GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Επικαιρότητα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 23-02-2011, 17:34
lempoi Ο/Η lempoi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή GeorgeP, αφού μας ξεσκίζουν σε αυτά που αναφέρεις, γιατί να μην στήσουμε #### κι εκεί, έτσι;
Κι αφού το πας εκεί, για πες μας, όταν ο σιτοπαραγωγός πουλάει το σιτάρι του 0,14 ευρώ το κιλό, κι εσύ πας κι αγοράζεις το κιλό ψωμιού (που δεν είναι κιλό, αλλά 750 γρ) για 1,60 ευρώ, στήθηκες ποτέ έξω από κανέναν φούρνο να φωνάξεις; Ο εφοπλιστής δε ξέρω με ποιά λογική κανονίζει τις τιμές στα εισιτήριά του, αλλά ο δημόσιος δρόμος, είναι συνταγματικά κατοχυρωμένος για την ελεύθερη διακίνηση των πολιτών (δεν ξέρω αν χρησιμοποίησα σωστά των όρο) και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να σου κατεβάζει μπάρα και να σε εμποδίζει. Εδώ υπάρχει Σύνταγμα, και θα πάμε να αναιρέσουμε και τα αυτονόητα;
Και το άλλο, πόσες φορές έχεις προπληρώσει στο μπ.....λο κράτος φόρους, για να σου παράσχει το δικαίωμα και τις προϋποθέσεις να κινείσαι στους δρόμους :
- τέλη ταξινόμησης αγοράζοντας αυτ/το,

- τέλη κυκλοφορίας,

- τέλος μέσα στα ασφάλιστρα των οχημάτων,

- φόρος στη βενζίνη,

- διόδια


Ας τον πληρώσει τον συμβασιούχο το κράτος, απ' αυτά που ήδη μου 'χει πάρει για το λόγο αυτό ...

Για να 'χεις το δικαίωμα να μπεις στο βαπόρι και να πας Νάξο, τι πλήρωσες στο κράτος πρωτίστως; Τίποτα! Και σκέψου ότι ο εφοπλιστής πρέπει να κρατήσει το βαπόρι στη γραμμή και τους "νεκρούς" μήνες, και δεδομένου ότι θα κουβαλάει καθημερινά 60 άτομα, 5 αμάξια και 2 φορτηγά, πως θα βγάλει τα έξοδά του (καύσιμα, συντήρηση, πλήρωμα κλπ);
Σωστος!!
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 23-02-2011, 19:30
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή GeorgeP, αφού μας ξεσκίζουν σε αυτά που αναφέρεις, γιατί να μην στήσουμε #### κι εκεί, έτσι;
Κι αφού το πας εκεί, για πες μας, όταν ο σιτοπαραγωγός πουλάει το σιτάρι του 0,14 ευρώ το κιλό, κι εσύ πας κι αγοράζεις το κιλό ψωμιού (που δεν είναι κιλό, αλλά 750 γρ) για 1,60 ευρώ, στήθηκες ποτέ έξω από κανέναν φούρνο να φωνάξεις;
Γενικα ΔΕΝ φωναζω, ΔΕΝ λαμβανω μερος σε συλλαλητηρια και διαδηλωσεις. Ειναι εναντια στον χαρακτηρα μου!!!

Εσυ σε ποιο Σουπερ μαρκετ στηθηκες απεξω να φωναξεις για το γαλα που παιρνεις με 1,5 ευρο οταν ο γαλακτοπαραγωγος το πουλαει στην βιομηχανια με 0,25???


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο εφοπλιστής δε ξέρω με ποιά λογική κανονίζει τις τιμές στα εισιτήριά του,
αυθαιρετα τελειως!! στο λεω γιατι ειμαι στο επαγγελμα 30 χρονια.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
αλλά ο δημόσιος δρόμος, είναι συνταγματικά κατοχυρωμένος για την ελεύθερη διακίνηση των πολιτών (δεν ξέρω αν χρησιμοποίησα σωστά των όρο) και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να σου κατεβάζει μπάρα και να σε εμποδίζει. Εδώ υπάρχει Σύνταγμα, και θα πάμε να αναιρέσουμε και τα αυτονόητα;
Οπως ακριβως συμβαινει και ισχυει για την ελευθερη διακινηση των πολιτων μεταξυ των νησων. Και οι νοητοι δρομοι στις θαλασσιες μεταφορες δημοσιοι ειναι!!
Το συνταγμα δεν λεει πουθενα περι θεσπισης διοδιων ¨η οχι!! οταν ο δρομος ηταν δημοσιος δεν πληρωνες διοδια?Τωρα που ΔΕΝ ειναι παι δημοσιος αλλα ιδιωτικος....σηκωσες κεφαλι???
Κι επιπλεον το Συνταγμα δινει το δικαιωμα στο κρατος να εκμεταλευεται την οποια περιουσια του και τους δρομους οπως εκεινο θελει χωρις να ΣΕ/ΜΑΣ ρωτησει!!!!!!!!
Θα εχεις ακουσει φανταζομαι τα περι ''αξιοποιησης της δημοσιας περιουσιας'' για 50δις!!! Πως θα το κανει αυτο, παρανομωντας???
Αν θελεις διαβαζεις το συνταγμα και τους νομους τα οποιο ρητα αναφερουν οτι ''.........δημοσια περιουσια δεν πωλειται και δεν παραχωρειται οταν αυτη (η περιουσια) ειναι συνυφασμενη με την εξουσια του κρατους!!!''
Δηλαδη αγαπητε μου το Προεδρικο Μεγαρο και η Βουλη ΔΕΝ πωλουνται, η ακροπολη δεν πωλειται διοτι ειναι ταυτισμενα με την εξασκηση της εξουσιας!!! ΟΛΑ τα υπολοιπα και πωλουνται, κι ενοικιαζονται και παραχωρουνται!!!

