GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 22-05-2010, 11:59
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από sintarta Εμφάνιση μηνυμάτων
Χρονισμος κυλινδρων???Τι ειναι αυτο???
Καποιο πουλακι μου ειπε σημερα οτι η μοτοσυκλετα μας,δεν εχει φιλτρο βενζινης....
για πειτε μου κι αλλα....
Ο συγχρονισμος κυλινδρων ειναι οτι παλιοτερα ο συχρονισμος καρμπυρατερ!! Δηλαδη σωστη ποσοτητα βενζινης και στα δυο σωματα ψεκασμου (¨η καρμπυρατερ) μαζι με σωστη ποσοτητα αερα !!!!
Στο βιβλιο πρέπει να περιγραφεται σαν ''συγχρονισμος σωματος γκαζιου'' ¨η ''fuel injection throttle body synchronizing '' και γινεται μεσω μιας βαλβιδες που λεγεται ''starter valve''!!!! Απαιτει οργανα υποπιεσης και γνωση του μηδενισμου της ECM μιας και κατα την διαρκεια ρυθμισης η μοναδα το αναγνωριζει σαν βλάβη, οποταν μετα το περας της ρυθμισης η μοναδα πρέπει να γινει reset!!!!
Συνηθως επιτρέπεται μια αποκλιση μεταξυ τους της ταξης του 10-20 mm/Hg (χιλιοστα στηλης υδραργυρου) στα οργανα ενδειξης υποπιεσης!!

Τα παραπανω ειναι σε γενικες γραμμες τις ισχυει σε ολα τα ψεκαστα δικυκλα, το καθενα εχει και καοπιες επιπλεον παραμετρους οι οποιες ειναι σε γνωση των συνεργειων και αυτων που διαβαζουν και καταλαβαινουν τα shop manual των κατασκευαστων!!!

Ειναι δε μια ρυθμιση που αποφευγουν οι, σχεδον, παντες γιατι θεωρουν οτι χανουν τον χρόνο τους αν και την χρεωνουν!!!!
Τουλαχιστον με τους εξουσιοδοτημενους της Χοντα (ελαχιστες οι εξαιρεσεις) αυτο συμβαινει με παραδειγματα κατοχων Βαραντερο και απο αυτο το φορουμ!!!!

Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων ισχυουν για μοντελα με ψεκασμο πριν το 2000-2003!! Μετα και με την ελευση των τριοδικων καταλυτων, αισθητηρων ''λ'', αισθητηρων εκκεντροφορων, στροφάλλων κ.λ.π. (που δεν υπηρχαν πριν το 2000-2003) τοπoθετηθηκε και μια βαλβιδα ονοματι IACV (Idle Air Control Valve) η οποια και κανει την δουλεια του συγχρονισμου (και οχι μονον) κι ετσι σε αυτα τα μοντελα ΔΕΝ απαιτειται συγχρονσμος κυλινδρων δηλαδη σωματος γκαζιου. Ειναι κατι που δεν το γνωριζουν πολλοί, οι περισσοτεροι δηλαδη αναβατες αλλα ολοι σχεδον την πληρωνουν σαν εργασια στα εξουσιοδοτημενα!!!!

Η BMW ειναι πρωτοπορος σε αυτα τα πραγματα και ενω μεχρι το 1150 ο συγχρονισμος ειναι απαραιτητος μετα στο 1200 δεν χρειαζεται!!!!!
Η BMW ονομαζει την παραπανω βαλβιδα IAC (Idle Actuator Calibration) και αν εχει παθει βλαβη, οποταν ο συγχρονισμος παει περιπατο, εχετε ενδειξη στο ταμπλο αφου ειναι συνεργαζομενη με το Can bus της μοτοσυκλετας!!

εδω ενα δειγμα για τα παραπανω
IAC — Hex code

Last edited by GeorgeP; 22-05-2010 at 12:01.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 22-05-2010, 12:08
syan Ο/Η syan βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R12RT
Μηνύματα: 7,143
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

GEORGE...


