GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα > Τι μας έτυχε

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 16-11-2010, 16:03
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
γιατι δεν ψαχνεις λιγο στο νετ???? εεεεε, γιατι????

Δες εδω Paralever rear suspension
Car Bibles: Motorbike suspension types and how they work.

εδω το duolever
http://www.bmwsuperbikes.com/Images/...3_vis_l_01.gif

εδω τα ''failure reports'' μεχρι το 1996 και μεσα απο το ''the bmw-gs mail list regarding driveshaft failures'' δηλαδη μεσα απο την BMW!! διαβασε ολα τα emails εχουν ενδιαφερον, ειδικα το δευτερο που αρχιζει με το ''I have heard they are prone to fail without notice'' Η ιστορια δεν ειανι τωρινη, προυπαρχει φιλε γιωργο, και απο οτι φαινεται συνεχιζει να υπαρχει αφου ακομα διαβαζουμε για ''drive shaft failures'' πλην αυτων που πνιγονται και δεν αναφερονται πουθενα!!
το εχει ξαναδημοσιευσει ο Γρηγορης απο την Μυτιληνη αλλα κανεις, μαλλον, δεν το διαβασε, τουλαχιστον οχι ολο και ειδικα τα στατιστικα που μονον το 0,0001% που λεει και ο Cpretenderis δεν ειναι, διοτι ολοι εμεις οι καταναλωτες που εχουμε δωσει μια μικρη ¨η μεγαλη περιουσια για να αποκτησουμε τα πολυδιαφημισμενα unstoppable και μη προιοντα τους εχουμε μαθει στο ''shit happens'', μηχανηματα ειναι και χαλανε και αλλες ομορφες δικαολογιες για να μην τους παρουμε ολους με τις ντοματες και τα γιαουρτια!!!!!!

Paralever Driveshaft failures
Eυχαριστω για τα λινκς που μου δωσατε (εσυ και ο Thandin).

Διαβασα το μεγαλυτερο μερος τους προσεκτικα και εντυπωσιαστηκα απο το ποσο συνθετο ειναι θεωρητικα αλλα και πρακτικα αυτο το συστημα.

Καταληγω ομως στο συμπερασμα οτι δεν ειναι πρακτικα δυνατο να εχεις ενα τοσο συνθετο συστημα που πρεπει να το κρατησεις στο ελαχιστο δυνατο βαρος, ωστε να διατηρησει τα σχεδιαστικα του πλεονεκτηματα εναντι του ανταγωνισμου, ενω παραλληλα να ειναι ανθεκτικο ωστε να αντεχει τη χρηση μιας βαριας και ισχυρης μοτοσυκλετας και συγχρονως να ειναι απολυτα αξιοπιστο.

Κρινω οτι ειναι ΛΟΓΙΚΟ να υπαρχει καποιο ποσοστο αστοχιας και βλαβων στο παραπανω συστημα.

Επισης ειναι τελειως αστοχο, να το συγκρινουμε απο πλευρας αξιοπιστιας με μια αλυσιδα και δυο γραναζια που ειναι ενα παναπλο συστημα με εκατο χρονια εξελιξη που χρησιμοποιειται απο το 99% των κατασκευαστων.

Και φυσικα καταληγουμε παλι στο ερωτημα :
Τεχνολογια αιχμης με οτι αυτο συνεπαγεται...
ή πεπατημενη με καλυτερη (οχι ομως απολυτη) αξιοπιστια;

Εγω απαντω οτι ο καθενας κανει τις επιλογες του. Κανεναν δεν τον επιασαν απο τον λαιμο.

Last edited by Gemat; 16-11-2010 at 16:44.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 16-11-2010, 17:17
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
...........................................
Και φυσικα καταληγουμε παλι στο ερωτημα :
Τεχνολογια αιχμης με οτι αυτο συνεπαγεται...
ή πεπατημενη με καλυτερη (οχι ομως απολυτη) αξιοπιστια;
Σημειωσε οτι και η Χοντα και η γιαμαχα για ολα τα τουρινγκ μοντελα τους εχουν αξονα, για δε τα μεγαλα τυποις ον/οφφ πανε στο αξονα!!!! Κατι λεει αυτο!

