GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 08-12-2009, 01:28
syan Ο/Η syan βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R12RT
Μηνύματα: 7,143
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pkar Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα ήθελα να βελτιώσω την κατανάλωση και καύση...
Υπάρχουν κάποια μπουζί που θα μου προτείνατε για αυτή την δουλειά?
Και απο που θα μπορούσα να τα προμηθευτώ?
(Σκέφτομαι επίσης να αλλάξω φίλτρο αέρα - BLUE φίλτρο Αέρα πρόσθετης απόδοσης - απο τον φίλο στη Πατρα...)
Οι ειδικότεροι τεχνογνώστες συμβουλεύουν να μην αλλάξεις τίποτα...!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 08-12-2009, 02:02
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι ειδικότεροι τεχνογνώστες συμβουλεύουν να μην αλλάξεις τίποτα...!
Και εγω φιλε pkar αυτης της αποψεως ειμαι!
Τωρα αν επιμενεις, γιατι γουστα ειναι αυτα και σεβαστα, με την αλλαγη των μπουζι δεν προκειται σε καμμια περιπτωση να βελτιωσεις την καταναλωση. Οσο για την καυση δεν μπορω να σου πω πως θα λειτουργησει το οποιοδηποτε και αν ειναι αυτο μπουζι που θα βαλεις. Αν δηλαδη μπορεσει ο κινητηρας να εκμεταλευτει περισσοτερο την θερμαντικη ικανοτητα του καυσιμου ή οχι (βελτιωνοντας την καυση προς την τελεια καυση -δεν προκειται να γινει ποτε αυτο με κανενα μπουζι,δηλαδη να υπαρξει τελεια καυση, αλλα λεμε τωρα).
Αν ομως υποθεσουμε οτι με καποιο μπουζι, μπορει να εχει η μηχανη καλυτερη ποιοτητα καυσης, τοτε θα εχεις βελτιωσει τον βαθμο αποδοσης της μηχανης και οχι την καταναλωση.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 08-12-2009, 07:30
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Φίλε μου θα συμφωνήσω και γω με τους προλαλήσαντες. Είναι κρίμα να πειράξεις αυτόν τον κινητήρα διαμάντι!

Δεν πιστεύω επίσης ότι κάποιος που παίρνει μια μηχανή με 1200cc τον απασχολεί η κατανάλωση και δεν θα μπορέσει να την κατεβάσει περισσότερο από ότι ο κατασκευαστής.

Σίγουρα κρατάς την αξία της μηχανής σου, όσο αυτή είναι στην original κατάσταση. Οτιδήποτε της κάνεις, την ρίχνεις.

Και εκτός αυτού, έχεις τέλειο χρώμα!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 08-12-2009, 10:26
FANISGS Ο/Η FANISGS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: SITIA
Μoto: bmw1200gs 2008
Μηνύματα: 1,147
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε μου θα συμφωνήσω και γω με τους προλαλήσαντες. Είναι κρίμα να πειράξεις αυτόν τον κινητήρα διαμάντι!

Δεν πιστεύω επίσης ότι κάποιος που παίρνει μια μηχανή με 1200cc τον απασχολεί η κατανάλωση και δεν θα μπορέσει να την κατεβάσει περισσότερο από ότι ο κατασκευαστής.

Σίγουρα κρατάς την αξία της μηχανής σου, όσο αυτή είναι στην original κατάσταση. Οτιδήποτε της κάνεις, την ρίχνεις.

