![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Παίδες τι 'ν' αυτά που λέτε;;; Δεν χαλάνε οι άξονες στα 100.000 χλμ! Ούτε καν φθορά αξιοσημείωτη έχουν υποστεί. Το μέταλλο για να "κουραστεί" πρέπει να καταπονηθεί αρκετά με θερμοκρασίες υψηλές. Στις θερμοκρασίες που λειτουργεί ο άξονας και στο λαδάκι που κολυμπάει όταν κάνει γύρω γύρω, ζει περισσότερο από εμάς. Εκτός αν τον ζεστάνεις πολύ και του κόψεις το λαδάκι. Τότε λιώνει σα βούτυρο.
Έχω άξονες πάνω σε μηχανές BMW που έχουν 60ρίσει σε χρόνια, με άπειρα χιλιόμετρα και ούτε καν έχω διανοηθεί να τους αλλάξω. Ούτε και μας έχει κάποιο περιορισμό σε αυτό ο κατασκευαστής. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
στεγνός είναι αφού η στεγάνωση του ψαλιδιού με το σασμάν μπροστά κ το διαφορικό πίσω είναι μόνο για να προστατεύει από χώματα, άντε να χει λίγο γράσσο στα πολύσφηνα. Όταν έλυσα το δικό μου στα 25000km για να αλλάξω προληπτικά βαλβολίνες κ να τσεκάρω ρουλεμάν, ο άξονας αλλά κ τα πολύσφηνα είχαν ίχνη επιφανειακής σκουριάς κ δεν υπήρχε ούτε ίχνος γράσσου.![]() Να τυχε σε μένα μόνο
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Μετα συγκρινε μηκος, παχος, υλικο των αξονων και των γραναζιων, ειδος γραναζιων, αριθμος σημειων στηριξης του και πως (ρουλεμαν, τι μεγεθος και ποσα ρουλεμαν -κουζινετα) και τελος απλοτητα κατασκευης! Τοτε θα καταλαβεις γιατι οι 60αρηδες θα αντεξουν για αλλα 60 χρονια και οι νεοτεροι απο 15ετη ουτε 5!!!!!!! Last edited by GeorgeP; 30-08-2011 at 16:51. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
νομίζω ότι πολλοί από εσάς τραβάτε τα σχοινιά στα άκρα, οι γνώμες παρά είναι απόλυτες...
δεν υπάρχει μέση, λογική οδός? ένας ζητάει να αλλάζονται μισές μηχανές προληπτικά, ο άλλος δεν αποδέχεται καθόλου την προληπτική αντικατάσταση.. λοιπόν, κάτι αλλάζουμε όντως προληπτικά και κάτι όχι, εκτός εάν αναγκαστούμε είτε λόγω βλάβης είτε διότι είδαμε/προσέξαμε κάποια ζημιά ότι ξεκινά η BMW λέει για ορισμένα πράγματα το πότε αλλάζονται και μάλιστα όπως το λέμε, προληπτικά, π.χ. ιμάντας κάθε 40.000 χλμ. κ.ο.κ. σε άλλα ΔΕΝ λέει, δεν είναι στα καθιερωμένα ή υποχρεωτικά να αλλαχτεί και μεταξύ αυτόν είναι και ο άξονας δεν υπάρχει οδηγία από το εργοστάσιο, εάν και πότε να αλλαχτεί, οπότε γνώμες περί ετών και περί χιλιομέτρων ανήκουν στην σφαίρα ράδιο αρβύλα [μεταξύ μας, χθες μου είπε μηχανικός, ότι εξαρτάται τόσο πολύ από την χρήση, που στις σούζες έρχεται ο αναβάτης ακόμα μέσα στην εγγύηση, οπότε εγώ με την ταλαιπωρία την λογική που τρώει ο άξονας στα εκτός δρόμου πάλι καλά άντεξε. όταν κάποιος άλλος έχει την μηχανή μόνο για άσφαλτο και ήπια χρήση, πολύ πιθανό να μην έχει πρόβλημα ποτέ. Λογικά η δική μου χρήση είναι είναι ένας μέσος όρος, για αυτό μετά από 130.000 χλμ παρέδωσε ψυχή] εάν σκεφτώ, ότι σύνολο είχα δύο βλάβες, μία φορά το γνωστό ταχυσύνδεσμο βενζίνης και τώρα τον άξονα, είμαι πολύ ικανοποιημένος, γιατί ουκ ολίγα ταξίδια ήμουν υπερφορτωμένος και σε εκτός δρόμου και σίγουρα η μηχανή άντεξε με το παραπάνω τα αναμενόμενα [α!, μην ξεχάσω και δύο μπαταρίες!] τώρα αν δείτε το φόρτωμα για την Σκωτία [και ο Jefe ανέβασε πολλές φωτό] η Mobile Care πρέπει να είναι ευχαριστημένη, που ο άξονας άντεξε τόσο δρόμο και έπαθε βλάβη μία εβδομάδα μετά την επιστροφή στα πάτρια εδάφη [ή μάλλον αυτό φταίει! το ταξίδι με την χονδρή! θα πω στην γυναλίκα μου να κάνει λίγο κράτη με το φαγητό, αφού μου χάλασε την μηχανή! ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Last edited by Doc; 30-08-2011 at 17:52. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Μπραβο στους χρηστες των μοτο! Οχι στους ακινητους κριτες με τα αξιοπιστα μη αξιοποιημενα! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΦΙΛΕ!! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ΙΚύριοι σας έχει απάντηση ο άνθρωπος ......!!!
