Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Κατα ...
Και που ειναι το αθεμιτο εδω? ...
Εμεις λοιπον τι πρέπει να κανουμε? να παταμε σε αυτα που ανακοινωνει η εταιρεια και να σχολιαζουμε αναλογως ¨η να βαπτιζουμε οπως θελουμε ενα δικυκλο κρινωντας το και συγκρινωντας του συμφωνα με το ονοματεπωνυμο που εμεις κι οχι η εταιρεια του εδωσε?
Εγω λεω οτι το κρινουμε ως ''τουρερ'' πρωτα αναλυοντας το πως ταξιδευει, το πως φρεναρει, στριβει...... γενικα παει, και μετα παμε στο πως αραγε να ειναι στο χωμα........ αφου εχει και ακτινωτες ζαντες!!!!!!!
Υπο αυτο το πρισμα αγαπητε Θοδωρα νομιζω οτι ολοι καταλαβαινουμε οτι δεν μπορει να υπαρξει συγκριση στο χωμα με την τωρινη GS. Ουτε φυσικα συγκριση στην ασφαλτο με τωρινη GS!! Το ενα ταξιδευει (θεωρητικα αφου δεν το εχουμε καν δει) στην ασφαλτο αερας πελαγισιος και το άλλο με τον γνωστο αρχαιο τροπο με την κοντη 6η. Το ενα παει αερα πατερα στο χωμα και το άλλο......θα δουμε....αλλα εκ των προτερων καταλαβαινουμε.....μαπα!!!
Πολυ καλα το εθεσες στο τελος Θοδωρα, πιστευω οτι η καινουρια νοοτροπια στην χοντα ειναι τελος τα mega on/off και τελος τα sport touring ...
Ετσι θα δινει ψευδαισθηση on/off, χωρις να ειναι on/off, και την δυνατοτητα στον οδηγο της να μην σταματησει σε ενα χωματοδρομο οπως θα εκανε με ενα FJR.
Νομιζω αυτος ειναι ο σκοπος της και πιθανως να γινει και σκοπος των υπολοιπων.
|
Δεν είπα ότι είναι αθέμιτο, αντιθέτως είναι πολύ έξυπνο γιατί καταφέρνει εξ αρχής να ξεχωρίζει , ανεξαρτήτως των τεχνικών χαρακτηριστικών !
Όχι ότι υστερεί βέβαια, κάθε άλλο...
Πάνω σε αυτό το θέμα συμφωνούμε.
Ακόμα κι εμφανισιακά έκαναν προόδους κομψότητας από το πρωτότυπο, αν και έπαιρνε κι άλλο. Όπως έχω πει, τα μαύρα άβαφα πλαστικά είναι απαράδεκτα, εάν έχουν και την γνωστή ποιότητα των αντιστοιχών του βαραντερο …
Τα φανάρια (εμπρός και πίσω) επίσης θα μπορούσαν να είναι περισσότερο <<εμπνευσμένα>> σχεδιαστικά.
Μηχανικά δεν αφήνει περιθώρια και πολύ σωστά έπραξε η Honda που δεν κυνήγησε ιπποδυνάμεις και επιδόσεις με την σειρά VFR.
Υ.Γ. Η R1200GS παράγεται σε δυο εκδώσεις, με την adv να έχει χαρακτηριστικά … <<
adventure sports tourer>> (βάρος,όγκος,ζελατίνα κ.α.) που δίνουν άλλη αίσθηση από την απλή. Μην νομίζεις ότι ένα βαραντερο έχει μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα ή είναι ποιο άνετο και σταθερό από μια R 1200 GS adv . Το Crosstourer θα το δούμε…
…<<κοντό>> γρανάζωμα έχουν μόνο τα μοντέλα 08-09 εάν θυμάμαι καλά.