GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 09-11-2010, 12:15
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gandreas Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην ευθεία πάει καρφί. Πρόβλημα έχω όταν στρίβω με μεγάλες και μεσαίες ταχύτητες, γιατί μου ανοίγει υπερβολικά αντί να μου κάνει τετακε(αυτό είναι η υποστροφή?). Θέλω να στρίβω το τιμόνι και να κάνει αμέσως τετακε.
Πρέπει να βγουν τα εργαλεία σας από την ντουλάπα
Κατ αρχην καθε εδαφος χρειαζεται το καταλληλο λαστιχο. Αν αναγκαστεις να αλλαξεις 2 απο τα 4, βαλε τα καινουρια ΠΙΣΩ!

Η υποστροφη ειναι κατι που διορθωνεται ευκολα κατα την οδηγηση. Ενα στιγμιαιο κλεισιμο και ανοιγμα του γκαζιου και αυτοματα γινεται υπερστροφη! Δεν ειναι λοιπον κακο να υποστρεφεις λιγο!

Μαθε να οδηγεις με σταθερο γκαζι στο μεγαλυτερο μερος της στροφης. Φρεναρε μεχρι την αρχη της στροφης και παρε τη στροφη με σταθερη ταχυτητα. Οταν αναγκαζεις τα ελαστικα να "δρουν" προς 2 διευθυνσεις (πχ στροφη και φρενο) στριβεις πιο αργα!

Αν εχεις εμπρος αντιστρεπτικη εμπρος .... βγαλε τη!

Απο εκει και περα, δες κατω απο ποιες συνθηκες υποστρεφεις (επιταχυνση, επιβραδυνση, σταθερη ταχυτητα) και ποσο, και υπαρχουν ακομη μερικες ρυθμισεις που φαινονται επουσιωδεις αλλα καθοριζουν αρκετα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 09-11-2010, 17:23
gandreas Ο/Η gandreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 3,874
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατ αρχην καθε εδαφος χρειαζεται το καταλληλο λαστιχο. Αν αναγκαστεις να αλλαξεις 2 απο τα 4, βαλε τα καινουρια ΠΙΣΩ!

Η υποστροφη ειναι κατι που διορθωνεται ευκολα κατα την οδηγηση. Ενα στιγμιαιο κλεισιμο και ανοιγμα του γκαζιου και αυτοματα γινεται υπερστροφη! Δεν ειναι λοιπον κακο να υποστρεφεις λιγο!

Μαθε να οδηγεις με σταθερο γκαζι στο μεγαλυτερο μερος της στροφης. Φρεναρε μεχρι την αρχη της στροφης και παρε τη στροφη με σταθερη ταχυτητα. Οταν αναγκαζεις τα ελαστικα να "δρουν" προς 2 διευθυνσεις (πχ στροφη και φρενο) στριβεις πιο αργα!

Αν εχεις εμπρος αντιστρεπτικη εμπρος .... βγαλε τη!

Απο εκει και περα, δες κατω απο ποιες συνθηκες υποστρεφεις (επιταχυνση, επιβραδυνση, σταθερη ταχυτητα) και ποσο, και υπαρχουν ακομη μερικες ρυθμισεις που φαινονται επουσιωδεις αλλα καθοριζουν αρκετα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου!
Σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης που κάνω, θέλω μέσα στην στροφή να πετάει ####. Απλά ακόμα ψάχνομε να δώ πώς θα το πετύχω. Πιστεύω θέλει ποιο μπλοκέ πίσω διαφορικό και σύγκληση τους μπροστινούς τροχούς.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 09-11-2010, 18:02
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gandreas Εμφάνιση μηνυμάτων
Σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης που κάνω, θέλω μέσα στην στροφή να πετάει ####. Απλά ακόμα ψάχνομε να δώ πώς θα το πετύχω. Πιστεύω θέλει ποιο μπλοκέ πίσω διαφορικό και σύγκληση τους μπροστινούς τροχούς.
Η συγκλιση των πισω τροχων καθοριζει κυριως την ευσταθεια στη ευθεια και η αποκλιση των εμπρος το "μπασιμο" στη στροφη. Προτεινω 2 μοιρες συγκλιση πισω και 1 μοιρα ή καμια μοιρα αποκλιση μπροστα! (το κιτ πρεπει να εχει βαθμονομημενα αλουμινια μπλοκς για αυτη τη ρυθμιση).