Και εκτός αυτού, έχεις τέλειο χρώμα!
φιλε συμφωνω μαζι σου μονο ως προς το χρωμα!κινητηρας διαμαντι?
καλο αστειο!απο το 1940 ειναι ο ιδιος.παρολα αυτα εμενα μου αρεσει.τωρα οσο για την οριτζιναλ κατασταση αυτο δεν ισχυει με τιπιτα.οταν σου αρεσει κατι το ψαχνεις,το βελτιωνεις και γενικα ασχολεισαι μαζι του.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 08-12-2009, 10:51
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από FANISGS Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε συμφωνω μαζι σου μονο ως προς το χρωμα!κινητηρας διαμαντι?
καλο αστειο!απο το 1940 ειναι ο ιδιος.παρολα αυτα εμενα μου αρεσει.τωρα οσο για την οριτζιναλ κατασταση αυτο δεν ισχυει με τιπιτα.οταν σου αρεσει κατι το ψαχνεις,το βελτιωνεις και γενικα ασχολεισαι μαζι του.
Κινητηρας διαμαντι εννοει στην κατασταση την σημερινη!! τι του λειπει? γκαζια εχει, ροπες απο 0 στροφες εχει, συντηρησ την οποια κανεις μονος σου εχει, αξιοπιστια (ο κινητηρας μονον) εχει, τι δεν εχει δηλαδη?
Ναι απο το 1935 ειναι ο ιδιος σαν σχημα και αρχη λειτουργιας κιαυτο ειναι ενα μειον αλλα δεν μπορεις να του αρνηθεις τα παραπανω και οτι εχει φανατικους φίλους σε ολον το κοσμο!!!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 08-12-2009, 12:18
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από FANISGS Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε συμφωνω μαζι σου μονο ως προς το χρωμα!κινητηρας διαμαντι?
καλο αστειο!απο το 1940 ειναι ο ιδιος.παρολα αυτα εμενα μου αρεσει.τωρα οσο για την οριτζιναλ κατασταση αυτο δεν ισχυει με τιπιτα.οταν σου αρεσει κατι το ψαχνεις,το βελτιωνεις και γενικα ασχολεισαι μαζι του.
Από το 1923 για την ακρίβεια!

Όσο για τον άνθρωπο εγκυκλοπαίδεια που επικαλείσαι, αν μου έλεγε εμένα κάποιος να κάνω "βελτιώσεις" στον boxer με πατέντες τύπου μπουζί, εξατμίσεις κλπ. και μάλιστα προσπαθούσε να με πείσει ότι υπάρχει τρόπος να αυξήσω την ιπποδύναμη και να μειώσω την κατανάλωση ταυτοχρόνως σε έναν κινητήρα εξελίξεως χιλιάδων ωρών και δεκάδων χρόνων, τότε θα έφευγα τρέχοντας! Όπως και τρέχοντας έπρεπε να είχε πάει o ίδιος στην κατασκευάστρια εταιρεία να τους τα πει και να κάνει την τύχη του!

Προσωπική μου άποψη και κρίση βέβαια, αν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ 2 μηχανών, την μία "φτιαγμένη" έως "σκυλοφτιαγμένη" που λένε και την άλλη στην original κατάσταση του κατασκευαστή, ούτε που θα ασχολιόμουν με την πρώτη! Σαν παράδειγμα θα σου φέρω τις μηχανές που "παλιώνουν" και το τι κοιτάνε αυτοί που τις αγοράζουν. Τυχόν μετατροπές και "βελτιώσεις" κατεβάζουν σημαντικά την αξία τους.

Εν τέλει, για επιδόσεις, βελτιώσεις και μετατροπές δεν παίρνεις μία BMW 1200cc των 15-20.000€, αλλά ένα YAMAHA, HONDA ή SUZUKI και του αλλάζεις τα φώτα χωρίς να σε πολυνοιάζει.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 08-12-2009, 13:20
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

γιώργη χαίρομαι που σε βλέπω να διαφωνείς μου, γιατί είναι μια καλή αρχή για να ξαναψαχτώ σε θέματα που μάλλον είμαι λάθος

σχετικά με φίλτρα ελευθέρας, μιλάω εξ ιδίας πείρας, που στο 1100 κόπηκαν τα ξεσπάσματα με την χρήση του OEM φίλτρου σε σχέση με το K&n, σαν να μπούκωσε το σύστημα εισαγωγής και λογικό είναι μεταξύ της εξαναγκασμένης κίνησης του αέρα από το χάρτινο σε σχέση με την σχεδόν απρόσκοπτη του ελευθέρας

