GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 24-05-2011, 09:27
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: σπανε τα bmw?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων


ελα μια ομαδικη για .... ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ
δηλαδη μας ζητας να χορεψουμε το χορο του ζαλογγου...
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 24-05-2011, 09:40
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: σπανε τα bmw?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
δηλαδη μας ζητας να χορεψουμε το χορο του ζαλογγου...
σας ζηταω να δειτε το φως.... χειροτερος χορος απο το να περιμενετε την οδικη υπαρχει???

καταρχην θα σας βγη φθηνα διοτι θα κανετε ομαδικη αγορα,
επειτα θα γλιτωσετε πολλα χρηματα απο οδικες,
ισως να ευχαριστηθείτε και κανα ταξιδι... χωρις συνοδια μηχανικων

αφηστε τα ταμπου ! ! ! ! αντε αν δεν θελετε να παραδεχτητε... περιμενετε το
Crosstourer
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 24-05-2011, 11:21
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: σπανε τα bmw?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
σας ζηταω να δειτε το φως.... χειροτερος χορος απο το να περιμενετε την οδικη υπαρχει???

καταρχην θα σας βγη φθηνα διοτι θα κανετε ομαδικη αγορα,
επειτα θα γλιτωσετε πολλα χρηματα απο οδικες,
ισως να ευχαριστηθείτε και κανα ταξιδι... χωρις συνοδια μηχανικων

αφηστε τα ταμπου ! ! ! ! αντε αν δεν θελετε να παραδεχτητε... περιμενετε το
Crosstourer
Εσύ δηλαδή το είδες το φως;
Και στο gsforum κάνεις;... (συμπλήρωσε)
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 24-05-2011, 09:41
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: σπανε τα bmw?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Capitain Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Σάββατο πέτυχα λίγο πριν τη μαρίνα ένα κόκκινο 1200 πένα που είχε κόψει άξονα... Ήρθε και τον μάζεψε ο μηχανικός του...
Όλο και περισσότερο απομακρύνομαι από τη σκέψη αναβάθμισης του άρματος που λέγεται 1150 του 2000... Δεν σπάει δεν χαλάει...Με χίλιους δυο εξωτερικούς συνεργάτες η μαμά γίνεται σαν τους εργολάβους Ελληνες που δουλεύουν με Αλβανούς εργάτες..... Κάπου χαλάει η συνταγή...





Σύντομο σχόλιο. Έκανα το service των 60,000χλμ, είχα χρόνο και ρώτησα τον… μάστορα γιατί χαλάνε. Μου είπε ότι μέχρι πέρσι, το πέρας των τελευταίων ανακλήσεων, πιο πολύ δούλευε για ανακλήσεις, παρά για service και βλάβες. Φέτος έχει μειωθεί τραγικά το ποσοστό των βλαβών. Αυτό έγινε γιατί πονήρεψαν οι Γερμανοί και παρήγαγαν τμήματα σε Κίνα και Πακιστάν. Δεν τους έκατσε και τώρα έχουν χώσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ για έρευνα και ανάπτυξη και διόρθωση των κακών πεπραγμένων. Μου έβαλε και ημερομηνίες παραγωγών, αλλά ρωτήστε και κανέναν δικό σας.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 24-05-2011, 10:28
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: σπανε τα bmw?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων




Σύντομο σχόλιο. Έκανα το service των 60,000χλμ, είχα χρόνο και ρώτησα τον… μάστορα γιατί χαλάνε. Μου είπε ότι μέχρι πέρσι, το πέρας των τελευταίων ανακλήσεων, πιο πολύ δούλευε για ανακλήσεις, παρά για service και βλάβες. Φέτος έχει μειωθεί τραγικά το ποσοστό των βλαβών. Αυτό έγινε γιατί πονήρεψαν οι Γερμανοί και παρήγαγαν τμήματα σε Κίνα και Πακιστάν. Δεν τους έκατσε και τώρα έχουν χώσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ για έρευνα και ανάπτυξη και διόρθωση των κακών πεπραγμένων. Μου έβαλε και ημερομηνίες παραγωγών, αλλά ρωτήστε και κανέναν δικό σας.
Tα 60% των ηλεκτρικων του Βαραντερο αλλα και καποια μηχανικα τμηματα π.χ. καρτερ κατασκευαζονται σε Ιαπωνικα εργοστασια στην Ινδονησια και Κινα! Ο κινητηρας του απο το 2010 και μετα κατασκευαζεται και συναρμολογειται κατα 90% απο ευρωπαικα προιοντα. Συναρμολογειται δε ολοκληρο στην ισπανια μεχρι το 2009 και στην Ιταλια απο το 2010 και μετα. Ομως δεν σπανε δεν χαλανε. Η ποιοτητα των πλαστικων, ναι δεν ειναι η πατροπαραδοτη Χοντα και δεν εχει καμια σχεση με τα αφρικα μεχρι το 2000 και τα Βαραντερο μεχρι τα μεσα του 2002 που κατασκευαζονταν/συναρμολογουνταν αποκλειστικα και εξολοκληρου στην Ιαπωνια.
Η ιδια τακτικη ακολουθειται απο τις περισσοτερες Ιαπωνικες εταιρειες κατασκευης μοτοσυκλετων και αυτοκινητων χρονια τωρα πλην καβασακι και σουζουκι που ακομα ειναι made in Japan 100%.

