GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #16  
Παλιό 15-01-2011, 16:36
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε συνθηκες πτησης knife (με το αεροπλανο σε περιστροφη 90 μοιρων ως προς τον αξονα του) οι πτερυγες δεν φερουν φορτίο
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Και η άντωση της αεροδυναμικής, πού πάει, χάνεται?Η συνισταμενη δυναμη του κινητηρα, της πλευρας της ατρακτου και του φιν (κατακορυφου πτερυγιου) διατηρουν τη πτηση.
Θεωρητικα λοιπον, ειναι δυνατη η πτηση σε ενα τετοιου τυπου αεροπλανο με ενα φτερο.

Παντως για μενα το πιο μεγαλο φαουλ του βιντεο ειναι η θραυση του φτερου σε κατασταση που δεχεται το πολυ το 1/10 του φορτιου που ειναι σχεδιασμενο να αντεχει (δηλαδη πανω απο 10g (10 φορες το βαρος του αεροπλανου)).

Φαινόμενο ελικόπτερου δεν μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας του αεροπλάνου, διότι οι ροπές, από τις υπόλοιπες δυνάμεις του συστήματος, είναι τεράστιες. Η πλευρά της ατράκτου πάλι, πού συνεισφέρει στο σύστημα δυνάμεων και πώς? Πώς και πού εξασκούνται δηλαδή δυνάμεις στην πλευρά της ατράκτου, για να συνεισφέρουν στην εξισορροπητική ροπή? Τέλος, θα μπορούσες να αναλύσεις τις δυνάμεις που εξασκούνται στο fin? Διότι εγώ δεν βλέπω άλλες δυνάμεις από αυτές πάλι, εκτός των δύο αναλυμένων και αντίθετων αντώσεων, που ισορροπούν και δίνουν το σύνολο του συστήματος, μηδέν.

Αν είναι να φύγει ένα φτερό, περιστασιακά μπορεί να φύγει οποτεδήποτε του το υπαγορεύσουν οι δυνάμεις, που το υποχρεώνουν. Μπορεί δηλαδή να μην φύγει από μέγεθος δύναμης, που εξασκείται επάνω του (10% ή 140%), αλλά από αστοχία υλικού, λάθος μηχανικού και συνήθως οι έρευνες δείχνουν ότι είναι δύο ή και περισσότερες οι αιτίες, που οδηγούν σε τέτοια θέματα. Επίσης το g έχει να κάνει με επιτάχυνση, δηλαδή διάστημα στην μονάδα του χρόνου και όχι με βάρος αεροπλάνου ή οτιδήποτε άλλου πράγματος.

Για ξανασκέψου το. Σε πτήση οριζόντια, πώς σηκώνεται ή αεροπλοεί το αεροπλάνο? Για να μην κουράζουμε και το forum με αντιπαράθεση, ξέρεις από αυτά υποθέτω από τον αερομοντελισμό. Μήπως εξ αυτού και το μεγαλύτερο βάρος είναι στην ερασιτεχνική προσέγγιση παρά στην επιστημονική, που το προσεγγίζω εγώ?

Last edited by ckk; 15-01-2011 at 16:38.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Μήπως έχετε δει αυτό το βίντεο αν όχι αξίζει τον κόπο. adventure Κοινωνική ευαισθησία 30 04-02-2011 20:36
Το ομορφοτερο βιντεο που εχω δει... sansiro.sugata Γενικά - Μοτοσυκλέτα 22 28-01-2011 15:43
Βάλτε ότι απίστευτο έχετε δει σε ένα βίντεο... Markas Αστεία Video 25 19-01-2011 16:55
Goldwing όπως δεν την έχετε δει ποτέ! gemara Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 23 29-11-2009 10:35


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:54.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!