GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιό 25-05-2010, 21:40
italos Ο/Η italos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Athens-Gerakas
Μoto: R1200GSadv
Μηνύματα: 987
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Πωπωπω νοιώθω σαν εξωγήινος όταν διαβάζω τα τεχνικά!! Δεν καταλαβαίνω τπτ και προσπαθώ να μάθω

Thanks George κατατοπιστικότατος!
Reply With Quote
  #32  
Παλιό 25-05-2010, 23:39
Fast&Furious Ο/Η Fast&Furious βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
Μηνύματα: 358
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Αντλια καυσιμου στα αριστερα οπως καθομαστε χωρις καποιο σωληνακι να την βοηθαει να τραβαει..Στελνει στον διανομεα καυσιμου ο οποιος εχει και τον ρυθμιστη πιεσης..Μετα πισω μεσο της αντλιας αναρροφησης αυτο που βλεπετε στο δεξι σημειο με τα σωληνακια οπως καθομαστε..Ελπιζω να βοηθησα..
Reply With Quote
  #33  
Παλιό 25-05-2010, 23:55
frits Ο/Η frits βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αχαρνές
Μoto: BMW R1200 GS 2005 YAMAHA TTR 250
Μηνύματα: 6,620
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Αντλια καυσιμου στα αριστερα οπως καθομαστε χωρις καποιο σωληνακι να την βοηθαει να τραβαει..Στελνει στον διανομεα καυσιμου ο οποιος εχει και τον ρυθμιστη πιεσης..Μετα πισω μεσο της αντλιας αναρροφησης αυτο που βλεπετε στο δεξι σημειο με τα σωληνακια οπως καθομαστε..Ελπιζω να βοηθησα..

Μίλησε ο ιατροδικαστής.
Reply With Quote
  #34  
Παλιό 26-05-2010, 01:38
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Καταρχήν για να μην μπερδεύουμε τον κόσμο.... ΠΑΝΤΑ στην περιγραφή το αριστερά, δεξιά, μπρος πίσω κτλ καθορίζονται με βάση την θέση του οδηγού. Τα παρακάτω γραφόμενα έχουν αυτό σαν βάση...

Έχουμε και λέμε λοιπόν, συγκεντρωτικά.
Αριστερά βρίσκεται η αντλία καυσίμου και τραβάει το καύσιμο από το αριστερό μάγουλο του ντεπόζιτου - χωρίς σωλήνες κτλ όπως είπε και ο φίλος Fast&Furious. Στο καπάκι της βρίσκεται ενσωματωμένο το φλοτέρ και ρελές της. Ως εκ τούτου πάει από μια φίσα στο καθένα καθώς και το σωληνάκι από το οποίο μεταφέρεται το υγρό προς την πυρά του....
RealOEM.com BMW K25 R1200GS Fuel pump and fuel level sensor

Στο "κέντρο", πίσω από την τάπα που γεμίζουμε καύσιμο, βρίσκεται η βαλβίδα/σύστημα εξαέρωσης και υπερχείλισης με 2 σωληνάκια που μέσω της δεξιάς "θυρίδας" του ντεπόζιτου επικοινωνούν απευθείας με τον ..έξω κόσμο.
RealOEM.com BMW K25 R1200GS Fuel tank

Στα δεξιά βρίσκεται η δευτερεύον αντλία καυσίμου ή additional pump, ή suck fuel pump. Ουσιαστικά είναι ένας πλαστικός σωλήνας που ενώνει τα 2 μάγουλα. Στα αριστερά είναι ελεύθερος, ενώ στα δεξιά έχει ένα μικρό φίλτρο από σίτα και ενσωματωμένο σε αυτό βρίσκεται μια μεμβράνη. Και στις 2 πλευρές πρέπει να βρίσκεται στο κατώτερο σημείο του τεπόζιτου - έτσι κι αλλιώς βέβαια, από την πλευρά που είναι το φίλτρο/μεμβράνη η θέση του είναι καθορισμένη.
Λειτουργεί με 2 τρόπους. Όσο κατεβαίνει το καύσιμο στην αριστερή πλευρα - καθώς από εκεί τραβάει η αντλία - τόσο ρουφάει από το δεξί - αρχή συγκοινωνούντων δοχείων! Επιπλέον στην δεξιά "θυρίδα" έρχεται το σωληνάκι από τα επιστρεφόμενα του injection - δηλαδή όσο καύσιμο δεν χρησιμοποιήθηκε ξαναχύνεται στο ντεπόζιτο...! Αυτή η ροή μεταφέρεται στην μεβράνη και κρατά πάντα το σωληνάκι γεμάτο καύσιμο. Έτσι αδειάζει σιγά σιγά και το καύσιμο από το δεξί μάγουλο.....
RealOEM.com BMW K25 R1200GS Sucking jet pump with lines

Μετά από όλη αυτή τη πορεία, χοντρικά, το καύσιμο μεταφέρεται σε μια βαλβίδα που ρυθμίζει την πίεση και το μοίρασμα του στους κυλίνδρους κτλ κτλ...

