GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 05-07-2010, 19:48
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν την λες ελαιοψυξη την παροχη λαδιου με ψεκασμο στο κατω μερος των εμβολων.
Πρακτικα ναι,ειναι,αλλα η βασικη ψυξη του κινητηρα ερχεται απο το υγρο ψυξης,οχι τοσο απο τον ψεκασμο,Ο ψεκασμος ειναι επικουρικος.
Την ιδια πρακτικη ψεκασμου την ειχαν και οι κινητηρες Fire της FIAT.
Λαθος δεν ηταν η χρηση του λαδιου σαν ψυκτικο μεσο για την ψυξη των κινητηρων τότε?
Ο μποξερ ειναι αεροελαιοψυκτος και μιλαμε για 2 κυλινδρους εκτεθειμενους αμεσα στο ρευμα αερα και οχι 4 κυλινδρους σε σειρα που ειχε η Σουζουκι.
Μανο,

τα πρωτα GSXR 750 του 1988 ηταν αεροψυκτα/ελαιοψυκτα!!!
Η παροχη λαδιου με μπεκ στο κατω μερος των εμβολων λεγεται ελαιοψυξη (ειτε το θελουμε ειτε οχι, ασχετα αν δεν την εμπιστευονται σαν μεθοδο ψυξης καποιοι) και ΕΙΝΑΙ ΨΥΞΗ!!!! Διοτι οταν η κορωνα ταλαιπωρειται στους 1000 βαθμους κελσιου οι 80-120 που ερχονται απο κατω ειναι κρυο ντουζ εν μεσω καυσωνα!!!!
οσο για τον εν σειρα 4 κυλινδρο ψυχεται πολυ καλυτερα απο τον 2κυλινδρο μποξερ λογω μεγάλης μετωπικης επιφανειας που εχει αρα και μεγαλυτερη απαγωγη θερμοτητας!!!!!!!

Last edited by GeorgeP; 05-07-2010 at 19:57.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 05-07-2010, 20:08
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Μανο,

