GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Αγγελίες > Ζήτηση

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 30-08-2011, 16:18
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Παίδες τι 'ν' αυτά που λέτε;;; Δεν χαλάνε οι άξονες στα 100.000 χλμ! Ούτε καν φθορά αξιοσημείωτη έχουν υποστεί. Το μέταλλο για να "κουραστεί" πρέπει να καταπονηθεί αρκετά με θερμοκρασίες υψηλές. Στις θερμοκρασίες που λειτουργεί ο άξονας και στο λαδάκι που κολυμπάει όταν κάνει γύρω γύρω, ζει περισσότερο από εμάς. Εκτός αν τον ζεστάνεις πολύ και του κόψεις το λαδάκι. Τότε λιώνει σα βούτυρο.

Έχω άξονες πάνω σε μηχανές BMW που έχουν 60ρίσει σε χρόνια, με άπειρα χιλιόμετρα και ούτε καν έχω διανοηθεί να τους αλλάξω. Ούτε και μας έχει κάποιο περιορισμό σε αυτό ο κατασκευαστής.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 30-08-2011, 16:30
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
... και στο λαδάκι που κολυμπάει όταν κάνει γύρω γύρω, ζει περισσότερο από εμάς. Εκτός αν τον ζεστάνεις πολύ και του κόψεις το λαδάκι. Τότε λιώνει σα βούτυρο.
Έχω άξονες πάνω σε μηχανές BMW που έχουν 60ρίσει σε χρόνια, με άπειρα χιλιόμετρα και ούτε καν έχω διανοηθεί να τους αλλάξω. Ούτε και μας έχει κάποιο περιορισμό σε αυτό ο κατασκευαστής.
Λάδι στον άξονα στεγνός είναι αφού η στεγάνωση του ψαλιδιού με το σασμάν μπροστά κ το διαφορικό πίσω είναι μόνο για να προστατεύει από χώματα, άντε να χει λίγο γράσσο στα πολύσφηνα. Όταν έλυσα το δικό μου στα 25000km για να αλλάξω προληπτικά βαλβολίνες κ να τσεκάρω ρουλεμάν, ο άξονας αλλά κ τα πολύσφηνα είχαν ίχνη επιφανειακής σκουριάς κ δεν υπήρχε ούτε ίχνος γράσσου.
Να τυχε σε μένα μόνο
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 30-08-2011, 16:50
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Παίδες τι 'ν' αυτά που λέτε;;; Δεν χαλάνε οι άξονες στα 100.000 χλμ! Ούτε καν φθορά αξιοσημείωτη έχουν υποστεί. Το μέταλλο για να "κουραστεί" πρέπει να καταπονηθεί αρκετά με θερμοκρασίες υψηλές. Στις θερμοκρασίες που λειτουργεί ο άξονας και στο λαδάκι που κολυμπάει όταν κάνει γύρω γύρω, ζει περισσότερο από εμάς. Εκτός αν τον ζεστάνεις πολύ και του κόψεις το λαδάκι. Τότε λιώνει σα βούτυρο.

Έχω άξονες πάνω σε μηχανές BMW που έχουν 60ρίσει σε χρόνια, με άπειρα χιλιόμετρα και ούτε καν έχω διανοηθεί να τους αλλάξω. Ούτε και μας έχει κάποιο περιορισμό σε αυτό ο κατασκευαστής.
βγαλε εναν 60αρη και μετα κανε το ιδιο με εναν 15αρη και νεοτερο.
Μετα συγκρινε μηκος, παχος, υλικο των αξονων και των γραναζιων, ειδος γραναζιων, αριθμος σημειων στηριξης του και πως (ρουλεμαν, τι μεγεθος και ποσα ρουλεμαν -κουζινετα) και τελος απλοτητα κατασκευης! Τοτε θα καταλαβεις γιατι οι 60αρηδες θα αντεξουν για αλλα 60 χρονια και οι νεοτεροι απο 15ετη ουτε 5!!!!!!!
Attached Images
File Type: jpg BMW r25 rear axle.jpg (16.4 KB, 11 views)
File Type: jpg bmw right angle gearbox 1200.jpg (20.3 KB, 11 views)
File Type: jpg BMW drive shaft 1200.jpg (15.3 KB, 10 views)

Last edited by GeorgeP; 30-08-2011 at 16:51.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 30-08-2011, 17:46
Doc Ο/Η Doc βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Σαρωνίδα
Μηνύματα: 421
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

νομίζω ότι πολλοί από εσάς τραβάτε τα σχοινιά στα άκρα, οι γνώμες παρά είναι απόλυτες...

δεν υπάρχει μέση, λογική οδός?

ένας ζητάει να αλλάζονται μισές μηχανές προληπτικά, ο άλλος δεν αποδέχεται καθόλου την προληπτική αντικατάσταση..

