![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Advtolis: Στον δρόμο η διαφορά είναι μη ανιχνεύσιμη στις χαμηλές. Στις ψηλές που το δοκίμασα δεν μού άρεσε η λειτουργία.
JohnGS1100: Η μέτρηση γίνεται στο διπλό σταντ με νεκρά, πρώτα στις 2500 σαλ και μετά στο ρελαντί. Μετά επαναλαμβάνεται το ίδιο χωρίς το π@π@ρ@κι, με την εργοστασιακή ρύθμιση. Γιατί ρωτάς? Λες ότι παίζει ρόλο αυτό? ![]() Last edited by Al Bandy; 06-11-2013 at 12:11. |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Special Parts for ...tuning! | XCHALLENGE | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 03-08-2010 15:36 |
Tuning αλα Γερμανικα για R1200GS | edmark | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 10 | 06-01-2010 14:26 |
Tuning: Land Rover Discovery | arisxios | Αυτοκίνητο | 5 | 25-06-2009 10:16 |