GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #8  
Παλιό 11-01-2010, 10:13
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από platon Εμφάνιση μηνυμάτων
too much !!

Η σωστή διαδικασία είναι μέτρηση πριν και μετά την βελτίωση, στο ίδιο δυναμόμετρο με βενζίνη από το ίδιο βενζινάδικο και αν είναι δυνατόν και ίδιες θερμοκρασίες.
Αυτο ειναι και το σωστό!! Ειδικα το τελευταιο με τις θερμοκρασιες ειναι το Α και το Ω!!!!!! Μια μερα με υγρασια 70% και μια άλλη ξερη με υγρασια 40% ισουται με μια διαφορα της ταξεως μεχρι και του 8% +/-
Ακομα, το δυναμομετρο πρέπει να ειναι το ιδιο και στις δυο μετρησεις!!!!!! Δυο διαφορετικα δυναμομετρα την ιδια στιγμη (το ενα διπλα στο άλλο) θα βγαλουν δυο διαφορετικες μετρησεις με διαφορες απο 1 εως και 5 ιππους!!!!!!
Και τελος, η αυξηση ιπποδυναμης σε απολυτα νουμερα ειναι ενα τίποτα με μπολικο καθόλου!! Διότι αν στις π.χ. στις 7500 στροφες (οπου αποδιδεται η ιπποδυναμη του 1200) εχουμε αυξηση Χ ιππων και στις μεσαιες εχουμε πτωση Ψ ιππων το οποιο παρασερνει και το κυριοτερο μεγεθος της δυναμης ενος κινητηρα στο οποιο οφειλονται τα παντα,.....την ροπη (οπως 100% συμβαινει στην περιπτωση του φιλου), τοτε εχουμε κανει μια τρυπα στο νερο ειδικα σε μοτοσυκλετες σαν τις δικιες μας οπου η ροπη στις μεσαιες ειναι εκ των ουκ ανευ!!!!
Γιαυτο τα διαγραμματα ιπποδυναμης/ ροπης πρέπει να γινονται ως λες και να απεικονιζονται στο ιδιο χαρτι με διαφορετικα χρωματα για να φαινεται η καμπυλη του ''πριν'' και του ''μετά''!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από FANISGS Εμφάνιση μηνυμάτων
τι να σου κανω που δε ξερω να επισυναπτω αρχεια,αλλιως θα σου δειχνα τη δυναμομετρηση τυπωμενη!
Απλο ειναι, σκαναρεις τα χαρτια, τα κανεις print σε PDF φορμα φροντιζοντας να ειναι καπου στα 10kb και τα σηκωνεις στο φορουμ!! Ενας άλλος τροπος ειναι, πας στον δυναμομετρητή μια καρτα SD ¨η μια δισκετα στα περναει μεσα και τα σηκωνεις απευθειας στο φορουμ!!!
Δεν αμφισβητω ντε και καλα την δυναμομετρηση, αν και οι δυναμομετρησεις ειναι πονεμενη ιστορια, αλλα να ξερεις, αυξηση ιπποδυναμης με τον τροπο που περιγραφεις χωρις απωλειες (σοβαρές) σε άλλη περιοχη στροφων, δηλαδη στις μεσαίες, δεν υφισταται!!! Καπου κερδιζεις και καπου χανεις, το θεμα ειναι τι βολευει τον καθενα!!!! Αν πας τσιτα γκαζια ολη μερα κανεις αυτο που εκανες αν κινεισαι καπου καπου και με μισο γκαζι δεν κανεις ΠΟΤΕ αυτο που εκανες!!!! Χωρια η αυξηση στην καταναλωση που μοιραια θα ερθει αφου ο αισθητηρας αερα στο φιλτροκουτι διαισθανεται περισσότερο εισερχομενο αερα αρα η σχεση 13 μερη αερα προς ενα καυσιμου (με το μαμα φιλτρο) χαλαει (το 13 γινεται 15,16) και το ενα μερος υα πρέπει να εξισοροπησει αυτην την περισσια εισερχομενου αερα και γινεται 1,5-2!!!

Σημ. το 13/1 ειναι η απολυτη σχεση αερα/βενζινης για μια ''τελεια'' καυση την οποια ΟΛΕΣ οι εταιρειες προσπαθουν να επιτυχουν οχι παντοτε με επιτυχια. Ολες ξεφευγουν λιγο!!! Τα υπολοιπα νουμερα που παραθετω (15,16 και 1,5-2) ειναι υποθετικα ωστε να καταλαβεις πως δουλευει το συστημα και τι προσπαθει να πετυχει!! Μπορει καλλιστα αντι για 16 να το κανει 20 και αντι για 2 να παει στο 3, ΠΟΤΕ ομως προς τα κατω διότι ηδη εισερχεται (ο αισθητηρας εισερχομενου αερα το αντιλαμβανεται αυτο) περισσοτερος αερας μεσω του φιλτροκουτιου και του ελευθερου φιλτρου αερα!!!

Last edited by GeorgeP; 11-01-2010 at 10:16.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΑΝ ΤΟ COSMOPOLITAN ΤΟ ΕΓΡΑΦΑΝ ΑΝΤΡΕΣ MARK Χιούμορ 3 02-12-2009 21:55
'' ΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ '' MARK Μου τη δίνει που ..... 2 02-12-2009 09:59
ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ… georgekostas Χιούμορ 13 06-06-2009 13:09
ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ SECTION ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ FORUM (btw έχω ένα θέμα) NLS Διάφορα 28 08-03-2009 01:46
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ ΣΤΗΝ ΠΙΤΑ? p.l. Διάφορα 4 17-02-2009 18:13


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:36.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!