
27-11-2010, 15:35
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johntsip
οι συνδεσμοι δεν ειναι πλαστικοι αλλα απο τεφλον και η μαμα bmw το γνωριζει το προβλημα και εχει αποσταλει και καταλληλο letter στους αντιπροσωπους ....απλα θα επρεπε να σου λενε οτι μετα 3-5 ετη θα πρεπει προληπτικα να αλλαζουν και οχι οταν μεινεις στη ....μεση του πουθενα ...μονος ....σε υψομετρο 1000+ μεσα στη βροχη και στο κρυο.
Το ασχημο ειναι οτι χανεις και το καυσιμο στην ασφαλτο και δεν μπορεις να αναψεις και μια φωτια να ζεσταθεις...!!!!
|
Και γιατι στα σημεια αυτα ¨η τουλαχιστον στην εκροη/εισροη καυσιμου στην τρομπα βενζινης οπου αναπτυσσονται πιεσεις 120psi+ δεν τοποθετει banjos (δες φοτο) οπως κανουν ολες οι σωστα σκεπτομενες εταιρειες?? Ακομα και στα φτηνοτερα μοντελα π.χ. νεο παπι injection by Honda, scooter made in indonesia κ.λ.π.!!!
Μια η απαντηση.......με banjo bolts, κοντρες φρενων με σωστη,παχια, διαμετρο(δες περιπτωση CKK που του εσπασε), παχεις αξονες κ.λ.π. δεν κατεβαινουν τα κιλα απο τα 250 στεγνα του 1150 στα 200 στεγνα κιλα του 1200!! να γιατι!!!!!
Και τελος, αν ο καθενας τεφλονουχος ταχυσυνδεσμος στοιχιζει 15ε και η μηχανη εχει π.χ. 4-5 τετοιους ητοι 75ε συν την εργασια ειναι νομιζω ενα επιπροσθετο, σεβαστο, κοστος καθε 3-5 χρονια αναλογα την χρηση της μοτο!
Γιατι? Διοτι αλλιως ο ορος ''shit happens'' δεν θα ειχε εφαρμογη!!!!!
Last edited by GeorgeP; 27-11-2010 at 15:38.
|