Το Συνταγμα ομως στο αρθρο 18 επιτρεπει την εκμεταλευση της δημοσιας περιουσιας κατα τινί τροπο η εκαστοτε κυβερνηση επιθυμει!!
Διαβασε το θα σου φανει χρησιμο για τις περαιτερω τυχον κινητοποιησεις σου.

Εμενα κατι τυποι διαφορων κινηματων που μιλανε περι αντισυνταγματικοτητας τους γραφω στα παλιοτερα των υποδυματων μου διοτι απο Συνταγμα δεν κατεουν πράμα!! Δεν απευθυνομαι σε εσνα στην συγκεκριμενη παραγραφο διοτι κι εσυ παρασσυρεσαι απο τους τυπους που αναφερω, εσυ δεν φταις!
Αν κατείχαν πραμα απλα θα πηγαιναν την συμβαση παραχωρησης στο ΣτΕ κι εκει θα εβλεπαν αν ειναι αντισυνταγματικη ¨η οχι και τοτε, κι εφοσον το ΣτΕ την εκρινε αντισυνταγματικη, θα ειχαν ολο το δικαιωμα να κανουνε τσαμπουκαδες!! Τωρα ειναι γελοιοι τσαμπαζο-μαγκες!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Και το άλλο, πόσες φορές έχεις προπληρώσει στο μπ.....λο κράτος φόρους, για να σου παράσχει το δικαίωμα και τις προϋποθέσεις να κινείσαι στους δρόμους :

- τέλη ταξινόμησης αγοράζοντας αυτ/το,

- τέλη κυκλοφορίας,

- τέλος μέσα στα ασφάλιστρα των οχημάτων,

- φόρος στη βενζίνη,

Ολα τα παραπανω καμια σχεση με τα διοδια δεν εχουν!!!!! Σε ολες τις χωρες πληρωνονται με τον ενα ¨η αλλο τροπο και τα διοδια πληρωνονται ξεχωριστα, πλην Γερμανιας....ακομη!!!
Κρατα φιλε μου τον θυμο σου διοτι τωρα δεν εχει αξια, αξια θα ειχε αν τον εκδηλωνες τοτε που οι δρομοι ηταν δημοσιοι και που για να πας στην Τριπολη ηθελες 4-5 ωρες απο τον Αχλαδοκαμπο!!!!!!
Τωρα τουλαχιστον δρομοι φτιαχνονται!! Παλι με τα λεφτα μας? Ναι παλι με τα λεφτα μας, αλλα φτιαχνονται, συντηρουνται και κυριως με συχρονες προδιαγραφες καταργωντας π.χ. τις μπαριερες που ετσι κι επεφτες επανω τους κοβόσουν στα δυο!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να 'χεις το δικαίωμα να μπεις στο βαπόρι και να πας Νάξο, τι πλήρωσες στο κράτος πρωτίστως; Τίποτα! Και σκέψου ότι ο εφοπλιστής πρέπει να κρατήσει το βαπόρι στη γραμμή και τους "νεκρούς" μήνες, και δεδομένου ότι θα κουβαλάει καθημερινά 60 άτομα, 5 αμάξια και 2 φορτηγά, πως θα βγάλει τα έξοδά του (καύσιμα, συντήρηση, πλήρωμα κλπ);
Φιλε μου με συγχωρεις αλλα, εχεις αγνοια τεραστια για το θεμα!
Ο εφοπλιστης ΔΕΝ κραταει το βαπορι του στην γραμμη αλλα, βαζει ενα βαπορι να κανει τον γυρο του αιγαιου και να τελειωσει το δρομολογιο του στην γραμμη που αυτο κατειχε το καλοκαιρι πριν τον χειμωνα! Και μετα παλι απο την αρχη!
Ετσι, αν το κρατουσε στην οριτζιναλ γραμμη του καλοκαιριου θα επαιρνε Χ επιχορηγηση, αφου πιανει και 15 άλλα λιμανια περνει 15Χ!!!!!!!
Αυτη η επιχορηγηση δεν ειναι απο την ΕΕ αλλα απο την Ελλαδα και μονον δηλαδη απο εμενα κι εσενα!
Το δε ποσον της επιχορηγησης παντα προπληρωνεται (50% πριν να αρχισει και 50% πριν να τελειωσει η χειμερινη περιοδος).

Τωρα τι λες? προπληρωνω/εις/ουμε ¨η οχι?