σχετικά με τα μπουζί ιριδίου εγώ κατάλαβα διαφορά μόνο στα brisk ir14, με αυτόματη απόκριση στις χαμηλές, ενώ κάτι τέτοιο δεν το είδα στα προτεινόμενα Bosch και στα ιριδίου της ngk

στο θέμα της εξάτμισης, με τις άφτερ γλυτώνεις βάρος, τις περισσότερες φορές από το καζανάκι αφαιρώντας τον καταλύτη, ενώ η χρήση λιγότερων διαφραγμάτων κάνει το σύστημα να ανασαίνει καλύτερα, με επίπτωση στην κατανάλωση και στον θόρυβο

για να καταλάβεις διαφορές αξιοσημείωτες θα πρεπει να αλλάξεις όλα αυτά τα μέρη και σε καινούρια μηχανή δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει, ήδη το εργαλείο πηγαίνει όσο πάει από εργοστάσιο και δεν έχεις λόγο να αντισταθμίσεις πτώση απόδοσης λόγω πεσμένου από τα χρόνια και την χρήση κινητήρα


φάνη, γνώμη ζήτησες, γνώμη σου έδωσα, με βάση τις δικές μου γνώσεις και εμπειρίες. τυγχάνει να συμπίπτουν με των παραπάνω φίλων, που σου επισημαίνουν οτι δεν έχεις λόγο να ακουμπήσεις χρήματα για τους λόγους που ανέφερες εξ αρχής. αν το θέμα σου είναι το αισθητικό, ακουστικό ή οπτικό, για την ακράπα ή την όποια άφτερ εξάτμιση, κανένας λόγος, η κα@λα είναι η κινητήριος δύναμη στο εμπόριο

ας το πάρουμε αλλιώς. εσύ ζητάς την γνώμη του εμπόρου και των πελατών σχετικά με ένα προιόν, για την συγκεκριμένη χρήση που το θες. ποιός έχει εύλογο συμφέρον από το να σε οδηγήσει ή να σε αποτρέψει από την αγορά του; στα δεδομένα του παραδείγματος θέσε εαυτόν σε μη ιδανική κενωνία

τα παλικάρια θα είχε νόημα να προσπαθήσουν να σε παρασύρουν σε λάθος επιλογές μόνο για τα φανάρια της ποσειδώνος και τα λιμανάκια στη βουλιαγμένης βράδυ σαββάτου και με στοίχημα τις άδειες, μόνο που θα ταν για άλλα μηχανάκια

