παιδες μιλαμε για διαφορετικα πραγματα !....εγω μιλαω για λιγο τριψιμο της μια πλευρας του τακακιου .... οχι για να πατησει καλυτερα στη μεταχειρισμενη δισκοπλακα ...ουτε για να μην "καει" καποιο μερος του οπως αναφερετε ...για μενα αυτο το φαινομενο δεν υφίσταται καν ...
... η δισκοπλακα αν ειναι ακομα μεσα στο προβλεπομενο παχος και δεν εχει τρελες φθορες απο αμελια μας ...τοτε το φρεσκο τακακι μεσα σε λιγα κιολας φρεναρισματα θα φωλιασει στα αυλακια του δισκου χωρις να "καει" κτλ....εγω μιλαω καθαρα για το φαινομενο του τριξίματος !....οταν σφυριζουν τα φρενα.
Απο οτι γνωριζω σφυριζουν γιατι απ τη φθορα παίρνουν καποιες κλισεις που εμεις δεν τις βλεπουμε ...και μετα απο καποια χιλιομετρα κατα το φρεναρισμα λεγεται οτι συμβαινει να παλεται/ταλαντωνετε το τακακι μεσα στη δαγκανα, μηδαμινά μεν αλλα βγαζοντας ενα ενοχλητικο θορυβο/τσιριχτο δε .... εξου και η παστα χαλκου που βαζουμε απο πισω ...για να κολησει κατα καποιο τροπο στα πιστονια των φρενων και να μην κουνιεται. Χαλκου γιατι εχει τρελες αντοχες σαν κολλητικη ουσια στις ηψηλες θερμοκρασιες!
... απο κει και περα .... στη πορεία μου μεσα στο χρονο απο καποιον μαστορα παλιοτερα ακουσα και αυτο το tip/συμβουλη ενα πραγμα για το τριψιμο της μιας πλευρας ...και το εφαρμοσα με επιτυχία...οπως προείπα ομως παλι λειτουργει για καποιο χρονικο διαστημα και μετα το τσίριγμα ξαναερχετε!
συνοψιζοντας λοιπον και για αποφυγη παρεξηγησης των γραπτων μου ....
..παραπανω δεν γραφω για γυρω/γυρω τριψιμο στο τακακι για να μην "καει"...αλλα τριψιμο του μεταχειρισμενου που τσιρίζει για να σταματησει ο θόρυβος!
................