![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
αυτές οι διαρροές λαδιού που λέτε ,είναι όλες απο το ιδιο σημείο ;
φλάντζα κεφαλής ; ή γενικά παίζει διαρροή απο όπου νάναι ; εχει παίξει ανάκληση στο παρελθόν για το συγκεκριμένο θέμα ; ***φωτό θα βοηθούσαν αν υπάρχουν
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
εμένα ήταν από την αριστερή πλευρά.Υπήρχε ανάκληση.Ρώτα με τον αριθμό πλαισιου το συνεργείο
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
δεν νοειται φλαντζα να μπαινει ταυτοχρονα με φλατζοκολα, αυτα ειναι τερτιπια των μηχανικων για να γλιτωνουν το κοστος των καινουριων ανταλλακτικων, οπου υπαρχει φλαντζα ΔΕΝ μπαινει φλατζοκολα, γιατι δεν προκειται να πατησει σωστα η φλαντζα ποτε, μπαινει μονο σε περιπτωση που θελεις να κανεις μια προσωρινη λυση ωστε να μπει το σωστο ανταλλακτικο |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Εκεί πατάς, και προχώρα ακάθεκτος!
|
|
#16
|
|||
|
|||
![]() Η φωτογραφία είναι από τη μηχανή του Chitown στο advrider. Στη δικιά του μηχανή ήταν αρκετά έντονη η διαρροή. Είναι από ψηλά, στην ένωση. Πιο έντονα φαίνεται σε όλα αυτά τα μηχανάκια από αριστερά πάντα. Επισημαίνω πως ακόμα και σε αυτόν του είπαν πως δεν έχει πρόβλημα να μείνει η μηχανή από λάδια. Του είχαν βάλει φλατζόκολα αλλά ξανάρχισε κάποια στιγμή. |
|
#17
|
|||
|
|||
|
H οδηγια της BMW ειναι:
-Αντικατασταση της παλαιας λαστιχενιας φλαντζας με καινουργια + -αντικατασταση των κοχλιων (βιδων) συγκρατησεως του "ψευτοκαπακου". (οι καινουργιες βιδες μαλιστα, ειναι ελαφρος κοντυτερες απο τις πρωτες για να "πατανε" περισσοτερο την λαστιχενια φλαντζα). Οταν παιζει το συγκεκριμενο προβλημα και ειναι στην εγγυηση το μηχανακι(οπως το δικο σου), αυτα ερχονται σετ (βιδες και φλαντζα μαζι). Υ.Γ -Το μηχανακι σου μπορει στα χαρτια να μην ειναι στην εγγυηση, αλλα σε αυτο το προβλημα της διαρροης εχεις κανει... "ανανεωση "!!!-Τις βιδες σου τις αλλαξαν την προηγουμενη φορα; Ξερεις; |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Εμένα έπαθε την πρώτη διαρροή στο χρόνο πάνω, μου την άλλαξαν στην εγγύηση, και ξαναπαρουσίασε διαρροή λίγο μετά αφότου είχε λήξει η διετή εγγύηση της μηχανής.
Κάθε ανταλλάκτικό έχει απο δικού του 2 χρόνια εγγύηση, επειδή όμως αυτό αλλάχτηκε στην εγγύηση την πρώτη φορά,μετά δεν ήθελαν να μου το ξαναλλάξουν στην εγγύηση. Με λίγη πίεση όμως, λίγο με το καλό, θα ξαναλλαχτεί στην εγγύηση, μαζί με τις βίδες, στο σέρβις των 30.000 χλμ. Και οφείλω να ευχαριστήσω το μηχανικό μας εδώ, που τα κανονίζει αυτά! |
|
#19
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() (και δεν εννοω τις βιδες που δεν αφηνουν το ψευτοκαπακο να πατησει πολυ σφιχτα την φλαντζα) Last edited by bill 800gs; 17-02-2011 at 11:40. |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Tutorial: Αλλαγή λαδιού διαφορικού σε BMW R51/3 | gemara | Παλαιά μοντέλα - Classic | 6 | 20-11-2010 22:02 |
| Θερμοκρασία λαδιού κινητήρα σε 1200gs | jimboy | Τεχνικά θέματα διάφορα | 21 | 19-08-2010 15:19 |
| Διευκρινήσεις σε "θεματάκια" για F650GS (Twin) | antoine | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 15-04-2010 13:21 |
| F650gs twin | gripis | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 14 | 20-03-2010 21:37 |
| Λειτουργία ABS σε F650GS (Twin) | antoine | Τεχνικά θέματα διάφορα | 25 | 19-01-2010 17:26 |