![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Και η δική μου προσωπική πάντα γνώμη θα έπαιρνα χωρίς σεβρό . ![]() ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Για φαντάσου όμως να έδινε στους Ελληναράδες € 2.000,00 +
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ δεν εννούσα αυτό. Αναρωτιόμουν αν είχε ο άνθρωπος 1700 γιούρα υπολογισμένα μέσα στο ταξίδι του
![]() ![]() ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
1,700 είπε ο Γερμανός στο περίπου. Στην ερώτηση που μου έκανε αν τα έχω φυσικά και όχι δεν τα είχα υπολογίσει. Αλλά και δεν μπορούσα να κάτσω τρεις και τέσσερις μέρες στο Μόναχο για να βάλω την μονάδα. Οπότε 1,700 βαλε και τα περαστικά πάμε στο 2,000λιαρο σίγουρα. Μάλλον το βρίσκω λογικό για την τιμή που ζητάνε Ελλάδα. Εγώ επέστρεψα έτσι, χωρίς φρένα έτσι κ’αλλιος συνήθισα χάχα… Το έφτιαξα στην Ελλάδα στο συνεργείο που πάω την μηχανή με 1000 ευρωπουλα. Το πώς και τι θα το αναλύσω σε άλλη ενότητα σίγουρα…
![]() ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
ΛΙΤΑ ΛΙΤΑ ΚΑΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΑ
![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Θα διαλεγα χωρις servo γιατι σε περιπτωση ηλεκτρολογικης βλαβης ή προβληματος στο ABS, προσπαθεις να φτασεις στο πλησιεστερο συνεργειο με μια μηχανη που δυσκολα σταματαει με απενεργοποιημενη την ηλεκτρικη υποβοηθηση φρενων.Ενω, αν δεν εχει καθολου servo απο τη μανα του, τα φρενα δεν επηρεαζονται καθολου και λειτουργουν κανονικα.
Επισης το servo αποτελειωνει πολυ ευκολα μια μπαταρια που ειναι στα ορια της,ειδικα αν μιλαμε για συνθηκες μποτιλιαρισματος και χρησης GPS,θερμαινομενων grip και γιλεκων και αλλων συσκευων συνδεδεμενων στo GS.Ειναι λιγο περιεργο να δισταζεις να πατησεις φρενο με το φοβο μηπως δεν ξαναπαρει μπρος επειδη την τελευταια μιζια την ακουσες λιγο υποτονικη. |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Το πρόβλημα ήταν σε φρένα πανικού απλά δεν σταματάς. Θέλει πάρα πολύ δύναμη.. το πίσω ήταν ακόμα χειρότερο. Το μυαλό πρέπει να το είχες στον δρόμο και να υπολογίζεις τα φρένα πολύ ποιο πριν από εκεί που θα σταματούσες!!! Ήταν θέμα περίεργο και ήθελε προσοχή.
![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Θα σου ελεγα και γω χωρις σερβο. Ειμαι παθων και φυσικα και γω αναγκαστικα να πληρωσω 1100ευρω, με εγγυηση καλης θελησεως απο την bmw (κανονικα θα επρεπε να πληρωσω 2200ευρω ή 800ευρω,μια μεταχειρισμενη μοναδα που ειχα βρει..
Το αν θα σου συμβει ειναι καθαρα θεμα τυχης, αλλα στις δυσκολες εποχες που ζουμε δεν ειναι να το ρισκαρεις. Θα μου πεις τωρα: "κι αυτοι που αγορασαν με servo πως θα πουλησουν τις μηχανες τους;". Τι να πεις; Αν δε σε βγαζουν τα οικονομικα σου και παρεις με σερβο, απλα παρακαλας να μην χαλασει. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
givi v46 με βαση και μαξηλαρακι για 1150 gsa | Giant | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 11 | 21-12-2011 01:37 |
...πλαινές βαλιτσες για 1150 gs | sonap | Ζήτηση | 1 | 06-08-2010 16:04 |
βαλίτσες για 1150 gs | sokin | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 0 | 19-02-2010 18:20 |
βαλιτσες για 1150 gs | panagiotis13 | Ζήτηση | 3 | 29-12-2009 23:49 |
Βαλίτσες για R1100 & 1150 | soter3gm | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 5 | 18-03-2009 01:34 |