GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-04-2011, 13:41
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Στοιχειοθετείται με κάποιο τρόπο αυτό που λες; Υπάρχει κάποιο τεχνικό στοιχείο που να πείθει ότι στο πλαϊνό σταντ φθείρεται ο κινητήρας; Όσο και να έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι, αλλά ούτε και κάποιος μάστορας που ξέρει από BMW λέει κάτι τέτοιο. Ξέρω κάποιον μάλιστα που φτιάνει για 50 χρόνια boxer κινητήρες και γέλασε όταν του είπα για το πλαϊνό σταντ.
Όχι δε στοιχειοθετείται. Είναι μια αυθαίρετη άποψη που βασίζεται στο πως εγώ καταλαβαίνω μερικούς νόμους της φυσικής. Τίποτα άλλο.
Επίσης, Έχω συναντήσει μερικούς μαστόρους οι οποίοι συμμερίζονται τη δική μου άποψη. Άλλους τόσους που συμμερίζονται τη δική σου .


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτός εδώ ο καημένος που έπαιρνε αυτό τον BMW κινητήρα και σηκωνόταν στο αέρα, για ποιόν κύλινδρο να πρωτοανησυχούσε;

Με βάση τη δική μου λογική θα έπρεπε να ανησυχεί για αυτούς που είναι ψηλά. Προφανώς όμως δε χρειάζεται να ανησυχεί για κανέναν από τους κυλίνδρους του. 'Όμως, αυτό το διαμάντι, αν και πολύ παλιό, έχει φτιαχτεί για να λειτουργεί σε 3 άξονες και όχι σε 2.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-04-2011, 14:18
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DoctorAbo Εμφάνιση μηνυμάτων
Όχι δε στοιχειοθετείται. Είναι μια αυθαίρετη άποψη που βασίζεται στο πως εγώ καταλαβαίνω μερικούς νόμους της φυσικής. Τίποτα άλλο.
Επίσης, Έχω συναντήσει μερικούς μαστόρους οι οποίοι συμμερίζονται τη δική μου άποψη. Άλλους τόσους που συμμερίζονται τη δική σου .




Με βάση τη δική μου λογική θα έπρεπε να ανησυχεί για αυτούς που είναι ψηλά. Προφανώς όμως δε χρειάζεται να ανησυχεί για κανέναν από τους κυλίνδρους του. 'Όμως, αυτό το διαμάντι, αν και πολύ παλιό, έχει φτιαχτεί για να λειτουργεί σε 3 άξονες και όχι σε 2.

Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις, αλλά αυτό που λες περί 3 και όχι 2 αξόνων έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τη θεωρία που υποστηρίζεις. Επίσης πως αντιλαμβάνεσαι ότι μια μοτοσυκλέτα κινείται επί δυο αξόνων μόνο; Ο κινητήρας της δεν ανεβοκατεβαίνει δρόμους; Δεν πάει δεξιά αριστερά; Δεν πλαγιάζει μαζί με τη μηχανή; Πόσοι άξονες είναι αυτοί; Ή επειδή το κάνει "λιγότερο" από ότι το κάνει ένα αεροπλάνο δεν έχει πρόβλημα;

Οι μερικοί μάστορες αφού σου λένε να μην βάζεις στο πλαϊνό σταντ τη μηχανή, όταν παίρνεις μια παρατεταμένη αριστερή στροφή, τι σου λένε; Ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο αριστερό κύλινδρο γιατί θα ξεμείνει από λάδι; Έχουν αντιληφθεί πως δουλεύει το κύκλωμα λίπανσης του κινητήρα και ότι άπαξ και τραβάει λάδι η αντλία του, είναι ανεξάρτητο βαρύτητας;

Επίσης η τεχνολογία από τα προπολεμικά διαμάντια που επέτρεπε μέχρι και ανάποδα να λειτουργούν οι κύλινδροι, έχει ξεχαστεί στους σημερινούς κινητήρες;

