![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Καλημέρα παιδιά.
Να ρωτήσω και το 1200 το ίδιο πρόβλημα έχει ? Δηλ. αλλάζεις ταχύτητα κ αργεί η ροπή του ? Θα το ψάξω, αλλά εδώ είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα ο εγγέφαλος σε εσάς ελέγχει μία σειρά από παραμέτρους που αφορούν κ άλλες λειτουργίες της μηχανής. Οπότε πρέπει να μάθω αν : 1. Έχει μπρίζα κάτι σαν OBD (γιατί με chip σίγουρα δε γίνεται). 2. Αν έχει 2 αισθητήρες λ ? 3. Αν έχει στανταρ immo. 4. Αν ελέγχει αυτοματισμούς όπως στα αυτοκίνητα πχ. cruise, αναμα φώτων κλπ. Για το μηχανικό μέρος τώρα, μήπως άλλαζοντας το αβανς στον εκκεντροφόρο έχασες δύναμη στις ψηλές ? Δε θα ήταν προτιμότερο να άλλαζες κάποιο γρανάζι πχ. στις σχέσεις μετάδοσης μιας κ έχεις 6η ??(δε θα σου φανεί στην τελική). Επίσης ένα άλλο κόλπο για την ελτίωση ροπής στις χαμηλές είναι να βελτιώσεις την αναπνοή κ συγκεκριμένα την ταχύτητα ροής του εισερχομενου-εξερχόμενου αέρα. Δηλ. μπορείς να τοποθετήσεις στενότερους αυλούς εξαγωγής εξάτμισης κ μακρύτερους λαιμούς στις εισαγωγές + ένα φιλτρο τύπου χοάνας μέσα στο φιλτροκούτι. Δημιουργείται έτσι φαινόμενο "βεντούρι" και γεμίζει κανονικά τις χαμηλομεσαίες με φοβερή οικονομία καυσίμου, χάνοντας ελάχιστα στις ψηλές. Last edited by JohnGS1100; 30-08-2012 at 10:07. |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|