Κύριοι θα πω και εγώ τη γνώμη μου δε γράφω συχνά άλλά έχω άποψη επί του θέματος επειδή είχα και Βαραντέρο και Μπε εμ βε.
Για μένα μια μοτοσικλέτα αναλύεται στα εξής
1)Φρένα
2)Κρατήματα(δηλαδή αναρτήσεις πλαίσιο)
3)Κινητήρας επιδόσεις(Ροπή τελική ταχύτητα κ.λ.π)
4)Άνεση στο ταξίδι
5)Ευελιξία στην αλλαγή κατεύθυνσης
6) Φιλιγκ (το πάτημα που λέμε αν σου εμπνέει αμπιστοσύνη)
Και τέλος φυσικά αξιοπιστία
Στο ένα στο δύο και στο πέντε το Μπε εμ βε υπερτερεί
Στα φρένα π.χ από 0-100 σε στάση σταματά 4 μέτρα νωρίτερα(περιοδικό 0-300)
Στα κρατήματα και τα δύο στρίβουν αλλά το βαραντέρο έχει ταλαντώσεις λόγω πλαισίου και μετά λόγω αναρτήσεων
Στη ευελιξία το μπε εμ βε αλλάζει ευκολότερα κατεύθυνση
Τώρα από αξιοπιστία πιστεύω πως το βαραντέρο είναι ποιο αξιόπιστο από τα καινούργια 1200 αλλά σαφώς λιγότερο αξιόπιστο σε σχέση με τα 1150
Εγώ μετά από περισυλλογή κατέληξα στο 1150 αν και θα ήθελα να είχα το αντι σπιν από τα 1200
Αυτά τελείως αντικειμενικά χωρίς να έχω εμπάθεις για κανένα
Το βαραντέρο το οδηγούσα για 8 μήνες μέσα στην Αθήνα και γύρω γύρω το έκανα γύρω στα 20000 χιλιόμετρα
Το 1200 το είχα για 15 μήνες και το είχα κάνει 35000 χιλιόμετρα
Το τωρινό μου ταπεινό 1150 το έχω 16 μήνες και το έχω κάνει 50000 χιλιόμετρα