Εν πάσει περιπτώσει, ο κατασκευαστής είναι κατηγορηματικός και δεν αφήνει την παραμικρή υπόνοια στα γραπτά του ότι λειτουργία στο πλαϊνό σταντ της R1200GS μπορεί να της δημιουργήσει τυχόν πρόβλημα.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 15-04-2011, 14:31
Wicked_GS Ο/Η Wicked_GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: N.Heraklio
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 247
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις, αλλά αυτό που λες περί 3 και όχι 2 αξόνων έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τη θεωρία που υποστηρίζεις. Επίσης πως αντιλαμβάνεσαι ότι μια μοτοσυκλέτα κινείται επί δυο αξόνων μόνο; Ο κινητήρας της δεν ανεβοκατεβαίνει δρόμους; Δεν πάει δεξιά αριστερά; Δεν πλαγιάζει μαζί με τη μηχανή; Πόσοι άξονες είναι αυτοί; Ή επειδή το κάνει "λιγότερο" από ότι το κάνει ένα αεροπλάνο δεν έχει πρόβλημα;

Οι μερικοί μάστορες αφού σου λένε να μην βάζεις στο πλαϊνό σταντ τη μηχανή, όταν παίρνεις μια παρατεταμένη αριστερή στροφή, τι σου λένε; Ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο αριστερό κύλινδρο γιατί θα ξεμείνει από λάδι; Έχουν αντιληφθεί πως δουλεύει το κύκλωμα λίπανσης του κινητήρα και ότι άπαξ και τραβάει λάδι η αντλία του, είναι ανεξάρτητο βαρύτητας;

Επίσης η τεχνολογία από τα προπολεμικά διαμάντια που επέτρεπε μέχρι και ανάποδα να λειτουργούν οι κύλινδροι, έχει ξεχαστεί στους σημερινούς κινητήρες;

Εν πάσει περιπτώσει, ο κατασκευαστής είναι κατηγορηματικός και δεν αφήνει την παραμικρή υπόνοια στα γραπτά του ότι λειτουργία στο πλαϊνό σταντ της R1200GS μπορεί να της δημιουργήσει τυχόν πρόβλημα.
Συμφωνω απολυτα. Αντε και πες οτι στο δικο μου μοντελο που το σταντ ειναι παρα πολυ κοντο και η μηχανη γερνει αρκετα (σε σημειο πτωσης μερικες φορες) εχει μια πολυ μικρη βαση να πεις "μη την βαζεις μπροστα οταν ειναι στο πλαι". Αλλα και παλι στο δικο μου μοντελο εχει διακοπτη που δεν σε αφηνει να την βαλεις μπροστα με το σταντ κατεβασμενο.
Συμφωνω με τον gemara οτι οταν η τρομπα λειτουργει εχει τετοια δυναμη που μπορει να τροφοδοτησει και σπιτι με νερο...που λεει ο λογος...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 15-04-2011, 14:31
gepol Ο/Η gepol βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: Honda ST 1300 Pan European
Μηνύματα: 1,483
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι μερικοί μάστορες αφού σου λένε να μην βάζεις στο πλαϊνό σταντ τη μηχανή, όταν παίρνεις μια παρατεταμένη αριστερή στροφή, τι σου λένε; Ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο αριστερό κύλινδρο γιατί θα ξεμείνει από λάδι; Έχουν αντιληφθεί πως δουλεύει το κύκλωμα λίπανσης του κινητήρα και ότι άπαξ και τραβάει λάδι η αντλία του, είναι ανεξάρτητο βαρύτητας;
Εδώ έρχομαι να διαφωνήσω εγώ μαζί σου. Αλλο στην στροφή και άλλο στο stand. Κατά την ώρα της στροφής, λόγω της φυγοκέντρου, ο κινητήρας "νιώθει" κάθετα με το έδαφος, άρα σαν μην υπάρχει κλίση. Στο stand αν θεωρητικά ισχύουν όσα λέει ο δόκτωρ, τότε ναι ο κινητήρας αντιλαμβάνεται την κλίση....