Δεδομενου οτι δεν υπαρχει τροπος (με τα απλα διαφορικα) να δωσεις καλυτερο ποσοστο ισχυος πισω ωστε να κανεις το αυτοκινητο να "ξεκολαει" πρωτα το πισω μερος, πρεπει να επεμβεις στις ρυθμισεις των διαφορικων και των ψαλιδιων για να πετυχεις αυτη τη συμπεριφορα. Οσο πιο παχυ λαδι βαζεις στο πισω διαφορικο, τοσο πιο δυσκολα διαφοριζει (δηλαδη τεινει προς μπλοκε). Σαν συμπεριφορα, το πισω μερος παιρνει πρωτοβουλια και στη γκαζια υπο στροφη πεταει το πισω μερος. Το παραπανω ομως συμβαινει μονο οταν επιταχυνεις. Κατα την επιβραδυνση, οταν η κατανομη της πεδησης ειναι προς τα πισω, βγαζει πρωτα εκτος προσφυσης το πισω μερος και μετα το εμπρος. Προσεξε ομως οτι κατα το φρεναρισμα το μεγαλυτερο βαρος του αυτοκινητου παει εμπρος, που σημαινει οτι ακομη και μια κατανομη 70 εμπρος 30 πισω μπορει να φερει ικανοποιητικο αποτελεσμα. Κατα το ουδετερο στριψιμο (χωρις γκαζι ή φρενο) οι εξωτερικοι τροχοι αναλαμβανουν το μεγαλυτερο φορτιο. Οταν το πισω ελατηριο ειναι μαλακοτερο απο το εμπρος (αναλογικα παντα, μια και τα εμπρος ειναι διαφορετικα απο τα πισω), ο εμπρος τροχος πιεζεται περισσοτερο στο εδαφος απο τον πισω, επομενως ο πισω θα χασει πρωτος τη προσφυση.

Εγω στο δικο μου αυτοκινητο εχω Τορσεν διαφορικα εμπρος και στο κεντρο, τα μπλε ελατηρια (μεσαια) της Kyosho, και στα φρενα εχω συστημα ABS με ενα διαολεμενα δυνατο και γρηγορο σερβο. Εχω καταληξει οτι οι βελτιστοι χρονοι γινονται με το αυτοκινητο να συμπεριφερεται ουδετερο με τασεις υποστροφης. Στις καμπες η ελαφρια υπερστροφη δινει καλυτερο αποτελεσμα, αλλα στις αποτομες στροφες ειναι σχεδον ανεξελεγκτη!
Προσπαθησε να μαθεις να οδηγεις πρωτα αρκετα καλα, και μετα προσπαθησε να "σεταρεις" το αυτοκινητο, και μαλιστα παντα ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗ ΦΟΡΑ! Αν αλλαξεις πολλα πραγματα μαζι, δεν θα καταλαβεις τι παει στραβα και τι πραγματικα βοηθαει. Επισης να ξερεις οτι καθε ελαστικο θελει αλλο σεταρισμα. Δοκιμασε πρωτα μερικα μοντελα και αφου καταληξεις στο πιο σου αρεσει περισσοτερο και ταιριαζει στο χωρο που τρεχεις, τοτε αρχισε να ρυθμιζεις. Να ξερεις οτι τα λαστιχα εχουν τυπικα ζωη για μισο γαλονι καυσιμα το πολυ! Αν τα χρησιμοποιεις σε πιστα φθαρμενα, θα πληρωνεις πολλαπλα σε επισκευες απο τις τουμπες! Αν πας σε πιστα, θα δεις οτι αυτος που εχει τα πιο φρεσκα λαστιχα "μαδαει" τους υπολοιπους. Καμια ρυθμιση δεν αντισταθμιζει τα καινουρια (και καταλληλα για το εδαφος) ελαστικα! Τωρα που μαθαινεις, αγορασε ελαστικα με χοντρα τακουνια και σκληρη γομα. Δεν εχουν καλη συμπεριφορα σχεδον πουθενα, αλλα φαγωνονται δυσκολοτερα απο τα υπολοιπα, και αν μαθεις να οδηγεις με αυτα, οταν τα αλλαξεις θα νομιζεις οτι εισαι ο Κanai!