λοιπόν, κάτι αλλάζουμε όντως προληπτικά και κάτι όχι, εκτός εάν αναγκαστούμε είτε λόγω βλάβης είτε διότι είδαμε/προσέξαμε κάποια ζημιά ότι ξεκινά

η BMW λέει για ορισμένα πράγματα το πότε αλλάζονται και μάλιστα όπως το λέμε, προληπτικά, π.χ. ιμάντας κάθε 40.000 χλμ. κ.ο.κ.

σε άλλα ΔΕΝ λέει, δεν είναι στα καθιερωμένα ή υποχρεωτικά να αλλαχτεί και μεταξύ αυτόν είναι και ο άξονας

δεν υπάρχει οδηγία από το εργοστάσιο, εάν και πότε να αλλαχτεί, οπότε γνώμες περί ετών και περί χιλιομέτρων ανήκουν στην σφαίρα ράδιο αρβύλα

[μεταξύ μας, χθες μου είπε μηχανικός, ότι εξαρτάται τόσο πολύ από την χρήση, που στις σούζες έρχεται ο αναβάτης ακόμα μέσα στην εγγύηση, οπότε εγώ με την ταλαιπωρία την λογική που τρώει ο άξονας στα εκτός δρόμου πάλι καλά άντεξε. όταν κάποιος άλλος έχει την μηχανή μόνο για άσφαλτο και ήπια χρήση, πολύ πιθανό να μην έχει πρόβλημα ποτέ. Λογικά η δική μου χρήση είναι είναι ένας μέσος όρος, για αυτό μετά από 130.000 χλμ παρέδωσε ψυχή]

εάν σκεφτώ, ότι σύνολο είχα δύο βλάβες, μία φορά το γνωστό ταχυσύνδεσμο βενζίνης και τώρα τον άξονα, είμαι πολύ ικανοποιημένος, γιατί ουκ ολίγα ταξίδια ήμουν υπερφορτωμένος και σε εκτός δρόμου και σίγουρα η μηχανή άντεξε με το παραπάνω τα αναμενόμενα
[α!, μην ξεχάσω και δύο μπαταρίες!]

τώρα αν δείτε το φόρτωμα για την Σκωτία [και ο Jefe ανέβασε πολλές φωτό] η Mobile Care πρέπει να είναι ευχαριστημένη, που ο άξονας άντεξε τόσο δρόμο και έπαθε βλάβη μία εβδομάδα μετά την επιστροφή στα πάτρια εδάφη [ή μάλλον αυτό φταίει! το ταξίδι με την χονδρή! θα πω στην γυναλίκα μου να κάνει λίγο κράτη με το φαγητό, αφού μου χάλασε την μηχανή! ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Attached Images
File Type: jpg 80 - Copy.jpg (52.5 KB, 39 views)
File Type: jpg P3130010.jpg (67.4 KB, 37 views)
File Type: jpg P3210024.jpg (93.7 KB, 39 views)
File Type: jpg P3190098.jpg (65.0 KB, 40 views)
File Type: jpg P3210034.jpg (62.6 KB, 39 views)
File Type: jpg P3140017.jpg (55.2 KB, 40 views)
File Type: jpg DSC02241.jpg (69.2 KB, 39 views)
File Type: jpg DSC02260.jpg (47.6 KB, 37 views)
File Type: jpg IMG_0039cr.jpg (80.3 KB, 40 views)
File Type: jpg P3230048.jpg (89.8 KB, 37 views)

Last edited by Doc; 30-08-2011 at 17:52.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 30-08-2011, 18:14
aeriko Ο/Η aeriko βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,585
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Doc Εμφάνιση μηνυμάτων
νομίζω ότι πολλοί από εσάς τραβάτε τα σχοινιά στα άκρα, οι γνώμες παρά είναι απόλυτες...

δεν υπάρχει μέση, λογική οδός?

ένας ζητάει να αλλάζονται μισές μηχανές προληπτικά, ο άλλος δεν αποδέχεται καθόλου την προληπτική αντικατάσταση..

λοιπόν, κάτι αλλάζουμε όντως προληπτικά και κάτι όχι, εκτός εάν αναγκαστούμε είτε λόγω βλάβης είτε διότι είδαμε/προσέξαμε κάποια ζημιά ότι ξεκινά

η BMW λέει για ορισμένα πράγματα το πότε αλλάζονται και μάλιστα όπως το λέμε, προληπτικά, π.χ. ιμάντας κάθε 40.000 χλμ. κ.ο.κ.