Last edited by syan; 22-05-2010 at 12:09.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 22-05-2010, 12:16
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan Εμφάνιση μηνυμάτων
GEORGE...


thank you Captain....my captain!!!!!!!!!

Η προστασια των αναβατων απο αδικαιολογητες χρεωσεις απο ''πανεξυπνους'' εξουσιοδοτημενους αλλα και η μεταδοση των όποιων γνωσεων μου ειναι το κυριο μελημα μου!!!!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 22-05-2010, 12:33
jarhead Ο/Η jarhead βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW 1200 GS '05
Μηνύματα: 2,620
Question Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο συγχρονισμος κυλινδρων ειναι οτι παλιοτερα ο συχρονισμος καρμπυρατερ!! Δηλαδη σωστη ποσοτητα βενζινης και στα δυο σωματα ψεκασμου (¨η καρμπυρατερ) μαζι με σωστη ποσοτητα αερα !!!!
Στο βιβλιο πρέπει να περιγραφεται σαν ''συγχρονισμος σωματος γκαζιου'' ¨η ''fuel injection throttle body synchronizing '' και γινεται μεσω μιας βαλβιδες που λεγεται ''starter valve''!!!! Απαιτει οργανα υποπιεσης και γνωση του μηδενισμου της ECM μιας και κατα την διαρκεια ρυθμισης η μοναδα το αναγνωριζει σαν βλάβη, οποταν μετα το περας της ρυθμισης η μοναδα πρέπει να γινει reset!!!!
Συνηθως επιτρέπεται μια αποκλιση μεταξυ τους της ταξης του 10-20 mm/Hg (χιλιοστα στηλης υδραργυρου) στα οργανα ενδειξης υποπιεσης!!

Τα παραπανω ειναι σε γενικες γραμμες τις ισχυει σε ολα τα ψεκαστα δικυκλα, το καθενα εχει και καοπιες επιπλεον παραμετρους οι οποιες ειναι σε γνωση των συνεργειων και αυτων που διαβαζουν και καταλαβαινουν τα shop manual των κατασκευαστων!!!

Ειναι δε μια ρυθμιση που αποφευγουν οι, σχεδον, παντες γιατι θεωρουν οτι χανουν τον χρόνο τους αν και την χρεωνουν!!!!
Τουλαχιστον με τους εξουσιοδοτημενους της Χοντα (ελαχιστες οι εξαιρεσεις) αυτο συμβαινει με παραδειγματα κατοχων Βαραντερο και απο αυτο το φορουμ!!!!

Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων ισχυουν για μοντελα με ψεκασμο πριν το 2000-2003!! Μετα και με την ελευση των τριοδικων καταλυτων, αισθητηρων ''λ'', αισθητηρων εκκεντροφορων, στροφάλλων κ.λ.π. (που δεν υπηρχαν πριν το 2000-2003) τοπoθετηθηκε και μια βαλβιδα ονοματι IACV (Idle Air Control Valve) η οποια και κανει την δουλεια του συγχρονισμου (και οχι μονον) κι ετσι σε αυτα τα μοντελα ΔΕΝ απαιτειται συγχρονσμος κυλινδρων δηλαδη σωματος γκαζιου. Ειναι κατι που δεν το γνωριζουν πολλοί, οι περισσοτεροι δηλαδη αναβατες αλλα ολοι σχεδον την πληρωνουν σαν εργασια στα εξουσιοδοτημενα!!!!

Η BMW ειναι πρωτοπορος σε αυτα τα πραγματα και ενω μεχρι το 1150 ο συγχρονισμος ειναι απαραιτητος μετα στο 1200 δεν χρειαζεται!!!!!
Η BMW ονομαζει την παραπανω βαλβιδα IAC (Idle Actuator Calibration) και αν εχει παθει βλαβη, οποταν ο συγχρονισμος παει περιπατο, εχετε ενδειξη στο ταμπλο αφου ειναι συνεργαζομενη με το Can bus της μοτοσυκλετας!!

