GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 22-05-2010, 22:37
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alfa7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν υπάρχει κάποιο κυλινδρικό κουτί , η αντλία βενζίνης μαζί με το σιτένιο φίλτρο κολυμπάει μέσα στο ντεπόζιτο (από το 1100 και μετα σε όλα τα GS) αυτό που φαίνεται στη φωτό είναι ο ελεγκτής της που το μόνο που κάνει είναι να δίνει εντολή στη αντλία να δουλέψει ή να σταματήσει...
Το φιλτράκι της αντλίας στα 1200 αλλάζει μόνο αν χρειαστεί, γενικά όμως όχι....
Ιμάντας στα 40000χλμ... (έχει έρθει αλλαγή).
Όσο για το συγχρονισμό, ο μηχανικός επεμβαίνει αν χρειαστεί στη εξισωση των δύο συρματόσκοινων στο ένα κύλινδρο (οπως προανέφερθηκε από IoannisPanagiotidis) και την αυτου καθαυτού εξισορόπηση την αναλαμβάνει το mobitec της BMW μεσω software ρυθμίζοντας το σερβομηχανισμό του γκαζιου σε σχέση με τους αισθητήρες αέρα.
Αυτά...
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 24-05-2010, 09:21
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Και όμως αυτό το μεταλλικό κουτί είναι μέσα στο ντεπόζιτο και βρίσκεται βυθισμένο στο καύσιμο. Αφού το έχεις και σε φωτογραφία... γιατί λες πως δε μπορεί να είναι εκεί μέσα;;;

Εκτός αν θες να πεις κάτι άλλο και εμείς δεν έχουμε καταλάβει!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alfa7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν υπάρχει κάποιο κυλινδρικό κουτί , η αντλία βενζίνης μαζί με το σιτένιο φίλτρο κολυμπάει μέσα στο ντεπόζιτο (από το 1100 και μετα σε όλα τα GS) ...........................................
Παρόλο που προσπαθω να εξηγησω με τον πλεον κατανοητο τροπο επιμενετε οτι η τρομπα βενζινης ειναι μεσα στο τεποζιτο!!!! Αγνοειτε - και με στενοχωρείτε συνάδελφοι - το γεγονος οτι στα ψεκαστα χρειαζονται 120bar πιεσης προς το σωμα γκαζιου ουτως ωστε να επιτευχθει τροφοδοσια καυσιμου και η οποια πιεση ειναι αδυνατον να επιτευχθει απο μια τρομπα μεσα στο τεποζιτο αφου παρεμβάλλονται ρουμπινετα με ανοιγμα 3-4 χιλιοστα και διαδρομη απο αυτα μεχρι το σωμα γκαζιου τουλαχιστον 30-40 ποντους!!!!!! Πως θα περασουν αυτα τα 120bar απο 4 χιλιοστα ανοιγμα ρουμπινετου και θα φτασουν αυτουσια στο σωμα γκαζιου??

Το οτι ειναι ''πιασμενη'' πανω στο τεποζιτο δεν σημαινει οτι ειναι μεσα σε αυτο!!!

Στο επισυναπτομενο βιντεο βλεπετε την αλλαγη του fuel pump bypass cable το οποιο βρισκεται πανω στην τρομπα βενζινης και η οποια βρισκεται εκτος τεποζιτου


στο επομενο βλεπετε την αλαλγη τεποζιτου σε άλλο GS οπου φαινεται και η τρομπα βενζινης

BMW R1200GS to R1200GS/Adventure Gas Tank Conversion

τελος οι επισυναπτομενες φωτο δειχνουν ακομα καθαροτερα την θεση της τρομπας βενζινης σε ενα GS 2008!!
Attached Images
File Type: jpg Controller_fuelpump_2.jpg (76.2 KB, 18 views)
File Type: jpg Controller_fuelpump_3.jpg (80.6 KB, 19 views)
File Type: jpg R1200GS_model08_tank.jpg (76.1 KB, 23 views)

Last edited by GeorgeP; 24-05-2010 at 09:34.
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 24-05-2010, 16:03
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Γιώργο να σε βοηθήσω λίγο επειδή τα έχεις μπερδέψει - και λογικό αφού δεν έχεις GS1200. Μάλλον έχεις καταλάβει άλλο για "αντλία βενζίνης" Πριν μερικές βδομάδες έκανα "διατριβή" πάνω σε αυτό το θέμα... http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...%3B%3B%3B.html


Και στις 3 φωτογραφίες φαίνεται το "καπάκι" της αντλίας βενζίνης. Αυτό που πειράζει ο τύπος στο βιντεάκι είναι ο ρελές της αντλίας βενζίνης!! Καθαρά ηλεκτρικό κομμάτι!! Δεν έχει καμία επαφή με καύσιμο.
Στο καπάκι πηγαίνει καλώδιο για τον ρελέ, καλώδια για το φλοτέρ και το σωληνάκι της τροφοδοσίας του καυσίμου. Κάτω από το καπάκι υπάρχει - κατα σειρά - το σύστημα του φλοτέρ, η αντλία καυσίμου και τέλος το φίλτρο. Όλα αυτά είναι βαπτισμένα μέσα στο καύσιμο! Μαζί με τα καλώδια τους και τα φισάκια τους....

