GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 19-04-2010, 17:49
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz Εμφάνιση μηνυμάτων
....................................................................................................
- μικρή πτώση στην απόδοση (μπορεί όμως να είναι και η ιδέα μου)
Σιγουρα ειναι η ιδεα σου διότι περισσότερα οκτανια δεν σημαινει περισσοτερη ιπποδυναμη με κανενα τροπο!!! Τα οκτανια ειναι ενας αντικροτικος βαθμος και τιποτε άλλο!!!! Αν ο κινητηρας ειναι σχεδιασμενος για 95 οκτανια (οπως ο δικος σου) και την βενζινη των παλιων ΡΕΟ του στρατου να βαλεις (130 οκτανια) το ιδιο θα πηγαινει!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz Εμφάνιση μηνυμάτων
- πιο θορυβώδης λειτουργία του μοτέρ και έναν θόρυβο σαν να χτυπάει πειράκια όταν ανοίξω απότομα το γκάζι με λάθος σχέση στο κιβώτιο, όχι ότι με ενοχλεί ο θόρυβος, μέχρι τώρα ducati & KTM είχα...)
πειρακια αποκλειονται διότι τα BMW εφοδιαχονται με antinocking sensor (αντι-πειρακικός αισθητηρας στον κυλινδρο) ο οποιος σε περιπτωση βενζινης κατω των 90 οκτανιων (Ινδια, Αφγανισταν) ''ενημερωνει'' την κεντρικη μοναδα η οποια δινει εντολη κι ελλατωνει της μοιρες του αβανς (αναφλεξη) κι ετσι η μοτοσυκλετα προχωραει κανονικα και χωρις φοβο και παθος αλλα και χωρις προβλημα!! Η ιπποδυναμη βεβαια μειωνεται αλλα αυτο ειναι αποτέλεσμα της πτωσεως των μοιρων του αβανς κι οχι της βενζινης!!

Τωρα για το οτι ειναι ''πιο θορυβωδης'' κι εδω εχω τις αντιρρησεις μου αλλα το αυτι του καβαλαρη της δεν μπορω να το συναγωνιστώ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz Εμφάνιση μηνυμάτων
εσείς τι χρησιμοποιείτε;
απλη αμολυβδη εξ απανεκαθεν (πανω απο 230,000κμ με τα Βαραντερο μου, για τα αυτοκινητα μην ρωτησεις...πολυ παραπανω)!!!

Last edited by GeorgeP; 19-04-2010 at 17:51.
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 19-04-2010, 21:01
lostre7 Ο/Η lostre7 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: piraeus
Μηνύματα: 145
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Χαιρεται κυριοι,εμενα παντως απτην bmw μου εχουν πει να βαζω μονο απλη γιατι μπερδευεται καποιος αισθητηρας. Και περαν αυτου εχω δει και αφιερωμα που εχουν δοκιμασει ολες τις βενζινες και δεν αλλαζει τιποτα απολυτως σε κινητηρες με κατω απο 140-150 αλογα,σαν αποδοση. Παρολα αυτα ειναι γεγονος οτι ο κινητηρας σε γενικες γραμμες δουλευει καλυτερα.Ελπιζω να βοηθησα.!!!
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 19-04-2010, 21:09
syan Ο/Η syan βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R12RT
Μηνύματα: 7,143
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP;150722[B
][/B]....πειρακια αποκλειονται διότι τα BMW εφοδιαχονται με antinocking sensor (αντι-πειρακικός αισθητηρας στον κυλινδρο) ο οποιος σε περιπτωση βενζινης κατω των 90 οκτανιων (Ινδια, Αφγανισταν) ''ενημερωνει'' την κεντρικη μοναδα η οποια δινει εντολη κι ελλατωνει της μοιρες του αβανς (αναφλεξη) κι ετσι η μοτοσυκλετα προχωραει κανονικα και χωρις φοβο και παθος αλλα και χωρις προβλημα!! Η ιπποδυναμη βεβαια μειωνεται αλλα αυτο ειναι αποτέλεσμα της πτωσεως των μοιρων του αβανς κι οχι της βενζινης!!
Δεν αποκλείονται φίλε Γιώργη διότι ο αντι-πειρακικός αισθητηρας δεν αντιδρά απο την μια στιγμή στην άλλη ( το λένε βέβαια και τα βιβλία), οπότε οι ξαφνικές γκαζιές χτυπάνε..!
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 19-04-2010, 21:43
babisadve Ο/Η babisadve βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Σαλλλονίκη
Μoto: όχι Adve !!!
Μηνύματα: 815
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

απλη αμολυβδη εξ απανεκαθεν

Reply With Quote
  #15  
Παλιό 19-04-2010, 21:57
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Χτυπάει πειράκια και ακούγονται ξεκάθαρα.