Αυτό μπορείς να το τσεκάρεις με κλινόμετρο(κλισιόμετρο???), όπου στην μηχανή δεν λειτουργεί...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 15-04-2011, 14:37
aeriko Ο/Η aeriko βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,585
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ έρχομαι να διαφωνήσω εγώ μαζί σου. Αλλο στην στροφή και άλλο στο stand. Κατά την ώρα της στροφής, λόγω της φυγοκέντρου, ο κινητήρας "νιώθει" κάθετα με το έδαφος, άρα σαν μην υπάρχει κλίση. Στο stand αν θεωρητικά ισχύουν όσα λέει ο δόκτωρ, τότε ναι ο κινητήρας αντιλαμβάνεται την κλίση....

Αυτό μπορείς να το τσεκάρεις με κλινόμετρο(κλισιόμετρο???), όπου στην μηχανή δεν λειτουργεί...
Ρε μάστορα την τρίχα τριχιά θα κάνουμε; Θα αναλάβει ο πλοίαρχος τώρα και θα μας φέρει και το σύστημα καρντάνο. Ας μαζευτούμε λιγάκι και μην γινόμαστε παράξενοι με τα εργαλεία μας.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 15-04-2011, 14:42
gepol Ο/Η gepol βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: Honda ST 1300 Pan European
Μηνύματα: 1,483
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από aeriko Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε μάστορα την τρίχα τριχιά θα κάνουμε; Θα αναλάβει ο πλοίαρχος τώρα και θα μας φέρει και το σύστημα καρντάνο. Ας μαζευτούμε λιγάκι και μην γινόμαστε παράξενοι με τα εργαλεία μας.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα, αλλά δεν πειράζει σε συγχωρώ..... για τελευταία φορά ε...
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 15-04-2011, 14:47
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Καλά, συγχωρεμένοι όλοι! Ας αφήσουμε τον άνθρωπο στον πόνο του με το εργαλείο του τώρα και τα λέμε από κοντά! Ένα είναι σίγουρο πάντως, ότι το πλαϊνό σταντ δεν το βάζουν στις μηχανές για να παθαίνουν ζημιά!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 15-04-2011, 14:50
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις, αλλά αυτό που λες περί 3 και όχι 2 αξόνων έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τη θεωρία που υποστηρίζεις. Επίσης πως αντιλαμβάνεσαι ότι μια μοτοσυκλέτα κινείται επί δυο αξόνων μόνο; Ο κινητήρας της δεν ανεβοκατεβαίνει δρόμους; Δεν πάει δεξιά αριστερά; Δεν πλαγιάζει μαζί με τη μηχανή; Πόσοι άξονες είναι αυτοί; Ή επειδή το κάνει "λιγότερο" από ότι το κάνει ένα αεροπλάνο δεν έχει πρόβλημα;
Μια χαρά καταλαβαίνω τι λέω.
Για να σπάσουμε και λίγη πλάκα επειδή μου την ψιλολές, δε βλέπεις καμία διαφορά μεταξύ μιας παρατεταμένης στροφής και μιας στατικής κατάστασης με κλίση όπως στο σταντ ? (Εγώ βλέπω)

2d / 3d
Άμα σε δω να οδηγείς με τις ρόδες πάνω και με το κεφάλι κάτω θα σου απονείμω το βραβείο του 3D ράϊντερ οβ άουαρ φόρουμ !!!!!
κατά τα άλλα και η δική μου τοποθέτηση και η δική σου έχουν ψήγματα αλήθειας. Δε νομίζω να χρειάζεται να τις ζυγίσουμε. Είναι σα να ψάχνουμε ποιος κατουράει μακρύτερα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι μερικοί μάστορες αφού σου λένε να μην βάζεις στο πλαϊνό σταντ τη μηχανή, όταν παίρνεις μια παρατεταμένη αριστερή στροφή, τι σου λένε; Ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο αριστερό κύλινδρο γιατί θα ξεμείνει από λάδι; Έχουν αντιληφθεί πως δουλεύει το κύκλωμα λίπανσης του κινητήρα και ότι άπαξ και τραβάει λάδι η αντλία του, είναι ανεξάρτητο βαρύτητας;

