![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Επίσης, Έχω συναντήσει μερικούς μαστόρους οι οποίοι συμμερίζονται τη δική μου άποψη. Άλλους τόσους που συμμερίζονται τη δική σου . Απόσπασμα:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις, αλλά αυτό που λες περί 3 και όχι 2 αξόνων έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τη θεωρία που υποστηρίζεις. Επίσης πως αντιλαμβάνεσαι ότι μια μοτοσυκλέτα κινείται επί δυο αξόνων μόνο; Ο κινητήρας της δεν ανεβοκατεβαίνει δρόμους; Δεν πάει δεξιά αριστερά; Δεν πλαγιάζει μαζί με τη μηχανή; Πόσοι άξονες είναι αυτοί; Ή επειδή το κάνει "λιγότερο" από ότι το κάνει ένα αεροπλάνο δεν έχει πρόβλημα; Οι μερικοί μάστορες αφού σου λένε να μην βάζεις στο πλαϊνό σταντ τη μηχανή, όταν παίρνεις μια παρατεταμένη αριστερή στροφή, τι σου λένε; Ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο αριστερό κύλινδρο γιατί θα ξεμείνει από λάδι; Έχουν αντιληφθεί πως δουλεύει το κύκλωμα λίπανσης του κινητήρα και ότι άπαξ και τραβάει λάδι η αντλία του, είναι ανεξάρτητο βαρύτητας; Επίσης η τεχνολογία από τα προπολεμικά διαμάντια που επέτρεπε μέχρι και ανάποδα να λειτουργούν οι κύλινδροι, έχει ξεχαστεί στους σημερινούς κινητήρες; Εν πάσει περιπτώσει, ο κατασκευαστής είναι κατηγορηματικός και δεν αφήνει την παραμικρή υπόνοια στα γραπτά του ότι λειτουργία στο πλαϊνό σταντ της R1200GS μπορεί να της δημιουργήσει τυχόν πρόβλημα. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Συμφωνω με τον gemara οτι οταν η τρομπα λειτουργει εχει τετοια δυναμη που μπορει να τροφοδοτησει και σπιτι με νερο...που λεει ο λογος... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αυτό μπορείς να το τσεκάρεις με κλινόμετρο(κλισιόμετρο???), όπου στην μηχανή δεν λειτουργεί... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Καλά, συγχωρεμένοι όλοι! Ας αφήσουμε τον άνθρωπο στον πόνο του με το εργαλείο του τώρα και τα λέμε από κοντά! Ένα είναι σίγουρο πάντως, ότι το πλαϊνό σταντ δεν το βάζουν στις μηχανές για να παθαίνουν ζημιά!
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Για να σπάσουμε και λίγη πλάκα επειδή μου την ψιλολές, δε βλέπεις καμία διαφορά μεταξύ μιας παρατεταμένης στροφής και μιας στατικής κατάστασης με κλίση όπως στο σταντ ? (Εγώ βλέπω) 2d / 3d Άμα σε δω να οδηγείς με τις ρόδες πάνω και με το κεφάλι κάτω θα σου απονείμω το βραβείο του 3D ράϊντερ οβ άουαρ φόρουμ !!!!! κατά τα άλλα και η δική μου τοποθέτηση και η δική σου έχουν ψήγματα αλήθειας. Δε νομίζω να χρειάζεται να τις ζυγίσουμε. Είναι σα να ψάχνουμε ποιος κατουράει μακρύτερα Απόσπασμα:
Άντε καλό Σου / κου |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Τι λέει το παραφινάλε στο μανιουαλ? |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Αυτήν που πολύ σωστά επισήμανες και συ πιο πάνω. Ότι στην παρατεταμένη και υπό κλίση ο κινητήρας δεν το αντιλαμβάνεται καν.
Αναφέρομαι στην υπόθεση με την ποσότητα και την συχνότητα αλλαγής του λιπαντικού του καβουκιού
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Σ/Κ στο Βόλο και στο βουνό των Κενταύρων 20-21/11/2010 | Sakis | Εκδρομές εντός Ελλάδος | 600 | 04-12-2010 23:08 |
| Παράνομη η απαγόρευση στο INTERNET των εργαζομένων !!! | evan400f | Ιδέες και σχόλια. | 5 | 01-10-2010 14:55 |
| Ατύχημα στο Indy 500 στην Indianapolis των Η.Π.Α. | skippybi | Κόσμος | 2 | 01-06-2010 20:18 |
| Νέος στο χώρο των GS | victorakos | Καλώς ήλθατε | 26 | 31-03-2010 15:45 |
| Η «μαύρη Παρασκευή» των κοινωνικών δικτύων στο Ίντερνετ. | zastava | Επικαιρότητα | 0 | 23-10-2009 11:37 |