άρα συμπερασματικά

κάνε ότι σου λέει ο φίλος σου στην κρήτη, για να χτίσεις άποψη
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 08-12-2009, 16:36
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
γιώργη χαίρομαι που σε βλέπω να διαφωνείς μου, γιατί είναι μια καλή αρχή για να ξαναψαχτώ σε θέματα που μάλλον είμαι λάθος
Κωστα καλε μου φίλε, θα σου δωσω τροφη για να εχεις να ψαχνεσαι μερες!!!!!! Διαβασε τα παρακατω και τα.......ξαναλεμε!!! Ολα τα.........σεντονια μου (ποστ μου) στα αφιερωνω!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
σχετικά με φίλτρα ελευθέρας, μιλάω εξ ιδίας πείρας, που στο 1100 κόπηκαν τα ξεσπάσματα με την χρήση του OEM φίλτρου σε σχέση με το K&n, σαν να μπούκωσε το σύστημα εισαγωγής και λογικό είναι μεταξύ της εξαναγκασμένης κίνησης του αέρα από το χάρτινο σε σχέση με την σχεδόν απρόσκοπτη του ελευθέρας
Τα φιλτρα της καθε μαμας ειναι σχεδιασμενα για το καθε οχημα ξεχωριστα!! Αν το οχημα ειναι για χοντρα χωματα (π.χ.ΗΡ2, καθαροαιμα ΚΤΜ κ.λ.π. ) το φιλτρο ειναι σφουγγαρενιο βουτηγμενο στο λαδι για να αποκλεισει η εταιρεια την οποια δυνατοτητα κόκκου σκονης και νερου (το βουτηγμα στο λαδι που λεγαμε) να εισχωρησει στο συστημα εισαγωγης! Αν το οχημα ειναι τυπου GS, Varadero κ.λ.π. χρησιμοποιειται χαρτινο με συγκεκριμενο ανοιγμα/διαμετρο οπων στο χαρτι το μεγεθος το οποιο μετριεται σε microns (micrometer)!! Εσυ κι εγω δεν τις βλεπουμε αυτες τις τρυπες aλλα στο μικροσκοπιο φαινεται οπως στην επισυναπτομενη φωτογραφια (fiber3)! οι κατασκευαστες συνηθως προτιμουν τα 40 microns ητοι ανοιγμα καθε τρυπας στο χαρτι του φιλτρου μικροτερο απο την μυτη της καρφιτσας και μονη (αντε διπλη) στρωση χαρτιου! Τα φιλτρα τυπου Κ&Ν ειναι κατασκευασμενα απο μειγμα χαρτιου, κυταρινης και γυαλι σε μορφη ινων (fiberglass), γιαυτο και πλενονται, με ανοιγμα 15 micron ητοι μεγαλυτερες τρύπες το οποιο ειναι κακό εν πρωτοις αλλα το αντιπαρερχονται με πολλαπλες στρωσεις αντι μιας όπως στα ΟΕΜ!! Αυτο εχει ως αποτέλεσμα καλυτερη ροη και περισσότερο αέρα την περισσια του οποιου καλειται να διαχειριστει η ECM ουτως ωστε να εχουμε το σωστο μειγμα και οχι φτωχό!!! Αυτο συνεπαγεται ελαφρα αυξηση της κατανάλωσης της ταξης απο 0,2 εως και 1,5λιτρο ανα 100κμ αναλογως του κυβισμου και της αποδοσης ενος κινητηρα! Ακομα, ολες οι ECM εχουν ενα ευρος διαχειρησης αυτου του παραπανισσιου αερα το οποιο αν ξεπεραστει το μειγμα ειναι φτωχό και ο κινητηρας μας δεν δουλευει όπως πρέπει!! π.χ το Βαραντερο του 2003-2006 εβγαζε 2 άλογα λιγοτερο στο δυναμομετρο με χρηση φιλτρου Κ&Ν λογω του οτι το ευρος διαχειρησης εισερχομενου αερα της ECM ηταν μικροτερο της παροχης του φιλτρου!! Το κακο ειναι οτι το δευτερο δεν μπορουμε να το αντιληφθουν οι αναβατες παρα μονον αν ειναι εξεικειωμενοι με τα χρωματα των μπουζι απο τα οποια σημερα ειναι πολυ δυσκολο να βγάλουμε ασφαλη συμπερασματα λογω ''καθαροτερης'' αμολυβδης εναντι της μολυβδωμενης!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
σχετικά με τα μπουζί ιριδίου εγώ κατάλαβα διαφορά μόνο στα brisk ir14, με αυτόματη απόκριση στις χαμηλές, ενώ κάτι τέτοιο δεν το είδα στα προτεινόμενα Bosch και στα ιριδίου της ngk