Με την λογικη σου οτι ''πληρωναμε τοσο καιρο τα διοδια.......'' σου παραθετω την δικη μου που λεει οτι ''τοσο καιρο πληρωνουμε αδρα τα εισητηρια στα πλοια ο πλοιοκτητης τι χρειαζεται την επιχορηγηση?''
Οταν το φερυ για σαλαμινα (1/2 μιλι) περνει απο καθε αυτοκινητο 6,5ε ''πηγαινε'' και αλλα τοσα ''ελα'', συνολο 13ε και χωραει το καθενα απο 80 μεχρι 100 αυτοκινητα κανε τον πολλαπλασιασμο να δεις οτι πληρωμα και καυσιμα τον μηνα δεν φτανουν τα 1300ε ανα δρομολογιο!! Κι επιχορηγουνται κιαυτοι!!!!!!!
Εδω που παει η ''ελευθερη διακινηση των πολιτων?''

Last edited by GeorgeP; 23-02-2011 at 19:35.
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 24-02-2011, 00:11
Fuji Ο/Η Fuji βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Βόλος - Σκόπελος
Μoto: BMW F650GS/DAKAR
Μηνύματα: 2,856
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Πάμε να συσχετίσουμε αγαπητέ νομίζω εντελώς άσχετα πράγματα. Μου έμπλεξες διόδια, βαπόρια και γάλατα. Διαφορετικά αγαθά, διαφορετική η σχέση του πολίτη με αυτά στη κάθε περίπτωση.
Να σου το θέσω κι αλλιώς, όπως μου το 'μπλεξες: Αν, βγαίνοντας από τη μαρίνα Ζέας για να πας π.χ. στη Τζια με το ιστιοπλοϊκό σου, ανά 2 ν.μ υπήρχε ένα πλωτό κιόσκι μ ένα πλωτό φράγμα, που σου έλεγε "πλήρωσέ με, γιατί σ' αυτή τη ρότα που κινείσαι, θα καθαρίζω τα πεταμένα μπουκάλια απ' τη θάλασσα, τα σκισμένα δίχτυα των ψάράδων που επιπλέουν, θα διώχνω τα ψαράδικα απ' τη πορεία σου, θα σημαίνω τα αβαθή, και θα περιπολεί και ένα σκάφος διάσωσης μη τυχόν και σου συμβεί τίποτα" πως θα σου φαινότανε; Εν πρώτοις ίσως σε χάλαγε, έτσι; Δε σε χαλάει όμως, γιατί δεν είσαι τζαμπατζής και είσαι λαρτζ (γενικά μιλάω), γουστάρεις και άνετο - ασφαλές ταξιδάκι, και λες ΟΚ μάγκα, τσάκωτα! Ωραία ως εδώ.
Κάποιος που δε γούσταρε την παραπάνω υπηρεσία, γιατί δεν του περισεύανε, ή γιατί την έκρινε ανεπαρκή, ή για Χ λόγους, τι θα έκανε; Απλά θα άλλαζε ρότα, περνώντας εκτός της προστατευόμενης. Ελεύθερη η ναυσιπλοΐα, ε; Που είναι η ίδια ελευθερία στον αυτοκινητόδρομο; Έχω εναλλακτική λύση, κάποιον παράδρομο, αν δε θέλω τον ταχείας κυκλοφορίας, και τις όποιες (λέμε τώρα...) παρεχόμενες υπηρεσίες; ΟΧΙ! Νταβατζιλίκι μόνο, "που θα πας μπεκάτσα, από 'δω θα περάσεις..." Δεν έχω ρε αδερφέ, δε μου περισεύουνε, τι να κάνω; Κι αυτή είναι μια μόνο προσέγγιση του μη ηθικού ζητήματος των διοδίων. Τα παρακάτω, τα έκανα κόπια να μη γράφω κατεβατά ώρα που είναι ...

1. Σε περιπτώσεις όπως στα Τέμπη και στην εθνική οδό Κορίνθου Πατρών, σαφώς παραβιάζεται ο νόμος 1999/62/EC, ο οποίος ορίζει, πως για να επιβάλλονται διόδια, θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να έχει τα εξής χαρακτηριστικά: α) Διπλή λωρίδα κατά κατεύθυνση κυκλοφορίας β) Σήμανση, φωτισμό κλπ, με συγκεκριμένες προδιαγραφές.
2. Σε άλλες περιπτώσεις - οι οποίες είναι και οι πιο συνηθισμένες σε όλο το μήκος των εθνικών οδών - ο νόμος σαφώς ορίζει πως θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη, να μπορεί να επιλέξει διαδρομή χωρίς διόδια. Μια συμβατική υποχρέωση των ιδιωτών ιδιοκτητών των εθνικών δρόμων, η οποία δεν υφίσταται στην συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών. (αυτά που λέγαμε πιο πάνω ...)
3. Η επιβολή των διοδίων γίνεται αυθαίρετα και χωρίς αντικειμενικό προσδιορισμό «χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας» όπως σαφώς επίσης ο νόμος ορίζει. Αυτό σημαίνει πως οι εργολάβοι που εκμεταλλεύονται τα διόδια, θα πρέπει να χρεώνουν τον οδηγό, με βάση τα χιλιόμετρα χρήσης (είσοδος-έξοδος) και όχι κατά το δοκούν.
4. Τέλος, οι εθνικοί δρόμοι, δεν μπορούν να γίνονται αντικείμενο άγριας εκμετάλλευσης του πολίτη-οδηγού από ιδιώτες, δεδομένου ότι είναι εθνική περιουσία, για την οποία μόχθησαν γενιές και γενιές Ελλήνων, πληρώνοντάς την με την φορολόγηση τους.

