GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιό 30-03-2011, 16:33
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evan400f Εμφάνιση μηνυμάτων
Να σας πω και εγώ ένα κόλπο που μου έμαθε ένας παλιός πριν χρόνια όταν ξεκίνησα και εγώ να ασχολούμαι.
Αφού το ρυθμίσουμε στο ρελαντί, πρέπει να τσεκάρουμε ότι δουλεύει σωστά και στις ψιλές στροφές. Πως γίνετε, πρέπει να ξέρουμε σε τι στροφές βγάζει όλη την ροπή του ο κινητήρας. Ας πούμε στις 6,000 στροφές, ελέγχουμε στις μισές στροφές 3,000 να είναι τα μανόμετρα ίσια. Το ίσια είναι σχετικό, επιτρέπετε μία διαφορά μέχρι 4cm hg. Είναι λίγο δύσκολο να έχεις καλές ενδείξεις και στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές. Πρέπει να βρεις την χρυσή τομή.
Θέλει πολύ υπομονή και χρόνο. Και πριν μαζέψετε τα εργαλεία πάτε και μία βόλτα σε δρόμο να μπορείτε να την δοκιμάσετε σε όλο το φάσμα τον στροφών. Ο καλύτερος τρόπος να το δείτε είναι ο εξής. Ίσιος δρόμος ταχύτητα στα 25 χλμ και τρίτη στο σασμάν για λίγα μέτρα και ξαφνικά ανοίγουμε τέρμα γκάζι. Η μηχανή πρέπει να αρπάξει χωρίς καθυστέρηση. Διαφορετικά πίσω στα μανόμετρα.
Για την ιστορία εγώ έχω, μανόμετρα στήλες με υδράργυρο.
ευγε!!!!πολυ καλός! αρχικα προσπαθησα να φτιαξω και εγω στήλη διαφορικής πίεσης αλλά δεν μου πέτυχε (μάλλον λογω μικρου ύψους τησ στηλης 80 πόντους).με τα μανόμετρα όλα καλα!είναι λίγο πιο εύκολο.
Reply With Quote
  #32  
Παλιό 30-03-2011, 16:42
evan400f Ο/Η evan400f βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: Γεροβουνό, Καματερου
Μoto: HONDA DEAUVILLE 650 HONDA CB 400 FOUR 1976
Μηνύματα: 4,178
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από dimalx Εμφάνιση μηνυμάτων
ευγε!!!!πολυ καλός! αρχικα προσπαθησα να φτιαξω και εγω στήλη διαφορικής πίεσης αλλά δεν μου πέτυχε (μάλλον λογω μικρου ύψους τησ στηλης 80 πόντους).με τα μανόμετρα όλα καλα!είναι λίγο πιο εύκολο.
Δημήτρη εγώ τα είχα πάρει στην Αμερική το ’90 που είχα πάει.
Και κάτι άλλο που δεν έχει αναφερθεί, το ποιο σπουδαίο από όλα είναι ότι ο κάθε κινητήρας έχει ένα νούμερο υποπίεσης στο ρελαντί σε hg cm. Για το Deauville που έχω είναι 20hg cm στις 1200 στροφές.
Reply With Quote
  #33  
Παλιό 30-03-2011, 16:44
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evan400f Εμφάνιση μηνυμάτων
Δημήτρη εγώ τα είχα πάρει στην Αμερική το ’90 που είχα πάει.
Και κάτι άλλο που δεν έχει αναφερθεί, το ποιο σπουδαίο από όλα είναι ότι ο κάθε κινητήρας έχει ένα νούμερο υποπίεσης στο ρελαντί σε hg cm. Για το Deauville που έχω είναι 20hg cm στις 1200 στροφές.
ναι έτσι είναι, αλλά δεν έχω βρεί την τιμή αναφοράς. αν ξέρει κανείς ας μας πεί.
Reply With Quote
  #34  
Παλιό 30-03-2011, 18:02
jarhead Ο/Η jarhead βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW 1200 GS '05
Μηνύματα: 2,620
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Ερωτηση¨βλεπουμε οτι οντως υπαρχει διαφορα....ποια ενδειξη παιρνουμε ως σημειο αναφορας για ρυθμισουμε και τον αλλον κυλινδρο...Την μικροτερη η μεγαλυτερη τιμη?

