GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 19-09-2010, 02:01
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
σωστος ως προς την γαζα!!!!!!!!!
Το οτι ειναι ''μαπα'' πως το καταλαβες??????

Η ''λιγη βρωμια'' που αναφερεις σε τι συνισταται? διοτι 4 αφρικα που περασαν απο τα χερια μου συν ενα Βαραντερο (ΜΚ1) ΟΛΑ καρμπυρατερατα φορουσαν Κ&Ν και καθαριζοντουσαν καθε 25000κμ με το ειδικο υγρο που δινει η εταιρεια Κ&Ν!!!!!

Τα συγκεκριμενα εγραψαν ολα μαζι πανω απο 350,000κμ, ταξιδεψαν σε ευρωπη με απιστευτα ποσα βροχης και προβλημα δεν υπηρξε κανενα!!! Μάλιστα το πρωτο αφρικα του 1990 ειχε το φιλτρο κατω απο το αριστερο καπακι, δηλαδη χαμηλα, περασε καμια 10αρια ποταμια εκει στα γρεβενα με νερο μεχρι την σελα και παλι προβλημα ουδεν!!!

Φιλτρο (και κινητηρας) σχεδιασμενα να αναπνεουν απο διυθητικα χαρτια (¨η γαζες) με την τοποθετηση σφουγγαρενιου ανεβαζουν την καταναλωση υπερμετρα αφου ο αερας απο αυτα δεν περναει τοσο ελευθερα οσο απο τα χαρτινα!!! Ειναι σαν να εχει βουλωσει το χαρτινο απο πολυ βρωμια!

Τελος η γαζα δεν βουλωνει τοσο ευκολα οσο το χαρτι!!!
Εγώ πάντως που το καθαρίζω το πολύ κάθε 800Κμ πήρα τα @@ μου όταν ξαφνικά στο βουνό το μηχανάκι γονάτιζε όταν άνοιγα το γκάζι. Και πάντα υπάρχει (λίγη) βρωμιά στην εισαγωγή μετά το φίλτρο.

Τα σφουγγαρένια δεν ρέουν λιγότερο από τα χάρτινα. Βρίσκονται ενδιάμεσα στα γάζας και στα χάρτινα. Το ζήτημα είναι τι περνάει....και σε αυτόν τον τομέα τα ΚΝ είναι σαν να φιλτράρεις σκόνη με κεφαλοτύρι.

Όταν δοκιμάσω και σφουγγαρένιο θα σου πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το ΚΝ (όχι σε απόδοση) αλλά σε φιλτράρισμα και οικονομία καυσίμου. Αλλά όλα τα χωματερά φοράνε φίλτρα αφρού. Χαρτινα δεν γίνεται γιατί αν βραχούν διαλύονται. Τυχαίο...

Και η αποδοση πέφτει στα ΚΝ κατακόρυφα με λίγη βρωμιά, όπως διαπίστωσα και μόνος μου.

Πάντως ισχύει το ότι περισσότερος αέρας = περισσότερη βρωμιά.

Στα BMW πιστεύω ότι τα χάρτινα είναι τα καλύτερα φίλτρα.

Για περισσότερα δες

http://www.mkiv.com/techarticles/fil...t/2/index.html
Filtration Testing for Amsoil, K&N, Napa, Jackson Racing, Baldwin, and Mazda air filters on a Miata
YouTube - Automotive Air Filter Test


Και αυτό που θεωρώ εγώ πιο αξιόπιστο (κάπου το είχα διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν θυμάμαι που)

Air Filter Review

Last edited by Ionlab; 19-09-2010 at 02:07.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 19-09-2010, 10:25
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ πάντως που το καθαρίζω το πολύ κάθε 800Κμ πήρα τα @@ μου όταν ξαφνικά στο βουνό το μηχανάκι γονάτιζε όταν άνοιγα το γκάζι. Και πάντα υπάρχει (λίγη) βρωμιά στην εισαγωγή μετά το φίλτρο.

Τα σφουγγαρένια δεν ρέουν λιγότερο από τα χάρτινα. Βρίσκονται ενδιάμεσα στα γάζας και στα χάρτινα. Το ζήτημα είναι τι περνάει....και σε αυτόν τον τομέα τα ΚΝ είναι σαν να φιλτράρεις σκόνη με κεφαλοτύρι.

Όταν δοκιμάσω και σφουγγαρένιο θα σου πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το ΚΝ (όχι σε απόδοση) αλλά σε φιλτράρισμα και οικονομία καυσίμου. Αλλά όλα τα χωματερά φοράνε φίλτρα αφρού. Χαρτινα δεν γίνεται γιατί αν βραχούν διαλύονται. Τυχαίο...

Και η αποδοση πέφτει στα ΚΝ κατακόρυφα με λίγη βρωμιά, όπως διαπίστωσα και μόνος μου.

Πάντως ισχύει το ότι περισσότερος αέρας = περισσότερη βρωμιά.

Στα BMW πιστεύω ότι τα χάρτινα είναι τα καλύτερα φίλτρα.

