![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Θα ήθελα να συμπληρώσω στην ωραία σου παρουσίαση ότι,
η πτώση τάσεως (κ ο "ενισχυτής" που βάζαμε στα παλιά αυτοκίνητα) προέρχεται από κάποιες διαρροές στις ενώσεις (οξειδώσεις), στους διακόπτες, στις ασφάλειες, ακόμη κ μέσα στον ίδιο τον διακόπτη, και όχι στα καλώδια (τα οποία κ αυτά με τα χρόνια, έχουν την σχετική ταλαιπωρία). Τα "μαμά" καλώδια είναι αρκετά σε διατομή, για το ρεύμα που θα "διαθέσουν" .... Δηλαδή καλώδιο με διατομή 1,5 ή 1 καρρέ (1-1,5 mm), είναι αρκετό για τα λιγότερα από 4 amper που θα περάσουν (βάσει του τύπου) ... watt=V X A ...άραΑ=watt/volt ..... A=55/14.3 δηλαδή, κάτω από 4 amper .... Επίσης, ήθελα να επισημάνω ότι, τα καλώδια είναι καλό να "τρέχουν" μέσα σε "μακαρόνι" ή τυλιγμένα με ειδική λαστιχοταινία (που τα σφίγγει όλα μαζί)και όχι χύμα .... Μία ασφαλειοθήκη "γραμμής" (σε εύκολα προσβάσιμο σημείο κ όχι κάτω απ' το ντεπόζιτο) κρίνεται εκ τω ουκ άνευ ... Εναλλακτικά, αν εξυπηρετεί το σημείο, άλλαξε τις ασφάλειες του "ενισχυτή" με μικρότερες (όχι πάνω από 10Α - Οι τριαντάρες είναι πολύ μεγάλες). .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Μια Μερσέντες στο πάρκινγκ σας, Ένα 1000000 στην Τράπεζα και 20cm στο παντελονι | zastava | Χιούμορ | 20 | 11-05-2011 11:34 |