(Πειράκια, από τον πείρο του εμβόλου που "χτυπιέται" κάτω την ώρα που αυτό θέλει να ανέβει κι άλλο, )
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 20-04-2010, 08:27
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν αποκλείονται φίλε Γιώργη διότι ο αντι-πειρακικός αισθητηρας δεν αντιδρά απο την μια στιγμή στην άλλη ( το λένε βέβαια και τα βιβλία), οπότε οι ξαφνικές γκαζιές χτυπάνε..!
Ισως..................!!!!!
εμεις οι γιαπωνεζοι βλέπεις δεν εχουμε τετοια προβληματα, οτι και να τους βαλεις τα καινε αδιαμαρτυρητα!!!!

Σημ. Μα καλα τι αισθητηρας ειναι αυτος που δεν αντιδράει αμεσα????

Last edited by GeorgeP; 20-04-2010 at 08:45.
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 20-04-2010, 08:42
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Χτυπάει πειράκια και ακούγονται ξεκάθαρα.

(Πειράκια, από τον πείρο του εμβόλου που "χτυπιέται" κάτω την ώρα που αυτό θέλει να ανέβει κι άλλο, )
Τα πειράκια δεν προερχονται απο τον πειρο του εμβόλου!!!!!Ποιος σου ειπε τετοια πραγματα? αν στα ειπε αυτος ο οποιος σου κανει σερβις στην μοτοσυκλετα.........να τον αλλαξεις!!!
Αν το διαβασες εδω http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24049 (νουμερο 3 μηνυμα) ο τυπος ειναι παντελως ασχετος! Συνδυαζει το ''πείρος'' με τα ''πειρακια'' τελειως λαμθασμενα!!! Το σωστο ειναι στο ιδιο σαιτ στο παρακατω μηνυμα το νουμερο 4! Το οποιο λεει:

''Oταν η βενζινη δεν ειναι καταλληλη για τον κινητηρα,τοτε παρουσιαζονται τα "πειρακια".Γνωστα και ως κρουστικη καυση ή αυταναφλεξη.

Ενω η καυση αρχιζει απο το μπουζι και εξαπλωνεται κανονικα,ξαφνικα η εξαπλωση αυξανεται αποτομα,μεχρι που περνει τη μορφη εκρηξης.

Η καυση αυτη συνοδευεται απο κτυπους που ακουγονται ξεκαθαρα εξω απο τον κινητηρα και συνηθως μοιαζουνε με "μεταλλικοι" κτυποι.

Με την πρωτη αναφλεξη που προκαλει ο σπινθηρας,αναπτυσσεται μια πρωτη πιεση .Αυτη συμπιεζει το υπολοιπο μιγμα προς τα τοιχωματα του κυλινδρου .

Το μιγμα αυτο αυταναφλεγεται,οταν η ποιοτητα της βενζινης δεν αντεχει στην ψηλοτερη συμπιεση και την αντιστοιχη θερμοκρασια .

Ετσι,δημιουργειται ενα δευτερο κυμα καυσης ,το οποιο προχωρει αντιθετα απ`τα τοιχωματα του κυλινδρου προς το κεντρο .

Τα δυο αυτα μετωπα της φλογας συγκρουονται και προκαλουν την ακαριαια εκρηξη του υπολοιπου καυσιμου που γινεται αντιληπτη με τους κτυπους.

Συνεπειες απο τα "πειρακια" θα μπορουσε να ειναι η υπερθερμανση του κινητηρα ,πτωση της αποδοσης του ,μεχρι και τρυπημα εμβολου θα μπορουσανε να προκαλεσουν.

Ακομη αυταναφλεξη θα μπορουσε να εμφανιστει και με την αυξηση της προαναφλεξης(αβανς) καθως και με την αυξηση της συμπιεσης.

Παντως η κυρια αιτια εμφανισης του φαινομενου ειναι η ποιοτητα της βενζινης και η ιδιοτητα της αντιεκρηκτικοτητας της(δηλαδη η αντισταση που παρουσιαζει στη συμπιεση και την αυταναφλεξη και οριζεται με το βαθμο του οκτανιου.)''

Aκομη οι αιτιες των πειρακιων ειναι όπως αναφερονται πολυ σωστα παρακατω απο εδω Tι είναι τα πειράκια στον κινητήρα μας; - Ibiza Mania Club

