχρι και νούμερα δισκόπλακων είχα. ΑΑΑ άλλαξε και όλα τα υγρά (φρένων), έυκολο είναι και λαδι στην ντίζα συμπλέκτη, δεν έχεις υδραυλική. Ρύθμισε τα φώτα σου (δεν είναι κ πολύ καλά στα 1100) και βάλε μια λάμπα οσκραμ +50%. Θα δεις διαφορά.