Ευχαριστω
Reply With Quote
  #35  
Παλιό 30-03-2011, 18:46
iagos Ο/Η iagos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Ν.Ιωνία
Μoto: HP2
Μηνύματα: 138
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Ως σημείο αναφοράς παίρνουμε την ένδειξη του αριστερού σώματος γιατί μόνο το δεξί σώμα ρυθμίζεται.
Στην πραγματικότητα, δεν συγχρονίζουμε και τα δύο σώματα αλλά ρυθμίζουμε το άνοιγμα στο δεξί να είναι όσο και στο αριστερό.


Σωκ
Reply With Quote
  #36  
Παλιό 30-03-2011, 23:48
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από iagos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ως σημείο αναφοράς παίρνουμε την ένδειξη του αριστερού σώματος γιατί μόνο το δεξί σώμα ρυθμίζεται.
Στην πραγματικότητα, δεν συγχρονίζουμε και τα δύο σώματα αλλά ρυθμίζουμε το άνοιγμα στο δεξί να είναι όσο και στο αριστερό.


Σωκ
φίλε μου ρυθμίζεται και ο ΑΡ κύλινδρος!εγω ρυθμίζω τον κινητήρα και με βάση το πως τον ακούω.αν η υποπίεση του ενός πέσει κάτω από ένα όριο ακους τον κινητήρα να ρετάρει, οπότε πρέπει να αυξήσεις την υποπίεση του (του μικρότερου) και στην συνέχεια να ξαναρυθμίσεις τους κυλίνδρους ώστε να έχουν την ίδια τιμή.
Reply With Quote
  #37  
Παλιό 31-03-2011, 00:03
iagos Ο/Η iagos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Ν.Ιωνία
Μoto: HP2
Μηνύματα: 138
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Dimalx, αν η αριστερή ντίζα είναι fixed (που στα 1200άρια έτσι είναι) τότε τι άλλο ρυθμίζεις; Για πες πληροφορίες, φίλε.

Όσο για τη ρύθμιση, έτσι είναι. Ώρες-ώρες μου θυμίζει κούρδισμα πιάνου: ξέρεις από την αρχή ότι τέλειο, σε όλο το εύρος στροφών, δεν θα είναι αλλά το ρυθμίζεις εκεί που σου ακούγεται εσένα καλύτερα.
Reply With Quote
  #38  
Παλιό 31-03-2011, 10:04
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από iagos Εμφάνιση μηνυμάτων
Dimalx, αν η αριστερή ντίζα είναι fixed (που στα 1200άρια έτσι είναι) τότε τι άλλο ρυθμίζεις; Για πες πληροφορίες, φίλε.

Όσο για τη ρύθμιση, έτσι είναι. Ώρες-ώρες μου θυμίζει κούρδισμα πιάνου: ξέρεις από την αρχή ότι τέλειο, σε όλο το εύρος στροφών, δεν θα είναι αλλά το ρυθμίζεις εκεί που σου ακούγεται εσένα καλύτερα.
Φίλε μου για τα 1200 δεν το έχω ψάξει και πολύ! ?Αν δώ κανένα 1200 από κοντά τότε ίσως βγάλω κάποιο συμπέρασμα. Αλλά προς το παρόν θα το τσεκάρω από internet.
Reply With Quote
  #39  
Παλιό 31-03-2011, 11:58
tris Ο/Η tris βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: a
Μoto: gs1200r
Μηνύματα: 19
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Πολύ καλή παρουσίαση
Reply With Quote
  #40  
Παλιό 31-03-2011, 12:29
xronisgs Ο/Η xronisgs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: athina
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 23
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Τα βιζουλάκια δεν κατάλαβα τι είναι
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Συγχρονισμός κυλίνδρων batman Τεχνικά θέματα διάφορα 6 13-03-2011 14:14
Διαδηλωτές στο σπίτι του Σημίτη gsmaniac Επικαιρότητα 31 04-03-2011 17:55
Κάηκε ζωντανός από φωτιά στο σπίτι του arsy Επικαιρότητα 13 02-03-2011 17:50
Εσύ τι ώρα γυρίζεις στο σπίτι; adventure Ανέκδοτα 36 16-12-2010 00:39
BMW 523i Μια Βαρόνη στο σπίτι σας… Γιατί η φτώχια, θέλει καλοπέραση kostas_366 Αυτοκίνητο 9 31-01-2009 13:27


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:15.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!