''Τα πειράκια στόν κινητήρα μας δημιουργούνται απο πολλές περιπτώσεις!
Οι πέντε βασικές αιτίες είναι οι παρακάτω.
1)Αυξημένη συμπίεση,
2)κακή ποιότητα καυσίμου(νερό,μικρότερος αριθμός οκτανίων-κετανίων),
3)καπνισμένος θόλος κάυσης,
4)αυξημένη θερμοκρασία κινητήρα,
5) υπερβολικό αβάνς..
Στήν 1 περίπτωση συμβαίνει βελτιώντας τήν κυλινδροκεφαλή στόν κινητήρα με αποτέλεσμα να μικραίνουμε τήν διαδρομή τού εμβόλου,πράγμα πού συμαίνει οτι τό εργοστασιακό αβάνς θα είναι υπερβολικό..
Στήν 2 περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου ,πράγμα που συμβαίνει ακόμα εν ετη 2004 στήν ελλάδα, πρίν ακόμα φτάσει ο κινητήρας στό σημείο εκρήξεως ,είναι ότι το καύσιμο αυτοαναφλέγεται απο μόνο του!
όπως και συμβάλουν σε αυτά τα κατάλειπα των δεξαμενών και οι νοθείες κάποιων επιτήδιων..
Στην 3 περίπτωση όπου ο κινητήρας έχει αρκετή ποσότητα καρβουνιάς έχουμε το φαινόμενο πειράκι διότι το κάρβουνο εχει την ιδιότητα να διετηρείται πυρακτωμένο μετά απο λίγη ώρα λειτουργείας του κινητήρα μας, πράγμα πού οταν εισέρχεται το καύσιμο στόν πυρακτωμένο τότε θάλαμο καυσης έχουμε αυτανάφλεξη !
Στην 4 περίπτωση όπου ο κινητήρας γιά κάποιο λόγο έχει υπερθερμανθεί και μιλάμε γιά θερμοκρασίες τις τάξεως τών 350-500 c (βλεπε κινηση στην πολη με μικρες ταχυτητες φαινομενο που επηρεαζει τα μάλα τα εροψυκτα δηλαδη τα GS/RT)τότε και πάλι λόγο του παραπάνω έχουμε αυτανάφλεξη καυσίμου! Δηλαδη ακομα και την καλυτερη βενζινη του κοσμου να βαλεις αν ο κινητρας ειναι ικανος για να ''τηγανισει αυγα'' τοτε ενδεχεται να ακουσεις πειρακια!!!
Στην 5 περίπτωση μας το υπερβολικό αβάνς (προπορεία ανάφλεξεως) έχει ηδη γίνει η έκρηξη καυσίμου πρίν κάν κλείσουν όλες οι βαλβίδες, με αποτέλεσμα διαφυγή νοπού καυσίμου και μέρος καυσαερίου.
Να σημειώσουμε οτι τά πειράκια δέν είναι κάποια μεταλλικά αντικείμενα μέσα στόν κινητήρα μα κροτικός θόρυβος τών παραπάνω! ''

Για οσους δεν βαριουνται να διαβαζουν και γνωριζουν αγγλικα εδω http://www.factorypro.com/tech_tunin..._vs_power.html θα βρειτε οτι χρειαζεστε!! Ειδικα σε αυτο που λεει:

Does using a fuel with higher octane numbers automatically make more power?
Not unless they are preventing "knock".

Last edited by GeorgeP; 20-04-2010 at 09:00.
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 20-04-2010, 10:43
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Τα ίδια πράματα λέμε, μην αρπάζεσαι. Απλώς δεν έκατσα να κάνω την ίδια ανάλυση που παραθέτεις εσύ. "Πειράκια' μεταφράζουν τα μαστόρια στα ελληνικά το "knocking" του κινητήρα που ακούγεται από την πρόωρη ανάφλεξη του μίγματος...
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 20-04-2010, 15:31
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα ίδια πράματα λέμε, μην αρπάζεσαι. Απλώς δεν έκατσα να κάνω την ίδια ανάλυση που παραθέτεις εσύ. "Πειράκια' μεταφράζουν τα μαστόρια στα ελληνικά το "knocking" του κινητήρα που ακούγεται από την πρόωρη ανάφλεξη του μίγματος...
Γιωργο, δεν ''αρπάζομαι'' για τετοια θέματα!!! Απλως δεν ανεχομαι την κοροιδια του ''μηχανικου'' και του οποιοδηποτε στο μετέφερε -ετσι όπως το εγραψες - στο πλαισιο του να ξεφορτωθεί τον πελατη δινοντας του μια οποιαδηποτε πληροφορία!!! Και πανω σε αυτο ποσταρα.

Αν τα ποσταρισματα μου καμια φορα ειναι σε εντονο υφος δεν ειναι γιατι ''αρπαζομαι'' (ειδικα με σας τους συναδελφους) αλλα γιατι δεν μπορω το στύλ ''πεστου κατι να μας αδειασει την γωνια!!''

Εξάλλου το παραπανω σωστό που εγραψες δεν εχει καμια σχεση με το προηγουμενο (δες παρακατω) σου ποστ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Χτυπάει πειράκια και ακούγονται ξεκάθαρα.

(Πειράκια, από τον πείρο του εμβόλου που "χτυπιέται" κάτω την ώρα που αυτό θέλει να ανέβει κι άλλο, )

Last edited by GeorgeP; 20-04-2010 at 15:34.
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 21-04-2010, 00:24
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

απλη αμολυβδη μιας και διαφορες δεν προκειται να δω κι ολα ειναι παραπλανητικα.γνωστης του θεματος.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
super tenere 2010 wet & dirty Άλλες εταιρίες 61 22-04-2010 18:43
SUPER ΑΝΕΚΔΟΤΟ MARK Ανέκδοτα 10 17-04-2010 11:23
Πάνω από τα 1,50 ευρώ το λίτρο η αμόλυβδη MARK Επικαιρότητα 2 07-03-2010 17:10
SUPER ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ MARK Ανέκδοτα 11 25-02-2010 09:25
Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ? eolos Τεχνικά θέματα διάφορα 60 02-09-2009 08:07


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:14.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!