Δηλαδή, όλοι αυτοί οι τζαμπατζήδες όπως θέλεις να τους αποκαλείς, που πίσω τους υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο που τους υποστηρίζει, κακώς δεν πληρώνουν, έτσι; Είναι λαμόγια! Μάλιστα ...

Κι ας μη πιάσουμε το θέμα Ελληνική ακτοπλοΐα εδώ, γιατί πέραν του σπαμ, θα ξημερώσουμε!

Last edited by Fuji; 24-02-2011 at 00:13.
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 24-02-2011, 12:44
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
.......................................................
1. Σε περιπτώσεις όπως στα Τέμπη και στην εθνική οδό Κορίνθου Πατρών, σαφώς παραβιάζεται ο νόμος 1999/62/EC, ο οποίος ορίζει, πως για να επιβάλλονται διόδια, θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να έχει τα εξής χαρακτηριστικά: α) Διπλή λωρίδα κατά κατεύθυνση κυκλοφορίας β) Σήμανση, φωτισμό κλπ, με συγκεκριμένες προδιαγραφές.
2. Σε άλλες περιπτώσεις - οι οποίες είναι και οι πιο συνηθισμένες σε όλο το μήκος των εθνικών οδών - ο νόμος σαφώς ορίζει πως θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη, να μπορεί να επιλέξει διαδρομή χωρίς διόδια. Μια συμβατική υποχρέωση των ιδιωτών ιδιοκτητών των εθνικών δρόμων, η οποία δεν υφίσταται στην συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών. (αυτά που λέγαμε πιο πάνω ...)
3. Η επιβολή των διοδίων γίνεται αυθαίρετα και χωρίς αντικειμενικό προσδιορισμό «χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας» όπως σαφώς επίσης ο νόμος ορίζει. Αυτό σημαίνει πως οι εργολάβοι που εκμεταλλεύονται τα διόδια, θα πρέπει να χρεώνουν τον οδηγό, με βάση τα χιλιόμετρα χρήσης (είσοδος-έξοδος) και όχι κατά το δοκούν.
4. Τέλος, οι εθνικοί δρόμοι, δεν μπορούν να γίνονται αντικείμενο άγριας εκμετάλλευσης του πολίτη-οδηγού από ιδιώτες, δεδομένου ότι είναι εθνική περιουσία, για την οποία μόχθησαν γενιές και γενιές Ελλήνων, πληρώνοντάς την με την φορολόγηση τους.
σου απαντω μονον σε αυτο διοτι στα υπολοιπα εχω πει την αποψη μου, και τους χαρακτητισμους που αποδιδω σε αυτους που δεν πληρωνουν τους επαυξανω! Τους επαυξανω διοτι δεν κανανε τις ιδιες κινητοποιησεις πριν το 2007 οταν οι ''Εθνικοι'' δρομοι ηταν στην επιμελεια του κρατους. Διοτι τοτε δεν ειχαν τα κοτσια και φοβοντουσαν τις κυρωσεις ενω τωρα.......! Και παλι ομως ο πρωτος που θα φαει το προστιμο θα οδηγησει και τους υπολοιπους να κατσουν στα αβγα τους!!!

Εξάλλου διοδια υπαρχουν σε αττους τους δρομους απο το 1962 οποταν αρχιζαν να κατασκευαζονται, αλαλ μεχρι το 2010 ουδεις ειπε κουβεντα!!! Τωρα ξυπνησαν τα ''κινηματα''!!

παμε στο θεμα τωρα, ο νομος 1999/62/ΕC σωστα λεει αυτο το οποιο αναφερεις, αλλα γιατι εσκεμενα κρυβεις και το άλλο που λεει:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι (σελ. 2 του επισυναπτομενου λινκ/pdf)
Aρθρο 2 παρ. α-i
.....εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές
διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλο-
φορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται
μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζε-
ται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα,
(περιπτωση Κορινθου-Πατρων)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ (σελ 4 του επισυναπτομενου λινκ/pdf)
Αρθρο 7 παρ 2-α
Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες
αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια
λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές
έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των
αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών (σημ. Ριο-Αντιριο),σηράγγων και ορεινών διαβάσεων.
Ωστόσο, σε κράτος μέλος στο οποίο δεν υπάρχει γενικό
δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ή οδών με δύο λωρίδες ανα κατε-
ύθυνση που έχουν παρεμφερή χαρακτηριστικά (με τους αυτοκινητοδρομους), είναι δυνατόν
να εισπράττονται διόδια ή τέλη χρήσης για τη χρησιμο-
ποίηση της τεχνικώς ανωτάτης κατηγορίας οδών του εν

λόγω κράτους μέλους.

