GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 29-11-2010, 17:57
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Και γιατι στα σημεια αυτα ¨η τουλαχιστον στην εκροη/εισροη καυσιμου στην τρομπα βενζινης οπου αναπτυσσονται πιεσεις 120psi+ δεν τοποθετει banjos (δες φοτο) οπως κανουν ολες οι σωστα σκεπτομενες εταιρειες?? Ακομα και στα φτηνοτερα μοντελα π.χ. νεο παπι injection by Honda, scooter made in indonesia κ.λ.π.!!!
Κοίτα που οι Γερμανοί δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα αυτά τα παλιορακόρ..... ευτυχώς που είμαστε και εμείς οι Έλληνες να τους ανοίξουμε τα μάτια!!!

Χρησιμοποιούν τέτοιους γιατί πολύ απλά, με τους ταχυσυνδέσμους απομονώνεις το ντεπόζιτο χωρίς εργαλεία και χωρίς να τρέξει στάλα καύσιμο! Με αυτό που λες εσύ δε μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο!!

Όταν λες "σκεπτόμενες" εννοείς τις ΜΗ εξελισσόμενες Γιαπωνέζικες εταιρίες;;; Κάτσε μη δεις το καινούργιο Varadero εκτός από 1200cc, άξονα, εμφάνιση, κτλ κτλ, να έχει αντιγράψει και τέτοια "αναχρονιστικά μπλιμπλίκια".....


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια η απαντηση.......με banjo bolts, κοντρες φρενων με σωστη,παχια, διαμετρο(δες περιπτωση CKK που του εσπασε), παχεις αξονες κ.λ.π. δεν κατεβαινουν τα κιλα απο τα 250 στεγνα του 1150 στα 200 στεγνα κιλα του 1200!! να γιατι!!!!!
Τι είπες πάλι;;;; Μην ξεχνάς πως έβαλαν και CANBUS!!! Άλλα 82γραμμάρια από την καταργημένη ασφαλειοθήκη...


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Και τελος, αν ο καθενας τεφλονουχος ταχυσυνδεσμος στοιχιζει 15ε και η μηχανη εχει π.χ. 4-5 τετοιους ητοι 75ε συν την εργασια ειναι νομιζω ενα επιπροσθετο, σεβαστο, κοστος καθε 3-5 χρονια αναλογα την χρηση της μοτο!

Γιατι? Διοτι αλλιως ο ορος ''shit happens'' δεν θα ειχε εφαρμογη!!!!!
Κόψε κάτι.... 2 έχει... Μην τα κάνεις ΤΟΣΟ τραγικά πια.....



Είχες δεν είχες πάλι κάνεις το "διακριτικό σου σχόλιο".....
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 29-11-2010, 23:32
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοίτα που οι Γερμανοί δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα αυτά τα παλιορακόρ..... ευτυχώς που είμαστε και εμείς οι Έλληνες να τους ανοίξουμε τα μάτια!!!

Χρησιμοποιούν τέτοιους γιατί πολύ απλά, με τους ταχυσυνδέσμους απομονώνεις το ντεπόζιτο χωρίς εργαλεία και χωρίς να τρέξει στάλα καύσιμο! Με αυτό που λες εσύ δε μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο!!

Όταν λες "σκεπτόμενες" εννοείς τις ΜΗ εξελισσόμενες Γιαπωνέζικες εταιρίες;;; Κάτσε μη δεις το καινούργιο Varadero εκτός από 1200cc, άξονα, εμφάνιση, κτλ κτλ, να έχει αντιγράψει και τέτοια "αναχρονιστικά μπλιμπλίκια".....




Τι είπες πάλι;;;; Μην ξεχνάς πως έβαλαν και CANBUS!!! Άλλα 82γραμμάρια από την καταργημένη ασφαλειοθήκη...




Κόψε κάτι.... 2 έχει... Μην τα κάνεις ΤΟΣΟ τραγικά πια.....



Είχες δεν είχες πάλι κάνεις το "διακριτικό σου σχόλιο".....