Το μήκος την αντλίας + φλοτέρ + φίλτρο είναι ικανό να φτάσει ως τον πάτο του ντεπόζιτου. Μα καλά, λες να ήταν τόσο μακάκας ο σχεδιαστής και άφηνε καμια 10αριά λίτρα μέσα επειδή δεν έφτανε η αντλία;;;;;;

2 πράγματα μόνο δεν κατάλαβα από τα γραφόμενα σου για να απαντήσω:
- "Ο δικλαδωτηρας που φαινεται σε αυτο το σημειο (αριστερα και κατω στην φωτο) παιζει το ρολο αντεπιστροφης βαλβιδας η οποια επιτρέπει στο καυσιμο να ρουφιεται απο την τρομπα και να ρεει προς αυτην ενω ταυτοχρονα επιτρέπει την αναπνοη του τεποζιτου!" Δεν κατάλαβα ποιο ακριβώς εννοείς αλλά όπως προανέφερα η αναπνοή του ντεπόζιτου γίνεται με απευθείας σωληνάκι στον ατμοσφαιρικό αέρα.
- 'το ''ρουμπινετο'' ειναι στα δεξια του τεποζιτου (στην φωτο) κι αριστερα οπως καθομαστε και εχει σεβαστη διαμετρο ωστε η τρομπα να στέλνει καυσιμο προς αυτο το οποιο τρεχει με πιεση απροσκοπτα προς το σωμα γκαζιου!!!!!! Συνήθως όταν λέμε ρουμπινέτο, αναφερόμαστε σε κάποια βάνα. Κάτι τέτοιο εννοείς κι εσύ;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Παρόλο που προσπαθω να εξηγησω με τον πλεον κατανοητο τροπο επιμενετε οτι η τρομπα βενζινης ειναι μεσα στο τεποζιτο!!!! Αγνοειτε - και με στενοχωρείτε συνάδελφοι - το γεγονος οτι στα ψεκαστα χρειαζονται..........
Τελικά Γιώργο (GeorgeP) πιστεύω να πείστηκες πως οι Γερμανοί κατάφεραν να βυθίσουν μια αντλία εντός του ντεπόζιτου!!


Τέλος να κάνω μια παρατήρηση: η ανάγνωση ενός manual και η πρακτική εφαρμογή των γνώσεων μας αλληλοσυμπληρώνονται!! Οτιδήποτε από τα 2 μόνο του είναι μίση γνώση. Οπότε, RTFM - Read The ####ing Manual - και πιάστε τα εργαλεία!!!!
Reply With Quote
  #35  
Παλιό 26-05-2010, 09:09
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Αντλια καυσιμου στα αριστερα οπως καθομαστε χωρις καποιο σωληνακι να την βοηθαει να τραβαει..Στελνει στον διανομεα καυσιμου ο οποιος εχει και τον ρυθμιστη πιεσης..Μετα πισω μεσο της αντλιας αναρροφησης αυτο που βλεπετε στο δεξι σημειο με τα σωληνακια οπως καθομαστε..Ελπιζω να βοηθησα..
Φιλε μου βοηθα γιατι θα τρελλαθω!!!!!!!!!!!!!


θελεις να πεις οτι η αντλια καυσιμου ειναι αυτη:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0705&hg=16&fg=05

Αφου ειναι αυτη, τοποθετημενη ψηλα στο τεποζιτο, πως τραβαει απο τα χαμηλα σημεια του τεποζιτου χωρις σωληνακια!!!!!! Και αφου ειναι αυτη πως ο φιλος thandim αλλα και άλλοι την ονομαζουν βυθιζομενη? Το οτι οταν ειναι γεματο το τεποζιτο βρεχεται απο καυσιμο δεν την κανει βυθιζομενη!!!

και αυτο εδω τι ειναι?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0581&hg=16&fg=05

το οποιο στην εγχρωμη φωτογραφια φαινεται να συνδεεται με την τρομπα με σωληνωσεις???
Ο thandim για το συγκεκριμενο λεει: ''Στα δεξιά βρίσκεται η δευτερεύον αντλία καυσίμου ή additional pump, ή suck fuel pump. Ουσιαστικά είναι ένας πλαστικός σωλήνας που ενώνει τα 2 μάγουλα'' Το οποιο ειναι λογικο αφου η εξοδος της βενζινης προς το σωμα γκαζιου ειναι ψηλοτερα και οχι χαμηλα οπως ειναι στα νορμαλ μηχανακια!! Και ναι, αυτη ειναι βυθιζομενη αντλια οχι η προηγουμενη!!!Και αφου ειναι ο γεφυρωτης των δυο ακρων του ρεζερβουαρ λογω μεγεθους λογικο δεν ειναι να τραβαει μεσω αυτης της ''δευτερεουσας αντλιας'' καυσιμο η κυρια αντλια καυσιμου που ειανι ψηλα???

