
17-11-2011, 22:12
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
[quote=gsmaniac;520825]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester
Και το 10αρι κοντό έχει. Δεν μπορώ να φανταστώ πιο κοντο το προηγούμενο..... Με 5.000σαλ και 6η βγάζει λιγότερα από 140;
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η.[/QUOTE]
αυτο με τις μακρυτερες σχεσεις ειναι υποκειμενικο......
εμενα μου αρεσει να ταξιδευω δικαβαλος,τριβαλιτσος και απο τα 140 μεχρι τα 200 να ανεβαζει πολυ πιο γρηγορα και ασφαλεστερα,χωρις κατεβασματα και τσιτες.....
|
ΟΚ , για να καταλάβω......
Όντας 2κάβαλος και 3βάλιτσος έχεις πάει πολλές φορές 200;;;; Και ήταν όλα καλά;;; Γιατί εγώ έχω κάνει 15000 σε 6 μήνες με το GS και τα 7-8000 ήταν ταξίδια 2κάβαλος με πλήρες φορτίο για κάμπινκγ. Δεν ένιωσα και τόσο καλά μετά τα 160.... Αυξάνει τόσο η μετωπική επιφάνεια της μοτοσυκλέτας, που είναι σαν να ταξιδεύει ντουλάπα. Δε λέει με τίποτα . Άσε την κατανάλωση σ' αυτές τις συνθήκες... Η άνετη και ασφαλής, με πλήρη έλεγχο ταχύτητα, υπ' αυτές τις συνθήκες, προσωπικά πάντα, περιορίζεται στα 140 και σε προσπέραση 160-170 . Δεν πιστεύω ότι έχουν νόημα οι ταχύτητες με τόσο φορτίο.
Καλύτερα να έχω 10 κατεβάσματα παραπάνω στο ταξίδι , αλλά όταν έχω 6η να γοργουρίζει το μοτεράκι στις 3500-4000 και να έχω 140+.
200 πάει και με 5η εξάλλου Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάζω 6η στα 70 , ακόμα και μέσα στην Αθήνα....
Πιστεύω ότι ειναι υπερβολικά κοντό το γρανάζωμα (της 5ης και 6ης πάντα) για ένα tourer! Επίσης είναι άποψη που εκφράζεται και στα τεστ.
Πέραν της τελικής σχέσης, θα ήθελα πιο κοντή 1η ακριβώς για τις συνθήκες πλήρους φορτίου σε εκκίνηση σε απότομη ανηφόρα. Πίκρα. Ο συμπλέκτης διαμαρτύρεται έντονα και το εκφράζει με ... μυρωδιές!!!
|