Η χωρα κατασκευης δεν εχει σημασια τοση οσο εχουν οι προδιαγραφες που βαζει η ''μαμα'' και τον ελεγχο που ασκει η ιδια στην κατασκευαστρια Κινεζικη ¨η αλλης προελευσεως εταιρεια παραγωγης.
Αυτο που σου ειπαν περ R&D για διορθωση των κακως πεπραγμενων ειναι αληθεια, αλαλ δεν θα μεταφερθει η παραγωγη τους στην Γερμανια, λογω κοστους παραγωγης με συνεπακολουθο την τελικη αυξηση τιμης της μοτοσυκλετας, αλλα θα εξακολουθησουν να παραγονται σε Κινα και Πακισταν με μεγαλυτερο ελεγχο απο την μαμα εταιρεια και φυσικα καλυτερες προδιαγραφες.

Το οτι ο αξονας μεταδοσης (και τα παρελκομενα του) μικρυναν σε διαστασεις εναντι των 1150/1100, οπως ειχα ξαναγραψει, για λογους βαρους, δεν φταιει η κατασκευαστρια εταιρεια τους αλλα ο λαθος υπολογισμος στις δυναμεις που ασκουνται επανω του με συνεπεια αυτο που ολοι ξερουμε οτι συμβαινει σε καποια 1200 οταν ζοριστουν.

Το οτι η αντεννα του Βαραντερο, και μονον του Βαραντερο (ενω ειναι η ιδια με ιδιο κωδικο για ολα τα μοντελα Χοντα που φερουν συστημα HISS), εχει προβλημα στο 50% των κομματιων δεν φταιει η αντεννα (made in UK μεχρι το 2004 και made in Germany απο εκει και υστερα) αλλα ο λανθασμνος τροπος που την περασε ο Ισπανος/Ιταλος συναρμολογητης με αποτελεσμα να κοβει καλωδια αφου τεντωνει τα καλωδια οταν στριβεις τιμονι τερμα αριστερα, δηλαδη καθε φορα που το κλειδωνεις!!!!
Φταιει ο κατασκευαστης της Αντεννα οπου και να εδρευε η κατασκευη της? οχι βεβαια!

Last edited by GeorgeP; 24-05-2011 at 10:30.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 24-05-2011, 10:41
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: σπανε τα bmw?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Tα 60% των ηλεκτρικων του Βαραντερο αλλα και καποια μηχανικα τμηματα π.χ. καρτερ κατασκευαζονται σε Ιαπωνικα εργοστασια στην Ινδονησια και Κινα! Ο κινητηρας του απο το 2010 και μετα κατασκευαζεται και συναρμολογειται κατα 90% απο ................................................................................εδρευε η κατασκευη της? οχι βεβαια!

Μία απλή πληροφορία παρέθεσα kardia mou.


Δεν μπαίνω στα χωράφια σου. Εγώ δεν είμαι μηχανικός για να έχω την απαραίτητη και σε βάθος γνώση ούτε έχω και την πληροφορία τού πού κατασκευάζονται τα επί μέρους ανταλλακτικά ή πού γίνεται η συναρμολόγησή τους ή πού κατασκευάζεται μια μηχανή, που απλώς χρησιμοποιώ.

Αυτά που λες έχουν μηχανολογική βάση, αλλά θα μπορούσαν να λυθούν, πιο επιτελικά θα έλεγα, με μία απλή εφαρμογή ISO. Ίσον κόστος.

Χρήμα δηλαδή. Δεν είπα κάτι άλλο.