Συμπαθα με βρε Κωστα αλλα το μπουζι δεν παιζει κανενα ρολο σε καμια αποκριση γκαζιου!! Καμαι φορα ξερεις βαζοντας κατι καινουριο πανω στην μοτο και για το οποιο εχουμε διαβασει τοσα και τοσα αυθυποβαλλομαστε απο μονοι μας και πιστευουμε μετα την τοποθετηση οτι οσα διαβαζαμε....αληθεια ηταν!!!! Το μπουζι το μονο που κανει ειναι να αναφλεγει το μειγμα, τιποτε άλλο, και ως εκ τουτου πολυ μειγμα αναφλεγει, λιγοτερο μειγμα αναφλεγει η παραγωγη εργου θα ειναι η ιδια γιατι ο κατασκευαστης αυτου του κινητηρα του εχει δωσει τη ταδε θερμοδυναμικη αποδοση!! Δεν αλλαζει αυτο με κανενα τροπο!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
στο θέμα της εξάτμισης, με τις άφτερ γλυτώνεις βάρος, τις περισσότερες φορές από το καζανάκι αφαιρώντας τον καταλύτη, ενώ η χρήση λιγότερων διαφραγμάτων κάνει το σύστημα να ανασαίνει καλύτερα, με επίπτωση στην κατανάλωση και στον θόρυβο
Αλλο μεγάλο θεμα επιασες με τις εξατμισεις!!!! Συμφωνω στο οτι γλυτωνεις βαρος (πολύ) ομως τα λιγοτερα διαφραγματα ειναι μπερδεμενη υπόθεση!!!! Ειναι σιγουρο οτι οι κατασκευαστες για να πληρυν τις προδιαγραφες θορυβου φιμωνουν τις εξατμισεις αλλα.......πόσο???? Αν π.χ. ειναι +3 διαφραγματα απο το νορμαλ για να περασουν τις προδιαγραφες κι εμεις τα αφαιρεσουμε ναι θα εχουμε καλλυτερη αποδοση αλλα περισσότερο θόρυβο!! Αν ομως αφαιρεσουμε π.χ. 4 θα εχουμε περισσότερο θορυβο και χασιμο δυναμης!!!! Αν αφαιρεσουμε 5..........αστα να πανε!!!! Ακομα η επιλεγμενη απο τον κατασκευαστη διαδρομη των καυσαεριων ΜΕΣΑ στην εξατμιση απο τον λαιμο μεχρι και μεσα στα τελικα ειναι αυτη που θα δωσει το μαξιμουμ των δυνατοτητων του κινητηρα! αν στην παραπανω αφαιρεση των +3 διαφραγματων βγάλουμε λαθος διαφραγματα παιξαμε και χασαμε!!! Δηλαδη, αν το τελικο εχει 6 διαφραγματα - τα οποια σημειωταιον εχουν αλλου κι αλλου τις διοδους διαφυγης των καυσαεριων το ενα απο το άλλο για δημιουργια πιεσης και υποπίεσης πραγματα συμαντικοτατα για την αποδοση ενος κινητηρα- εκ των οποιων ο κατασκευαστης εχει προβλεψει οτι για την μειωση του θορυβου ειναι το 1,5,6 κι εμεις αφαιρεσουμε το 2,5,4 παιξαμε και χασαμε!!! Θα νομιζουμε οτι πηραμε γκαζι και το μονο που θα εχουμε παρει θα ειναι ενα νευρο το οποιο δεν μεταφραζεται ουτε σε εργο, ουτε σε επιταχυνση ουτε σε τιποτε!!!!! Τι αραγε κανουν οι κατασκευαστες των αφτερ μαρκετ εξατμισεων? κανεις δεν ξερει!!!! Παντως Βαραντερο με ακραπες αντι για συν ιπποδυναμη παιρνουν μειον στην ιπποδυναμη, χανουν ιππους. Αν πανω στις εξατμισεις, στο συγκεκριμενο μηχανακι, βαλεις και φιλτρο η ιπποδυναμη πεφτει κι αλλο!! Για να το διορθωσει ο ιδιοκτητης αυτο αναγκαζεται και τοποθετει power commander το οποιο ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ!!!!!! Ετσι μετα απο ολα αυτα και 1500ε το Βαραντερο εβγαλε 4,5 ολοκληρους ιππους παραπανω απο την μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο πριν την τοποθετηση των!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
για να καταλάβεις διαφορές αξιοσημείωτες θα πρεπει να αλλάξεις όλα αυτά τα μέρη και σε καινούρια μηχανή δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει, ήδη το εργαλείο πηγαίνει όσο πάει από εργοστάσιο και δεν έχεις λόγο να αντισταθμίσεις πτώση απόδοσης λόγω πεσμένου από τα χρόνια και την χρήση κινητήρα
Τα οποια κοστιζουν μια περιουσια!!!


