Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vtheo
Παιδιά δεν βγάζει πρόβλημα το ESA δηλαδή ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ανάρτησης.Σκάει η τσιμούχα της ανάρτησης και δακρύζει λάδι γι αυτό και ο φίλος παραπάνω αναφέρει ότι την επισκεύασε ότι δηλαδή παθαίνει οποιοδήποτε αμορτισέρ (με ESA ή μη).Προχθές είδα ένα GS 1150 ενός φίλου με 45.000 χλμ και το πίσω αμορτισέρ του ήταν μες το λάδι,τι πάει να πει αυτό δηλαδη ότι τα 1150 δεν έχουν καλές αναρτήσεις;
Για όσους ενδιαφέρονται πάντως μία πάρα πολύ καλή λύση για αντικατάσταση ανάρτησης είναι η wilbers η μόνη εταιρεία που αλλάζει το αμορτισέρ με νέο δικό της στο ύψος και στα κιλά του αναβάτη και κρατάει τον ηλεκτρονικό μηχανισμό της εργοστασιακής ανάρτησης και οι ρυθμίσεις του νέου αμορτισέρ γίνονται όπως παλια ηλεκτρονικά από το κουμπί ESA.To νέο αμορτισέρ είναι πλέον επισκευάσιμο και όχι κλειστού τύπου όπως τα μαμά και σου δίνουν 5 χρόνια εγγύηση.Το κόστος τους είναι 1100 ευρώ για αλλαγή μπρος - πίσω αμορτισέρ.
|
πολυ καλη τιμη και για τις 2 αναρτησεις.
απο αξιοπιστια τι λεει?και στην πραξη?