![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Τα μπουζί ιριδίου, θεωρητικά πάντα, σε βοηθούν όταν δεν "έχεις" πολύ ρεύμα διαθέσιμο αλλά η διαφορά που κερδίζεις είναι έως και αμελητέα, μάλλον με αυτά κερδίζεις σε βελτιωμένη καύση και μεγαλύτερη περίοδο χρήσης/αλλαγής μπουζί.
Δηλώνεις όμως ότι το ρεύμα σου είναι επαρκές, διαθέσιμο. Αρα δεν είναι εκεί το πρόβλημα... Ποιά η χρήση του τσοκ που εσκεμμένα ο Γερμανός σου το επιβάλλει κατά την εκκίνηση ? Πουσάρει το μείγμα για να αντιμετωπίσει την έλλειψη αέρα ή βενζίνης λόγω διάφορων παραγόντων όπως πχ η χαμηλή θερμοκρασία. Με το φίλτρο αλλά και την ελευθέρας έχει ταράξει λίγο την ισορροπία του μείγματος και σε περιπτώσεις πχ χαμηλότερης θερμοκρασίας αναζητά το πουσάρισμα που δίνει το τράβηγμα του τσοκ. Όλες μα όλες οι μοτό έχουν τσοκ....στη δική σου είναι χειροκίνητο, στη δική μου φροντίζει η μονάδα ελέγχου να "τραβάει" το τσοκ κατά την εκκίνηση ![]() Παρατήρησε μια 1200 κατά την εκκίνηση, θα δεις ότι οι στροφές είναι πάνω από το ρελαντί κατά την εκκίνηση και διατηρούνται εκεί για λίγη ώρα... |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Στο Γιατρό . | adventure | Ανέκδοτα | 15 | 22-12-2010 16:54 |
Στο Μπάρ . | adventure | Ανέκδοτα | 17 | 02-12-2010 08:47 |
Στο αεροπλάνο | Sakis | Ανέκδοτα | 10 | 13-10-2010 12:57 |
Στο περιθώριο ο πολίτης | MARK | Επικαιρότητα | 1 | 14-12-2009 19:54 |
Στο τραίνο... | georgekostas | Ανέκδοτα | 6 | 01-10-2009 15:39 |