Αξονας φιλε γιωργο = μεγιστη αξιοπιστια...πανμεγιστη θα ελεγα, και μηδεν συντηρηση, τηρουμενων ομως καποιων πεπατημενων και οχι κοψε ραψε στις διαστασεις του με αποτελεσμα την κακη αξιοπιστια του!
Ειχαν ποτε προβλημα τα BMW απο το 1928 μεχρι το GS80/100? οχι βεβαια!! γιατι? διοτι δεν γινοταν κοψοραψιματα στην διατομη του αξονα, δεν μακραινε ο αξονας χαρη του μακρυτερου ψαλιδιου και αρα της ευσταθειας αλλα με επιπτωσει στην αξιοπιστια του κ.λ.π.!!!
Και φυσικα τα γραναζια που χρησιμοποιουντο ηταν......ατσαλενια-ατσαλενια και οχι σκετο ατσαλενια. Και τελος δεν χρησιμοποιουσαν, γελοιες μεν πανεμορφες δε, τσιμουχες στο ψαλιδι σαν την 1150/1200 (εικονα 2) οι οποιες μπαζουν απο παντου νερα - μονον την σκονη κρατανε απεξω - ειτε το πλενεις με το λαστιχο, ειτε οδηγας στην βροχη αφου ειναι χωνευτες ΜΕΣΑ κι ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ στον προστατευτικο αλουμινενιο σωληνα του αξονα! Ας ειχαν το συστημα της GS100 (εικονα 3) με τους κολιεδες (εικονα 1) που συγκρατουν την τσιμουχα πανω κι εξωτερικα στον προστατευτικο αλουμινενιο σωληνα του αξονα ωστε να μην μπαινουν νερα, διοτι το προβλημα του αξονα στην περιπτωση του Γιαννη (Μαρκ) και τοσων άλλων που ΔΕΝ εχει σπασει ο αξονας ειανι αυτο! Το νερο που μπαινει μεσα εκει, ξεπλενει τα λιθιουχα/γραφιτουχα γρασσα, τα μεταλλα σκουριαζουν, φθειρονται και να το προβλημα!!!
Εχεις δει κανενα αξονοφορο χοντα, γιαμαχα, καβασσακι να εχει τετοιες τσιμουχες? κανενα!! εκτος βεβαια του γεγονοτος οτι δεν χρησιμοποιουν λαστιχενιες τσιμουχες στεγανοποιησης στους αξονες τους παρα μονον στρογγυλες απο καουτσουκ ολοιδιες με αυτες που εχουν τα πιρουνια των μοτοσυκλετων και τα σαζμαν των αυτοκινητων στην εξοδο για τα ημιαξονια!!!
Attached Images
File Type: jpg kolies.jpg (3.4 KB, 15 views)
File Type: jpg paralever 1.jpg (49.5 KB, 18 views)
File Type: jpg paralever 2.jpg (6.4 KB, 22 views)

Last edited by GeorgeP; 16-11-2010 at 17:21.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 16-11-2010, 21:53
saitman Ο/Η saitman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: GS 1200 2004
Μηνύματα: 4,238
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σημειωσε οτι και η Χοντα και η γιαμαχα για ολα τα τουρινγκ μοντελα τους εχουν αξονα, για δε τα μεγαλα τυποις ον/οφφ πανε στο αξονα!!!! Κατι λεει αυτο!

Αξονας φιλε γιωργο = μεγιστη αξιοπιστια...πανμεγιστη θα ελεγα, και μηδεν συντηρηση, τηρουμενων ομως καποιων πεπατημενων και οχι κοψε ραψε στις διαστασεις του με αποτελεσμα την κακη αξιοπιστια του!
Ειχαν ποτε προβλημα τα BMW απο το 1928 μεχρι το GS80/100? οχι βεβαια!! γιατι? διοτι δεν γινοταν κοψοραψιματα στην διατομη του αξονα, δεν μακραινε ο αξονας χαρη του μακρυτερου ψαλιδιου και αρα της ευσταθειας αλλα με επιπτωσει στην αξιοπιστια του κ.λ.π.!!!
Και φυσικα τα γραναζια που χρησιμοποιουντο ηταν......ατσαλενια-ατσαλενια και οχι σκετο ατσαλενια. Και τελος δεν χρησιμοποιουσαν, γελοιες μεν πανεμορφες δε, τσιμουχες στο ψαλιδι σαν την 1150/1200 (εικονα 2) οι οποιες μπαζουν απο παντου νερα - μονον την σκονη κρατανε απεξω - ειτε το πλενεις με το λαστιχο, ειτε οδηγας στην βροχη αφου ειναι χωνευτες ΜΕΣΑ κι ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ στον προστατευτικο αλουμινενιο σωληνα του αξονα! Ας ειχαν το συστημα της GS100 (εικονα 3) με τους κολιεδες (εικονα 1) που συγκρατουν την τσιμουχα πανω κι εξωτερικα στον προστατευτικο αλουμινενιο σωληνα του αξονα ωστε να μην μπαινουν νερα, διοτι το προβλημα του αξονα στην περιπτωση του Γιαννη (Μαρκ) και τοσων άλλων που ΔΕΝ εχει σπασει ο αξονας ειανι αυτο! Το νερο που μπαινει μεσα εκει, ξεπλενει τα λιθιουχα/γραφιτουχα γρασσα, τα μεταλλα σκουριαζουν, φθειρονται και να το προβλημα!!!
Εχεις δει κανενα αξονοφορο χοντα, γιαμαχα, καβασσακι να εχει τετοιες τσιμουχες? κανενα!! εκτος βεβαια του γεγονοτος οτι δεν χρησιμοποιουν λαστιχενιες τσιμουχες στεγανοποιησης στους αξονες τους παρα μονον στρογγυλες απο καουτσουκ ολοιδιες με αυτες που εχουν τα πιρουνια των μοτοσυκλετων και τα σαζμαν των αυτοκινητων στην εξοδο για τα ημιαξονια!!!
μην μιλησει κανεις γιατι τωρα εχει δικιο!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... zastava Χιούμορ 8 10-11-2009 16:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:32.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!