GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 06-11-2013, 19:46
Al Bandy Ο/Η Al Bandy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2013
Περιοχή: Κρήτη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 323
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρωτώ γιατί η μέτρηση με νεκρά είναι λάθος. Το έχω εξακριβώσει αυτό.
Λοιπόν το σασμάν έχει έναν αισθητήρα. Ο χάρτης με νεκρά ταχύτητα είναι άλλος, από τον χάρτη με κουμπωμένη σχέση στο σασμάν. Η ταχυτητα που είναι κουμπωμένη δε παιζει ρόλο, δηλ. από 1η - 6η έχει τους ίδιους χάρτες, αλλά διαφορετικούς απ' ότι με νεκρά.
Επίσης η μέτρηση που έκανες ακόμα και με νεκρά είναι λάθος. Ο αισθητήρας τους κτεο είναι καθαρά και μόνο για εξατμίσεις αυτοκινήτων. Σε εξατμίσεις μοτοσυκλετών δείχνει φτωχά μίγματα.

Το σωστό θα ήταν να υπήρχαν ράουλα στην πίσω ρόδα, να κουμπώνει η σχέση στο σασμάν και να γκαζώνεις από 0-κόφτη και να βλέπεις τα μίγματα ώστε να τα συμορφώσεις με τον ένα ή τον αλλο τρόπο, είτε με αντίσταση στον αισθητήρα maf στο φιλτοκούτι, είτε με κλέφτη λ, είτε με παράλληλο, είτε με επαναπρογραμματισμό ECU.

Με την αντίσταση μπορείς να πετύχεις σωστά μίγματα σε συγκκριμένο φάσμα στροφών και όχι σε πλήρη φάσμα, οι σύγχρονοι εγκεφάλοι έχουν τόσους χάρτες (ψυχρής εκκίνησης, φορτίων, θερμοκρασίας, στατικοί, δυναμικοί κλπ κλπ) που η αντισταση δε μπορεί να αποδώσει παντού και πάντα. Θα έχεις ατέλειες, μπερδέματα, ανομοιόμορφες καταναλώσεις, πνιξίματα σε ψηλές θερμοκρασίες κ άλλα πολλά.
Γενικά πάντως οι χάρτες του gs είναι φτωχοί, και μία μικρή αντίσταση χωρίς υπερβολές διορθώνει τα φτωχά μίγματα, αλλά τίποτα παραπάνω πέραν αυτού. Σε μεταβολές φορτίων και σε συνδυασμό με το λ, βλέποντας η ECU την "πλούσια" ένδειξη του Maf μπορεί να μπερδέψει τα πράγματα και να να ψάχνει ανύπαρκτους χάρτες με ότι αυτό συνεπάγεται..
Πολύ καλές πληροφορίες. Το μηχάνημα πάντως στο ΚΤΕΟ είναι αυτό που, εκτός από αυτοκίνητα, μετράει και τις μοτοσυκλέτες όταν περνάνε έλεγχο με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Περνάνε λάθος? Δεν έπρεπε να περάσουν?
Δεν νομίζω ότι είναι πολύ μακριά οι μετρήσεις, ειδικά στα BMW μας που είναι αυτοκίνητα

Σωστά τα υπόλοιπα, δεν περιμένουμε θαύματα βάζοντας απλώς μια αντίσταση.
Περιμένουμε όμως μια γενική βελτίωση σε κάποιες περιοχές η οποία και υπάρχει, πίστεψέ με.
Το ότι μου "πλουσίεψε" λίγο το μείγμα χαμηλά μεταμόρφωσε την λειτουργία και μείωσε και την κατανάλωση. Αυτό ήθελα. Ούτε ίππους ούτε τίποτα. Καταλάβαινα ότι το μηχανάκι δεν είχε βενζίνες. Μού το διόρθωσε.
Και ούτε σκασίματα (που είχα πριν στις κατηφόρες πχ), ούτε πειράκια, ούτε σβησίματα.





ΥΓ: Δεν αποκλείται να ξανακάνω μετρήσεις έτσι όπως προτείνεις, με το διπλό σταντ και με σχέσεις στο κιβώτιο.
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Special Parts for ...tuning! XCHALLENGE Τεχνικά θέματα διάφορα 4 03-08-2010 15:36
Tuning αλα Γερμανικα για R1200GS edmark Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 10 06-01-2010 14:26
Tuning: Land Rover Discovery arisxios Αυτοκίνητο 5 25-06-2009 10:16


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:02.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!