Last edited by Gemat; 09-11-2010 at 18:07.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 10-11-2010, 11:56
philipe Ο/Η philipe βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: POROS
Μoto: GS 1200R
Μηνύματα: 130
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Η συγκλιση των πισω τροχων καθοριζει κυριως την ευσταθεια στη ευθεια και η αποκλιση των εμπρος το "μπασιμο" στη στροφη. Προτεινω 2 μοιρες συγκλιση πισω και 1 μοιρα ή καμια μοιρα αποκλιση μπροστα! (το κιτ πρεπει να εχει βαθμονομημενα αλουμινια μπλοκς για αυτη τη ρυθμιση).

Δεδομενου οτι δεν υπαρχει τροπος (με τα απλα διαφορικα) να δωσεις καλυτερο ποσοστο ισχυος πισω ωστε να κανεις το αυτοκινητο να "ξεκολαει" πρωτα το πισω μερος, πρεπει να επεμβεις στις ρυθμισεις των διαφορικων και των ψαλιδιων για να πετυχεις αυτη τη συμπεριφορα. Οσο πιο παχυ λαδι βαζεις στο πισω διαφορικο, τοσο πι

ο δυσκολα διαφοριζει (δηλαδη τεινει προς μπλοκε). Σαν συμπεριφορα, το πισω μερος παιρνει πρωτοβουλια και στη γκαζια υπο στροφη πεταει το πισω μερος. Το παραπανω ομως συμβαινει μονο οταν επιταχυνεις. Κατα την επιβραδυνση, οταν η κατανομη της πεδησης ειναι προς τα πισω, βγαζει πρωτα εκτος προσφυσης το πισω μερος και μετα το εμπρος. Προσεξε ομως οτι κατα το φρεναρισμα το μεγαλυτερο βαρος του αυτοκινητου παει εμπρος, που σημαινει οτι ακομη και μια κατανομη 70 εμπρος 30 πισω μπορει να φερει ικανοποιητικο αποτελεσμα. Κατα το ουδετερο στριψιμο (χωρις γκαζι ή φρενο) οι εξωτερικοι τροχοι αναλαμβανουν το μεγαλυτερο φορτιο. Οταν το πισω ελατηριο ειναι μαλακοτερο απο το εμπρος (αναλογικα παντα, μια και τα εμπρος ειναι διαφορετικα απο τα πισω), ο εμπρος τροχος πιεζεται περισσοτερο στο εδαφος απο τον πισω, επομενως ο πισω θα χασει πρωτος τη προσφυση.