Ολη η ευρωπαικη Νομοθεσια εδω http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:1999:187:0042:0050:EL:PDF

Τα περι νομων και συνταγματος φιλε και συναδελφε fuji να τα πεις σε αυτους που δεν ανοιγουν να διαβασουν το συνταγμα και τους νομους οχι σε εμενα!! Και σου επαναλαμβανω, πραγμα που δεν κατενοησες ισως σε προηγουμενο ποστ μου, οτι ΠΡΩΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣτΕ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙς ΜΠΑΡΕΣ!!!!!!!!
Αν δεν παμε με την νομιμη οδο τοτε ειμαστε ''τσαμπατζηδες'', ''ψευτομαγκες'', ''κοτες'' κοινως ''θρασυ-δειλοι''!!!!

Τωρα, παμε στην ''.......δυνατότητα στον πολίτη, να μπορεί να επιλέξει διαδρομή χωρίς διόδια.''
Αν εξαιρεσεις το τμημα της Στυλιδας που οι κατοικοι εχουν καρτα ελευθερας για τα διοδια πες μου ενα σημειο που δεν υπαρχει 'αλλος δρομος ανευ διοδιων να πας στον προορισμο σου!!! ΕΝΑ!!!!!
Θα κανεις τον διπλασιο χρονο...ΝΑΙ!! Θα διασταυρωθεις με φορτηγα και τραινα....ΝΑΙ!! Αλλα, μηπως εχεις ταξιδεψει στο Εξωτερικο (ιταλια, Γαλλια, Αυστρια, Γερμανια, Αγγλια....) να δεις απο που περνανε οι δρομοι που δεν εχουν διοδια? Να δεις ποσο χρονο κανεις να πας απο την ανκονα στην Ρωμη ¨η στο Μπολζανο? Απο το Μοναχο στην Βοννη....κ.λ.π.? Προφανως οχι!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή, όλοι αυτοί οι τζαμπατζήδες όπως θέλεις να τους αποκαλείς, που πίσω τους υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο που τους υποστηρίζει, κακώς δεν πληρώνουν, έτσι; Είναι λαμόγια! Μάλιστα ...
Το νομικο πλαισιο που τους υποστηριζε (αόριστος χρονος) και περιγραφει ο νομικος στο πρωτο ποστ αυτου τυ νηματος, ΔΕΝ υπαρχει πια για την περιπτωση των διοδιων! Μαλιστα ΔΕΝ τους υποστηριζε αλλα οριζε γενικα και ειδικα πως ενας ιδιωτης μπορει να απαιτησει χρηματα απο εναν αλλον ιδιωτη!! Αυτο και μονον!!! Κι επειδη αυτο ηταν δυσκολο εκει πατουσαν για να επιτυχουν τους ανομους σκοπους τους που σκοπο εχουν η χωρα να μεινει με τους παλιους επικυνδυνους δρομους!





Οσο για τους ορους ''τσαμπατζηδες'' και ''λαμογια'' στην υποθεση των διοδιων επαναλαμβανω οτι,
  1. ΝΑΙ ειναι τσαμπατζηδες διοτι βρηκαν προσφορο εδαφος (με την παλια νομοθεσια) για να βγάλουν το αχτι τους απεναντι σε κατι που δεν μπορουσαν να αντιδρασουν πρωτιτερα (ισως και ο ορος ''κοτες'' του τοτε ''ψευτομαγκες τσαμπατζηδες'' του τωρα ταιριαζε καλυτερα!). Ναι ειναι τσαμπατζηδες ολκης διοτι ακομα και σε δρομους που ειχαν φτιαχτει απο το δημοσιο (επιτελους) με ευρωπαικες προδιαγραφες και που για χρονια δεν επιβαλλοταν διοδια, τωρα που εφαρμοζονται (διοδια) πανε και σηκωνουν τις μπαρες αρνουμενοι να πληρωσουν. Μιλαω για την Εγναντια Οδο!!!!
    Γιατι σηκωνουν τις μπαρες σε ηδη φτιαγμενα κομματια, πολλα χρονια τωρα, π.χ. στην Αθηνων-Κορινθου? Και μαλιστα αφου την πηρε ο ιδιωτης? Δεν υπαρχει άλλος δρομος να πανε στην Κορινθο?
  2. ΝΑΙ ειναι λαμογια διοτι, ενω βλέπουν οτι ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ τα λεφτα τους πιανουν τοπο αφου οι δρομοι κατασκευαζονται, γινονται ασφαλεστεροι κ.λ.π., κ.λ.π΄. εν τουτοις εκμεταλευονται συγκεκριμενα αρθρα της Ευρωπαικης νομοθεσιας, δημοσιοποιωντας τα, αποκρυπτωντες (σαν εσενα π.χ.) τα υπολοιπα που δινουν σαφεις ορισμους για το τι και πως, παροτρυνοντας αμαθεις πολιτες να παρανομησουν. Ετσι παλι οι πολιτες θα πληρωσουν το μαρμαρο ενω οι ηθικοι αυτουργοι μαλλον θα μεινουν στην απεξω!!!
    ΝΑΙ ειναι λαμογια, διοτι αυτοι που παρακινουν και οργανωννουν αυτα τα κινηματα ειν αι αυτοι που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.......ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ Σ.ΕΝΩΣΗ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ!!