Αν θελετε μου εξηγειτε φιλοι ''fast&furious'' και ''thandim'' γιατι μπερδευτηκα τα μάλα!!
Reply With Quote
  #36  
Παλιό 26-05-2010, 13:37
Fast&Furious Ο/Η Fast&Furious βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
Μηνύματα: 358
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε μου βοηθα γιατι θα τρελλαθω!!!!!!!!!!!!!


θελεις να πεις οτι η αντλια καυσιμου ειναι αυτη:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0705&hg=16&fg=05

Αφου ειναι αυτη, τοποθετημενη ψηλα στο τεποζιτο, πως τραβαει απο τα χαμηλα σημεια του τεποζιτου χωρις σωληνακια!!!!!! Και αφου ειναι αυτη πως ο φιλος thandim αλλα και άλλοι την ονομαζουν βυθιζομενη? Το οτι οταν ειναι γεματο το τεποζιτο βρεχεται απο καυσιμο δεν την κανει βυθιζομενη!!!

και αυτο εδω τι ειναι?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0581&hg=16&fg=05

το οποιο στην εγχρωμη φωτογραφια φαινεται να συνδεεται με την τρομπα με σωληνωσεις???
Ο thandim για το συγκεκριμενο λεει: ''Στα δεξιά βρίσκεται η δευτερεύον αντλία καυσίμου ή additional pump, ή suck fuel pump. Ουσιαστικά είναι ένας πλαστικός σωλήνας που ενώνει τα 2 μάγουλα'' Το οποιο ειναι λογικο αφου η εξοδος της βενζινης προς το σωμα γκαζιου ειναι ψηλοτερα και οχι χαμηλα οπως ειναι στα νορμαλ μηχανακια!! Και ναι, αυτη ειναι βυθιζομενη αντλια οχι η προηγουμενη!!!Και αφου ειναι ο γεφυρωτης των δυο ακρων του ρεζερβουαρ λογω μεγεθους λογικο δεν ειναι να τραβαει μεσω αυτης της ''δευτερεουσας αντλιας'' καυσιμο η κυρια αντλια καυσιμου που ειανι ψηλα???

Αν θελετε μου εξηγειτε φιλοι ''fast&furious'' και ''thandim'' γιατι μπερδευτηκα τα μάλα!!

Ναι η αντλια βενζινης ειναι αυτη στο πρωτο Link.Και ναι τραβαει απο χαμηλα γιατι φτανει μεχρι κατω χωρις καποιο σωληνακι-κια.Και ναι και οι δυο ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ οσο απιστευτο και να ειναι..Και οχι δεν τραβαει η δεξια..Ετσι απλα ειναι χωρις κατι αλλο..
Reply With Quote
  #37  
Παλιό 26-05-2010, 14:34
xenos Ο/Η xenos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα-Κολονος
Μoto: gs 1200-06
Μηνύματα: 1,852
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Βασιλακι..ελπίζω να μην ζητήσεις χρήματα για τα ποσταρισματα σου-διότι θεορουντε σεμινάρια-..αλλιώς πες μου άμα ειναι να τα βάλω στην κάρτα!!!.....ευχαριστούμε όλους που με τις γνώσεις σας βοηθάτε κ εμάς!!
Reply With Quote
  #38  
Παλιό 26-05-2010, 15:40
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι η αντλια βενζινης ειναι αυτη στο πρωτο Link.Και ναι τραβαει απο χαμηλα γιατι φτανει μεχρι κατω χωρις καποιο σωληνακι-κια.Και ναι και οι δυο ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ οσο απιστευτο και να ειναι..Και οχι δεν τραβαει η δεξια..Ετσι απλα ειναι χωρις κατι αλλο..
δεν ερχεσαι κι εσυ και ο thandim σε κανα καφε (σημερα θα παω) να τα πουμε???? Εχω αποριες που απο εδω δεν φαινεται να μου λυνονται!!! Αν ερθετε παρακαλω κρατάτε, ¨η και καποιος άλλος συναδελφος, και μια εκτυπωση της εγχρωμης φωτογραφιας του τεποζιτου διοτι εγω δεν διαθετω πριντερ!!!

Να ΄στε καλα κι ευχαριστω!!!!
Reply With Quote
  #39  
Παλιό 26-05-2010, 18:09
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε μου βοηθα γιατι θα τρελλαθω!!!!!!!!!!!!!


