![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Μιλάς για άσφαλτο και χώμα. Μιλάς για κρατήματα σε φρένα και στρίβω. Μιλάς για ‘δεν μπρουμουτίζω στα φρένα’ και ‘φρενάρω και στρίβω ταυτόχρονα και σωστά’. Μιλάς για paralever και integral ABS.
Πρέπει να οδηγήσεις τη μια μηχανή για 2 – 3 μέρες και μετά να οδηγήσεις την άλλη. Και ότι σου βγεί. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Mα είπα ότι το gs έιναι πολύ καλύτερο στο ταξιδι,εκτός του ότι εγώ στην άσφαλτο δεν......Είναι δύο μηχανάκια με διαφορετικό προσανατολισμό. Τωρα για 200 φορτωμένος τι να σου οω δεν το χω δοκιμάσει(στο μηχανάκι έχω μόνιμα χωμάτινα με δείκτη 130) αλλα΄σίγουρα το tubeless είναι πολύ καλύτερο. Από την άλλη όμως αμα σου στραβώσει μια ζάντα στο βουνό με tubeless την πάτησες ![]() ![]() ![]() ![]() Να σου πω και κάτι άλλο, δεν τα πολυ εμπιστευομαι τα περιοδικα και τις μετρησεις τους. Μπορει να έχω άδικο αλλα..... Αυτο φυσικα δεν ακυρώνει το γεγονός ότι το gs έχει άγκυρες. Αλλά θα επιμεινω ότι τα φρένα του ktm έιναι περισσότερο προσανατολισμένα για χώμα. Όπως και να χεικ νομίζω πως θα συμφωνίσουμε στο ότι δεν παίρνεις ένα ktm για να μην το βγάλεις χώμα και ένα gs για να μην το ταξιδέψεις! Τα χαραμίζεις κατά την άποψη μου. Καθε ένα από τα δύο μηχανάκια έιναι κορυφαία στο έιδος τους,δεν νομίζω ότι τήθεται θέμα σύγκρισης. Το θέμα είναι όταν ξεκαβαλάμε να έχουμε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.... ![]() ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Αυτό είπα απ΄ την αρχή …εάν είσαι εντουρας και γουστάρεις σχίσιμο στο χώμα η ΚΤΜ είναι μονόδρομος, σε κάθε άλλη χρήση όχι ότι καλύτερο.
![]() Καλύτερα να βάλεις την σαμπρέλα αφού (και αν) στραβώσει η ζάντα ![]() ![]() ![]() ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Αν φίλε μου είχα πλεόνασμα χρημάτων, θα κράταγα το "1100" και θα έπαιρνα το Κ.Τ.Μ.Εξηγούμαι:το "12" κοστίζει δυσανάλογα πολλά γι' αυτά που τελικά προσφέρει.Και με το "11" κάνεις τουρισμό αξιώσεων, και χώματα περνάς υπερ-άνετα και δεν σου κοστίζει ο "κούκος-αηδόνι".Πέστε μου πόσα "12άρια" έχετε δεί στις εθνικές ή λασπωμένα;Τα περισσότερα είναι γυαλισμένα για καφετέριες(δυστυχώς...)Κόστος service;Ας το αφήσουμε καλύτερα...Τώρα το Κ.Τ.Μ. είναι sui generis περίπτωση: ή θα το ερωτευτείς με την πρώτη ή θα το μισήσεις για την υπόλοιπη ζωή σου.Απίστευτα γκάζια και κρατήματα, εκπληκτικές ικανότητες τουρισμού παντός εδάφους.Απαιτεί όμως πείρα και "χέρι" για να το φχαριστηθείς.
Η επιλογή δύσκολη ιδιαίτερα αν είσαι "ταγμένος" B.M.W.δάκιας.Προσωπικά και επειδή είμαι κάτοχος "11" έχοντας οδηγήσει και τα δύο, μάλλον προς το Κ.Τ.Μ.κλείνω (ζαχαρώνω ήδη ένα από τα πρώτα μοντέλα 950 σε τιμή ξεφτίλα) με σταθερή όμως απόφαση να μην αποχωριστώ το "11άρι" και καμάρι μου. |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Δεν γινεται εν των πραγματων να κρατησω 2 μηχανες!!
