![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τρεις φίλοι με 1200Α συν τα διεθνη τεστ δεν συμφωνουν με τα λεγόμενα σου εφόσον πηγαινες με πανω απο 140κμ!!! Η κατανάλωση των 4,9λ/100κμ που απορρεει απο τα παραπανω δεδομενα που δινεις επιτυγχανεται μονον με ταχυτητες γυρω στα 120κμ!!! Last edited by GeorgeP; 23-07-2009 at 16:25. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σίγουρα η κατανάλωση είναι πολύ πιο υψηλή όταν πας πλακωμένος και το έχω δει κ εγώ όταν ταξίδεψα βράδυ για Σαλόνικα και πηγαινα συνέχεια 160 με 200 ++.Αλλά δε πρέπει να απορείς όταν πας συνεχεια τσίτα!Και πιστεύω ότι την κατανάλωση την υπολογίζεις πάντα όταν πας φυσιολογικά. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το ιδιο ισχυει και στην κατανάλωση καυσίμου!!! Το Βαραντερο μου στο Αθηνα-Βολος με 120κμ (ουτε μια φορα δεν τα περασα) δεν ξεπέρασε τα 5λ/100κμ, κι αυτο ειναι φυσικό όπως καταλαβαινεις!!! Εξάλλου την κατανάλωση των 4,9λ/100κμ την δινει και η ΜπεΜβε με αυτην την ταχυτητα!! Last edited by GeorgeP; 23-07-2009 at 21:40. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σπουδαία ισχύ: Παρόλο που δεν αγοράζεις ένα trail μηχανάκι γι' αυτό το λόγο, θα έλεγα ότι είναι η μεγαλύτερη απ' όλα τα μέγκα ον οφ (εκτός του Tiger που είναι 3κύλινδρο) Εδώ δεν έχω εγώ πρόβλημα με τα 85 του 11½, θα έχει ο 1200άρης με τα 105??? Κατανάλωση λαδιού. Ναι υπάρχει... αλλά είναι αμελητέα νομίζω. Μπορεί να είναι σπαστικό να ελέγχεις κάθε τόσο, αλλά δεν είναι δα και το μεγαλύτερο πρόβλημα του κόσμου! Τα 1100 και 1150 καίγανε περισσότερο. Τα 1200 καίνε ελάχιστο. Κούνημα μοτοσυκλέτας στις μεταβολές των στροφών. Υπάρχει και το καταλαβαίνεις ΜΟΝΟ στο ρελαντί όταν κάνεις ξερογκαζιές από το νεκρό. Που το πρόβλημα? Στεγανώτητας??? Δε σε πιάνω. Περισσεύει στα πλάγια της μοτό και είναι εκτεθειμένος. Καλύτερα εκτεθειμένος ο κινητήρας, παρά τα πόδια σου. Άσε που με ένα σετ κάγκελα δεν είναι εκτεθειμένος ούτε αυτός! Και να σου πω και το άλλο? Ποιος πιστεύεις θα πάθει μεγαλύτερη ζημιά στη τσέπη του αν πέσει. Αυτός με το GS ή αυτός με το Varadero? ![]() Ζεματάει τα πόδια το καλοκαίρι. Δεν το έχω καταλάβει ποτέ μου στα 6 χρόνια που το έχω, επειδή δεν έχω οδηγήσει ποτέ μοτοσυκλέτα με λιγότερα ρούχα από ένα τζιν. Κάποτε όταν το έκανα, ήταν πριν 20 χρόνια, όταν ήμουν πιτσιρικάς και δεν ήξερα τι πάει να πει "ασφάλεια" πάνω στη μοτό. Απόσπασμα:
![]() Και μια σημείωση για το Varadero. Καλό χρυσό και άγιο, αλλά αν δεν σκάσεις ένα 1000άρικο για αναρτήσεις με το που βγεις από την αντιπροσωπεία της Honda, μηχανάκι δεν έχεις! Όταν είχα οδηγήσει ένα, μου θύμισε εκείνα τα παλιά Αμερικάνικα αυτοκίνητα που όταν πατούσες φρένο και τα ακινητοποιούσες, έκαναν μισή ώρα να σταματήσουν το παλατζάρισμα! ![]() Και για να απαντήσω και στο ερώτημα του τόπικ, τα λάδια που λες ότι καις, είναι πολλά. Απορώ δηλαδή που όλα τα παιδιά σου λένε δεν είναι τίποτα. Εμένα καίει το πολύ 200ml στα 1000χιλ κι όποιος με ξέρει, ξέρει και πως την οδηγώ. Ναι... όσο το χουφτώνεις το γκάζι, αυξάνεται η κατανάλωση λαδιού, αλλά όχι πάνω από 250ml/1000χιλ (τσεκαρισμένο εδώ και 6 χρόνια στο 1150 και 130000χιλ) Last edited by ALX; 24-07-2009 at 08:48. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ο συναδελφος gemat, αν καταλαβαινω σωστά το πνευμα του, θέλει να καταδιξει το ''βασανο'' τού να ελεγχει τα λαδια καθε λιγο και λιγάκι κι το ακομα μεγαλυτερο ''βασανο'' του να εχεις ταξιδι μπροστά σου π.χ. 3000κμ το οποιο πολυ πιθανον θα γινει δικάβαλο και σιγουρα με αποσκευές, με ταχυτητες γυρω στα 150κμ όπου όπως λες κι εσυ μια κατανάλωση 200-250ml ειναι αναμενόμενη!! Αυτο το νουμερο αν το παρεις μεμονωμενα ειναι αμελητέο, σε ενα ταξιδι όμως 3000κμ ειναι απο 600-750ml κανθόλου αμελητέο μιας και οι γραμμες στο ματάκι ειναι 500μl αρα το λαδι κατεβαινει κατω απο το επικυνδυνο σημείο! Κιαν το παρεις απο αλλαγη σε αλλαγη η οποια θα γινεται στα μισα των συνιστωμένων χιλιομετρων ητοι στα 5000κμ εχουμε μια κατανάλωση 1000-1250ml, δηλα το 1/3 της ποσοτητας εχει καταναλωθεί, πραγμα επικυνδυνο αν εχεις ερθει απο γιαπωνεζικο αλλα κι αγχωτικό!!! Αν δε πάμε στους ''κανω οτι λεει η ''μαμα'' κι αλλαζω λαδια καθε 10000κμ τότε 2 με 2,5 λιτρα εχουν καταναλωθει, δηλαδη τα 2/3 πράγμα που σημαινει κολλημα κινητηρα!!!!! Αυτα δεν τα λεω εγω ο Βαραντεροκαβαλών για να θιξω τους BMWδοκαβαλωντες αλλα για να εφιστησω την προσοχη σε αυτους που δεν τα γνωριζουν αυτα ¨η εμπιστευονται την καλη τους με κλειστά ματια!!!! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=GeorgeP;51512]........
Αν δε πάμε στους ''κανω οτι λεει η ''μαμα'' κι αλλαζω λαδια καθε 10000κμ τότε 2 με 2,5 λιτρα εχουν καταναλωθει, δηλαδη τα 2/3 πράγμα που σημαινει κολλημα κινητηρα!!!!!.... QUOTE] Είναι υπερβολικό και ανακριβές αυτό που γράφεις. Στα GS δεν γίνεται έτσι. Στη Βόρεια Ευρώπη που ζούσα για καιρό, μεταξύ αλλαγών λαδιών στις 10.000χλμ, δεν συμπλήρωσα ποτέ τίποτε. Η μηχανή πολλές φορές πήγαινε με 140+ και φουλ φορτωμένη. Μόλις την έβαλα στην Αθήνα όπου οι θερμοκρασίες είναι ψηλότερες, μου πάει γύρω στα 300 ml στα 10.000χλμ πάλι, αρκετά λιγότερο από αυτό που προβλέπει ο κατασκευαστής σαν μέγιστη κατανάλωση για τα χιλιόμετρα αυτά. |
![]() |
Tags |
1100, 1150, 1200, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, f800, forum, forumgs, gs 1150, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gs800, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Μου κλέψανε τα λάδια απο το μοτορι μου! | kostas_366 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 32 | 30-05-2009 12:22 |
Τελικά κάθε πότε λάδια; | NLS | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 27-05-2009 01:34 |