Μα και εσυ βρε παιδι μου, αφησε και τιποτα να... πεσει κατω !!!
Ολα πρεπει να τα πεις με μιας ;
Μαρτυριαρη !!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 30-11-2010, 00:18
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοίτα που οι Γερμανοί δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα αυτά τα παλιορακόρ..... ευτυχώς που είμαστε και εμείς οι Έλληνες να τους ανοίξουμε τα μάτια!!!
Μην υποτιμας τον εαυτον σου ως Ελληνα!!!!!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Χρησιμοποιούν τέτοιους γιατί πολύ απλά, με τους ταχυσυνδέσμους απομονώνεις το ντεπόζιτο χωρίς εργαλεία και χωρίς να τρέξει στάλα καύσιμο! Με αυτό που λες εσύ δε μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο!!
Ευτυχως που ξερεις τοσο καλα τους γερμανους αγνοωντας, διοτι ποτε δεν κοιταξες να μαθεις υποτιμωντας τους δυστυχως, τους μικροσωμους κιτρινιαρηδες!! διοτι αν τους ηξερες (τους κιτρινιαρηδες) θα γνωριζες οτι εκτος απο banjo bolts χρησιμοποιουν και αντεπιστροφες βαλβιδες, στα injection μοντελα τους, ουτως ωστε οταν βγαλεις π.χ. το σωληνακι του τεποζιτου απο την τρομπα βενζινης. η οποια γιαυτον τον λογο βρισκεται μακρια απο το τεποζιτο (τι βλακες θεέ μου), να μην τρεξει σταλα βενζινη στο ΄πατωμα!!!!!!!!!!! Παρόλα αυτα εχουν και κατι κλασσικα ρουμπινετα στο τεποζιτο για πανε ενδεχομενο!!!
Ειδες κατι αστεια πραγματα που συμβαινουν εν ''αγνοια'' των Γερμανων που για να ελλατωσουν το βαρος και να παρουσιασουν κατι ελαφρυτερο του ανταγωνισμου ταλαιπωρουν κατι fritsιδες????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Όταν λες "σκεπτόμενες" εννοείς τις ΜΗ εξελισσόμενες Γιαπωνέζικες εταιρίες;;; Κάτσε μη δεις το καινούργιο Varadero εκτός από 1200cc, άξονα, εμφάνιση, κτλ κτλ, να έχει αντιγράψει και τέτοια "αναχρονιστικά μπλιμπλίκια".....
Καπως ετσι σκεφτονταν και οι ευρωπαιαοι οταν το 1969 ηρθε μια τετρακυλινδρη CB750 και τους πηρε τα σωβρακα!!!!!!! Καπως ετσι σκεφτονταν οι δυσμοιροι ευρωπαιοι οταν την δεκαετια του 1960 χανανε τον εναν αγωνα μετα τον άλλο απο κατι 6κυλινδρα 250 κυβικων τα οποια περνουσαν σαν σταματημενα τα 750ρια τους!!!!! Μην τα ξεχνας αυτα, διοτι χωρις αυτα και κυριως την συγκεκριμενη CB 750 ακομα 2 κυλινδρες triumph bonneville θα καβαλαγαμε!

Ο ιαπωνας ειναι ο πρωτος που εχει ως αρχη το ''think tank'' (να στο εξηγησω αν θελεις αυτο), και ως εκ τουτου η ''πλαστικουρα'' του ταχυσυνδεσμου σε χρηση παντου εχει περασει προ πολλου απο το κεφαλι του! Και μαλιστα τους χρησιμοποιει κατα κορον π.χ. στο γεφυρωμα των αυλων εισαγωγης στο σωμα γκαζιου του Βαραντερο αλλα οχι σε σημεια οπου εξασκειται πιεση ροης υγρου, και μαλιστα διαβρωτικης βενζινης, αλλα μονον πιεση ροης....αερα!!!!



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι είπες πάλι;;;; Μην ξεχνάς πως έβαλαν και CANBUS!!! Άλλα 82γραμμάρια από την καταργημένη ασφαλειοθήκη...
Γελα οσο θες, δεν πειραζει φιλε μου, εγω απο την αλλη στενοχωριεμαι με τις ανωμαλιες που συμβαινουν σε συναδελφους δικυκλιστες και μαλιστα σε χωματα σε ερημα βουνα!!!!
Να σου υπενθυμισω μονον οτι η GS1200R χρησιμοποιει χυτες ζαντες διοτι εξοικονομουνται 100 γραμμαρια απο την καθε μια εν σχεση με τις ζαντες με ακτινες!!! Οι ακτινωτες δινονται ως αξεσουαρ αν ενθυμουμαι καλως!!!!!!!!!
Τα πιστονια της 1200 ειναι ελαφρυτερα της 1150 κατα......4γραμμαρια το καθενα αν κι εχουν την ιδια διαμετρο (101mm) διοτι εχουν ελαφρως κοντυτερες ''φουστες'' και ειναι απειροελαχιστως λεπτοτερα(στο ματι δεν φαινεται θελει παχυμετρο) της 1150!!
Ετσι για να δεις οτι 50 κιλα κερδιζονται απο γραμμαρια!
να μην παμε σε τιποτα σουπερσπορτ π.χ. ντουκατι που απο το 999 μεχρι το 1098 τα πιστονια εχουν κερδισει 20 γραμμαρια κοντα!! αλλα αμα τα δεις ειναι σαν τσιγαροχαρτα!!!
Εξάλλυ εμεις οι ''παλιομοδιτες'' με τις ασφαλειοθηκες αλλαζουμε ασφαλειες αν κατι παει στραβα, οι υπολοιποι με τα τελευταιας τεχνολογιας can bus πανε για.....''πλεξουδες'' των 1000+ ευρο!!!