Η αγαπη μου η μεγαλη ειναι η BMW triple black που θα βγει το '11 αλλα και το ΚΤΜ ειναι αλητικο μηχανακι !!! Δεν ξερω τι θα γινει, δεν ξερω τι να διαλεξω!! |
#17
|
|||
|
|||
![]()
ειχα ενα γειτονα με ΚΤΜ!οταν με κοιτουσε με το GS περιεργα οποτε του λεω μια μερα παρε το ΒΜW και καντου μια βολτα!μετα απο ενα μηνα εφυγε απο την πολυκατοικια γιατι δεν αντεχε να βλεπει τι ####### εκανε!!!
![]() ![]() ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]()
τα παραλες!!!θα συμφωνησω με τον φιλο πιο πανω..2 μηχανες με διαφορετικο προσανατολισμο...πιο αγριο,πιο γρηγορο,πιο χωματινο,πιο ον-οφ KTM αλλα με σεβασμο στα service του.πιο ηρεμο.πιο ανετο,πιο ταξιδιαρικο πιο κυριλατο αν μου επιτρεπεις bmw...οποτε εγω να ευχηθω μετα απο καθε απαντηση που θα παρεις εδω(..και θα σε μπερδεψει περισσοτερο)καβαλα τα και τα 2 αναρωτησου τι τυπος εισαι
![]() ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ πάντως που είμαι νεαρούλης
![]() Δεν έχω μιλήσει με άνθρωπο που είχε ΚΤΜ και να μου πει ότι το πήγαινε κυριλέ. Και μενα με τρώνε τα χέρια μου, αλλά δεν έχω τα φράγκα... |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Βρες ένα 990 να κάνεις βόλτα και μετά συζητάμε, ο μέχρι πριν λίγο καιρό φίλος μου Kostastenere μου έδωσε μια βόλτα το 990 κάπου στις στροφές του Ταύγετου (ασφάλτινες) και από τότε δεν του ξαναμιλάω γιατί δεν έπρεπε να μου το κάνει...αυτό
![]() Βασικά είπα να φύγω και να με ψάχνει αλλά δεν του είχα αφήσει και τα κλειδιά του GS και θα έμενε εκεί ο κακομοίρης και δεν θα μου μιλούσε αυτός μετά. Οδηγώντας το 990 ξαναγίνεσαι πιτσιρικάς, ο τρόπος που ανεβάζει στροφές αυτό το "πράμα" δεν μοιάζει με τίποτα άλλο. Εντάξει το GS είναι πιό άνετο, φρενάρει καλύτερα, ταξιδεύει με 2 άτομα καλύτερα κ.λ.π ΑΛΛΑ την κ@@λα που έχει το ΚΤΜ δεν την βλέπει ούτε με το τηλεσκόπιο...δεν κάνω πλάκα δεν ήθελα να του την δώσω πίσω...... και είμαι 45 με 2 παιδιά... ίσως για αυτό δεν έβαλα πωλητήριο την άλλη μέρα στο GS. To ΚΤΜ σε προκαλεί να το οδηγείς με την ταυτότητα στο στόμα και πίστεψε με δεν έχεις πιθανότητα να αρνηθείς την πρόκληση αυτή... ![]() Last edited by frits; 04-01-2011 at 22:26. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
R 1200 GS Adventure | PapaSouzas | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 7 | 09-04-2011 13:18 |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
GS 1200 Adventure | spirositea | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 7 | 15-09-2010 00:18 |
R 1200 GS ADVENTURE | Benjamako | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 11 | 13-01-2010 16:55 |
BMW R 1200 GS Adventure. | Arkas | Νέα μοντέλα BMW | 2 | 07-05-2009 14:50 |