![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Ναι, οταν στεκεσαι τα ψυγεια δεν φερνουν αερα (ζεστο) πανω σου, και οταν κινεισαι η ροη του αερα δεν ειναι πανω στα ποδια σου. Αν προσεξεις τον αεραγωγο του ψυγειου ειναι πανω απο τα γονατα και εχει ενα τριγωνικο βοηθημα που στα 30-40 χλμ και πανω εκτρεπει τον αερα εξω απο το σωμα του αναβατη!
Στο 1150 και με λιγα χλμ η ζεστη των κυλινδρων χτυπα πανω στα καλαμια. (1200 εχω οδηγησει το χειμωνα και δεν προσεξα). Εδω στο χωριο μας (Μυτιληνη), κυκλοφορουμε αρκετα μεσα στη πολη με βερμουδες και αθλητικα παπουτσια.....και ας μην ταιριαζει απολυτα στον ενδυματολογικο μοτοσυκλετιστικο κωδικα! |
#32
|
|||
|
|||
![]()
Να ρωτησω κατι χωρις καμμια δοση ειρωνιας η κατι αλλο...κρανος φορατε;
|
#33
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Προσωπικα δεν φορω κρανος εντος πολης παρα μονο το χειμωνα! Στα καθιερωμενα πλεον ταξιδια μου εκτος νησιου (και εκτος χωρας ενιοτε) φερω πληρη εξαρτηση εγω και η συνεπιβατης μου. |
#34
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]()
πάντως gemara όπως ανέφεραν κάποιοι έχεις καταλάβει αρκετά λάθος πράγματα για το GS
![]() (δεν θα επαναλάβω - ούτε καν θα συμπληρώσω... είναι 12:50) |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Ως προς την ειδικη ισχυ (ιπποι/λιτρο) ναι δεν βγάζει μαλιστα ειναι χαμηλοτερα κατα 10 ίππους του Βαραντερο!!! Αλλα επειδη ξεπερνάει το λιτρο (1000 κυβικά) κατα 170cc τους ξανακερδίζει!!!! Σε απολυτη εργοστασιακα ανακοινωσιμη ιπποδυναμη ειναι 10 ιππους περισσότερο τυ Βαραντερο, στο δυναμόμετρο.......7-8 μονο. Αυτο που του δινει την αισθηση του παραπανω ειναι η ροπή στρέψης που ειναι καπου 2 κιλα παρπαάνω του Βαραντερο!!!
Εξαρτάται πως το πηγαινεις, μεχρι τα 120-140κμ η κατανάλωση ειναι απειροελαχιστη, απο εκει και πανω..........αρχιζουν τα ζορια! Αυτο συμβαινει λογο του διαμηκη τοποθετημενου στροφάλου, συμβαινει ακι στα Guzzi και μονον σταματημενος!!! Οχι όλα!!! Απόσπασμα:
Αυτό ξαναπεστο!!!! Last edited by GeorgeP; 23-07-2009 at 16:23. |
#37
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τρεις φίλοι με 1200Α συν τα διεθνη τεστ δεν συμφωνουν με τα λεγόμενα σου εφόσον πηγαινες με πανω απο 140κμ!!! Η κατανάλωση των 4,9λ/100κμ που απορρεει απο τα παραπανω δεδομενα που δινεις επιτυγχανεται μονον με ταχυτητες γυρω στα 120κμ!!! Last edited by GeorgeP; 23-07-2009 at 16:25. |
#38
|
|||
|
|||
![]()
πάντως εγώ (το γράφω και μετά ξαναξεχάστε το - το σωστό/λάθος είναι θέμα άλλου thread) κάθε μέρα κάνω 20+20 χλμ (εκ των οποίων τα 18+18 είναι Εθνική - μιλάω τα στάνταρ όχι τα έκτακτα), εκ των οποίων όταν μπορώ (δηλαδή συχνά - σχεδόν κάθε μέρα) σπάνια πάω ΚΑΤΩ από 140 μέσα στη διαδρομή
λάδια έχω συμπληρώσει μια φορά στα 3 χρόνια... πριν 2 χρόνια μπορεί ανάμεσα στις αλλαγές λαδιών να έχει κάψει, ποτέ όμως (πλην της μια φοράς) σε σημείο που να αναγκαστώ να συμπληρώσω αυτή είναι η δική μου εμπειρία για την δική μου μηχανή και με την δική μου οδήγηση (που δεν είναι και η καλύτερη οικονομικά - και γενικά αλλά άλλο θέμα αυτό) |
#39
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σίγουρα η κατανάλωση είναι πολύ πιο υψηλή όταν πας πλακωμένος και το έχω δει κ εγώ όταν ταξίδεψα βράδυ για Σαλόνικα και πηγαινα συνέχεια 160 με 200 ++.Αλλά δε πρέπει να απορείς όταν πας συνεχεια τσίτα!Και πιστεύω ότι την κατανάλωση την υπολογίζεις πάντα όταν πας φυσιολογικά. |
#40
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το ιδιο ισχυει και στην κατανάλωση καυσίμου!!! Το Βαραντερο μου στο Αθηνα-Βολος με 120κμ (ουτε μια φορα δεν τα περασα) δεν ξεπέρασε τα 5λ/100κμ, κι αυτο ειναι φυσικό όπως καταλαβαινεις!!! Εξάλλου την κατανάλωση των 4,9λ/100κμ την δινει και η ΜπεΜβε με αυτην την ταχυτητα!! Last edited by GeorgeP; 23-07-2009 at 21:40. |
![]() |
Tags |
1100, 1150, 1200, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, f800, forum, forumgs, gs 1150, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gs800, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Μου κλέψανε τα λάδια απο το μοτορι μου! | kostas_366 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 32 | 30-05-2009 12:22 |
Τελικά κάθε πότε λάδια; | NLS | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 27-05-2009 01:34 |