Δες στην παρακάτω σελίδα ποια είναι η αντλία βενζίνης... το Νο2 και ΟΧΙ το Νο6!

RealOEM.com � BMW K25 R1200GS Fuel pump and fuel level sensor

Για τον φίλο που ρώτησε το φίλτρο καυσίμου είναι το Νο5
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 24-05-2010, 16:05
george81 Ο/Η george81 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: Δράμα
Μoto: SUZUKI BURGMAN 200
Μηνύματα: 215
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

καλησπερα σε ολους τους συμφορουμιτες. οπως εγραψε και ο φιλος Alfa 7 η αντλια βενζινης στα 1200 gs και gsa βρισκεται βυθισμενη μεσα στο καυσιμο και εχει μια σιτα ως φιλτρο (δεν αλλαζεται δηλαδη). Αυτο μπορω να το πω σιγουρα γιατι εχω αλλαξει το ρεζερβουαρ στο δικο μου gs με ρεζερβουαρ απο gsa. και στα δυο η αντλια ειναι μεσα στο καυσιμο στην αριστερη πλευρα του ρεζερβουαρ. μαζι με την αντλια ειναι και το φλοτερ το οποιο μετραει τη σταθμη (τουλαχιστον στα μοντελα εως και το 2006). αυτη η μεταλλικη ψυκτρα (για την οποια γραφει ο φιλος GeorgeP) που βρισκεται εκτος του ρεζερβουαρ περιεχει το ρελε της αντλιας βενζινης ο οποιος τροφοδοτει με ρευμα την αντλια οταν ανοιγουμε τοn κεντρικο διακοπτη της μηχανης.
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 24-05-2010, 19:06
Fast&Furious Ο/Η Fast&Furious βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
Μηνύματα: 358
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από george81 Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα σε ολους τους συμφορουμιτες. οπως εγραψε και ο φιλος Alfa 7 η αντλια βενζινης στα 1200 gs και gsa βρισκεται βυθισμενη μεσα στο καυσιμο και εχει μια σιτα ως φιλτρο (δεν αλλαζεται δηλαδη). Αυτο μπορω να το πω σιγουρα γιατι εχω αλλαξει το ρεζερβουαρ στο δικο μου gs με ρεζερβουαρ απο gsa. και στα δυο η αντλια ειναι μεσα στο καυσιμο στην αριστερη πλευρα του ρεζερβουαρ. μαζι με την αντλια ειναι και το φλοτερ το οποιο μετραει τη σταθμη (τουλαχιστον στα μοντελα εως και το 2006). αυτη η μεταλλικη ψυκτρα (για την οποια γραφει ο φιλος GeorgeP) που βρισκεται εκτος του ρεζερβουαρ περιεχει το ρελε της αντλιας βενζινης ο οποιος τροφοδοτει με ρευμα την αντλια οταν ανοιγουμε τοn κεντρικο διακοπτη της μηχανης.

Και πολυ σωστα τα ειπε ο φιλος....Αλλα συγχωρουμε τον φιλο GeorgeP επειδη δεν εχει Gs1200...
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 24-05-2010, 19:28
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Και πολυ σωστα τα ειπε ο φιλος....Αλλα συγχωρουμε τον φιλο GeorgeP επειδη δεν εχει Gs1200...
συγχωρεμενος......
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 24-05-2010, 19:40
Alfa7 Ο/Η Alfa7 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ - ΚΡΗΤΗ
Μoto: BMW R? - DRZ Motard-YP400
Μηνύματα: 643
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Έτσι......!
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 25-05-2010, 16:49
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο να σε βοηθήσω λίγο επειδή τα έχεις μπερδέψει - και λογικό αφού δεν έχεις GS1200. Μάλλον έχεις καταλάβει άλλο για "αντλία βενζίνης" Πριν μερικές βδομάδες έκανα "διατριβή" πάνω σε αυτό το θέμα... http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...%3B%3B%3B.html