Επίσης είπα, έμμεσα, ότι το ξέρουν κιόλας.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 24-05-2011, 11:43
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: σπανε τα bmw?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων
Μία απλή πληροφορία παρέθεσα kardia mou.


Δεν μπαίνω στα χωράφια σου. Εγώ δεν είμαι μηχανικός για να έχω την απαραίτητη και σε βάθος γνώση ούτε έχω και την πληροφορία τού πού κατασκευάζονται τα επί μέρους ανταλλακτικά ή πού γίνεται η συναρμολόγησή τους ή πού κατασκευάζεται μια μηχανή, που απλώς χρησιμοποιώ.

Αυτά που λες έχουν μηχανολογική βάση, αλλά θα μπορούσαν να λυθούν, πιο επιτελικά θα έλεγα, με μία απλή εφαρμογή ISO. Ίσον κόστος.

Χρήμα δηλαδή. Δεν είπα κάτι άλλο.



Επίσης είπα, έμμεσα, ότι το ξέρουν κιόλας.
Χρησταρα,
δεν το γραψα σαν παρατηρηση στα γραφομενα σου αλλα σαν επιπλεον πληροφορια και αν θες σαν μια ανευ αξιας αιχμη ενος καταναλωτη προς μια μεγαλη εταιρεια!! Το advrider.com ειναι γεματο απο ''προδομενους'' χρηστες GS, και ολοι αναρωτιουνται.... γιατι? Που πηγε η αξιοπιστια των μοτοσυκλετων GS 850/100/1100? Διοτι αυτη η αξιοπιστια αυτων των μοτοσυκλετων οδηγησαν στην εμπορικη επιτυχια (και τωρα πτωση διεθνως) των 1200!!!
Οχι μονον μπορουν αλλα και επιβαλεται να το κανουν!! Τι δηλαδη? να φτιαξουν την GS με αξιοπιστια RT που ειναι τα ιδια μηχανακια με διαφορετικο κουστουμι!! Το ενα δεν παθαινει τιποτε, το άλλο....ε, ολο και κατι βγαζει!!!!

Πως δηλαδη? οπως λες κι εσυ....ISO!! ¨η οπως λεω εγω επιπροσθετως στο δικο σου, δεν τους κοστιζει και τοσο να βαλουν ανθεκτικοτερο αξονα στο GS απο αυτο του RT, αφου τραβαει τα μυρια οσα σε off road χρηση!
Δεν τους κοστιζει να αλλαξουν αυτην την ηλιθια φυσουνωτη τσιμουχα στο ψαλιδι-αξονα με μια σαν του 1100....κ.λ.π., κ.λ.π.

Σε αυτο το λινκ BMW Warranty Performance. Good News. - BMW K1600 Forum : BMW K1600 GT and GTL Forums, απο φορουμ, θα δεις στο πρωτο ποστ την ερωτηση ενος αναγνωστη και την απαντηση του Kevin Ash πρωην αγωνιζομενου και νυν δημοσιογραφου σε MCN αλλα και αλλων περιοδικων ανα τον κοσμο (και του ΜΟΤΟ), η οποια τεκμηριωνει αυτα που γραφεις. Σημειωσε οτι ο Kevin ειναι φανατικος BMWακιας και ειναι αυτος ο οποιος πηρε συνεντευξη απο τον γενικο Δ/τη της ΒΜW γραφοντας το αρθρο στο MCN με τιτλο ''why BMW quality control has struck an all time low'' και το οποιο μπορεις να δεις εδω http://www.gsforum.gr/Γενικά-Μοτοσυκλέτα-24/kevin-ash-ενδιαφερον-αρθρο-4714/ και πιο καθαρα εδω http://varaderoforumcom.h826747.serv...2_0001_499.jpg
http://varaderoforumcom.h826747.serv...5_0001_645.jpg
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Μα.... τόση ζήλεια πια...?!? Τι τα θέλεις και τα σκαλίζεις...?!? CPretenteriS Χιούμορ 19 28-01-2011 20:13
Πόσο ζημιογόνα είναι τα smartphones όταν δεν τα έχεις; staren Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 2 13-08-2010 14:16
Πώς θα ήταν τα μωρά αν τα μεγάλωναν μόνο οι μπαμπάδες zastava Χιούμορ 1 21-10-2009 17:38
Με τα φώτα αναμμένα θα κυκλοφορούν τα δίκυκλα!!!!!!!! riko46 Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης 8 23-06-2009 17:36


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:02.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!