Εγω στο δικο μου αυτοκινητο εχω Τορσεν διαφορικα εμπρος και στο κεντρο, τα μπλε ελατηρια (μεσαια) της Kyosho, και στα φρενα εχω συστημα ABS με ενα διαολεμενα δυνατο και γρηγορο σερβο. Εχω καταληξει οτι οι βελτιστοι χρονοι γινονται με το αυτοκινητο να συμπεριφερεται ουδετερο με τασεις υποστροφης. Στις καμπες η ελαφρια υπερστροφη δινει καλυτερο αποτελεσμα, αλλα στις αποτομες στροφες ειναι σχεδον ανεξελεγκτη!
Προσπαθησε να μαθεις να οδηγεις πρωτα αρκετα καλα, και μετα προσπαθησε να "σεταρεις" το αυτοκινητο, και μαλιστα παντα ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗ ΦΟΡΑ! Αν αλλαξεις πολλα πραγματα μαζι, δεν θα καταλαβεις τι παει στραβα και τι πραγματικα βοηθαει. Επισης να ξερεις οτι καθε ελαστικο θελει αλλο σεταρισμα. Δοκιμασε πρωτα μερικα μοντελα και αφου καταληξεις στο πιο σου αρεσει περισσοτερο και ταιριαζει στο χωρο που τρεχεις, τοτε αρχισε να ρυθμιζεις. Να ξερεις οτι τα λαστιχα εχουν τυπικα ζωη για μισο γαλονι καυσιμα το πολυ! Αν τα χρησιμοποιεις σε πιστα φθαρμενα, θα πληρωνεις πολλαπλα σε επισκευες απο τις τουμπες! Αν πας σε πιστα, θα δεις οτι αυτος που εχει τα πιο φρεσκα λαστιχα "μαδαει" τους υπολοιπους. Καμια ρυθμιση δεν αντισταθμιζει τα καινουρια (και καταλληλα για το εδαφος) ελαστικα! Τωρα που μαθαινεις, αγορασε ελαστικα με χοντρα τακουνια και σκληρη γομα. Δεν εχουν καλη συμπεριφορα σχεδον πουθενα, αλλα φαγωνονται δυσκολοτερα απο τα υπολοιπα, και αν μαθεις να οδηγεις με αυτα, οταν τα αλλαξεις θα νομιζεις οτι εισαι ο Κanai!


Ρε φίλε από τη Μιτυλίνη είσαι θησαυρός.Θα ξεθάψω και εγώ το δικό μου και θα σου βάλω ερωτήματα
Πως τα έμαθες ρε παιδί μου όλα αυτά;;;;
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 10-11-2010, 13:08
gandreas Ο/Η gandreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 3,874
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από philipe Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε φίλε από τη Μιτυλίνη είσαι θησαυρός.Θα ξεθάψω και εγώ το δικό μου και θα σου βάλω ερωτήματα
Πως τα έμαθες ρε παιδί μου όλα αυτά;;;;

Reply With Quote
  #6  
Παλιό 12-11-2010, 23:00
gandreas Ο/Η gandreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 3,874
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

ενα βίντεο για τον Θεολόγο με 1/5 για να θυμηθεί τα ωραία

Reply With Quote
  #7  
Παλιό 12-11-2010, 23:28
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gandreas Εμφάνιση μηνυμάτων
ενα βίντεο για τον Θεολόγο με 1/5 για να θυμηθεί τα ωραία

YouTube - Rc racing best of crash of radio controlled cars
Εγω παντως Αντρεα και τα θυμηθηκα και τα νοσταλγησα.Δεν ειχα χασει κανενα του αγωνα.Ειναι εξαιρετικος οδηγος προσεκτικος και τετοιες ατυχες στιγμες ειχε ελαχιστες.Αλλα οταν το ζεις απο κοντα ματωνει η ψυχη σου να το βλεπεις και να το ακους.Μεγαλη πικρα μεχρι να το παρεις στα χερια σου να του λυσεις το καπακι και να δεις τι εχει παθει.Μεγαλο καρδιοχτυπι...τοσο οσο και στις εκκινησεις μεχρι να παρει την πρωτη στροφη και να αποφυγει το συφερτο πισω του.Βεβαι και οταν καθε Κυριακη ανεβαινε στο βαθρο για κυπελο δεν μου κακοπεφτε...με αποζημειωνε για ολες τις αγωνιες μου.Μπορει για αλλους να ειναι ενα παιχνιδι για αλλους ομως ..πολυ περισοτερα.Οσο αντεχεις την πιεση και αντεχει και η τσεπη σου αξιζει να το ακολουθεις.Γιωτα
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Το μεγάλο παιχνίδι syan Ελλάδα 5 28-04-2010 09:02
Απο χθές το νέο μου μωρό bill13 Γενικά - Αναβάτης 27 15-04-2010 22:37
Η καλή μου (R 1200 GS/08) αναζητά (βρήκε) νέο ιδιοκτήτη! Arkas Πωλήσεις μοτοσυκλετών 45 20-01-2010 15:39
Το νέο μου laptop! gemara Διάφορα 21 13-12-2009 19:50


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:30.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!