Και στις 3 φωτογραφίες φαίνεται το "καπάκι" της αντλίας βενζίνης. Αυτό που πειράζει ο τύπος στο βιντεάκι είναι ο ρελές της αντλίας βενζίνης!! Καθαρά ηλεκτρικό κομμάτι!! Δεν έχει καμία επαφή με καύσιμο.
Στο καπάκι πηγαίνει καλώδιο για τον ρελέ, καλώδια για το φλοτέρ και το σωληνάκι της τροφοδοσίας του καυσίμου. Κάτω από το καπάκι υπάρχει - κατα σειρά - το σύστημα του φλοτέρ, η αντλία καυσίμου και τέλος το φίλτρο. Όλα αυτά είναι βαπτισμένα μέσα στο καύσιμο! Μαζί με τα καλώδια τους και τα φισάκια τους....

Δες στην παρακάτω σελίδα ποια είναι η αντλία βενζίνης... το Νο2 και ΟΧΙ το Νο6!

RealOEM.com � BMW K25 R1200GS Fuel pump and fuel level sensor

Για τον φίλο που ρώτησε το φίλτρο καυσίμου είναι το Νο5
Μπορει να μην εχω GS αλλα τα μανουαλς ξερω να τα διαβαζω πολυ καλα!!!!!!!

Φυσικα και συμφωνω με το θεμα του ρελε αλλα το συγκεκριμενο ποσταριστηκε για να δειξω την θεση της αντλιας και μονον!!!!!

Και τωρα ερωτω, κρινοντας απο την θεση της αντλιας και το μηκος της που ειναι γυρω στα <15 εκατοστα και τοποθετημενη διαγωνια ως προς το μηκος του ρεζερβουαρ, α) πως τραβαει καυσιμο απο το πισω μερος αυτου αφου δεν φτανει ως εκει?????? και
β) οταν η σταθμη κατεβει κατω απο την ψηλα τοποθετημενη αντλία πως αυτη τροφοδοτειται αφου δεν φτανει ως τον πατο του ρεζερβουαρ????? τέλος
γ) οι βυθιζομενες αντλιες βασιζουνε την ψυξη τους στο υγρο που τις περιβαλει, αν αυτη ειναι βυθιζομενη πως ψυχεται οταν το καυσιμο κατεβει κατω απο αυτην????

αν μπορει καποιος να μου τα εξηγησει τα παραπανω θα του ημουν ευγνωμων!!! Για να μαθαινω κιόλας!!!!! ποιος ξερει τι μπορει να γινει στο μελλον???!!!!
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 25-05-2010, 17:02
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο να σε βοηθήσω λίγο επειδή τα έχεις μπερδέψει - και λογικό αφού δεν έχεις GS1200. Μάλλον έχεις καταλάβει άλλο για "αντλία βενζίνης" Πριν μερικές βδομάδες έκανα "διατριβή" πάνω σε αυτό το θέμα... http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/10858-%CE%9A%CF%81%CF%8D%CE%B2%CE%B5%CE%B9-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%80%CF%8C%CE%B6%CE%B9%CF%84%CE%BF%3B%3B%3B.html


Και στις 3 φωτογραφίες φαίνεται το "καπάκι" της αντλίας βενζίνης. Αυτό που πειράζει ο τύπος στο βιντεάκι είναι ο ρελές της αντλίας βενζίνης!! Καθαρά ηλεκτρικό κομμάτι!! Δεν έχει καμία επαφή με καύσιμο.
Στο καπάκι πηγαίνει καλώδιο για τον ρελέ, καλώδια για το φλοτέρ και το σωληνάκι της τροφοδοσίας του καυσίμου. Κάτω από το καπάκι υπάρχει - κατα σειρά - το σύστημα του φλοτέρ, η αντλία καυσίμου και τέλος το φίλτρο. Όλα αυτά είναι βαπτισμένα μέσα στο καύσιμο! Μαζί με τα καλώδια τους και τα φισάκια τους....

Δες στην παρακάτω σελίδα ποια είναι η αντλία βενζίνης... το Νο2 και ΟΧΙ το Νο6!

RealOEM.com � BMW K25 R1200GS Fuel pump and fuel level sensor

Για τον φίλο που ρώτησε το φίλτρο καυσίμου είναι το Νο5


Αγαπητε ThanDim πες μου σε παρακαλω στην επισυναπτομενη φωτογραφια το πανω-πανω ανοιγμα ειναι η ταπα βενζινης αριστερα κατω λες ειναι η αντλια βενζινης, στο δεξια επανω ανοιγμα με κατι αναμονες παροχης τι ειναι???
και τελος τα/το ρουμπινετο βενζινης που βρισκονται???

