![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]()
λεω μετα τα 100 γιατι δεν σκοπευω να βαζω μεγαλο βαρος μεσα, δηλαδη ενα κρανος και μια τσαντα το πολυ, οποτε ειναι θεμα αεροδυναμικης μονο και οχι τοσο πολυ λαθος κατανομης βαρους. τωρα εαν πας με 100 σιγουρα θα ειναι λιγο περιεργο να εξεχει πιο πολυ απο τη μια πλευρα και χτυπωντας ο αερας θα την τραβαει τη μοτο προς τα δεξια (εαν βαλεις την δεξια)
|
#22
|
|||
|
|||
![]()
Αν σίγουρα επιμένεις για μία μάλλον η αριστερή...!
|
#23
|
|||
|
|||
![]()
Ο κατασκευαστής έχει φροντίσει να σε προστατέψει και σε αυτήν την περίπτωση.
Εσύ τώρα κάνεις ότι θέλεις. ![]() ![]() |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Εμπειρία από απλή GS
|
#25
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#26
|
|||
|
|||
![]()
Αν δεν εχεις προβει σε καμια αγορα ακομα , η δικια μου πρακτικη αποψη , (οδηγωντας με ολους τους δυνατους συνδιασμους βαλιτσων μεσα εξω απο την πολη), ειναι η επιλογη πιο στενων πλαινων απο της εργοστασιακες αλλης. εταιριας.
Ενα κρανος παντα στο top case , δυο κρανη το ενα μεσα (το πιο καινουριο η το πιο ακριβο ![]() ΥΓ. Παντα με εκνευριζαν οι οδηγοι που κυκλοφορουν στην πολη με μια πλαινη (σχεδον παντα ομοσταβλοι) διοτι ο βαθμος δυσκολιας ειναι μεγαλυτερος απο οτι η κινηση και με τις δυο . Μπορει να υπαρχει μεγαλυτερος χωρος ελιγμων αλλα ο εγκεφαλος δουλευοντας συμμετρικα οδηγει τις περισσοτερες φορες προβληματικα. Last edited by mjtir; 05-02-2010 at 11:15. |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Θεωρώ ΜΕΓΑ λάθος να μην προσέχει ο εκάστοτε οδηγός την γεωμετρία και την -όσο δυνατόν- καλύτερη κατανομή βάρους στο όχημά του...
Σε απλές μετακινήσεις εντός πόλεως, έχουμε δεί πολλά... Αλλά σε περιπτώσεις ταξιδίου, δεν είναι μόνο γενικά απαγορευτικό για την ομαλή διεξαγωγή της οδήγησης αλλά και συνάμα προκλητικά επικίνδυνο, τόσο για τον ίδιο τον οδηγό και συνοδηγό, καθώς και για τους υπολοίπους συνταξιδιώτες στους μεγάλους οδικούς άξονες... Και η άποψή μου δεν περιλαμβάνει μόνο τις μηχανές, αλλά και τα αυτοκίνητα! Εκεί ίσως γίνονται και οι μεγαλύτερες μ@*/..ες!!!Το φορτώνει ο ηλίθιος σαν γαϊδούρι και τραβάει τον ανήφορο... Μετά αναρωτιούνται πως έφυγαν από την στροφή και γιατί δεν φρενάρησε... Κάποιοι προφασιζόμενοι...την τρέλα τους ( ![]() Και αν ο οποιοσδήποτε θέλει να κάνει ζημιά στον ευατό του...πρόβλημά του! Στις περισσότερες όμως των περιπτώσεων, "παίρνει" και άλλους στον λαιμό του... Τώρα θα μου πείτε, γιατί "πλατιάζω" ένα θεματάκι τόσο δά; Απλά με την αναφορά μου, θέλω να υπενθυμήσω ότι, όταν οι κατασκευάστριες εταιρείες διαφόρων οχημάτων προτείνουν ή εφιστούν την μέγιστη προσοχή σε κάποια ζητήματα, δεν το κάνουν για χάρη γούστου!!! Έχουν προηγηθεί πάρα πολλές μετρήσεις και εκπονήσεις project για να φέρουν ένα αποτέλεσμα που μόνο σκοπό έχει την ΑΣΦΑΛΕΙΑ των επιβατών... Ο κατασκευαστής λοιπόν...