πριν την ελευση αυτου του φορουμ με ειχε παρει τηλεφωνο ενας συναδελφος με GS 1150 και μελος του ''αλλου'' φορουμ ρωτωντας με γιατι ενω ακολουθησε την συμβουλη της ''μαμας'' κι εβαλε ακραπα η αποδοση της μοτο ηταν πεσμενη!! Του εξηγησα τα παραπανω, εβγαλε την εξατμιση, η μοτο ξανααπεδωσε τα αναμενομενα και η ακραπα πουληθηκε σε καποιον αλλον!!!!
Τωρα αν με ρωτησετε αν τα διαγραμματα ιπποδυναμης που παρουσιαζουν οι αφτερ μαρκετ εξατμισεις ειναι ψεμματα θα σας απαντησω οτι αρκει μια χειροκινητη ρυθμιση στο δυναμομετρο η οποια αφορα τις τιμες υγρασιας, οξυγονου κ.λ.π. για να παρεις οτι αποτέλεσμα θελεις!!!

Υ.Γ. Ελπιζω το υλικο να ειναι αρκετο για.........ψαξιμο!!!
Attached Images
File Type: jpg fiber3.jpg (8.5 KB, 6 views)

Last edited by GeorgeP; 08-12-2009 at 16:46.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 08-12-2009, 13:24
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
!

Προσωπική μου άποψη και κρίση βέβαια, αν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ 2 μηχανών, την μία "φτιαγμένη" έως "σκυλοφτιαγμένη" που λένε και την άλλη στην original κατάσταση του κατασκευαστή, ούτε που θα ασχολιόμουν με την πρώτη! Σαν παράδειγμα θα σου φέρω τις μηχανές που "παλιώνουν" και το τι κοιτάνε αυτοί που τις αγοράζουν. Τυχόν μετατροπές και "βελτιώσεις" κατεβάζουν σημαντικά την αξία τους.

οι βέλτιώσεις δεν θα λεγα πως κατεβάζουν την αξία της μηχανής, αλλά αυξάνουν την προίκα της μαζί με τα εργοστασιακά φορεμένα, οπότε κάνουν την συναλλαγή εις βάρος του πωλητή, μιας και οι περισσότεροι δεν αγοράζουν αξεσουάρ, αλλά την μηχανή αυτή καθ εαυτή και πολλές φορές γυμνή

Εν τέλει, για επιδόσεις, βελτιώσεις και μετατροπές δεν παίρνεις μία BMW 1200cc των 15-20.000€, αλλά ένα YAMAHA, HONDA ή SUZUKI και του αλλάζεις τα φώτα χωρίς να σε πολυνοιάζει.
συμφωνώ και προσυπογράφω το παραπάνω
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 08-12-2009, 13:38
FANISGS Ο/Η FANISGS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: SITIA
Μoto: bmw1200gs 2008
Μηνύματα: 1,147
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

οκ.σεβομαι τις αποψεις σας τις ακουω αλλα σε καμια περιπτωση δεν τις υιοθετω.φιλικα παντα
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τι μας ξημερώνει.... Carduelis Υγεία 9 08-08-2010 15:25
Τι σημαίνει BMW??? gepol Χιούμορ 4 14-10-2009 18:25
Τι είναι GPS Black_Shadow Πλοήγηση - Hardware και Software 10 15-06-2009 23:05
Τι πιστευεις; riko46 Γενικά - Αναβάτης 3 06-05-2009 23:41
Τι λετε.....? danaos Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 101 14-02-2009 17:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!