Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100
Ρωτώ γιατί η μέτρηση με νεκρά είναι λάθος. Το έχω εξακριβώσει αυτό.
Λοιπόν το σασμάν έχει έναν αισθητήρα. Ο χάρτης με νεκρά ταχύτητα είναι άλλος, από τον χάρτη με κουμπωμένη σχέση στο σασμάν. Η ταχυτητα που είναι κουμπωμένη δε παιζει ρόλο, δηλ. από 1η - 6η έχει τους ίδιους χάρτες, αλλά διαφορετικούς απ' ότι με νεκρά.
Επίσης η μέτρηση που έκανες ακόμα και με νεκρά είναι λάθος. Ο αισθητήρας τους κτεο είναι καθαρά και μόνο για εξατμίσεις αυτοκινήτων. Σε εξατμίσεις μοτοσυκλετών δείχνει φτωχά μίγματα.
Το σωστό θα ήταν να υπήρχαν ράουλα στην πίσω ρόδα, να κουμπώνει η σχέση στο σασμάν και να γκαζώνεις από 0-κόφτη και να βλέπεις τα μίγματα ώστε να τα συμορφώσεις με τον ένα ή τον αλλο τρόπο, είτε με αντίσταση στον αισθητήρα maf στο φιλτοκούτι, είτε με κλέφτη λ, είτε με παράλληλο, είτε με επαναπρογραμματισμό ECU.
Με την αντίσταση μπορείς να πετύχεις σωστά μίγματα σε συγκκριμένο φάσμα στροφών και όχι σε πλήρη φάσμα, οι σύγχρονοι εγκεφάλοι έχουν τόσους χάρτες (ψυχρής εκκίνησης, φορτίων, θερμοκρασίας, στατικοί, δυναμικοί κλπ κλπ) που η αντισταση δε μπορεί να αποδώσει παντού και πάντα. Θα έχεις ατέλειες, μπερδέματα, ανομοιόμορφες καταναλώσεις, πνιξίματα σε ψηλές θερμοκρασίες κ άλλα πολλά.
Γενικά πάντως οι χάρτες του gs είναι φτωχοί, και μία μικρή αντίσταση χωρίς υπερβολές διορθώνει τα φτωχά μίγματα, αλλά τίποτα παραπάνω πέραν αυτού. Σε μεταβολές φορτίων και σε συνδυασμό με το λ, βλέποντας η ECU την "πλούσια" ένδειξη του Maf μπορεί να μπερδέψει τα πράγματα και να να ψάχνει ανύπαρκτους χάρτες με ότι αυτό συνεπάγεται..
|
Πολύ καλές πληροφορίες. Το μηχάνημα πάντως στο ΚΤΕΟ είναι αυτό που, εκτός από αυτοκίνητα, μετράει και τις μοτοσυκλέτες όταν περνάνε έλεγχο με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Περνάνε λάθος? Δεν έπρεπε να περάσουν?
Δεν νομίζω ότι είναι πολύ μακριά οι μετρήσεις, ειδικά στα BMW μας που είναι αυτοκίνητα
Σωστά τα υπόλοιπα, δεν περιμένουμε θαύματα βάζοντας απλώς μια αντίσταση.
Περιμένουμε όμως μια γενική βελτίωση σε κάποιες περιοχές η οποία και υπάρχει, πίστεψέ με.
Το ότι μου "πλουσίεψε" λίγο το μείγμα χαμηλά μεταμόρφωσε την λειτουργία και μείωσε και την κατανάλωση. Αυτό ήθελα. Ούτε ίππους ούτε τίποτα. Καταλάβαινα ότι το μηχανάκι δεν είχε βενζίνες. Μού το διόρθωσε.
Και ούτε σκασίματα (που είχα πριν στις κατηφόρες πχ), ούτε πειράκια, ούτε σβησίματα.
ΥΓ: Δεν αποκλείται να ξανακάνω μετρήσεις έτσι όπως προτείνεις, με το διπλό σταντ και με σχέσεις στο κιβώτιο.