GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιό 10-03-2011, 15:54
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

[QUOTE=GeorgeP;334262]Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........

ετσι ειναι !!


Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!

και γιατι σκανε μονο στα adventure και οχι στα απλα ξερει καποιος να μας πει??


Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!



Οκ..

Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!



και η ΒΜW που την προσφερε απλοχερα ειδαμε...


Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.



Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!

ετσι...


Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!

Last edited by paschalis; 10-03-2011 at 16:06.
Reply With Quote
  #62  
Παλιό 10-03-2011, 16:46
teo71 Ο/Η teo71 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ζωγραφου
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,983
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
Οχι.
Απλα σκαει μονο στα adventure και μαλιστα μονο σε αυτα που εχουν esa.
Που απλα σημαινει οτι οι μεγαλες διαδρομες της αναρτησης παιζουν ρολο στο οτι σκαει -αλλιως θα εσκαγε και στα απλα 1200-.
Και επισης σημαινει οτι αν εισαι καλος στα ηλεκτρικα οπως οι γιαπωνεζοι δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να τα συνδυασεις και με μια αναρτηση.
Σκεψου επισης ποσοι χρηστες esa σε αdventure μπορει να καταπονησαν την αναρτηση αθελα τους με τις οριακες ρυθμισεις που επελεξαν απλα δοκιμαζοντας το συστημα.

Σε ενα πισω αμορτισερ με πολυ μικροτερες διαδρομες και μηδεν ρυθμισεις εξαιρουμενου του ελατηριου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν τα συνδυασεις μαλιστα και με ενα καφεδακι

Έχω το απλό GS και μου έσκασε η ανάρτηση στα 60.000 χλμ.
Χωρίς να έχω πάει χώμα...
Χώρις να παίζω με το ESA...
Το μόνο που έκανα, ήταν να βάζω τα 2 κρανάκια, όταν έβαζα συνεπιβάτη και να βάζω το NORM από το COMF όταν έβγαινα από την πόλη...
Reply With Quote
  #63  
Παλιό 10-03-2011, 18:07
evanslam Ο/Η evanslam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Λαύριο - Λαμία
Μoto: BMW R 1200 GSΑ '10
Μηνύματα: 1,389
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

[quote=paschalis;334494]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........

ετσι ειναι !!

Ελπίζω να μην σε στεναχωρήσω φίλε Πασχάλη αλλά καθόλου έτσι δεν είναι.
Το σύστημα ESA (ηλεκτρικονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση) δεν ευθύνεται για τη ζημιά για την οποία αναφερόμαστε σε αυτό το thread δηλαδή την καταστροφή της τσιμούχας του αμορτισέρ και κατα συνέπεια την διαροή του λαδιού! Προφανώς όπως είπαν και κάποιοι παραπάνω η ζημιά οφείλεται είτε σε αστοχία υλικού (τσιμούχα ή αν θέλετε και ολόκληρου του αμορτισερ εφόσον όλα είναι φιξ και δεν επισκευάζεται) είτε σε συνεχή χτυπήματα απο πετραδάκια ή και πέτρες κόντα στη τσιμούχα με αποτέλεσμα να αρχίσει η διαρροή! Κατα την άποψη μου και στις 2 περιπτώσεις το λάθος βαρύνει την BMW. Στην μεν πρώτη είναι προφανές η ευθύνη της αλλά και στη δεύτερη είναι υπόλογη για το γεγονός της έλλειψης επαρκούς προστασίας του αμορτισέρ και του ελατηρίου απο τον πίσω τροχό!


Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!

και γιατι σκανε μονο στα adventure και οχι στα απλα ξερει καποιος να μας πει??

Δεν σκάνε μόνο στα Adventure αλλά και στα απλά GS. Αξίζει να σημειωθεί οτι στο παρον thread έχουν αναφερθεί αρκετές περιπτώσεις απο απλά GS μια απο αυτές και του εξάδελφού μου. Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει σίγουρα με την μεγαλύτερη διαδρομή και τα παραπανίσια κιλά του adventure αλλά η τσιμούχα του αμορτισερ!

Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!



Οκ..

Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!



και η ΒΜW που την προσφερε απλοχερα ειδαμε...


Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.



Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!

ετσι...


Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!
Reply With Quote
  #64  
Παλιό 10-03-2011, 18:19
allen Ο/Η allen βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 910
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

βρε παιδια ,για ενα τσιμουχακι κανετε ετσι!
η αναρτηση βγαινει με 2 βιδες , δεν χρειαζεται να λυθει ολο το μοτο
πχ varadero !
βγαζουμε λοιπον αναρτηση ! στελνουμε εκει που πρεπει ,την φτιαχνουν,
και την τοποθετουμε !
και εγω την εχω αλλαξει στην εγγυηση ! τι να κανουμε τωρα?
Reply With Quote
  #65  
Παλιό 10-03-2011, 18:41
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
...........................................................
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!
Μαυρο βιδακι χαμηλα στο σωμα του αμορτισερ αο την δεξια του πλευρα οπως καθεσαι!!! 3,5 στροφες απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια.
Φωτο δεν μπορω να βαλω διοτι ''θα μου την πεσουν'' οι συναδελφοι οτι μιλαω για το Βαραντερο σε ξενο αχυρωνα!
Reply With Quote
  #66  
Παλιό 10-03-2011, 18:46
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από allen Εμφάνιση μηνυμάτων
βρε παιδια ,για ενα τσιμουχακι κανετε ετσι!
η αναρτηση βγαινει με 2 βιδες , δεν χρειαζεται να λυθει ολο το μοτο
πχ varadero !
βγαζουμε λοιπον αναρτηση ! στελνουμε εκει που πρεπει ,την φτιαχνουν,
και την τοποθετουμε !
και εγω την εχω αλλαξει στην εγγυηση ! τι να κανουμε τωρα?
Αν εννοεις το Βαραντερο (παλι σε αυτον τον αχυρωνα?) το αμορτισερ του δεν ειναι επισκευασιμο! Εχω αναλυσει το πως και το γιατι σε αλλο νημα!!!
Δια του λογου το αληθες παιρνεις τον Τασουλη τηλεφωνο (αντιπροσωπο της white Power) o οποιος επισκευαζει αμορτισερ τα τελευταια 20 χρονια να στο πει ο ιδιος!! Εμπορος ειναι και λεφτα θελει να παρει, δεν θα σου λεει ψεματα οταν σου επαληθευσει τα παραπανω!!
Reply With Quote
  #67  
Παλιό 10-03-2011, 18:47
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Ηδη ανοιξε νεο θεμα με σκασμενη αναρτηση ESA σε απλο gs απο το φιλο Δημητρη 1974.
Δε μιλαμε παντως για ενα απλο τσιμουχακι γιατι απο οτι λετε το αμορτισερ με συστημα ΕSA ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ.
Ο φιλος ακριβως απο πανω λεει οτο επισκευαζεται...
Τι ισχυει τελικα?
Reply With Quote
  #68  
Παλιό 10-03-2011, 18:49
1974 Ο/Η 1974 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: sarti halkidiki
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 898
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ηδη ανοιξε νεο θεμα με σκασμενη αναρτηση ESA σε απλο gs απο το φιλο Δημητρη 1974.
Δε μιλαμε παντως για ενα απλο τσιμουχακι γιατι απο οτι λετε το αμορτισερ με συστημα ΕSA ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ.
Ο φιλος ακριβως απο πανω λεει οτο επισκευαζεται...
Τι ισχυει τελικα?
ισχυει αλαγη esa!!!!!! και δεν επισκευαζεται!!!!!!
Reply With Quote
  #69  
Παλιό 10-03-2011, 18:50
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαυρο βιδακι χαμηλα στο σωμα του αμορτισερ αο την δεξια του πλευρα οπως καθεσαι!!! 3,5 στροφες απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια.
Φωτο δεν μπορω να βαλω διοτι ''θα μου την πεσουν'' οι συναδελφοι οτι μιλαω για το Βαραντερο σε ξενο αχυρωνα!
Αμα το βρω ποτε θα το βαλω εγω φωτογραφια!
Σε τι μοντελο να ψαξω?
Γιατι δεν εννοεις ολα τα ΒΑΡΑ φυσικα!
Reply With Quote
  #70  
Παλιό 10-03-2011, 18:51
teo71 Ο/Η teo71 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ζωγραφου
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,983
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ηδη ανοιξε νεο θεμα με σκασμενη αναρτηση ESA σε απλο gs απο το φιλο Δημητρη 1974.
Δε μιλαμε παντως για ενα απλο τσιμουχακι γιατι απο οτι λετε το αμορτισερ με συστημα ΕSA ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ.
Ο φιλος ακριβως απο πανω λεει οτο επισκευαζεται...
Τι ισχυει τελικα?

Δεν λέει ότι επισκευάζεται..

Λέει ότι τη βγάζεις εύκολα και την αντικαθιστάς...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Αντικατάσταση grip σε R1200GS/'04 BOXER Τεχνικά θέματα - DIY 62 24-11-2013 14:51
Αντικατάσταση ελαστικών katsanakis Γενικά - Μοτοσυκλέτα 30 15-01-2011 10:38
Αντικατάσταση αναρτήσεων σε 1200 GS Adventure! Jefe Τεχνικά θέματα διάφορα 22 09-12-2010 21:20
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 jmar Πωλήσεις μοτοσυκλετών 40 11-10-2010 16:13
Αντικατάσταση Πινακίδων κυκλοφορίας..., λόγω κλοπής ή απώλειας ή φθοράς ή καταστροφής riko46 Χρήσιμα 15 06-04-2009 18:40


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:29.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!