Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gandreas
Σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης που κάνω, θέλω μέσα στην στροφή να πετάει ####. Απλά ακόμα ψάχνομε να δώ πώς θα το πετύχω. Πιστεύω θέλει ποιο μπλοκέ πίσω διαφορικό και σύγκληση τους μπροστινούς τροχούς. 
|
Η συγκλιση των πισω τροχων καθοριζει κυριως την ευσταθεια στη ευθεια και η αποκλιση των εμπρος το "μπασιμο" στη στροφη. Προτεινω 2 μοιρες συγκλιση πισω και 1 μοιρα ή καμια μοιρα αποκλιση μπροστα! (το κιτ πρεπει να εχει βαθμονομημενα αλουμινια μπλοκς για αυτη τη ρυθμιση).
Δεδομενου οτι δεν υπαρχει τροπος (με τα απλα διαφορικα) να δωσεις καλυτερο ποσοστο ισχυος πισω ωστε να κανεις το αυτοκινητο να "ξεκολαει" πρωτα το πισω μερος, πρεπει να επεμβεις στις ρυθμισεις των διαφορικων και των ψαλιδιων για να πετυχεις αυτη τη συμπεριφορα. Οσο πιο παχυ λαδι βαζεις στο πισω διαφορικο, τοσο πιο δυσκολα διαφοριζει (δηλαδη τεινει προς μπλοκε). Σαν συμπεριφορα, το πισω μερος παιρνει πρωτοβουλια και στη γκαζια υπο στροφη πεταει το πισω μερος. Το παραπανω ομως συμβαινει μονο οταν επιταχυνεις. Κατα την επιβραδυνση, οταν η κατανομη της πεδησης ειναι προς τα πισω, βγαζει πρωτα εκτος προσφυσης το πισω μερος και μετα το εμπρος. Προσεξε ομως οτι κατα το φρεναρισμα το μεγαλυτερο βαρος του αυτοκινητου παει εμπρος, που σημαινει οτι ακομη και μια κατανομη 70 εμπρος 30 πισω μπορει να φερει ικανοποιητικο αποτελεσμα. Κατα το ουδετερο στριψιμο (χωρις γκαζι ή φρενο) οι εξωτερικοι τροχοι αναλαμβανουν το μεγαλυτερο φορτιο. Οταν το πισω ελατηριο ειναι μαλακοτερο απο το εμπρος (αναλογικα παντα, μια και τα εμπρος ειναι διαφορετικα απο τα πισω), ο εμπρος τροχος πιεζεται περισσοτερο στο εδαφος απο τον πισω, επομενως ο πισω θα χασει πρωτος τη προσφυση.
Εγω στο δικο μου αυτοκινητο εχω Τορσεν διαφορικα εμπρος και στο κεντρο, τα μπλε ελατηρια (μεσαια) της Kyosho, και στα φρενα εχω συστημα ABS με ενα διαολεμενα δυνατο και γρηγορο σερβο. Εχω καταληξει οτι οι βελτιστοι χρονοι γινονται με το αυτοκινητο να συμπεριφερεται ουδετερο με τασεις υποστροφης. Στις καμπες η ελαφρια υπερστροφη δινει καλυτερο αποτελεσμα, αλλα στις αποτομες στροφες ειναι σχεδον ανεξελεγκτη!
Προσπαθησε να μαθεις να οδηγεις πρωτα αρκετα καλα, και μετα προσπαθησε να "σεταρεις" το αυτοκινητο, και μαλιστα παντα ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗ ΦΟΡΑ! Αν αλλαξεις πολλα πραγματα μαζι, δεν θα καταλαβεις τι παει στραβα και τι πραγματικα βοηθαει. Επισης να ξερεις οτι καθε ελαστικο θελει αλλο σεταρισμα. Δοκιμασε πρωτα μερικα μοντελα και αφου καταληξεις στο πιο σου αρεσει περισσοτερο και ταιριαζει στο χωρο που τρεχεις, τοτε αρχισε να ρυθμιζεις. Να ξερεις οτι τα λαστιχα εχουν τυπικα ζωη για μισο γαλονι καυσιμα το πολυ! Αν τα χρησιμοποιεις σε πιστα φθαρμενα, θα πληρωνεις πολλαπλα σε επισκευες απο τις τουμπες! Αν πας σε πιστα, θα δεις οτι αυτος που εχει τα πιο φρεσκα λαστιχα "μαδαει" τους υπολοιπους. Καμια ρυθμιση δεν αντισταθμιζει τα καινουρια (και καταλληλα για το εδαφος) ελαστικα! Τωρα που μαθαινεις, αγορασε ελαστικα με χοντρα τακουνια και σκληρη γομα. Δεν εχουν καλη συμπεριφορα σχεδον πουθενα, αλλα φαγωνονται δυσκολοτερα απο τα υπολοιπα, και αν μαθεις να οδηγεις με αυτα, οταν τα αλλαξεις θα νομιζεις οτι εισαι ο Κanai!