GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 31-03-2011, 14:08
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS

Ευχαριστούμε!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 31-03-2011, 14:13
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστούμε!
Τον status να ευχαριστήσουμε όλοι οι 1150αρηδες!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 31-03-2011, 14:45
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS

Θα ξεκινήσω με το τι χρειαζόμαστε
1.πολύμετρο
2. καλώδιο ψιλό μήκους 40 εκατοστών (μονόκλωνο η πολύκλωνο)
3. torx νούμερο δεν θυμάμαι (τις bmw το μικροτερο είναι μεγάλο)

Και τώρα η διαδικασία :
Αποσυνδέουμε την φίσα του tps, και στο σώμα του θα δούμε αριθμούς (1,2,3,4) εμας μας ενδιαφέρουν οι επαφές 1 και 4. Στην συνέχεια κόβουμε το καλώδιο σε 2 ίσα μέρη και απογυμνώνουμε τι άκρες (περίπου 3-4 εκατοστά). Την μία άκρη από το ένα καλώδιο την τοποθετούμε στην επαφή 1 της φίσας. ΠΡΟΣΟΧΗ το καλώδιο να μπεί αρκετά μέσα στην επαφή ( η επαφή είναι δυο ελασματάκια) αν δεν μπεί καλα δεν θα έχετε ένδειξη. Μετά τοποθετούμε την μια άκρη του δεύτερου καλωδίου στην επαφή 4, όπως και στην περίπτωση της 1. Αφου το κάνουμε αυτό συνδέουμε την φίσα στο tps. ΣΗΜΕΙΩΣΗ θα μπεί λίγο πιο δύσκολα, λόγω των καλωδίων, οπότε με λίγη προσοχή. Αφού βάλουμε την φίσα συνδέουμε τις ελεύθερες άκρες των καλωδίων στους ακροδέκτες του πολύμετρου.Δεν έχει σημασία πιο καλώδιο σε πιο ακροδέκτη (κόκκινο/μαύρο) απλά θα έχουμε πρόσημο + η - ανάλογα πως τα συνδέσαμε.
Αφού κάναμε όλα τα παραπάνω ανοίγουμε το κλείδί στη θέση ON. ΠΡΟΣΟΧΗ δεν βάζουμε μπροστά. Ανοίγουμε και το πολύμετρο και βλέπουμε τι τάση μας λέει, πρέπει να είναι απο 0,32 εως 0,40, καλυτερα να είναι 0,36. Τώρα εάν δεν έχουμε τέτοια τάση (εγώ είχα 1.536 volt) χαλαρώνουμε τις βίδες torx (δεν τις βγάζουμε τελείως ίσα ίσα να κουνιέτε το tps) και το στρέφουμε αριστερά ή δεξιά μέχρι να δούμε την αποδεκτή τάση 0,36 volt ( η -0,36 volt αν έχουμε συνδέσει ανάποδα του ακροδέκτες) και αφού δούμε 0,36 σφίγγουμε τις βίδες torx και κλείνουμε το διακόπτη (γυρνάμε το κλειδί σε θέση of).Μετά βγάζουμε τα καλωδιάκια (τα κρατάμε για το μέλλον/αχρείαστα να είναι) και κάνουμε reset στον εγκέφαλο βγάζοντας την ασφάλεια του monotronic (από τα δεξιά όπως καθόμαστε η 5η της πίσω σειράς/10Α) για ένα λεπτό και την ξαναβάζουμε. Στην συνέχεια ανοίγουμε το διακόπτη σε θέση ΟΝ ΠΡΟΣΟΧΗ δεν βάζουμε μπροστά (ignition on) και γυρνάμε το γκάζι μεχρι τέρμα full throttle τρείς φορές και μετά βάζουμε μπροστά ignition on (και ο Αι Νικόλας να μας φιλά,πλακα κάνω). Αφού βάλουμε μπροστά και ζεσταθεί ο κινητήρας (κάντε καμια βολτα) πρεπει να τσεκάρουμε τον συγχρονισμό των κυλίνδρων (βλέπε Post συγχρονισμός κυλίνδρων).

Η δικιά μου προς το παρόν πάει καλά, ένα χρόνο είχα να ευχαριστηθώ βόλτα (είχα μετανιώσει που πήρα BMW).Επιτέλους!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Αλλαγή δισκoπλακών σε BMW R1150GS ALX Τεχνικά θέματα διάφορα 27 04-04-2011 00:28
Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων soter3gm Τεχνικά θέματα διάφορα 26 26-12-2010 09:51
Ζελατίνες και Ρυθμίσεις σε R1150GS - Πως μειώνω τον θόρυβο?? bolekos123 Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 3 24-07-2010 12:58
Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS ALX Τεχνικά θέματα διάφορα 13 30-06-2010 00:42
ΕΞΑΤΜΙΣΗ LeoVince SBK σε R1150GS RedSpider Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 6 15-05-2009 15:54


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:53.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!