σε άλλα ΔΕΝ λέει, δεν είναι στα καθιερωμένα ή υποχρεωτικά να αλλαχτεί και μεταξύ αυτόν είναι και ο άξονας

δεν υπάρχει οδηγία από το εργοστάσιο, εάν και πότε να αλλαχτεί, οπότε γνώμες περί ετών και περί χιλιομέτρων ανήκουν στην σφαίρα ράδιο αρβύλα

[μεταξύ μας, χθες μου είπε μηχανικός, ότι εξαρτάται τόσο πολύ από την χρήση, που στις σούζες έρχεται ο αναβάτης ακόμα μέσα στην εγγύηση, οπότε εγώ με την ταλαιπωρία την λογική που τρώει ο άξονας στα εκτός δρόμου πάλι καλά άντεξε. όταν κάποιος άλλος έχει την μηχανή μόνο για άσφαλτο και ήπια χρήση, πολύ πιθανό να μην έχει πρόβλημα ποτέ. Λογικά η δική μου χρήση είναι είναι ένας μέσος όρος, για αυτό μετά από 130.000 χλμ παρέδωσε ψυχή]

εάν σκεφτώ, ότι σύνολο είχα δύο βλάβες, μία φορά το γνωστό ταχυσύνδεσμο βενζίνης και τώρα τον άξονα, είμαι πολύ ικανοποιημένος, γιατί ουκ ολίγα ταξίδια ήμουν υπερφορτωμένος και σε εκτός δρόμου και σίγουρα η μηχανή άντεξε με το παραπάνω τα αναμενόμενα
[α!, μην ξεχάσω και δύο μπαταρίες!]

τώρα αν δείτε το φόρτωμα για την Σκωτία [και ο Jefe ανέβασε πολλές φωτό] η Mobile Care πρέπει να είναι ευχαριστημένη, που ο άξονας άντεξε τόσο δρόμο και έπαθε βλάβη μία εβδομάδα μετά την επιστροφή στα πάτρια εδάφη [ή μάλλον αυτό φταίει! το ταξίδι με την χονδρή! θα πω στην γυναλίκα μου να κάνει λίγο κράτη με το φαγητό, αφού μου χάλασε την μηχανή! ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Κατά την άποψή μου η απάντηση συνειδητοποιημένου ιδιοκτήτη μοτοσυκλέτας, που ξέρει τι έχει, τι απαιτεί, τι κέρδισε και τι τον περιμένει.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 30-08-2011, 18:56
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από aeriko Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατά την άποψή μου η απάντηση συνειδητοποιημένου ιδιοκτήτη μοτοσυκλέτας, που ξέρει τι έχει, τι απαιτεί, τι κέρδισε και τι τον περιμένει.

Μπραβο στους χρηστες των μοτο!
Οχι στους ακινητους κριτες με τα αξιοπιστα μη αξιοποιημενα!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΦΙΛΕ!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 30-08-2011, 19:03
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Ι
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Doc Εμφάνιση μηνυμάτων
για αυτό μετά από 130.000 χλμ παρέδωσε ψυχή
Κύριοι σας έχει απάντηση ο άνθρωπος ......!!!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 30-08-2011, 19:23
frits Ο/Η frits βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αχαρνές
Μoto: BMW R1200 GS 2005 YAMAHA TTR 250
Μηνύματα: 6,620
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Αυτό που έχει σημασία για μένα είναι αν πριν την εκδήλωση της ζημιάς σου είχε δώσει κάποιες ενδείξεις που είτε δεν τις κατάλαβες εκείνη την ώρα αλλά τώρα ξέρεις τι ήταν είτε τις κατάλαβες και δεν έδωσες σημασία, καθαρά στην λογική της πρόληψης πρώτα από όλα ενός πιθανού ατυχήματος και μετά αποφυγής της ταλαιπωρίας....

Όσο για τα υπόλοιπα είναι θέμα στατιστικής...δεν υπάρχει μηχανή μου να μην χαλάει....
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 30-08-2011, 20:02
Doc Ο/Η Doc βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Σαρωνίδα
Μηνύματα: 421
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό που έχει σημασία για μένα είναι αν πριν την εκδήλωση της ζημιάς σου είχε δώσει κάποιες ενδείξεις που είτε δεν τις κατάλαβες εκείνη την ώρα αλλά τώρα ξέρεις τι ήταν είτε τις κατάλαβες και δεν έδωσες σημασία, καθαρά στην λογική της πρόληψης πρώτα από όλα ενός πιθανού ατυχήματος και μετά αποφυγής της ταλαιπωρίας....

Όσο για τα υπόλοιπα είναι θέμα στατιστικής...δεν υπάρχει μηχανή μου να μην χαλάει....
κατάλαβα τι λες....