![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Αυτό που έχει σημασία για μένα είναι αν πριν την εκδήλωση της ζημιάς σου είχε δώσει κάποιες ενδείξεις που είτε δεν τις κατάλαβες εκείνη την ώρα αλλά τώρα ξέρεις τι ήταν είτε τις κατάλαβες και δεν έδωσες σημασία, καθαρά στην λογική της πρόληψης πρώτα από όλα ενός πιθανού ατυχήματος και μετά αποφυγής της ταλαιπωρίας....
Όσο για τα υπόλοιπα είναι θέμα στατιστικής...δεν υπάρχει μηχανή μου να μην χαλάει.... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
όχι, πραγματικά όχι, δεν έδωσε προειδοποίηση.. μία εβδομάδα πριν ταξίδευα είδες πως στους αυτοκινητόδρομους μέχρι και 180 [ή 160 για αρκετή ώρα και τπτ], μετά την επιστροφή πήγα στην κηδεία του Νώντα περίπου στα 140 χλμ/ω και ξαφνικά στο ύψος του Μαρτίνου [115 χλμ Αθηνών - Λαμίας] άρχισε τρέμουλο που δεν μπορούσα να καταλάβω από που προερχόταν, σταμάτησα και δεν βρήκα τίποτε [δεν το σκέφτηκα καν, ίσως να ήταν το ψαλίδι ήδη ζεστό, αλλά δεν το πρόσεξα]. Με το άφημα γκαζιού υποχωρούσε αμέσως, για αυτό πρώτα υπέθεσα ότι πρόκειται για πίπα, μπουζί, ότι τεσπα πάω μονοκύλινδρος και για αυτό το ζόρισα για να φτάσω μέχρι τα διόδια στο χλμ. 131. Δεν ήθελα να σταματάω εν μέσο εθνικής για παραπάνω από μία στιγμή, απλά να ρίξω μία ματιά [δεν είδα τίποτε] γιατί είναι επικίνδυνο και μην ξεχνάμε, ότι πήγα εκεί που πήγα και ο Νώντας "πλήρωσε" με την ζωή του κακώς ακινητοποιημένο όχημα. Έτσι, τα διόδια που ήταν σε λίγα χιλιόμετρα τα θεωρούσα πιο ασφαλές μέρος να κοιτάξω το μπουζί.....Αυτό με στοίχισε, αυτή η λάθος επιμονή, να καταστρέψω ΚΑΙ το ψαλίδι [εκ των έσω] από την τριβή. Σίγουρα έπαιξε και κάποιο ρόλο η επιμονή μου και πείσμα να φτάσω στον προορισμό και βασικά δεν ήθελα να παραδεχτώ, ότι χάνω, ότι ίσως έχω βλάβη με την οποία δεν θα μπορέσω να συνεχίσω να αποχαιρετήσω τον φίλο. Σταδιακά δυνάμωνε λοιπόν και μέσα σε 10 χιλιόμετρα κάπνιζε πια. Αυτό ως μάθημα για τους επόμενους... |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ευχές για όμορφα χιλιόμετρα στα επόμενα ταξίδια σας..... και υπομονή με τους "ειδήμονες"...
|
![]() |
|
|