GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Γενικά - Αναβάτης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #10  
Παλιό 05-06-2009, 02:11
kostasmats Ο/Η kostasmats βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: hlioupolh Athina
Μoto: δεν εχω
Μηνύματα: 509
Προεπιλογή Απάντηση: Μέλη της "Χρυσής Αυγής" διέκοψαν εκδήλωση του "Ουράνιου Τόξου"

Οταν βλεπω μια οργανωμενη ομαδα ανθρωπων που στο ονομα του πατριωτισμου εισβαλει σε μια εκδηλωση(εκδηλωση την οποια και εγω καταδικαζω), προσπαθει να διωξει τους παρευρισκομενους αφου πρωτα τους φωτογραφησει(!),νιωθω το ιδιο ριγος και την ιδια απογοητευση που νιωθω οταν βλεπω καποιες αλλες ομαδες εξισου οργανωμενες να σπανε την περιουσια του κοσμου στο ονομα της επαναστασης.Η πατριδα μου την οποια αγαπω και υπηρετω ως Ελληνας πολιτης ,εχει νομους.Νομους που αυτοι οι κυριοι ακροδεξιοι και ακροαριστεροι,δεν σεβονται καταπατουν και παραβιαζουν.Αν οι πολιτικοι δεν μπορουν να προστατεψουν τα συμφεροντα της πατριδας μας ας τους στειλουμε σπιτια τους,για αυτο εχουμε το εκλογικο μας δικαιωμα.Οι τραμπουκισμοι τα νταηλικια και οι αυτοδικιες ειναι πραξεις καταδικαστεες απο την λογικη και την συνειδηση μου.Εαν οι αγαπητοι και σεβαστοι συμφορουμιτες ταυτιζονται με τετοιου ειδους φασιστικες και ΑΝΟΜΕΣ συμπεριφορες τοτε θα παρακαλουσα τους συντονιστες να με διαγραψουν απο το φορουμ.
φιλικα Κωστας
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ο Λεωνίδας και το "θηρίο" του .... ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Διάφορα 31 27-05-2009 12:04
Το εγχειρίδιο του "καλού ανακυκλωτή" .. ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Περιβάλλον 4 14-05-2009 13:59
"Στο φως" ο τάφος της Κλεοπάτρας και του Αντώνιου; skippybi Επικαιρότητα 6 22-04-2009 09:14
Σε δημοπρασία έβαλε την "παρθενιά της" .... ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Επικαιρότητα 23 17-01-2009 09:41
Το "περιοδικό" της μαμάς BMW GS_maniac Χρήσιμα 3 14-12-2008 18:26


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:22.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!