θελεις να πεις οτι η αντλια καυσιμου ειναι αυτη:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0705&hg=16&fg=05
Πιστεύω πως έχω απαντήσει ήδη 2 φορές σε αυτή την ερώτηση.... Κι όμως... Ναι!!
Διάβασε και κάτω από την εικόνα, τις περιγραφές των ανταλλακτικών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφου ειναι αυτη, τοποθετημενη ψηλα στο τεποζιτο, πως τραβαει απο τα χαμηλα σημεια του τεποζιτου χωρις σωληνακια!!!!!! Και αφου ειναι αυτη πως ο φιλος thandim αλλα και άλλοι την ονομαζουν βυθιζομενη? Το οτι οταν ειναι γεματο το τεποζιτο βρεχεται απο καυσιμο δεν την κανει βυθιζομενη!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μήκος την αντλίας + φλοτέρ + φίλτρο είναι ικανό να φτάσει ως τον πάτο του ντεπόζιτου.
Βυθιζόμενη είναι η αντλία η οποία βρίσκεται βυθισμένη μέσα στο υγρό.... Τι άλλο;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
και αυτο εδω τι ειναι?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0581&hg=16&fg=05

το οποιο στην εγχρωμη φωτογραφια φαινεται να συνδεεται με την τρομπα με σωληνωσεις???
Ο thandim για το συγκεκριμενο λεει: ''Στα δεξιά βρίσκεται η δευτερεύον αντλία καυσίμου ή additional pump, ή suck fuel pump. Ουσιαστικά είναι ένας πλαστικός σωλήνας που ενώνει τα 2 μάγουλα''
.....και η επόμενη πρόταση μου είναι:

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα αριστερά είναι ελεύθερος, ενώ στα δεξιά έχει ένα μικρό φίλτρο από σίτα
Αυτό το σωληνάκι δεν έχει καμία επαφή με την αντλία καυσίμου!!!!! Σε εμένα είχε μετακινηθεί ψηλά και έτσι δεν μπορούσε να λειτουργήσει σαν συγκοινωνούντα δοχεία!
Γιώργο μου φαίνεται πως διαβάζεις ΠΟΛΥ γρήγορα....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Το οποιο ειναι λογικο αφου η εξοδος της βενζινης προς το σωμα γκαζιου ειναι ψηλοτερα και οχι χαμηλα οπως ειναι στα νορμαλ μηχανακια!!
Μα μιλάμε για BMW μηχανές.... Τι νορμάλ έχουν;; Χρόνια μπροστά λέμε......
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν θελετε μου εξηγειτε φιλοι ''fast&furious'' και ''thandim'' γιατι μπερδευτηκα τα μάλα!!
Γιώργο δεν είναι κάποια αεροδιαστημική τεχνολογία. Απλά είναι κάτι διαφορετικό από τα καθιερωμένα αλλά παραμένει συμβατικό! Όσο αφορά την φωτογραφία, όπως βλέπεις, δεν δείχνει που καταλήγει στην αριστερή πλευρά. Πως έβγαλες το συμπέρασμα οτι ενώνεται με την αντλία; Εγώ έκανα touring στα συνεργεία για να βρω που ακριβώς κάθεται και άναψα λαμπάδα στο παλικάρι που τελικά γνώριζε!!

Τελικά με το ρουμπινέτο τι εννοούσες;
Reply With Quote
  #40  
Παλιό 26-05-2010, 22:35
Fast&Furious Ο/Η Fast&Furious βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
Μηνύματα: 358
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν ερχεσαι κι εσυ και ο thandim σε κανα καφε (σημερα θα παω) να τα πουμε???? Εχω αποριες που απο εδω δεν φαινεται να μου λυνονται!!! Αν ερθετε παρακαλω κρατάτε, ¨η και καποιος άλλος συναδελφος, και μια εκτυπωση της εγχρωμης φωτογραφιας του τεποζιτου διοτι εγω δεν διαθετω πριντερ!!!

Να ΄στε καλα κι ευχαριστω!!!!
Πολυ θα το ηθελα αλλα δεν τα καταφερα σημερα!!..
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Καρχαρίας 4,5 μέτρων πιάστηκε στα δίκτυα ψαράδων στα Χανιά MARK Επικαιρότητα 9 25-04-2010 21:59
SERVICE στα 40.000χλμ sintarta Τεχνικά θέματα διάφορα 5 18-04-2010 16:14
Και σε αλλα με υγεια σερβις 20.000χλμ!!! Kwstas_kef Τεχνικά θέματα διάφορα 41 20-12-2009 22:35
service 20.000 kifinas Φροντίδα 10 28-04-2009 12:19
Πώς λέγεται το στήθος μιας γυναίκας στα 20, στα 40 και στα 60 χρόνια της? psiloritis Ανέκδοτα 12 13-02-2009 17:44


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:05.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!