Last edited by GeorgeP; 24-02-2011 at 13:02.
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 24-02-2011, 13:27
gepol Ο/Η gepol βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: Honda ST 1300 Pan European
Μηνύματα: 1,483
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
ΝΑΙ ειναι λαμογια, διοτι αυτοι που παρακινουν και οργανωννουν αυτα τα κινηματα ειν αι αυτοι που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.......ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ Σ.ΕΝΩΣΗ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ!!
Να αλλάξει ως προς τι αγαπητέ? Διότι άλλο το να θέλουν να είναι δημόσια, και άλλο το να ληστεύουν τους πολίτες εν ονόματι της ιδιοτικοποίησης. Και δεν νομίζω ότι κανείς θα εξεγείρετο αν οι τιμές των διοδίων ήταν έστω και στο ανώτατο όριο της Ευρώπης. (Αναλογικά πάντα)
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 24-02-2011, 13:46
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Να αλλάξει ως προς τι αγαπητέ? Διότι άλλο το να θέλουν να είναι δημόσια, και άλλο το να ληστεύουν τους πολίτες εν ονόματι της ιδιοτικοποίησης. Και δεν νομίζω ότι κανείς θα εξεγείρετο αν οι τιμές των διοδίων ήταν έστω και στο ανώτατο όριο της Ευρώπης. (Αναλογικά πάντα)
Αγαπητε????

Οπως εχω πει παμπολλες φορες άλλο ειναι να ζητας μειωση διοδιων και άλλο καταργηση τους με τα κινηματα του ''δεν πληρωνω''!!!
Η μειωση του αντιτιμου ειναι θεμιτη, λογικη και απαραιτητη και ΑΥΤΟ επρεπε να ζητανε τα κινηματα αυτα και οχι την καταργηση τους.
Αν ζηταγανε αυτο τοτε κι εγω θα ημουν διπλα τους!!!!
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 24-02-2011, 13:59
gepol Ο/Η gepol βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: Honda ST 1300 Pan European
Μηνύματα: 1,483
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγαπητε????

Οπως εχω πει παμπολλες φορες άλλο ειναι να ζητας μειωση διοδιων και άλλο καταργηση τους με τα κινηματα του ''δεν πληρωνω''!!!
Η μειωση του αντιτιμου ειναι θεμιτη, λογικη και απαραιτητη και ΑΥΤΟ επρεπε να ζητανε τα κινηματα αυτα και οχι την καταργηση τους.
Αν ζηταγανε αυτο τοτε κι εγω θα ημουν διπλα τους!!!!
Εμ τι να πώ, μισητέ? Φιλοφρόνηση είναι....

Είναι γνωστό ότι ο Ελληνας είναι υπερβολικός στις αντιδράσεις του και αυτό φαίνεται απο την επέκταση του κινήματος στα ΜΜΜ το οποίον θεωρώ απαράδεκτο.

Θα διαφωνήσω όμως με το θέμα να ζητήσουν μείωση σε κάποιες περιπτώσεις όπως πχ Κορίνθου-Πατρών όπου δεν τίθεται θέμα πληρωμής, διότι δεν είναι καν αυτοκινητόδρομος - ας μην τον χαρακτηρίσω, και τα τόσα χρόνια που πληρώναμε σαν μ@λάκες, αφενός δεν έπρεπε, και αφετέρου το αντίτιμο ήταν μικρό. Μην νομίζεις όμως ότι δεν υπήρχαν αντιδράσεις, υπήρχαν αλλά απλά πολύ ήπιες.

Επι πλέον, μπήκαν πάρα πολλά επιπλέον διόδια χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Ολο αυτό έχει κάνει δυσβάσταχτη την αυτοκινητομετακίνηση και ειδικά σε επαγγελματίες που χρησιμοποιούν τους εν λόγω αυτοκινητόδρομους επαγγελματικά.

Καταλήγοντας όχι μόνο δεν θεωρώ όσους δεν πληρώνουν λαμόγια, αλλά τους βγάζω και το καπέλο, διότι λειτουργούν για το δικό μου καλό.

Οι αλλαγές Γιώργο που πρέπει να γίνουν στην Ελλάδα, είναι άλλες και όχι χαράτσια οπου δει...
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 24-02-2011, 14:25
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Διαφωνω με τον τροπο σκεψης και τις ενεργειες τους Γιωργο!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι γνωστό ότι ο Ελληνας είναι υπερβολικός στις αντιδράσεις του και αυτό φαίνεται απο την επέκταση του κινήματος στα ΜΜΜ το οποίον θεωρώ απαράδεκτο. ...
Τι να πεις γιαυτο?
Δεν ειναι μια αποδειξη, αφου ειναι τα ιδια κινηματα, οτι ειναι τσαμπατζηδες? Το +0,20 τους πειραξε???? ΟΟΟΟΟΧΙ Γιωργο μου θελουν το τσαμπα οπως γινοτανε στην Α.Γερμανια και την Σ.Ενωση!!! Και ως εκ τουτου ξερουμε ποιοι ειναι πισω απο αυτα τα κινηματα που ως αλλοι Ποντιοι Πιλατοι αρνουνται την οποια σχεση τους μεσα στην βουλη αφηνοντας τους πολιτες να πληρωσουν το μαρμαρο! Διοτι Γιωργο μου τα προστιμα θα εφσαρμοσθουν και τοτε οι τυποι στην βουλη θα μιλησουν για....''διωγμους'' των πολιτων!!!