εγω λεω οτι δεξια επανω ειναι η αντλια βενζινης για την τροφοδοσια του σωματος γκαζιου το οποιο βρισκεται χαμηλοτερα του φαρδιου και οχι συνηθισμενου ρουμπινετου που ειναι απο κατω της στην ακρη του τεποζιτου!!!
To άλλο κατω δεξια ειναι τι? παντως αντλια μεταφορας καυσιμου δεν ειναι !!!!!!!! περιεχει φιλτρα ¨η κατι άλλο? ισως!! Το σιγουρο ειναι και συμφωνα με την φωτογραφια οτι το πανω δεξια εξαρτημα στην φωτογραφια τραβαει καυσιμο απο εκεινο το σημειο κατω αριστερα!!! Φαινεται κιαποτα σωληνακια που εχεις μαρκαρει!!!
Παντως και το σχεδιαγραμμα των ανταλλακτικων που ποσταρες ειναι το ιδιο με το εξαρτημα πανω δεξια της φωτογραφιας όπως φαινεται κι αριστερα του τεποζιτου οπως καθεσαι στην μοτο!!!
για πες!!!!!!!
Attached Images
File Type: jpg r1200gs_fuel_tank.jpg (35.1 KB, 15 views)

Last edited by GeorgeP; 25-05-2010 at 17:19.
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 25-05-2010, 21:07
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Συνεχεια του ποστ 29 ειναι το παρόν.

Καθησα και μελετησα την φωτογραφια διεξοδικα και κατεληξα στο παρακατω,

Η τρομπα βενζινης ειναι τοποθετημενη στο δεξι επανω μερος του τεποζιτου οπως φαινεται στην φωτογραφια δηλαδη αριστερα οπως καθομαστε στην μοτοσυκλετα!!! Ο τυπος στο βιντεο δεν ελεγε μπαρουφες!! επι λεξη ειπε ''remove the pump cover....''!!!
Η τρομπα τροφοδοτειται απο το χαμηλοτερο σημειο του τεποζιτου μεσω σωληνωσεως το οποιο βρισκεται στο αριστερο κατω μερος της φωτογραφιας και δεξια οπως καθομαστε στην μοτοσυκλετα!
Απο εκει μεσω διακλαδωσης φευγουν δυο σωληνες προς την ταπα η οποια η μια ειναι η υπερχειλιση (να υπερχειλιση απο το σωληνακι μεσα στην ταπα πρωτα πριν υπερχειλισει απο την ιδια την ταπα-αρχη συγκοινωνουντων δοχειων) και το άλλο ειναι η εξαερωση του τεποζιτου διότι χωρις αυτην το τεποζιτο θα ζεβλωνε απο την αναροφηση της τρομπας οπως εχει γινει σε πολλα βαραντερο και αφρικα τουιν λογω βουλωματος της εξαερωσης η οποια σε αυτα βρισκεται στο πισω μερος του ρεζερβουαρ και της οποια το σωληνακι ειναι εξωτερικό κι ευκολα τσακιζει αν δεν προσεξει κανεις στην επανατοποθετηση του ρεζερβουαρ!!!

Ο δικλαδωτηρας που φαινεται σε αυτο το σημειο (αριστερα και κατω στην φωτο) παιζει το ρολο αντεπιστροφης βαλβιδας η οποια επιτρέπει στο καυσιμο να ρουφιεται απο την τρομπα και να ρεει προς αυτην ενω ταυτοχρονα επιτρέπει την αναπνοη του τεποζιτου!

το ''ρουμπινετο'' ειναι στα δεξια του τεποζιτου (στην φωτο) κι αριστερα οπως καθομαστε και εχει σεβαστη διαμετρο ωστε η τρομπα να στέλνει καυσιμο προς αυτο το οποιο τρεχει με πιεση απροσκοπτα προς το σωμα γκαζιου!!!!!!

Αναμενω την γνωμη σας!!!

Last edited by GeorgeP; 25-05-2010 at 21:09.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Καρχαρίας 4,5 μέτρων πιάστηκε στα δίκτυα ψαράδων στα Χανιά MARK Επικαιρότητα 9 25-04-2010 21:59
SERVICE στα 40.000χλμ sintarta Τεχνικά θέματα διάφορα 5 18-04-2010 16:14
Και σε αλλα με υγεια σερβις 20.000χλμ!!! Kwstas_kef Τεχνικά θέματα διάφορα 41 20-12-2009 22:35
service 20.000 kifinas Φροντίδα 10 28-04-2009 12:19
Πώς λέγεται το στήθος μιας γυναίκας στα 20, στα 40 και στα 60 χρόνια της? psiloritis Ανέκδοτα 12 13-02-2009 17:44


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:46.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!