![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#41
|
|||
|
|||
![]()
δηλαδη μας ζητας να χορεψουμε το χορο του ζαλογγου...
![]() ![]() |
#42
|
|||
|
|||
![]()
σας ζηταω να δειτε το φως.... χειροτερος χορος απο το να περιμενετε την οδικη υπαρχει???
![]() καταρχην θα σας βγη φθηνα διοτι θα κανετε ομαδικη αγορα, επειτα θα γλιτωσετε πολλα χρηματα απο οδικες, ισως να ευχαριστηθείτε και κανα ταξιδι... χωρις συνοδια μηχανικων αφηστε τα ταμπου ! ! ! ! αντε αν δεν θελετε να παραδεχτητε... περιμενετε το Crosstourer |
#43
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Σύντομο σχόλιο. Έκανα το service των 60,000χλμ, είχα χρόνο και ρώτησα τον… μάστορα γιατί χαλάνε. Μου είπε ότι μέχρι πέρσι, το πέρας των τελευταίων ανακλήσεων, πιο πολύ δούλευε για ανακλήσεις, παρά για service και βλάβες. Φέτος έχει μειωθεί τραγικά το ποσοστό των βλαβών. Αυτό έγινε γιατί πονήρεψαν οι Γερμανοί και παρήγαγαν τμήματα σε Κίνα και Πακιστάν. Δεν τους έκατσε και τώρα έχουν χώσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ για έρευνα και ανάπτυξη και διόρθωση των κακών πεπραγμένων. Μου έβαλε και ημερομηνίες παραγωγών, αλλά ρωτήστε και κανέναν δικό σας. |
#44
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η ιδια τακτικη ακολουθειται απο τις περισσοτερες Ιαπωνικες εταιρειες κατασκευης μοτοσυκλετων και αυτοκινητων χρονια τωρα πλην καβασακι και σουζουκι που ακομα ειναι made in Japan 100%. Η χωρα κατασκευης δεν εχει σημασια τοση οσο εχουν οι προδιαγραφες που βαζει η ''μαμα'' και τον ελεγχο που ασκει η ιδια στην κατασκευαστρια Κινεζικη ¨η αλλης προελευσεως εταιρεια παραγωγης. Αυτο που σου ειπαν περ R&D για διορθωση των κακως πεπραγμενων ειναι αληθεια, αλαλ δεν θα μεταφερθει η παραγωγη τους στην Γερμανια, λογω κοστους παραγωγης με συνεπακολουθο την τελικη αυξηση τιμης της μοτοσυκλετας, αλλα θα εξακολουθησουν να παραγονται σε Κινα και Πακισταν με μεγαλυτερο ελεγχο απο την μαμα εταιρεια και φυσικα καλυτερες προδιαγραφες. Το οτι ο αξονας μεταδοσης (και τα παρελκομενα του) μικρυναν σε διαστασεις εναντι των 1150/1100, οπως ειχα ξαναγραψει, για λογους βαρους, δεν φταιει η κατασκευαστρια εταιρεια τους αλλα ο λαθος υπολογισμος στις δυναμεις που ασκουνται επανω του με συνεπεια αυτο που ολοι ξερουμε οτι συμβαινει σε καποια 1200 οταν ζοριστουν. Το οτι η αντεννα του Βαραντερο, και μονον του Βαραντερο (ενω ειναι η ιδια με ιδιο κωδικο για ολα τα μοντελα Χοντα που φερουν συστημα HISS), εχει προβλημα στο 50% των κομματιων δεν φταιει η αντεννα (made in UK μεχρι το 2004 και made in Germany απο εκει και υστερα) αλλα ο λανθασμνος τροπος που την περασε ο Ισπανος/Ιταλος συναρμολογητης με αποτελεσμα να κοβει καλωδια αφου τεντωνει τα καλωδια οταν στριβεις τιμονι τερμα αριστερα, δηλαδη καθε φορα που το κλειδωνεις!!!! Φταιει ο κατασκευαστης της Αντεννα οπου και να εδρευε η κατασκευη της? οχι βεβαια! Last edited by GeorgeP; 24-05-2011 at 10:30. |
#45
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Μία απλή πληροφορία παρέθεσα kardia mou. Δεν μπαίνω στα χωράφια σου. ![]() Αυτά που λες έχουν μηχανολογική βάση, αλλά θα μπορούσαν να λυθούν, πιο επιτελικά θα έλεγα, με μία απλή εφαρμογή ISO. Ίσον κόστος. Χρήμα δηλαδή. Δεν είπα κάτι άλλο. Επίσης είπα, έμμεσα, ότι το ξέρουν κιόλας. ![]() |
#46
|
|||
|
|||
![]() |
#47
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Και στο gsforum κάνεις;... (συμπλήρωσε) |
#48
|
|||
|
|||
![]()
Αούα... πάλι μάθαμε άχρηστες πληροφορίες για άλλα οχήματα που δεν μας ενδιαφέρουν.