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα διαφωνήσω όμως με το θέμα να ζητήσουν μείωση σε κάποιες περιπτώσεις όπως πχ Κορίνθου-Πατρών όπου δεν τίθεται θέμα πληρωμής, διότι δεν είναι καν αυτοκινητόδρομος - ...
Το οτι δεν ειναι αυτοκινητοδρομος λιγο ενδιαφερει συμφωνα με την νομοθεσια που παραθετω πιο πανω!!! διοδια μπορουν να μπουν και στο Φιξ στην συγγρου για εισοδο στην Αθηνα. (London calling.....)
Αλλα ακομα κι αν δεχθω ενα αλφα δικιο το χανουν με το να σηκωνουν τις μπαρες σε δρομους που ειναι ηδη ετοιμοι και σε δρομους που, αν και ετοιμοι χρονια, δεν πληρωνανε ποτε διοδια αλλα τωρα πληρωνουν πραγμα που ουτε αυτο θελουν!!!!
Αυτο μου δειχνει οτι και ετοιμη να ηταν η Κορινθου-Πατρων παλι μπαρες θα σηκωνανε!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Επι πλέον, μπήκαν πάρα πολλά επιπλέον διόδια χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Ολο αυτό έχει κάνει δυσβάσταχτη την αυτοκινητομετακίνηση και ειδικά σε επαγγελματίες που χρησιμοποιούν τους εν λόγω αυτοκινητόδρομους επαγγελματικά. ...
Αυτο θα αλλαξει συντομα με το συστημα της ιταλιας...ανεμενε.
Στην Ιταλια εχεις οδηγησει και σχετικα προσφατα, τι διοδια πληρωσες (με την μηχανη)? Εγω το 2002 για Ανκονα-Μπολζανο (500κμ+) πληρωσα 30ε με την μηχανη, να κανω σκεψεις αν ειχα ενα φορτηγο TIR τι θα πληρωνα????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Καταλήγοντας όχι μόνο δεν θεωρώ όσους δεν πληρώνουν λαμόγια, αλλά τους βγάζω και το καπέλο, διότι λειτουργούν για το δικό μου καλό. ...
Οχι, δεν λειτουργουν για το δικο σου καλο, διοτι σκεψου να δηλωσουν αδυναμια κατασκευης των δρομων οι κατασκευαστριες εταιρειες χρησιμοποιωντας ως λογο αυτα τα κινηματα!! θα μεινεις χωρις δρομους, οι ηδη κατασκευασμενοι δρομοι θα ''σαπισουν'' και θα καταστουν επικινδυνοι και θα ΞΑΝΑκληθεις να τους ΞΑΝΑπληρωσεις οταν τα πραγματα θα εχουν ηρεμησει!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι αλλαγές Γιώργο που πρέπει να γίνουν στην Ελλάδα, είναι άλλες και όχι χαράτσια οπου δει...
Δεν αντιλεγει κανεις, ουτε εγω, αλλα με την βια και με τον τσαμπουκα δεν επιλυνεται τιποτα, αντιθετως δυσκολευει τα πραγματα!!
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 24-02-2011, 14:33
γιαγια αρκουδα Ο/Η γιαγια αρκουδα βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ν. φιλαδελφεια
Μoto: BMW K 1200 LT NEXUS 500 AX1 HONDA KABASAKI ZX636RR GSR600 SUZUKI
Μηνύματα: 396
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