Επίσης η τεχνολογία από τα προπολεμικά διαμάντια που επέτρεπε μέχρι και ανάποδα να λειτουργούν οι κύλινδροι, έχει ξεχαστεί στους σημερινούς κινητήρες;

Εν πάσει περιπτώσει, ο κατασκευαστής είναι κατηγορηματικός και δεν αφήνει την παραμικρή υπόνοια στα γραπτά του ότι λειτουργία στο πλαϊνό σταντ της R1200GS μπορεί να της δημιουργήσει τυχόν πρόβλημα.
Εν πάση περιπτώσει το μηχανάκι μου το βάζω μπρος "όρθιο" και γενικά αποφεύγω να το αφήνω να δουλεύει πάνω στο stand. Στο παραφινάλε δικό μου είναι, ότι θέλω το κάνω. Όσο για τον κατασκευαστή, έχει μερικά "θολά" σημεία στα manuals τα οποία κάνουμε πως δε βλέπουμε.

Άντε καλό Σου / κου
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 15-04-2011, 14:54
gepol Ο/Η gepol βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: Honda ST 1300 Pan European
Μηνύματα: 1,483
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DoctorAbo Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια χαρά καταλαβαίνω τι λέω.
Για να σπάσουμε και λίγη πλάκα επειδή μου την ψιλολές, δε βλέπεις καμία διαφορά μεταξύ μιας παρατεταμένης στροφής και μιας στατικής κατάστασης με κλίση όπως στο σταντ ? (Εγώ βλέπω)


Εν πάση περιπτώσει το μηχανάκι μου το βάζω μπρος "όρθιο" και γενικά αποφεύγω να το αφήνω να δουλεύει πάνω στο stand. Στο παραφινάλε δικό μου είναι, ότι θέλω το κάνω. Όσο για τον κατασκευαστή, έχει μερικά "θολά" σημεία στα manuals τα οποία κάνουμε πως δε βλέπουμε.

Άντε καλό Σου / κου
Τι διαφορά βλέπεις (αν επιτρέπεται?)

Τι λέει το παραφινάλε στο μανιουαλ?
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 15-04-2011, 14:58
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι διαφορά βλέπεις (αν επιτρέπεται?)
Αυτήν που πολύ σωστά επισήμανες και συ πιο πάνω. Ότι στην παρατεταμένη και υπό κλίση ο κινητήρας δεν το αντιλαμβάνεται καν.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι λέει το παραφινάλε στο μανιουαλ?
Αναφέρομαι στην υπόθεση με την ποσότητα και την συχνότητα αλλαγής του λιπαντικού του καβουκιού
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Σ/Κ στο Βόλο και στο βουνό των Κενταύρων 20-21/11/2010 Sakis Εκδρομές εντός Ελλάδος 600 04-12-2010 23:08
Παράνομη η απαγόρευση στο INTERNET των εργαζομένων !!! evan400f Ιδέες και σχόλια. 5 01-10-2010 14:55
Ατύχημα στο Indy 500 στην Indianapolis των Η.Π.Α. skippybi Κόσμος 2 01-06-2010 20:18
Νέος στο χώρο των GS victorakos Καλώς ήλθατε 26 31-03-2010 15:45
Η «μαύρη Παρασκευή» των κοινωνικών δικτύων στο Ίντερνετ. zastava Επικαιρότητα 0 23-10-2009 11:37


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:35.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!