QUOTE=ThanDim;261727]
Κόψε κάτι.... 2 έχει... Μην τα κάνεις ΤΟΣΟ τραγικά πια.....[/QUOTE]

Σε αυτα τα σημεια δεν επρεπε να ειχε κανεναν!!!!!


QUOTE=ThanDim;261727]
Είχες δεν είχες πάλι κάνεις το "διακριτικό σου σχόλιο"..... [/QUOTE]

ελπιζω να μην σε πειραξε αυτο διοτι δεν θα χανω ευκαιρια δοθεισης να κανω τετοια σχόλια!!!!!
και οσοι καταλαβαινουν.....καταλαβαινουν, οι υπολοιποι......ουκ εν το πολλω το ευ!!!

Last edited by GeorgeP; 30-11-2010 at 00:22.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 30-11-2010, 08:30
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων

................................................................. εκτος απο banjo bolts χρησιμοποιουν και αντεπιστροφες βαλβιδες, στα injection μοντελα τους, ουτως ωστε οταν βγαλεις π.χ. το σωληνακι του τεποζιτου απο την τρομπα βενζινης...........................................
Διορθωση, οχι ''αντεπιστροφες βαλβιδες'' αλλα βαλβιδες που ενεργοποιουνται και επιτρεπουν την ροη καυσιμου προς την τρομπα οταν εξασκηθει δυναμη αναροφησης σε αυτες απο την τρομπα βενζινης.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 30-11-2010, 10:04
peterv Ο/Η peterv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 1,668
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Καλό θα ήταν όταν αναφέρουμε πληροφορίες για την μηχανή μας να είμαστε λιγάκι ακριβής διότι μπερδευόμαστε εμείς οι αδαείς.

Για παράδειγμα έψαχνα να βρω που βρίσκονται οι άλλες 4-5 βαλβίδες (από τις 7 που έχει). Ευτυχώς που ο Θανάσης είπε ότι είναι μόνο δύο και ηρέμησα !!!!


Τελικά μεταλλικές βαλβίδες για το GS 1200 υπάρχουν ? αξίζει τον κόπο ? που τις προμηθευόμαστε ?
ή
βολεύεται ο καθένας όπως μπορεί ?

Ευχαριστώ
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 30-11-2010, 16:48
allen Ο/Η allen βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 910
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από peterv Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλό θα ήταν όταν αναφέρουμε πληροφορίες για την μηχανή μας να είμαστε λιγάκι ακριβής διότι μπερδευόμαστε εμείς οι αδαείς.

Για παράδειγμα έψαχνα να βρω που βρίσκονται οι άλλες 4-5 βαλβίδες (από τις 7 που έχει). Ευτυχώς που ο Θανάσης είπε ότι είναι μόνο δύο και ηρέμησα !!!!


Τελικά μεταλλικές βαλβίδες για το GS 1200 υπάρχουν ? αξίζει τον κόπο ? που τις προμηθευόμαστε ?
ή
βολεύεται ο καθένας όπως μπορεί ?

Ευχαριστώ
τελικα μονο στα μαγαζια με σκαφη!(Η στα εξωτερικας) στην κορινθο δεν εχουν ομως γωνιακους ταχυσυνδεσμους !
ετσι αλλαξα ολους τους κολιεδες (που να μπορω να λυσω) και πηρα με 15 € αλλο εναν ταχυσυνδεσμο bmw για ωρα αναγκης
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 30-11-2010, 17:21
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Εγώ (1100) έχω βάλει μεταλλικούς από ναυτιλιακά είδη με 10 γιούρα ο ένας .!


Φιλέ Than Dim όπως κατάλαβες έπρεπε να εξηγήσεις τα αυτονόητα …ότι δηλαδή ο ταχυσυνδεσμος αποτελείται από δυο (2) τμήματα και ότι έχει και σφικτήρες και τσιμούχες και εάν τα μετρήσεις χώρια βγαίνουν 9 (εννέα) κομμάτια !!! 4 οι 2 σύνδεσμοι + 3 σφικτήρες + 2 τσιμούχες…..




Μην ταΐζεις το θηρίο …...





Υ.Γ. τα πρώτα μοντέλα 04 05 έχουν 2 γωνιακούς .
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 30-11-2010, 18:50
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Μεγάλη πλάκα έχεις.......