εγω θα πω το εξεις
δεν εχω προβλημα να πληρωνω διοδια αλλοστε και πριν τα παρουν ιδιωτες παλι πληρωναμε και οι δρομοι ηταν ..... οτιδιποτε αλλο εκτος απο δρομοι.
τουλαχιστον τωρα οι περισοτεροι δρομοι ειναι καλοι.
διαφονω ως προς το κοστος των διοδιων γιαυτο ειχαμε κανει την κινηση τοτε με την προτοβουλια. να πληρωνεις αναλογος με το τι σου παρεχουν χωρεις να σε ξεσκιζουν.
ο δρομος αθηνα θεσσαλονικη ειναι ικανοποιητικος οποτε με ενα χαμιλοτερο κοστος και με εναλακτικουσ δρομους για αυτους που δεν θελουν να πανε απο τον εθνικο δρομο πιστευω οτι θα ειναι ολλα καλα.
για τον δρομο αθηνα πατρα ...... νομιζω οτι μετα την κορινθο θα πρεπει να μας πληρωνουν για να περναμε. και οχι να πληρωνουμε.
επισεις μου αρεσε ο τροπος διωδιων στην ιταλια .
οταν μπενεις περνεις ενα χαρτι και οταν βγενεις το δινεις και σου βγαζουν το κοστος αναλογα με τα χιλιομετρα που κανεις. και οχι καθε λιγο και λιγακι μπαμ στο κεφαλι και να περιμενεις στην ουρα.
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 24-02-2011, 15:53
Fuji Ο/Η Fuji βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Βόλος - Σκόπελος
Μoto: BMW F650GS/DAKAR
Μηνύματα: 2,856
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Όλα καλά GeorgeP τα αναλύεις με τις παραπομπές σου και τις νομοθεσίες σου. Λυπάμαι που δεν έχω το χρόνο να ανατρέξω σε αντίστοιχες νομοθεσίες, για να μεταφέρω τη συζήτηση στο επίπεδό σου. Αυτά που επισυνάπτω, είναι προϊόν μικρής έρευνας, και δυστυχώς, δεν υπάρχει η δυνατότητα να εμβαθύνω σε κάποια σημεία όπως εσύ. Επίσης, επέτρεψέ μου, εσκεμμένα, δεν αποκρύπτω τίποτα, απλά μου διαφεύγει. Μην παίρνεις λοιπόν του ύφος του δικαστή, και εξαπολύεις χαρακτηρισμούς τέτοιους.
Θα σου κάνω λοιπόν, αντί της δικής σου νομικής προσέγγισης, μια εξομολόγηση: Δεν έχω σηκώσει μέχρι στιγμής ποτέ μπάρα, και μέχρι πρότινος, ακούμπαγα τα χρήματά μου, σε όσα γκισέ πέρναγα, καταπίνοντας την αγανάκτησή μου, που έβλεπα κάυσιμα και διόδια ενός ταξιδιού, να πλησιάζουν προς εξίσωση. Λέμε πως το κράτος αδυνατεί να αξιοποιήσει τα τόσα χρόνια εισπραττόμενα διόδια, προς παροχή υπηρεσιών. Τέλος πάντων, το προσπερνάμε, δεν είναι του παρόντος. Πάρτα εργολάβε να τα φτιάξεις εσύ. Εντάξει, είπαμε αγαπητέ, να βάλουν σταθμούς διοδίων, αλλά αυτοί τό 'χουνε παραγαμ.... Όχι μόνο τους τετραπλασίασαν, αλλά βάλανε είσπραξη και στις δυο κατευθύνσεις. Και οι χρεώσεις είναι κατά το δοκούν, και στο κεφάλι, χωρίς ξεκάθαρο προσδιορισμό του τι σου παρέχω. Τι παρέχει στα Τέμπη ο εργολάβος; Τι στη Ραψάνη, Πλαταμώνα, Κάστρο; Και μιλάω για τις περιοχές αυτές, γιατί εκεί κινούμαι κατά βάση. Στα καμένα Βούρλα, δε μπορώ να μη το πω, απήλαυσα τη παράκαμψη. Εκεί να τα δώσω αγαπητέ. Όπου είναι πασιφανές το παραγόμενο έργο, ναι, να τα δώσω. Αλλά δυστυχώς, μυρίστηκαν ψητό οι επιτήδειοι και πέσαν σαν τους γύπες, όπου να ‘ναι κι όπως να ‘ναι. Αυτούς, τους έλεγξες αν πληρούν τις προϋποθέσεις και τους όρους των συμβάσεων που ανέλαβαν, ή απλά τα χώνεις σ’ αυτούς που αντιστρατεύονται στην ασυδοσία; Και αν δε πιεστούν (για κατάργηση σταθμών -σιγά τώρα, ή έστω μείωση των τιμών) με σήκωμα των μπαρών εργολάβοι και κυβέρνηση, με τι θα πιεστούν; Με τον εποικοδομητικό διάλογο – μη ####;
Και για πες μας το άλλο, το ότι οι περισσότεροι οδηγοί πληρώνουν, και μια μειοψηφία περνάει ζούλα τι σημαίνει; Προς ποιά πλευρά τείνει η αμάθεια; Σ’ αυτούς που συνεχίζουν να σκύβουν σβέρκο, και τα ακουμπάνε, αγνοώντας τις υποχρεώσεις των εργολάβων, ή στους «τζαμπατζήδες», που αγνοούν τις υποχρεώσεις τους; Ποιος με λίγα λόγια εξαπατά, και ποιος εξαπατάται περισσότερο;
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ζεις σε μια χώρα που κυριαρχούμε οι αμαθείς, όπως τουλάχιστον μας χαρακτηρίζεις. Και το παρόν φόρουμ, με τις θέσεις της πλειοψηφίας των μελών του, δείχνει ότι βρίσκεται σ' αυτήν αμάθεια. Φαίνεται πως τελικά, μας θέλουν στην αμάθεια οι "μορφωμένοι", για να βρίσκουν τρόπο πάντα να μας τη φοράνε και να βγαίνουν από πάνω ...

Last edited by Fuji; 24-02-2011 at 16:02.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Δείτε πως ΔΕΝ πληρώνουμε ΔΙΟΔΙΑ... MARK Διάφορα 4 29-11-2010 07:35
ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ TARKAS Μου τη δίνει που ..... 4 27-11-2010 10:05
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ? HERC Γενικά - Αναβάτης 7 26-08-2010 18:53
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ MARK Χρήσιμα 32 23-03-2010 14:56


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:43.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!