![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#671
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η. |
#672
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Προσφορές |
#673
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
καλητερα με τη Γερμανηδα μας ! |
#674
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
τωρα εχουν μεινει μοντελα 2010-11 με 11.500-11.700 ευρω με abs, περιμενε να ερθει το crosstourer και τοτε θα τα ριξει και αυτα που θα τους εχουν μεινει στοκ, μπες εδω και δες πανω στα stock offers, και κατω αριστερα για τα καθαρα mx, αν σε ενδιαφερουν http://www.honda-motorcycles.gr/# Last edited by J-P-HELLAS; 17-11-2011 at 20:06. |
#675
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=forester;520669]Και το 10αρι κοντό έχει. Δεν μπορώ να φανταστώ πιο κοντο το προηγούμενο..... Με 5.000σαλ και 6η βγάζει λιγότερα από 140;
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η.[/QUOTE] αυτο με τις μακρυτερες σχεσεις ειναι υποκειμενικο...... ![]() εμενα μου αρεσει να ταξιδευω δικαβαλος,τριβαλιτσος και απο τα 140 μεχρι τα 200 να ανεβαζει πολυ πιο γρηγορα και ασφαλεστερα,χωρις κατεβασματα και τσιτες..... ![]() |
#676
|
|||
|
|||
![]()
[quote=gsmaniac;520825]
Απόσπασμα:
Η επεμβαση δεν εγινε στο σαζμαν, το οποιο παραμενει το ιδιο σε ολες τις εκδοσεις με λογο μεταδοσης 0,848 (Βαραντερο 0,853-ελαφρως κοντυτερος απο της GS) αλλα στον λογο μεταδοσης του αξονα (τελικη μεταδοση) που απο 2,82 το εκαναν 2,91. Το βαραντερο εχει λογο τελικης μεταδοσης 2,93 (παλι κοντυτερο απο την GS) αλλα απο 1000 κυβικα κι ετσι δεν το ενοχλει αφου λιγοτερα κυβικα=λιγοτερη ροπη=κοντυτερη τελικη και πρωτευουσα μεταδοση ωστε να μην σερνεται με 6η! Με 12,2 κιλα ροπης στις 6000στρ που εχει ο 1200αρης της GS αυτη η αλλαγη ηταν ''αστοχη'' ως προς την ασφαλτινη χρηση και χρησιμη ως προς την χωματινη. Αλλα ποιος κινειται στο χωμα με.....6η??? Το Βαρα με 9,8 κιλα ροπης στις 6000 (τα +2 κιλα της GS ειναι τερααααααστιο νουμερο) στις 5000στρ και 6η εχει 150-160κμ και καταναλωνει 6,2 λιτρα ανα 100κμ, επιταχυνει δε μεστά και γρηγορα...πολυ γρηγορα μεχρι τα 180κμ ανεξαρτητως φορτιου.....χωρια που οι φθορες ειναι λιγοτερες αφου κινειται με λιγοτερες στροφες αρα τα εμβολα διανυουν λιγοτερα μετρα στους κυλινδρους. Το crosstourer με τα 1237 κυβικα του τα 129 αλογα στις 6250 και τα 12,8 κιλα στις 4450(!!!!!) θα ταξιδευει με 3500-4000 και με 160κμ. Γιαυτο λεω σε ολα τα παραπανω ποστ και σε αυτο το νημα, με βαση τα απραπανω στοιχεια, οτι ειναι τουλαχιστον αστοχο να συγκρινουμε το crosstourer με την GS ¨η ακομα και το βαραντερο με την GS. Η GS ειναι ενα vitara/cherokee/wrangler....και το crosstourer/βαραντερο ενα crossover σαν το outlander Mitsubishi ¨η το Nissan quashqai!!! Τα μεν πρωτα ''γραφουν'' ιστορια στα χωματα κινουμενα αξιοπρεπεστατα στην ασφαλτο και τα δευτερα την ιστορια τους την γραφουν στην ασφαλτο οντας ανετα , ευρυχωρα και βαρια ενω στο χωμα......απλως περνανε....απο ''ισια'' χωματα χωρις πολλα-πολλα σκαμπανεβασματα. Ανομοια πραγματα Κωστα στην χρηση αλλα σχεδον ομοια στην οψη!!!!! Last edited by GeorgeP; 17-11-2011 at 22:08. |
#677
|
|||
|
|||
![]()
[quote=gsmaniac;520825]
Απόσπασμα:
ΟΚ , για να καταλάβω...... Όντας 2κάβαλος και 3βάλιτσος έχεις πάει πολλές φορές 200;;;; Και ήταν όλα καλά;;; Γιατί εγώ έχω κάνει 15000 σε 6 μήνες με το GS και τα 7-8000 ήταν ταξίδια 2κάβαλος με πλήρες φορτίο για κάμπινκγ. Δεν ένιωσα και τόσο καλά μετά τα 160.... Αυξάνει τόσο η μετωπική επιφάνεια της μοτοσυκλέτας, που είναι σαν να ταξιδεύει ντουλάπα. Δε λέει με τίποτα . Άσε την κατανάλωση σ' αυτές τις συνθήκες... Η άνετη και ασφαλής, με πλήρη έλεγχο ταχύτητα, υπ' αυτές τις συνθήκες, προσωπικά πάντα, περιορίζεται στα 140 και σε προσπέραση 160-170 . Δεν πιστεύω ότι έχουν νόημα οι ταχύτητες με τόσο φορτίο. Καλύτερα να έχω 10 κατεβάσματα παραπάνω στο ταξίδι , αλλά όταν έχω 6η να γοργουρίζει το μοτεράκι στις 3500-4000 και να έχω 140+. 200 πάει και με 5η εξάλλου ![]() Πιστεύω ότι ειναι υπερβολικά κοντό το γρανάζωμα (της 5ης και 6ης πάντα) για ένα tourer! Επίσης είναι άποψη που εκφράζεται και στα τεστ. Πέραν της τελικής σχέσης, θα ήθελα πιο κοντή 1η ακριβώς για τις συνθήκες πλήρους φορτίου σε εκκίνηση σε απότομη ανηφόρα. Πίκρα. Ο συμπλέκτης διαμαρτύρεται έντονα και το εκφράζει με ... μυρωδιές!!! ![]() |
#678
|
|||
|
|||
![]()
@ GeorgeP: +1200
![]() ![]() Γράφαμε ταυτόχρονα... |
#679
|
|||
|
|||
![]()
big spirits meeting.......
![]() |
#680
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ειπαμε, wrangler vs outlander.................. Απόσπασμα:
![]() θα δεις οτι η νεα υδροψυκτη GS -με τον υγρο συμπλεκτη - θα διαφοροποιηθει αρκετα απο το σημερινο......wrangler που ειναι!!! ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ | MARK | Αστεία Video | 1 | 08-09-2010 09:19 |
''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ | MARK | Ελλάδα | 12 | 07-05-2010 16:00 |
ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Διάφορα | 5 | 10-02-2010 11:40 |
''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) | MARK | Υγεία | 3 | 06-02-2010 15:49 |
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 8 | 10-11-2009 20:39 |