Για περισσότερα δες

http://www.mkiv.com/techarticles/fil...t/2/index.html
Filtration Testing for Amsoil, K&N, Napa, Jackson Racing, Baldwin, and Mazda air filters on a Miata
YouTube - Automotive Air Filter Test
YouTube - The K&N Airflow Demonstrator


Και αυτό που θεωρώ εγώ πιο αξιόπιστο (κάπου το είχα διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν θυμάμαι που)

Air Filter Review
Στις παραθεσεις βλεπω στην μεν πρωτη ενα τεστ φιλτρων οπου το Κ&Ν βγαινει καλο, το apexi αριστο και το αλλο φτωχο!!!!
Στο βιντεο βλεπω ενα διαφημιστικο μιας εταιρειας φιλτρων που βγαζει τα φιλτρα πλυν του δικου της αχρηστα!!!! Αν εξαιρεσεις το διαφημιστικο της υποθεσης.....υπαρχει αντιθεση μεταξυ των δυο...τι να πιστεψω?????

διαβασε κι αυτο http://motorcycleinfo.calsci.com/Filters.html#OilFilters

Τέλος, τωρα καταλαβα γιατι καθε 800κμ κανεις καθαρισμο........κανεις χωμα φιλε μου και γιαυτην την χρηση τα Κ&Ν και τα αλλα φιλτρα δεν κανουν!!!! Γιαυτο και βλεπεις την βρωμια στην εισαγωγη!! Γιαυτην την χρηση ναι βαλε σφουγγαρενιο και οταν βγαινεις απο το χωμα και γυρνας σπιτι σου πέρνα παλι το Κ&Ν!! Τοτε θα κανει ολα αυτα που υποσχεται πλην της ιπποδυναμης!!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 19-09-2010, 19:12
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Από τα βίντεο δεν βγάζεις κανένα συμπέρασμα. Απλώς μαθαίνεις μερικά από τα μειονεκτήματα των γαζένιων.

Όλοι όμως ανεξαιρέτως χρησιμοποιούν χάρτινο φίλτρο στο τέλος για να συγκρίνουν την απόδοση των άλλων (σφουγγαρένιων, γάζας κτλ)...

Το συμπέρασμα είναι αν θέλεις περισσότερο αέρα θα έχεις αναγκαστικά και περισσότερη βρωμιά (και είναι και λογικό).

Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 19-09-2010, 22:56
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει.
Κατ΄αρχην δεν ειπα οτι ειναι θεικο!!! Οπως εγραψα, εγω δεν το χρησιμοποιω πια!! το χρησιμοποιουσα μεχρι την καρμπυρατερατη εποχη, στην ψεκαστη το παρατησα!!!!!!

Το φιλτρο βεβαια ειναι φιλτρο αλλα το καθε φιλτρο ειναι για καποιες χρησεις και οχι για ολες τις χρησεις!!!!! Δεν ειναι αλευρι ''για ολες τις χρησεις''!!!!!!!
Εχεις παει ποτε στα service πριν τις ειδικες του Ραλλυ ακροπολις? το πρωτο πραγμα που αλλαζουν πριν την χωματινη διαδρομη ειναι το φιλτρο αερα.....τοποθετουν ελευθερο μεν Κ&Ν ¨η αλλης μαρκας αλλα με πιο πυκνη πλεξη/διαταξη για να αποφυγουν αυτο που λες εσυ στουμπωμα και αυτοκαθαριζομενο!!! Δηλαδη αποριπτει τα πολλα χωματα και τις τυχον λασπες αφου δεν εχει λαδι ¨η οποιαδηποτε κολλωδη ουσια επανω του οπως τα κοινα μας φιλτρα αλαλ και τα φιλτρα που χρησιμοποιουνται στους ιδιους αγωνες στις ασφαλτινες ειδικες!!! Αν το δεις μετα την χωματινη ειδικη αυτο το φιλτρο (μετα απο ΜΙΑ ειδικη) αν δεν σου το πουν δεν θα αναγνωρισεις οτι ειναι φιλτρο αερα!!!!
Επισης αλλο φιλτρο χρησιμοποιειται - στο ιδιο αυτοκινητο - στους ιδιους αγωνες στην Φινλαδια (1000 λιμνες) λογω χιονιου και μειωμενου οξυγονου λογω υψομετρου κι αλλο στο ραλλυ Κορσικης οπου υψηλες θερμοκρασιες και σκονη ειναι καταλυτης για την αποδοση του αλλα και του οχηματος!!
Τα ιδια συμβαινουν και στην F1, αλλο φιλτρο για την π.χ. φερραρι στο Μπαχρειν κι αλλο για την Μοντσα!!!

Last edited by GeorgeP; 19-09-2010 at 22:59.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!! johnkrassas Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 24 26-02-2010 00:11
ACRAPOVIC για R-1200 GS george81 Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 9 22-01-2010 23:09
ζητειται εξατμιση akrapovic για gs 1200.... L3f Ζήτηση 1 03-12-2009 16:20
Acrapovic για r 1200 gs ζητείται! tzik1 Ζήτηση 3 30-08-2009 13:37
Πλαινες βασεις βαλιτσων για Adventure και μαμισια εξατμιση!! Didos81 Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 9 22-05-2009 07:33


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:32.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!