Τελικά μας λες πως και οι Ιάπωνες - τους οποίους καβάλαγα 12 χρόνια, για την ιστορία - χρησιμοποιούν αυτασφαλιζόμενες βαλβίδες στα injection μηχανάκια τους! Δηλαδή ούτε αυτοί είναι σωστά σκεπτόμενοι σαν εταιρία.... Τελικά ποιοι χρησιμοποιούν banjo bolts;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Και γιατι στα σημεια αυτα ¨η τουλαχιστον στην εκροη/εισροη καυσιμου στην τρομπα βενζινης οπου αναπτυσσονται πιεσεις 120psi+ δεν τοποθετει banjos (δες φοτο) οπως κανουν ολες οι σωστα σκεπτομενες εταιρειες?? Ακομα και στα φτηνοτερα μοντελα π.χ. νεο παπι injection by Honda, scooter made in indonesia κ.λ.π.!!!
Δε ξέρω αν επιλέγεις να παρουσιάζεις πληροφορίες με τον τρόπο που "θέλεις" ή αν τα έχεις μπερδέψει - οπότε με συγχωρείς που σε έχω παρεξηγήσει....!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευτυχως που ξερεις τοσο καλα τους γερμανους αγνοωντας,....
Καλά κάνει και έχει ελαφριές χυτές ζάντες! Έχει όμως να κάνει με το μη αναρτώμενο βάρος του τροχού. Ψάξε στο ίντερνετ και θα καταλάβεις ΠΟΣΟ συμαντικό είναι!!
Όπως και τα ελαφριά πιστόνια έχουν να κάνουν με την εξοικονόμηση βάρους για την κινούμενη μάζα η οποία έχει μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση του κινητήρα καθώς η ισχύς αυξάνεται σε όλη την κλίμακα στροφών με μειωμένη τριβή και κραδασμούς. (Ένας από τους λόγους που τα αδελφάκια - 1150 / 1200 - έχουν τόσο διαφορετική λειτουργία!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειδες κατι αστεια πραγματα που συμβαινουν εν ''αγνοια'' των Γερμανων που για να ελλατωσουν το βαρος και να παρουσιασουν κατι ελαφρυτερο του ανταγωνισμου ταλαιπωρουν κατι fritsιδες????
Αυτά τα γνωρίζει οποιοσδήποτε έχει μισό δράμι γνώσης για οχήματα. Εσύ όμως τα παρουσιάζεις σαν να έχουν στόχο το συνολικό βάρος της μηχανής! Σιγά μην το έψαχναν τόσο για να ξαλαφρώσουν 208γραμμάρια μια on-off μεσαίων επιδόσεων και μετά να την φόρτωναν με 100κιλά επιπλέον αξεσουάρ!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
μιας και σπανιως να πω αρλουμπες οι ταχυσυνδεσμοι δεν ειναι μονον 2 αλλα 4!!!
Στο θέμα μας, το μηχανάκι έχει 2 ταχυσυνδέσμους!!! Και στους καταλόγους ανταλλακτικών δεν υπάρχουν παραπάνω, αλλά και το μηχανάκι ολόκληρο να κάνεις βίδες τόσους θα βρεις!!
δες και από το site που ΕΣΥ έστειλες.... " The set includes enough quick disconnects and clamps to change over all of the stock plastic conectors on your R1200 Hexhead bike." και περιέχει 2!!
Μην επιμένεις όπως με την "βαπτιζόμενη αντλία βενζίνης"!!! Καλή η θεωρία σου αλλά αν δεν μεταφράζεται σε πράξη, είναι μισή γνώση! Δε μπορώ να σου πω κάτι για το Varadero σου ή το αείμνηστο GS1150 που είχες γιατί δεν έβαλα ποτέ χέρι σε κάτι τέτοιο. Έτσι κι εσύ, άσε το 1200 για αυτούς που έχουν και μια εμπειρία παραπάνω με αυτό το μηχανάκι.....
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Φίλτρο βενζίνης ???? 1974 Τεχνικά θέματα διάφορα 14 25-10-2010 14:15
Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS ALX Τεχνικά θέματα διάφορα 13 29-06-2010 23:42
Θόρυβος απο αντλία βενζίνης σε R1150 GS dimalx Τεχνικά θέματα διάφορα 11 06-05-2010 13:25
ΑΝΑΚΛΗΣΗ R1200GS-Ρελές αντλίας βενζίνης ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Γενικά - Μοτοσυκλέτα 2 24-11-2009 10:14
Το 1 ευρώ πλησίασε η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης wolferin Χρήσιμα 8 02-06-2009 22:29


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!