τα πρωτα GSXR 750 του 1988 ηταν αεροψυκτα/ελαιοψυκτα!!!
Η παροχη λαδιου με μπεκ στο κατω μερος των εμβολων λεγεται ελαιοψυξη (ειτε το θελουμε ειτε οχι, ασχετα αν δεν την εμπιστευονται σαν μεθοδο ψυξης καποιοι) και ΕΙΝΑΙ ΨΥΞΗ!!!! Διοτι οταν η κορωνα ταλαιπωρειται στους 1000 βαθμους κελσιου οι 80-120 που ερχονται απο κατω ειναι κρυο ντουζ εν μεσω καυσωνα!!!!
οσο για τον εν σειρα 4 κυλινδρο ψυχεται πολυ καλυτερα απο τον 2κυλινδρο μποξερ λογω μεγάλης μετωπικης επιφανειας που εχει!!!!
Ναι ρε Γιωργο ειναι ψυξη,αλλα αν θυμασε,το λαδι περναγε και μεσω καθετων διοδων ενδιαμεσα των κυλυνδρων.
Και σε ρωταω,ειναι δυνατον το λαδι που τρωει τοσο μεγαλη καταπονηση απο την λιπανση,να το υποχρεωνεις να κουβαλαει και θερμικα φορτια των κυλινδρων?
Η ψυξη του μποξερ εχει καλυτερη αποβολη θερμοτητας,λογω του οτι άλλα kcal/h παραγει ενας κυλινδρος και άλλα οι 4 κυλινδροι.
Αλλωστε πιστευω οτι η εταιρια καταλαβε το λαθος της και εκανε τους κινητηρες υγροψυκτους(οπως ολοι)ανεξαρτητα του οτι οι αεροελαιοψυκτοι ηταν σχετικα αξιοπιστοι.
GSXR της εποχης ειχες καβαλησει?ΑΜΑΝ ΖΕΣΤΗ..........
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 05-07-2010, 22:59
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι ρε Γιωργο ειναι ψυξη,αλλα αν θυμασε,το λαδι περναγε και μεσω καθετων διοδων ενδιαμεσα των κυλυνδρων.
Aυτοι οι δίοδοι πανε το λαδι στην κεφαλη για λιπανση των εκκεντροφορων, κοκορακιων και λοιπών κινουμενων μερων εκει!!! Υπαρχουν μεχρι σημερα σε ολα τα οχηματα. Δεν υπαρχει άλλος τροπος λιπανσης σε αυτα τα σημεια!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Και σε ρωταω,ειναι δυνατον το λαδι που τρωει τοσο μεγαλη καταπονηση απο την λιπανση,να το υποχρεωνεις να κουβαλαει και θερμικα φορτια των κυλινδρων?
Τα θερμικα φορτια των κυλινδρων τα κουβαλαει ετσι κι αλλιως αφου τα ελατηρια τριβονται πανω στους κυλινδρους μεταξυ των οποιων παρεμβαλλεται ενα φιλμ λαδιου!!!
Μαλλον θα εννοεις τα θερμικα φορτια τις κορωνας του πιστονιου!! Ναι, γινεται να κουβαλαει το οποιοδηποτε θερμικο φορτιο το λαδι την στιγμη μαλιστα που υπαρχει (και γιαυτον τον λογο) ψυγείο λαδιου!! Αυτη ειναι η δουλεια του ψυγειου, απλα στους ελαιοψυκτους ειναι κατι τις μεγαλυτερο απο τους υπόλοιπους κινητηρες που το εχουν γιατι πρέπει να αποβάλλει περισσότερη θερμοκρασια!!!! Το λαδι αντεχει μεχρι και τους 400 βαθμους κελσιου ΠΡΙΝ αρχισει να καταστρεφεται!!!!!!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Η ψυξη του μποξερ εχει καλυτερη αποβολη θερμοτητας,λογω του οτι άλλα kcal/h παραγει ενας κυλινδρος και άλλα οι 4 κυλινδροι.
Λαθος!!! η θερμοτητα ενος κινητηρα δεν μετριεται σε kcal/h διοτι απλα δεν εχει σχεση με............ τα καλοριφερ των σπιτιων!!!! εκει μετριεται πραγματι με kcal/h!
Αν εννοεις την θερμοτητα που εκπεμπει ενας κινητηρας - οχι την θερμοδυναμικη του αποδοση που δεν ειναι μετρησημη με μοναδες μετρησης αλλα ειναι αποτέλεσμα μαθυματικου τυπου που μας δινει το Watt ¨η το joule - τότε ενας δικυλινδρος 1000 κυβικων παραγει ιση θερμοτητα με εναν τετρακυλινδρων ιδίων κυβικων!! Δεν εχει σημασια ο αριθμος των κυλινδρων αλλα τα κυβικα που αυτοι εχουν!!!!
Σημασια για την ευκολοτερη και γρηγοροτερη αποβολη θερμοτητας εχει η επιφανεια στην οποια προσπιπτει ο φρεσκος αερας, ποσο δηλαδη μεγάλη ειναι αυτη η επιφάνεια!! Ετσι ενας τετρακυλινδρος εν σειρα 1000 κυβικων εχει πολυ μεγαλυτερη επιφανεια απο εναν δικυλινδρο μποξερ ¨η άλλης διαταξης των ιδίων κυβικων!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αλλωστε πιστευω οτι η εταιρια καταλαβε το λαθος της και εκανε τους κινητηρες υγροψυκτους(οπως ολοι)ανεξαρτητα του οτι οι αεροελαιοψυκτοι ηταν σχετικα αξιοπιστοι.
για ποια εταιρεια μιλας και για ποιο λαθος?
Η μεταβαση σε υγρόψυκτο απο αεροελαιοψυκτο (απο ολους τους κατασκευαστες παρα το παραπανω κοστος του και την πολυπλοκοτητα του συστηματος) εγινε για εναν και μονον λογο.....την παραγωγη παραπανου εργου (ροπη/ιπποδυναμη) που παραγει ο ιδιος αεροψυκτος αν τον κανεις υγρόψυκτο. Κιαυτο λογω απειρως καλυτερης διαχειρησης της θερμοδυναμικης αποδοσης του ιδιου κινητηρα που αντι οσο περισσότερη απο την παραγομενη θερμοτητα να μετατραπει σε εργο αυτη εξατμιζεται στον αερα, εν αντιθεση με τους υδροψυκτους που την διαχειριζονται (την θερμοτητα) σχεδόν αριστα!!
Αυτος ειναι και ο λογος που οι αεροψυκτοι (και οι GS) μετα απο πολυ κινηση στην πόλη πεφτει η αποδοση τους και μολις βγουν στον ανοικτο δρόμο αυτη καλυτερευει!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
GSXR της εποχης ειχες καβαλησει?ΑΜΑΝ ΖΕΣΤΗ..........
ξερεις κανενα σουπερμπαικ του 1988-2010 που να μην σε ψηνει μεσα στην πολη? εγω δεν ξερω κανενα!!!!!

Last edited by GeorgeP; 05-07-2010 at 23:02.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
GS ADV R1200 2010???? mlock Νέα μοντέλα BMW 15 27-10-2009 20:35
Τα μοντέλα του….Τόκιο georgekostas Κόσμος 8 24-10-2009 05:51
Πράσινος Δακτύλιος: 45 μοντέλα αυτοκινήτων στα όρια!!!!!!!!! riko46 Αυτοκίνητο 4 28-07-2009 18:12
Κουφο ΚΟΥΙΖ georgekostas Διάφορα 7 27-05-2009 08:42
Τα νέα μοντέλα της BMW leonidas Γενικά - Μοτοσυκλέτα 9 24-02-2009 18:41


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:09.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!