![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Σε πολλά από τα παραπάνω προιόντα, ενώ τα παράγουμε δεν έχουμε την προώθηση. Έχουμε μείνει στην μόνο στην παραγωγή ενώ τελικά στις μέρες μας τα παραδείγματα δείχνουν ότι είναι περισσότερο σημαντικά τα επόμενα βήματα.
Ο καταναλωτής δε, δεν έχει άποψη ή δεν έχει την σωστή άποψη και ψωνίζει και αυτός όχι με κρητήριο την ποιότητα και την τιμή, αλλά αγοράσει ότι είναι κοντύτερα στον κώνο θέασής του. Το πράγμα θέλει πολύ δουλειά η οποία έπρεπε να είχε ξεκινήσει από πολύ παλιότερα. |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΕΝΔΟΣΥΝΕΝΟΗΣΗ ΚΡΑΝΟΥΣ-ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ;;;;; | hargs | Κράνη | 29 | 31-01-2011 11:04 |
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ? | HERC | Γενικά - Αναβάτης | 7 | 26-08-2010 18:53 |
ΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ | MARK | Τι μας έτυχε | 3 | 13-04-2010 23:38 |
14ΟΣ ΜΙΣΘΟΣ: ΤΙ ΠΕΡΙΚΟΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ! | MARK | Επικαιρότητα | 10 | 02-03-2010 17:46 |
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ | evanb | Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης | 18 | 31-08-2009 11:05 |