ΒΜW, δεν αναφέρει πουθενά να ταξιδεύεις με το όχημα που κατέχεις, δημιουργώντας αντίξοες και επικίνδυνες συνθήκες... Αν πια πάλι δεν μας ικανοποιεί ή μας κουράζει το να είμαστε τουλάχιστον τυπικοί...πάμε με το αυτοκίνητο για να έχουν όλοι ήσυχο το κεφάλι τους... Επίσης ήθελα να παρατηρήσω, στην τοποθέτηση συμφορουμίτη περί "πρακτικότητας" και "διαφοράς"... Την διαφορά φίλε μου στην πραξη...ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ...και δυστυχώς θα είναι "στραβή"!!! Last edited by epimelitisf; 05-02-2010 at 11:46. |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Οι προειδοποιησεις του κατασκευαστη ειναι κατι οπως οι προειδοποιησεις στα πακετα των τσιγαρων και εχει την ιδιοτητα του εμμεσου νομικου "Disclaimer" δηλαδη ¨τσακιστηκες? στο ειχαμε πει οτι μπορει να συμβει..Παρ ολα αυτα δεν μπορει κανεις να διαφωνησει οτι η αεροδυναμικη και το ζυγισμα της μοτοσυκλετας αποσυντονιζεται οταν βαζει κανεις μονο μια βαλιτσα και πολυ περισσοτερο εαν τη γεμισει με βαρος. Εχω ενα αυτοκινητο jeep αμερικανικο και εαν δει κανεις ποσα αυτοκολλητα εχει μεσα θα τρελλαθει, "φορα παντα ζωνη, μην πας πανω απο 100 και στριψεις αποτομα, μη βαζεις παιδια στο μπροστινο καθισμα, η οροφη προστατεωει μονο απο τη βροχη, και αλλα. Εαν κανεις ηταν πολυ σωστος κατασκευαστης μοτοσυκλετας θα επρεπε με το που βαζεις το κλειδι στη μηχανη να λεει στο καντραν :" Riding a motorcycle could cause serious injury or death in case of an accident/fall. Do you wish to proceed ? if yes, twist the key to the right.εχω ψηθει για την αριστερη βαλιτσα, ξερει κανεις εαν χοραει κρανος η αριστερη?
|
#29
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Δεν έχουν όλοι τις "εξεζητημένες" γνώσεις που έχουν οι περισσότεροι από εμάς που ενδιαφερόμαστε μέχρι και σε φόρουμ να μπούμε μέσα για να μάθουμε περισσότερα από τα αυτονόητα... |
#30
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το μόνο που αντιλήφθηκα (αν αντιλήφθηκα σωστά...) είναι ότι φάσκεις και αντιφάσκεις... -Συμφωνείς πάρα πάνω ότι αλλάζουν κάποια "πράγματα" στην μηχανή... -Από την άλλη εμμέσως αμφισβητείς -όπως οι περισσότεροι Έλληνες ![]() -Κριτικάρεις (και καλά κάνεις αν σε εκφράζει...) την ΜΗ επισύμανση (???) -κατά την γνώμη σου- στο καντράν... Δηλαδή πρέπει να στο πεί...Δεν το ξέρεις... -Παρόλα συτά "έχεις ψηθεί"...για την μη σωστή χρήση της μοτό σου!!! Όπως εσύ νομίζεις καλύτερα... Πάω πάσο.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Καγκελα για πλαινες βαλιτσες F800GS | mrdaellis | Ζήτηση | 4 | 14-01-2010 04:38 |
πωλουνται πλαινες βαλιτσες αλουμινιου καινουργιες | L3f | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 21 | 02-12-2009 01:22 |
Topcase, βασεις για πλαινες βαλιτσες και χουφτες για F800GS | ves | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 10 | 28-09-2009 00:38 |
πλαινες βαλιτσες για gs 1200 μαμα | thirio | Ζήτηση | 1 | 08-09-2009 11:50 |
ζητηση πλαινες βαλιτσες για 1200GS | GEO_K | Ζήτηση | 6 | 17-03-2009 19:41 |