όχι, πραγματικά όχι, δεν έδωσε προειδοποίηση..
μία εβδομάδα πριν ταξίδευα είδες πως στους αυτοκινητόδρομους μέχρι και 180 [ή 160 για αρκετή ώρα και τπτ], μετά την επιστροφή πήγα στην κηδεία του Νώντα περίπου στα 140 χλμ/ω και ξαφνικά στο ύψος του Μαρτίνου [115 χλμ Αθηνών - Λαμίας] άρχισε τρέμουλο που δεν μπορούσα να καταλάβω από που προερχόταν, σταμάτησα και δεν βρήκα τίποτε [δεν το σκέφτηκα καν, ίσως να ήταν το ψαλίδι ήδη ζεστό, αλλά δεν το πρόσεξα]. Με το άφημα γκαζιού υποχωρούσε αμέσως, για αυτό πρώτα υπέθεσα ότι πρόκειται για πίπα, μπουζί, ότι τεσπα πάω μονοκύλινδρος και για αυτό το ζόρισα για να φτάσω μέχρι τα διόδια στο χλμ. 131. Δεν ήθελα να σταματάω εν μέσο εθνικής για παραπάνω από μία στιγμή, απλά να ρίξω μία ματιά [δεν είδα τίποτε] γιατί είναι επικίνδυνο και μην ξεχνάμε, ότι πήγα εκεί που πήγα και ο Νώντας "πλήρωσε" με την ζωή του κακώς ακινητοποιημένο όχημα. Έτσι, τα διόδια που ήταν σε λίγα χιλιόμετρα τα θεωρούσα πιο ασφαλές μέρος να κοιτάξω το μπουζί.....Αυτό με στοίχισε, αυτή η λάθος επιμονή, να καταστρέψω ΚΑΙ το ψαλίδι [εκ των έσω] από την τριβή. Σίγουρα έπαιξε και κάποιο ρόλο η επιμονή μου και πείσμα να φτάσω στον προορισμό και βασικά δεν ήθελα να παραδεχτώ, ότι χάνω, ότι ίσως έχω βλάβη με την οποία δεν θα μπορέσω να συνεχίσω να αποχαιρετήσω τον φίλο. Σταδιακά δυνάμωνε λοιπόν και μέσα σε 10 χιλιόμετρα κάπνιζε πια. Αυτό ως μάθημα για τους επόμενους...
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 30-08-2011, 20:22
frits Ο/Η frits βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αχαρνές
Μoto: BMW R1200 GS 2005 YAMAHA TTR 250
Μηνύματα: 6,620
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Doc Εμφάνιση μηνυμάτων
κατάλαβα τι λες....

όχι, πραγματικά όχι, δεν έδωσε προειδοποίηση..
μία εβδομάδα πριν ταξίδευα είδες πως στους αυτοκινητόδρομους μέχρι και 180 [ή 160 για αρκετή ώρα και τπτ], μετά την επιστροφή πήγα στην κηδεία του Νώντα περίπου στα 140 χλμ/ω και ξαφνικά στο ύψος του Μαρτίνου [115 χλμ Αθηνών - Λαμίας] άρχισε τρέμουλο που δεν μπορούσα να καταλάβω από που προερχόταν, σταμάτησα και δεν βρήκα τίποτε [δεν το σκέφτηκα καν, ίσως να ήταν το ψαλίδι ήδη ζεστό, αλλά δεν το πρόσεξα]. Με το άφημα γκαζιού υποχωρούσε αμέσως, για αυτό πρώτα υπέθεσα ότι πρόκειται για πίπα, μπουζί, ότι τεσπα πάω μονοκύλινδρος και για αυτό το ζόρισα για να φτάσω μέχρι τα διόδια στο χλμ. 131. Δεν ήθελα να σταματάω εν μέσο εθνικής για παραπάνω από μία στιγμή, απλά να ρίξω μία ματιά [δεν είδα τίποτε] γιατί είναι επικίνδυνο και μην ξεχνάμε, ότι πήγα εκεί που πήγα και ο Νώντας "πλήρωσε" με την ζωή του κακώς ακινητοποιημένο όχημα. Έτσι, τα διόδια που ήταν σε λίγα χιλιόμετρα τα θεωρούσα πιο ασφαλές μέρος να κοιτάξω το μπουζί.....Αυτό με στοίχισε, αυτή η λάθος επιμονή, να καταστρέψω ΚΑΙ το ψαλίδι [εκ των έσω] από την τριβή. Σίγουρα έπαιξε και κάποιο ρόλο η επιμονή μου και πείσμα να φτάσω στον προορισμό και βασικά δεν ήθελα να παραδεχτώ, ότι χάνω, ότι ίσως έχω βλάβη με την οποία δεν θα μπορέσω να συνεχίσω να αποχαιρετήσω τον φίλο. Σταδιακά δυνάμωνε λοιπόν και μέσα σε 10 χιλιόμετρα κάπνιζε πια. Αυτό ως μάθημα για τους επόμενους...
Οk, ευχαριστώ ....

Ευχές για όμορφα χιλιόμετρα στα επόμενα ταξίδια σας.....
και υπομονή με τους "ειδήμονες"...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:36.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!