|
#49
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
δεν το γραψα σαν παρατηρηση στα γραφομενα σου αλλα σαν επιπλεον πληροφορια και αν θες σαν μια ανευ αξιας αιχμη ενος καταναλωτη προς μια μεγαλη εταιρεια!! Το advrider.com ειναι γεματο απο ''προδομενους'' χρηστες GS, και ολοι αναρωτιουνται.... γιατι? Που πηγε η αξιοπιστια των μοτοσυκλετων GS 850/100/1100? Διοτι αυτη η αξιοπιστια αυτων των μοτοσυκλετων οδηγησαν στην εμπορικη επιτυχια (και τωρα πτωση διεθνως) των 1200!!! Οχι μονον μπορουν αλλα και επιβαλεται να το κανουν!! Τι δηλαδη? να φτιαξουν την GS με αξιοπιστια RT που ειναι τα ιδια μηχανακια με διαφορετικο κουστουμι!! Το ενα δεν παθαινει τιποτε, το άλλο....ε, ολο και κατι βγαζει!!!! Πως δηλαδη? οπως λες κι εσυ....ISO!! ¨η οπως λεω εγω επιπροσθετως στο δικο σου, δεν τους κοστιζει και τοσο να βαλουν ανθεκτικοτερο αξονα στο GS απο αυτο του RT, αφου τραβαει τα μυρια οσα σε off road χρηση! Δεν τους κοστιζει να αλλαξουν αυτην την ηλιθια φυσουνωτη τσιμουχα στο ψαλιδι-αξονα με μια σαν του 1100....κ.λ.π., κ.λ.π. Σε αυτο το λινκ BMW Warranty Performance. Good News. - BMW K1600 Forum : BMW K1600 GT and GTL Forums, απο φορουμ, θα δεις στο πρωτο ποστ την ερωτηση ενος αναγνωστη και την απαντηση του Kevin Ash πρωην αγωνιζομενου και νυν δημοσιογραφου σε MCN αλλα και αλλων περιοδικων ανα τον κοσμο (και του ΜΟΤΟ), η οποια τεκμηριωνει αυτα που γραφεις. Σημειωσε οτι ο Kevin ειναι φανατικος BMWακιας και ειναι αυτος ο οποιος πηρε συνεντευξη απο τον γενικο Δ/τη της ΒΜW γραφοντας το αρθρο στο MCN με τιτλο ''why BMW quality control has struck an all time low'' και το οποιο μπορεις να δεις εδω http://www.gsforum.gr/Γενικά-Μοτοσυκλέτα-24/kevin-ash-ενδιαφερον-αρθρο-4714/ και πιο καθαρα εδω http://varaderoforumcom.h826747.serv...2_0001_499.jpg http://varaderoforumcom.h826747.serv...5_0001_645.jpg |
#50
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
και με το MZ περναγα απο παντου, και με το τρανσαλπ και με τα δυο Βαρα μου . Απλα με το GS το φχαρηστιεμαι περισσότερο. Αν προσεξετε την πρωτη φωτο ειμαι ο γυρισμενος πλατη δεξια δεξια, και το GSΑ μου ακριβως μπροστα μου (οχι το κιτρινο). Φαινεται λιγο η ποδια του. Ωραια που μου την θυμησες την βολτα Varaderista.180km χωμα, στον Ταυγετο. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Μα.... τόση ζήλεια πια...?!? Τι τα θέλεις και τα σκαλίζεις...?!? | CPretenteriS | Χιούμορ | 19 | 28-01-2011 20:13 |
Πόσο ζημιογόνα είναι τα smartphones όταν δεν τα έχεις; | staren | Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games | 2 | 13-08-2010 14:16 |
Πώς θα ήταν τα μωρά αν τα μεγάλωναν μόνο οι μπαμπάδες | zastava | Χιούμορ | 1 | 21-10-2009 17:38 |
Με τα φώτα αναμμένα θα κυκλοφορούν τα δίκυκλα!!!!!!!! | riko46 | Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης | 8 | 23-06-2009 17:36 |