εδω ενα δειγμα για τα παραπανω
IAC — Hex code
Σε προηγουμενο ποστ συναδελφου ο οποιος σε συγχρονισμο που κανει με την βοηθεια του Twinmax διαπιστωνει μια αποκλιση και στην συνεχεια κανει την ρυθμιση.Αν αυτη η βαλβιδα που αναφερεις ειναι για αυτον τον σκοπο γιατι υπηρχε αυτη η αποκλιση?
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 22-05-2010, 14:14
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jarhead Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε προηγουμενο ποστ συναδελφου ο οποιος σε συγχρονισμο που κανει με την βοηθεια του Twinmax διαπιστωνει μια αποκλιση και στην συνεχεια κανει την ρυθμιση.Αν αυτη η βαλβιδα που αναφερεις ειναι για αυτον τον σκοπο γιατι υπηρχε αυτη η αποκλιση?
Απο οτι ειχα διαβασει ο Κος Παναγιωτιδης ρυθμισε τις ντιζες του γκαζιου και οχι το σωμα γκαζιου!!!!! Με λιγα λογια ρυθμισε την ισομερη λειτουργια των ντιζων ουτως ωστε οσο ανοιγει η πεταλουδα του γκαζιου για τον εναν κυλινδρο να ανοιγει και για τον αλλον!!!!!
Δεν ρυθμισε ποσοτητα αερα/καυσιμου για τους κυλινδρους το οποιο συνιστά τον ''συχρονισμο σωματος γκαζιου''!! Ο εν λογω συχρονισμος συνεβαινε στα 1150 και σε ολα τα Βαραντερο προ του 2007!! Μετα ολα αλλαξαν ως προς αυτο το θεμα με την βαλβιδα που περιεγραψα!!!

Γιαυτο και ο Κος Παναγιωτιδης στο ποστ του αναφερει:




Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
...τωρα αρχιζει η φαση της ρυθμισης που απαιτεί και καποια προσοχη !!!...λοιπον προσοχη η μονη ρυθμιση που μπορει να γινει στο R1200GS λογο της ιδιαιτερότητας του οτι το ρελαντι ρυθμιζεται με ενα servo-μηχανισμο αυτοματα ειναι μονο η ρυθμιση της ντιζας!....δηλαδη αυτη που δειχνω με το δαχτυλο!





...απαγορευεται αυστηρα να πειράξεις τις ρυθμισεις του ψεκασμου !!!....αυτες ειναι ρυθμισμενες απ τη μαμα και δεν ειναι για τα χερια μας!


!

O σερβομηχανισμος που περιγραφει δεν ειναι η αιτια που δεν μπορει να γινει τιποτε άλλο αφου ειναι μερος του μηχανικου συστηματος κινησης των πεταλουδων μεσω ηλεκτρικου φορτιου!! Η αιτια ειναι η βαλβιδα IAC η οποια ενημερωνει την ECM για τις παραμετρους τροφοδοσιας αερα /καυσιμου και ECM με την σειρα της δινει εντολη στον σερβομηχανισμο για αναλογη κινηση των πεταλουδων!!!


Παιδια δεν ειμαι καθηγητης, ελπιζω μονον να γινομαι κατανοητος!!

Last edited by GeorgeP; 22-05-2010 at 14:15.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 22-05-2010, 14:24
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Παιδια δεν ειμαι καθηγητης,



δεν εισαι;;;;;;
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Καρχαρίας 4,5 μέτρων πιάστηκε στα δίκτυα ψαράδων στα Χανιά MARK Επικαιρότητα 9 25-04-2010 21:59
SERVICE στα 40.000χλμ sintarta Τεχνικά θέματα διάφορα 5 18-04-2010 16:14
Και σε αλλα με υγεια σερβις 20.000χλμ!!! Kwstas_kef Τεχνικά θέματα διάφορα 41 20-12-2009 22:35
service 20.000 kifinas Φροντίδα 10 28-04-2009 12:19
Πώς λέγεται το στήθος μιας γυναίκας στα 20, στα 40 και στα 60 χρόνια της? psiloritis Ανέκδοτα 12 13-02-2009 17:44


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:48.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!