GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #24  
Παλιό 26-08-2009, 19:24
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Να το κάνω λίγο πιο κατανοητό όταν "βουτάνε" τα μάγουλα του στροφάλου μέσα στο κάρτερ δημιουργείται ένα πράγμα σαν αφρός από το "χτύπημα" η ανακάτεμα, και μετά το παίρνουν τα μάγουλα και το στέλνουν σε μορφή νέφους όπου είναι κινούμενα μέρη
αυτός ο αφρός πρέπει να κάτσει ούτως ώστε να δούμε τα λάδια μας σωστά από το τζαμάκι
Ο Σωτηρης τα λεει μια χαρά και σε αυτο αλλα και στο πιο πανω ποστάρισμα του με τα μπλέ!!!!! (γενικα το μελος τα λεει ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!)



Τα λαδια ελεγχονται ΠΑΝΤΑ με κρυα την μοτοσυκλετα και ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!
  1. ΠΑΝΤΑ με κρυο τον κινητρα διότι τα λαδια - όπου και να βρισκονται π.χ. ψυγειο λαδιου - παντα στραγγιζουν στο καρτερ ανεξαρτητως θερμοκρασιας τους!! Απλως οταν ειναι κρυα (αρα ''παχια'') και σβησουμε το μοτερ στραγγιζουν αργοτερα (και η ενδειξη θα ειναι ακριβης....του χρονου),ενω οταν ειναι ζεστα (αρα ρευστα σαν νερό) σχεδόν αμεσως, με εξαιρεση τα στενα και αποκρυφα σημεια (στα οποια περνει λιγο περισσότερη ωρα) τα οποια και κανουν την διιαφορα στο ματακι όπου και φαινεται μια ελαχιστη ελλειψη μετα παρέλευσης του 10λέπτου που αναφερετε!!
  2. ΠΑΝΤΑ στις ροδες της μοτοσυκλετας διότι απλα οταν κυκλοφορει η μοτοσυκλετα παταει στς ροδες της και οχι στο κεντρικό σταντ!!!!
  3. Σε μερικες μοτοσυκλέτες π.χ. της Χοντα αλλα και αυτοκινητων ο κατασκευαστης λεει οτι ''βάλτε μπροστά αφησετε να δουλεψει ο κινητρας επι 10λέπτου και μετα ελεξτε την στάθμη των λαδιων η οποια πρέπει να ειναι στην μεση του Ε (empty) & F (full)'', ναι σωστα τα λεει ο κατασκευαστης οσον αφορα την κατα προσεγγισει διαγνωσης της ποσοτητας λαδιου μεσα στο καρτερ!! Δηλαδη, ''αφου ειανι στην μεση υπάρχει ικανη ποσοτητα λαδιου στο καρτερ!!!'' και ειναι φυσικο αυτο αφου το F απο το E απεχει 500ml τοτε αν τα λαδια, μετα απο αυτην την διαδυκασια, ειναι στην μεση δεν μπορει να ειναι λιγοτερο απο 300ml της αποστασης αρα ειμαστε OK!! Αν θελουμε όμως την ακριβεια τοτε η μοτο κρυα (πρωι) και στημενη στις ροδες της!!!

Last edited by GeorgeP; 26-08-2009 at 19:26.
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Οι Δύο Λύκοι...... danaos Διάφορα 17 20-08-2009 20:47
Δύο GSA1200 και ένα GS1200 Τέμπη fidemporas Γενικά - Αναβάτης 5 29-07-2009 11:58


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:02.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!