![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
τα πρωτα GSXR 750 του 1988 ηταν αεροψυκτα/ελαιοψυκτα!!! Η παροχη λαδιου με μπεκ στο κατω μερος των εμβολων λεγεται ελαιοψυξη (ειτε το θελουμε ειτε οχι, ασχετα αν δεν την εμπιστευονται σαν μεθοδο ψυξης καποιοι) και ΕΙΝΑΙ ΨΥΞΗ!!!! Διοτι οταν η κορωνα ταλαιπωρειται στους 1000 βαθμους κελσιου οι 80-120 που ερχονται απο κατω ειναι κρυο ντουζ εν μεσω καυσωνα!!!! οσο για τον εν σειρα 4 κυλινδρο ψυχεται πολυ καλυτερα απο τον 2κυλινδρο μποξερ λογω μεγάλης μετωπικης επιφανειας που εχει αρα και μεγαλυτερη απαγωγη θερμοτητας!!!!!!! Last edited by GeorgeP; 05-07-2010 at 19:57. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Και σε ρωταω,ειναι δυνατον το λαδι που τρωει τοσο μεγαλη καταπονηση απο την λιπανση,να το υποχρεωνεις να κουβαλαει και θερμικα φορτια των κυλινδρων? Η ψυξη του μποξερ εχει καλυτερη αποβολη θερμοτητας,λογω του οτι άλλα kcal/h παραγει ενας κυλινδρος και άλλα οι 4 κυλινδροι. Αλλωστε πιστευω οτι η εταιρια καταλαβε το λαθος της και εκανε τους κινητηρες υγροψυκτους(οπως ολοι)ανεξαρτητα του οτι οι αεροελαιοψυκτοι ηταν σχετικα αξιοπιστοι. GSXR της εποχης ειχες καβαλησει?ΑΜΑΝ ΖΕΣΤΗ..........
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Μαλλον θα εννοεις τα θερμικα φορτια τις κορωνας του πιστονιου!! Ναι, γινεται να κουβαλαει το οποιοδηποτε θερμικο φορτιο το λαδι την στιγμη μαλιστα που υπαρχει (και γιαυτον τον λογο) ψυγείο λαδιου!! Αυτη ειναι η δουλεια του ψυγειου, απλα στους ελαιοψυκτους ειναι κατι τις μεγαλυτερο απο τους υπόλοιπους κινητηρες που το εχουν γιατι πρέπει να αποβάλλει περισσότερη θερμοκρασια!!!! Το λαδι αντεχει μεχρι και τους 400 βαθμους κελσιου ΠΡΙΝ αρχισει να καταστρεφεται!!!!!!!! Απόσπασμα:
Αν εννοεις την θερμοτητα που εκπεμπει ενας κινητηρας - οχι την θερμοδυναμικη του αποδοση που δεν ειναι μετρησημη με μοναδες μετρησης αλλα ειναι αποτέλεσμα μαθυματικου τυπου που μας δινει το Watt ¨η το joule - τότε ενας δικυλινδρος 1000 κυβικων παραγει ιση θερμοτητα με εναν τετρακυλινδρων ιδίων κυβικων!! Δεν εχει σημασια ο αριθμος των κυλινδρων αλλα τα κυβικα που αυτοι εχουν!!!! Σημασια για την ευκολοτερη και γρηγοροτερη αποβολη θερμοτητας εχει η επιφανεια στην οποια προσπιπτει ο φρεσκος αερας, ποσο δηλαδη μεγάλη ειναι αυτη η επιφάνεια!! Ετσι ενας τετρακυλινδρος εν σειρα 1000 κυβικων εχει πολυ μεγαλυτερη επιφανεια απο εναν δικυλινδρο μποξερ ¨η άλλης διαταξης των ιδίων κυβικων!!!!!!! Απόσπασμα:
Η μεταβαση σε υγρόψυκτο απο αεροελαιοψυκτο (απο ολους τους κατασκευαστες παρα το παραπανω κοστος του και την πολυπλοκοτητα του συστηματος) εγινε για εναν και μονον λογο.....την παραγωγη παραπανου εργου (ροπη/ιπποδυναμη) που παραγει ο ιδιος αεροψυκτος αν τον κανεις υγρόψυκτο. Κιαυτο λογω απειρως καλυτερης διαχειρησης της θερμοδυναμικης αποδοσης του ιδιου κινητηρα που αντι οσο περισσότερη απο την παραγομενη θερμοτητα να μετατραπει σε εργο αυτη εξατμιζεται στον αερα, εν αντιθεση με τους υδροψυκτους που την διαχειριζονται (την θερμοτητα) σχεδόν αριστα!! Αυτος ειναι και ο λογος που οι αεροψυκτοι (και οι GS) μετα απο πολυ κινηση στην πόλη πεφτει η αποδοση τους και μολις βγουν στον ανοικτο δρόμο αυτη καλυτερευει!!!! ξερεις κανενα σουπερμπαικ του 1988-2010 που να μην σε ψηνει μεσα στην πολη? εγω δεν ξερω κανενα!!!!! Last edited by GeorgeP; 05-07-2010 at 23:02. |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| GS ADV R1200 2010???? | mlock | Νέα μοντέλα BMW | 15 | 27-10-2009 20:35 |
| Τα μοντέλα του….Τόκιο | georgekostas | Κόσμος | 8 | 24-10-2009 05:51 |
| Πράσινος Δακτύλιος: 45 μοντέλα αυτοκινήτων στα όρια!!!!!!!!! | riko46 | Αυτοκίνητο | 4 | 28-07-2009 18:12 |
| Κουφο ΚΟΥΙΖ | georgekostas | Διάφορα | 7 | 27-05-2009 08:42 |
| Τα νέα μοντέλα της BMW | leonidas | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 9 | 24-02-2009 18:41 |